-
Καλησπέρα και καλή Ανάσταση σε όλους. Ταξίδι από Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 120χλμ περίπου με Ford Focus 1.4 2002 φορτωμένος αλλά όχι υπέρβαρος, χωρίς στάση και σβήσιμο κινητήρα στο ΑΠΘ (Ιατρική) πίσω από ένα ΤΑΧΙ σε πιάτσα. Περιμένω την σύζυγο με τον γιο μου για περίπου 20΄ και στην συνέχεια θέλοντας να βγω απ' το αμάξι με ενοχλεί ένας κάδος και ελευθερώνω το χειρόφρενο να τσουλίσω λίγω για ν' ανοίξει η πόρτα, αποτέλεσμα αρχήζει να κινήτε μπροστά χωρίς να πιάνουν τα φρένα εγώ έκπληκτος δεν τραβώ ξανά το χειρόφρενο και έτσι χτυπάω το ΤΑΧΙ μπροστά μου σε απόσταση 15μ. περίπου (Σημ. 35χρ. οδηγός). Βάζω μπροστά για να κάνω όπισθεν ακούγετε ένας μπερδεμένος θορυβώδεις ήχος και σβήνει, προσπαθώ πάλι αλλά ατύχησα ελέγχω διακόπτη σύγκρουσης, ρεύμα στα μπουζί, αντλία βενζίνης, ασφάλειες, όλα καλά παρ' όλα αυτά οι ταξιτζήδες το κοντό και το μακρί τους όσπου στην τελευταία προσπάθεια ο κινητήρας κόμπλαρε και δεν ξαναγύρισε οπότε και μεταφέρθηκε σε συνεργείο (Μ. Πέμπτη και θα ψαχθεί από Τρίτη). Συνειδητοποίησα αργότερα ότι αντί φρένου πατούσα συμπλέκτη καθ' ότι κουρασμένος αρκετά αλλά η σύζυγος μού έφερε ανέλπιστη χαρά και στην ανακοίνωσή της έγινε το μοιρέο. Σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού οφείλω να ομολωγήσω ότι δεν άκουγε τόσο ο κινητήρας αλλά είπα λόγω κούρασης ίσως είναι η ιδέα μου. Οι δικές μου γνώσεις βέβαια μου δείχνουν 90% ιμάντα χρονισμού με ότι αυτό συνεπάγετε παρ' ότι τον έχω αλλάξει στα 124000Χλ. και έχω 138000. Το ερώτημα είναι: Έχει σχέση η σύγκρουση; ή θα συνέβαινε ούτως ή άλλως απλά ήταν σύμπτωση. Σας κούρασα αλλά περιμένω γνώμες-απόψεις.
-
Καλησπέρα και καλή Ανάσταση σε όλους. Ταξίδι από Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 120χλμ περίπου με Ford Focus 1.4 2002 φορτωμένος αλλά όχι υπέρβαρος, χωρίς στάση και σβήσιμο κινητήρα στο ΑΠΘ (Ιατρική) πίσω από ένα ΤΑΧΙ σε πιάτσα. Περιμένω την σύζυγο με τον γιο μου για περίπου 20΄ και στην συνέχεια θέλοντας να βγω απ' το αμάξι με ενοχλεί ένας κάδος και ελευθερώνω το χειρόφρενο να τσουλίσω λίγω για ν' ανοίξει η πόρτα, αποτέλεσμα αρχήζει να κινήτε μπροστά χωρίς να πιάνουν τα φρένα εγώ έκπληκτος δεν τραβώ ξανά το χειρόφρενο και έτσι χτυπάω το ΤΑΧΙ μπροστά μου σε απόσταση 15μ. περίπου (Σημ. 35χρ. οδηγός). Βάζω μπροστά για να κάνω όπισθεν ακούγετε ένας μπερδεμένος θορυβώδεις ήχος και σβήνει, προσπαθώ πάλι αλλά ατύχησα ελέγχω διακόπτη σύγκρουσης, ρεύμα στα μπουζί, αντλία βενζίνης, ασφάλειες, όλα καλά παρ' όλα αυτά οι ταξιτζήδες το κοντό και το μακρί τους όσπου στην τελευταία προσπάθεια ο κινητήρας κόμπλαρε και δεν ξαναγύρισε οπότε και μεταφέρθηκε σε συνεργείο (Μ. Πέμπτη και θα ψαχθεί από Τρίτη). Συνειδητοποίησα αργότερα ότι αντί φρένου πατούσα συμπλέκτη καθ' ότι κουρασμένος αρκετά αλλά η σύζυγος μού έφερε ανέλπιστη χαρά και στην ανακοίνωσή της έγινε το μοιρέο. Σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού οφείλω να ομολωγήσω ότι δεν άκουγε τόσο ο κινητήρας αλλά είπα λόγω κούρασης ίσως είναι η ιδέα μου. Οι δικές μου γνώσεις βέβαια μου δείχνουν 90% ιμάντα χρονισμού με ότι αυτό συνεπάγετε παρ' ότι τον έχω αλλάξει στα 124000Χλ. και έχω 138000. Το ερώτημα είναι: Έχει σχέση η σύγκρουση; ή θα συνέβαινε ούτως ή άλλως απλά ήταν σύμπτωση. Σας κούρασα αλλά περιμένω γνώμες-απόψεις.
-
Καλησπέρα και καλή Ανάσταση σε όλους. Ταξίδι από Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 120χλμ περίπου με Ford Focus 1.4 2002 φορτωμένος αλλά όχι υπέρβαρος, χωρίς στάση και σβήσιμο κινητήρα στο ΑΠΘ (Ιατρική) πίσω από ένα ΤΑΧΙ σε πιάτσα. Περιμένω την σύζυγο με τον γιο μου για περίπου 20΄ και στην συνέχεια θέλοντας να βγω απ' το αμάξι με ενοχλεί ένας κάδος και ελευθερώνω το χειρόφρενο να τσουλίσω λίγω για ν' ανοίξει η πόρτα, αποτέλεσμα αρχήζει να κινήτε μπροστά χωρίς να πιάνουν τα φρένα εγώ έκπληκτος δεν τραβώ ξανά το χειρόφρενο και έτσι χτυπάω το ΤΑΧΙ μπροστά μου σε απόσταση 15μ. περίπου (Σημ. 35χρ. οδηγός). Βάζω μπροστά για να κάνω όπισθεν ακούγετε ένας μπερδεμένος θορυβώδεις ήχος και σβήνει, προσπαθώ πάλι αλλά ατύχησα ελέγχω διακόπτη σύγκρουσης, ρεύμα στα μπουζί, αντλία βενζίνης, ασφάλειες, όλα καλά παρ' όλα αυτά οι ταξιτζήδες το κοντό και το μακρί τους όσπου στην τελευταία προσπάθεια ο κινητήρας κόμπλαρε και δεν ξαναγύρισε οπότε και μεταφέρθηκε σε συνεργείο (Μ. Πέμπτη και θα ψαχθεί από Τρίτη). Συνειδητοποίησα αργότερα ότι αντί φρένου πατούσα συμπλέκτη καθ' ότι κουρασμένος αρκετά αλλά η σύζυγος μού έφερε ανέλπιστη χαρά και στην ανακοίνωσή της έγινε το μοιρέο. Σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού οφείλω να ομολωγήσω ότι δεν άκουγε τόσο ο κινητήρας αλλά είπα λόγω κούρασης ίσως είναι η ιδέα μου. Οι δικές μου γνώσεις βέβαια μου δείχνουν 90% ιμάντα χρονισμού με ότι αυτό συνεπάγετε παρ' ότι τον έχω αλλάξει στα 124000Χλ. και έχω 138000. Το ερώτημα είναι: Έχει σχέση η σύγκρουση; ή θα συνέβαινε ούτως ή άλλως απλά ήταν σύμπτωση. Σας κούρασα αλλά περιμένω γνώμες-απόψεις.
-
Αφου δεν χτύπησες κάποιον πεζό πάλι καλά να λες!
-
Καλά τα λες φίλε μου, πάλι καλά, ώρες-ώρες η μακακία και η γκαντεμιά δεν έχουν όρια. Κάποτε συνάντησα κάποιον μπροστά στο Λ. Πύργο να χτυπιέτε και όταν τον ρώτησα τον λόγω μου είπε: 40 χρόνια οδηγός φίλε και μόλις έριξα το λεοφωρείο στη θάλασσα κάνοντας όπισθεν και πράγματι είχε μαζευτεί κόσμος βλέποντας το παράδοξο.
-
Μπορεί να τα έφτυσε η αντλία... Έχω focus, και μετά από δυνατή σύγκρουση, δουλεύει λες και δεν έγινε τίποτα!
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Βγήκε η διάγνωση παιδιά δυστυχώς και μιλάμε για πολύ κλάμα. Όταν άλλαξα 4 ωστήρια κάποια στιγμή πριν περίπου 9.000 χιλ. πρέπει να τους έπεσε ένα παξιμάδι 16mm άσχετο με τον κινητήρα μέσα στο χώρο του ιμάντα χρονισμού και δεν το είπαν (για να μην σκεφτώ το σαμποτάζ) το οποίο προφανώς είχε σφηνοθεί κάπου γιατί φαίνεται πατιναρισμένο και απ τις δύο πλευρές του και έφτασε η ώρα του να ξεσφηνώσει και να χωθεί στον ιμάντα με αποτέλεσμα να πηδήξουν δόντια με αποτέλεσμα: 2 τρίπια έμβολα, 8 διαλημένες βαλβίδες, 1σπασμένη μπιέλα, σπασμένω καπάκι και σπασμένη έδρα. Τελικό αλλαγή κινητήρα με συνολικό κόστος 1200 ευρούλια. Τα είδα όλα τα εξαρτήματα και έχω φωτό αλλά δεν ξέρω πως τις ανεβάζω. Αυτά και άλλα πλούσια δώρα.
-
Άντε τυχερέ...με γειά τον κινητήρα!!
-
..και δεν το είπαν (για να μην σκεφτώ το σαμποτάζ)..
Δεν το κατάλαβα αυτό.Στο ίδιο συνεργείο πήγες και σου είπαν αυτό;
http://tinypic.com/ για να ανεβάσεις εικόνες -
Γϋρω στα 600 για την εργασία και άλλα 600 για μεταχειρισμένο μοτέρ σου ζήτησαν; Μήπως να σκεφτόσουν το 1600;
-
Φαντάζομαι δεν θα πληρώσεις τίποτα. Αυτός που έριξε το παξιμάδι θα σε κεράσει καινούριο κινητήρα?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γϋρω στα 600 για την εργασία και άλλα 600 για μεταχειρισμένο μοτέρ σου ζήτησαν; Μήπως να σκεφτόσουν το 1600;+1
-
καλα με σβηστη μηχανη και επαθες τετοια ζημια???δλδ να το παθεναι ενω δουλευε τι γινοταν?!!θα εφευγε και στροφαλος ??
αφωνος πραγματικα!
Αλλαξε αμαξι -
Ο χρήστης FOCULIS έγραψε:
Βάζω μπροστά για να κάνω όπισθεν ακούγετε ένας μπερδεμένος θορυβώδεις ήχος και σβήνει, προσπαθώ πάλι αλλά ατύχησα2 τρίπια έμβολα, 8 διαλημένες βαλβίδες, 1σπασμένη μπιέλα, σπασμένω καπάκι και σπασμένη έδρα
Ιδίως σπασμένη μπιέλα από πήδημα δοντιού πρώτη φορά το ακούω.
Σπασμένο καπάκι ? -
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
καλα με σβηστη μηχανη και επαθες τετοια ζημια???δλδ να το παθεναι ενω δουλευε τι γινοταν?!!θα εφευγε και στροφαλος ??
αφωνος πραγματικα!
Αλλαξε αμαξιΕκει πως πηγε το αμαξι τσουλωντας? -
εσυ τι διαβασες? οτι δουλευε??
-
Και τι εκανε απο το συνεργειο που του εριξαν στο παξιμαδι δηλαδη? Συν οτι ενας κινητηρας δεν ειναι σχεδιασμενος να τρεχει με τα ψιψιψινια και τα κοκοψοψαρα του καθενος.
-
καλα τα λες αλλα δεν χτυπησε οταν δουλευε η μηχανη..σε μιζια την εφαγε!!απο μιζια δλδ τοσο ζημια?!!Κριμα
-
σε άλλο post που εχω γραψει για λαθος φιλτρου λαδιου επι 12 χρόνια σε αμαξι φιλου-γειτονα , πηγαίνοντας σε ΜΕΓΑΛΕΣ επωνυμες αντιπροσωπειες (εξουσιοδοτημένες εννοείται ) για να παρουμε γνωμες από τα εκει μαστορια , αυτό που μου εκανε μεγαλη εντυπωση ηταν οι πιτσιρικάδες βοηθοί μηχανικοι (των σχολων ) που μαθαιναν στα αυτοκίνητα των πελατων .... όχι μόνο για αλλαγη λαδιων αλλά για αλλαγη εμπρόσθιων συστηματων - αλλαγη δισκο - πλατο κλπ - ενώ οι προισταμενοι επιναν καφε κλπ - οι πιτσιρικάδες μαστορευαν τα αμαξια .... σε ένα μαλιστα συνεργειο ο υπεύθυνος ειχε παει στην εφορία κ ειχαν αναλαβει το συνεργειο 2 πιτσιρικάδες 19-20 ετων τα συμπερασματα δικά σας κυριοι ..... οπότε κ στην περιπτωση του φιλου με το ford κ το παξιμαδι μηπως καποιος πιτσιρικας μαθαινε η επαιζαν τα παιδιά .....
-
Ο χρήστης giannisae έγραψε:
καλα τα λες αλλα δεν χτυπησε οταν δουλευε η μηχανη..σε μιζια την εφαγε!!απο μιζια δλδ τοσο ζημια?!!ΚριμαΜε το χτύπημα, μπορεί να κουνήθηκε το παξιμάδι και να έγινε ότι έγινε! Όπως επίσης εάν έπεφτε δυνατά σε μια λακκούβα μπορεί να γινόταν!
Στάλθηκε από το LG-E975 μου
Βλάβη κινητήρα μετά από ελαφρά σύγκρουση