-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με το service του αυτοκινήτου μου καθώς δεν είμαι και πολύ σχετική με το θέμα αυτό.
Πρόκειται για ένα Polo 1.2 TDI.
Μου είπαν πως πρέπει να κάνω το πρώτο service του αυτοκινήτου στα 15.000 χλμ ή πάνω στο χρόνο.
Έχω το αμάξι 10 μήνες τώρα και έφτασα τα 14.500 χλμ περίπου και ψάχνω να κάνω το service του.
Επειδή ψάχνω που να το πάω, δεν ξέρω ποιες οι διαφορές μεταξύ εξουσιοδοτημένου κι εξειδικευμένου νατιπρόσωπου.Στον εξουσιοδοτημένο το κόστος είναι αρκετά μεγαλύτερα (της τάξης των 60 ευρώ) και δεδομένω των εποχών σκέφτομαι το ενδεχόμενο του εξειδικευμένου.
Το αμάξι είναι εντός εγγύησης. Εάν πάω σε εξειδοκειμένο χάνω την εγγύηση που έχω?
Που θα ήταν καλύτερα να πάω?Και κάτι ακόμη...ρώτησα έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο και μου είπε πως πρέπει να το παώ για service όταν ανάψει η ανάλογη λυχνία του αυτοκινήτου κι ότι τα λάδια Long Life που χρησιμοποιούνται για polo, αντέχουν έως 30.000 χλμ.
Πρέπει να περιμένω να ανάψει ακόμη κι εάν υπερβώ κατά πολύ τα 15.000 χιλιόμετρα ή να το πάω άμεσα?
Μπορείτε να μου απαντήσετε καθώς έχω μπλοκάρει με όλα αυτά τα ερωτηματικά που μου έχουν δημιουργηθεί δεδομένου ότι είμαι υπερπροστατευτική με το αυτοκίνητό μου??
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με το service του αυτοκινήτου μου καθώς δεν είμαι και πολύ σχετική με το θέμα αυτό.
Πρόκειται για ένα Polo 1.2 TDI.
Μου είπαν πως πρέπει να κάνω το πρώτο service του αυτοκινήτου στα 15.000 χλμ ή πάνω στο χρόνο.
Έχω το αμάξι 10 μήνες τώρα και έφτασα τα 14.500 χλμ περίπου και ψάχνω να κάνω το service του.
Επειδή ψάχνω που να το πάω, δεν ξέρω ποιες οι διαφορές μεταξύ εξουσιοδοτημένου κι εξειδικευμένου νατιπρόσωπου.Στον εξουσιοδοτημένο το κόστος είναι αρκετά μεγαλύτερα (της τάξης των 60 ευρώ) και δεδομένω των εποχών σκέφτομαι το ενδεχόμενο του εξειδικευμένου.
Το αμάξι είναι εντός εγγύησης. Εάν πάω σε εξειδοκειμένο χάνω την εγγύηση που έχω?
Που θα ήταν καλύτερα να πάω?Και κάτι ακόμη...ρώτησα έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο και μου είπε πως πρέπει να το παώ για service όταν ανάψει η ανάλογη λυχνία του αυτοκινήτου κι ότι τα λάδια Long Life που χρησιμοποιούνται για polo, αντέχουν έως 30.000 χλμ.
Πρέπει να περιμένω να ανάψει ακόμη κι εάν υπερβώ κατά πολύ τα 15.000 χιλιόμετρα ή να το πάω άμεσα?
Μπορείτε να μου απαντήσετε καθώς έχω μπλοκάρει με όλα αυτά τα ερωτηματικά που μου έχουν δημιουργηθεί δεδομένου ότι είμαι υπερπροστατευτική με το αυτοκίνητό μου??
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα σχετικά με το service του αυτοκινήτου μου καθώς δεν είμαι και πολύ σχετική με το θέμα αυτό.
Πρόκειται για ένα Polo 1.2 TDI.
Μου είπαν πως πρέπει να κάνω το πρώτο service του αυτοκινήτου στα 15.000 χλμ ή πάνω στο χρόνο.
Έχω το αμάξι 10 μήνες τώρα και έφτασα τα 14.500 χλμ περίπου και ψάχνω να κάνω το service του.
Επειδή ψάχνω που να το πάω, δεν ξέρω ποιες οι διαφορές μεταξύ εξουσιοδοτημένου κι εξειδικευμένου νατιπρόσωπου.Στον εξουσιοδοτημένο το κόστος είναι αρκετά μεγαλύτερα (της τάξης των 60 ευρώ) και δεδομένω των εποχών σκέφτομαι το ενδεχόμενο του εξειδικευμένου.
Το αμάξι είναι εντός εγγύησης. Εάν πάω σε εξειδοκειμένο χάνω την εγγύηση που έχω?
Που θα ήταν καλύτερα να πάω?Και κάτι ακόμη...ρώτησα έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο και μου είπε πως πρέπει να το παώ για service όταν ανάψει η ανάλογη λυχνία του αυτοκινήτου κι ότι τα λάδια Long Life που χρησιμοποιούνται για polo, αντέχουν έως 30.000 χλμ.
Πρέπει να περιμένω να ανάψει ακόμη κι εάν υπερβώ κατά πολύ τα 15.000 χιλιόμετρα ή να το πάω άμεσα?
Μπορείτε να μου απαντήσετε καθώς έχω μπλοκάρει με όλα αυτά τα ερωτηματικά που μου έχουν δημιουργηθεί δεδομένου ότι είμαι υπερπροστατευτική με το αυτοκίνητό μου??
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
-
Ριτα Ριτακι,
ριξε μια ματια στο βιβλιαρακι του αυτοκινητου σου, διαβασε το ολο, σαν παραμυθακι, θα μαθεις ενα σωρό πράγματα. Λογικα θα γραφει για τα διαστηματα σερβις, πιθανον να εχει και λιστα με τις εργασιες που θα γινονται, σιγουρα εχει τα πραγματα που μπορεις και ΠΡΕΠΕΙ να κοιτας και να ασχολεισαι μονη σου (σταθμη λαδιου και αλλων υγρων κλπ), προδιαγραφες για τι λαδια πρεπει να χρησιμοποιεις κλπ.Εδω θα ακουσεις ενα σωρο αποψεις, ευτυχως δεν υπαρχουν πολλοι καφροι, δυστυχως θα πρεπει να κρινεις.
Η εντυπωση μου ειναι οτι αν πας σε εξειδικευμενο και χρησιμοποιησεις γνησια ανταλλακτικα, μπουν σφραγιδες υπογραφες κλπ, δεν χανεις την εγγυηση. Απο εκει και περα, η γνωμη μου ειναι οτι θα επρεπε ηδη να εχεις αλλαξει λαδια μια φορα στα πολυ πρωτα χλμ του αυτοκινητου.
Υπαρχουν αντικρουομενες αποψεις για τα long life λαδια και αν πρεπει να τα κρατας τοσο κλπ... με τοσα χλμ που κανεις (ειδικα αν ειναι σε πολη) προσωπικα θα τα αλλαζα πολυ νωριτερα, στο εξαμηνο ας πουμε, και δε θα εβαζα Long life, αλλα την ιδια κατηγορια/προδιαγραφες σε 'απλα/κανονικα'.
Ας πουν τη γνωμη τους και οι υπολοιποι.
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
Το βιβλιαράκι μου το έχω διαβάσει και λέει στα 15.000.
Προσπαθώ και παίρνω γνώμες για να δω τι θα κάνω γιατι όντως οι απόψεις δεν διίστανται απλώς.
Όπως είπα πριν, εξουσιοδοτημένος που ρώτησα μου είπε να μην το πάω ακόμη διότι μιάς και κάνω αποστάσεις κερδίζω περισσότερα χιχλιόμετρα.
Με καταλαβαίνεις γιατί μπλέχτηκα?
Άλλα λέει το βιβλιαράκι άλλα μου λένε οι αντιπροσωπίες. Μπορώ να πω ότι έχω ελέγχει και τα λάδια και μόνη μου και σε πρατήριο και έχουν φτάσει στη μέση. Λογικά όσο νωρίτερα κάνω το service τόσο καλύτερα??
Όσους ρώτησα μου είπαν ότι βάζουν τα Long Life. Απ την άλλη, που ξέρω ότι θα μου βάλουν τα συγκεκριμένα ή όποια εμ πάση περιπτώσει τους ζητήσω..
-
Ο χρήστης rita έγραψε:
Ευχαριστώ πάρα πολύ!!Το βιβλιαράκι μου το έχω διαβάσει και λέει στα 15.000.
Προσπαθώ και παίρνω γνώμες για να δω τι θα κάνω γιατι όντως οι απόψεις δεν διίστανται απλώς.
Όπως είπα πριν, εξουσιοδοτημένος που ρώτησα μου είπε να μην το πάω ακόμη διότι μιάς και κάνω αποστάσεις κερδίζω περισσότερα χιχλιόμετρα.
Με καταλαβαίνεις γιατί μπλέχτηκα?
Άλλα λέει το βιβλιαράκι άλλα μου λένε οι αντιπροσωπίες. Μπορώ να πω ότι έχω ελέγχει και τα λάδια και μόνη μου και σε πρατήριο και έχουν φτάσει στη μέση. Λογικά όσο νωρίτερα κάνω το service τόσο καλύτερα??
Όσους ρώτησα μου είπαν ότι βάζουν τα Long Life. Απ την άλλη, που ξέρω ότι θα μου βάλουν τα συγκεκριμένα ή όποια εμ πάση περιπτώσει τους ζητήσω..
Τι διαολο, λεφτα δε θελουν αυτοι?
Εφοσον κανεις 'αποστασεις' (υποθετω εννοεις ταξιδια σε αυτοκινητοδρομο) ή τεσπα οχι συχνες στασεις σταματα ξεκινα), τοτε οντως 'κερδιζεις' σε φθορα αυτοκινητου και ζωη λαδιων σιγουρα σε σχεση με καποιον που το δουλευει μονο στην πολη.
Για τα λαδια που ελεγχεις κλπ καλα κανεις, απλα να το κανεις με τη μεθοδο που λεει ο κατασκευαστης, πχ κρυο το πρωι, οχι στο βενζιναδικο που μπορει να ειναι 3 χλμ παραπερα και εχουν ανεβει στον κινητηρα, γιατι μπορει να φαινεται κατεβασμενη η σταθμη και να μην ειναι.
Γνωμη μου, (περισσοτερο αισθηση παρα γνώση) κανε στα 15 σερβις και αστους να λενε, και μεχρι να ληξει η εγγυηση, βρες ενα καλο μηχανικο να το φροντιζει απο εκει και περα.
Εφοσον λενε οτι βαζουν τα long life, ας πουμε οτι τα βαζουν, αν δεν εισαι μπροστα και με σφραγισμενα μπουκαλια (η αν δεν τα πας εσυ) δεν το ξερεις σιγουρα. -
Με έχεις κατατοπίσει πολύ.
Δεν ξέρω πως να προσδιορίζω τη χρήση που του κάνω. Κάνω σε καθημερινή βάση εντός πόλης- Αθήνα, βάλε μία 2-2μιση ώρες ημερησίως σε φάση σταμάτα ξεκίνα αλλά και αρκετά Σαββατοκύριακά γύρω στα 500 χλμ στην Εθνική.
Έχει καταπονηθεί πριν το πάρω κιόλας
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ
-
Στο παρακάτω λινκ κινητήρας με το πρώτο λάδι του από το εργοστάσιο το οποίο κρατήθηκε για 13000 μίλια. Η ζημιά πληρώθηκε μέσα στην εγγύηση.....Στην Ελλάδα θα πληρωνόταν; http://imgur.com/a/0gzj1
Αν κάνεις πολλά χλμ στην κίνηση και θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο και μετά την εγγύηση καλό θα ήταν να κάνεις μια ενδιάμεση αλλαγή λαδιού στους 6 μήνες ας πούμε...Η αλλαγή αυτή δε χρειάζεται να γίνει στον 'επίσημο'....
Όταν έρθει η ώρα του σέρβις (και είσαι στην εγγύηση) να πηγαίνεις στην αντιπροσωπία καθώς εκεί πολλές φορές εκτός από τα τυπικά λάδια-φίλτρα αλλάζουν και ανταλλακτικά όπως κολόνα τιμονιού πχ για τα οποία έχει έρθει μια ενημέρωση από τα κεντρικά για προληπτική αλλαγή. Σε αυτήν την ενημέρωση τα 'εξειδικευμένα' αλλά και οι οδηγοί δεν έχουν άμεση πρόσβαση παρά μετά μόλις βγει η 'βρώμα' στην πιάτσα.
Πάντως ο κουμπάρος μου με Golf 1.2 tsi σε 3.5 χρόνια έχει 130.000 χλμ όλα σε αυτοκινητόδρομους και ακολουθεί το longlife service ανά 30.000 χλμ χωρίς προβλήματα.
-
Rita
Αν δεν ειναι σημαντικη η διαφορά στο κοστος πηγενε σε ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ. Οπως σωστα αναφερθηκε ΚΑΙ σε εξυδικευμενο δε χανεις την εγγυηση εφ οσον χρησιμοποιηθουν ΣΩΣΤΑ κι οχι αυτο που συνηθως αποκαλουμε 'γνησια' ανταλλακτικά.
ΟΜΩΣ αν συμβει οτιδηποτε θα σου βγαλουν την ψυχη για να το αναγνωρισουν ( που θα το κανουν τελικά )
Επεισεις ακολουθα με θρησκευτική ευλαβια το τι λεει το βιβλιαρακι και περνε ΠΑΝΤΑ το τι εκαναν και το ποτε γιατι ΤΕΛΙΚΑ μονο τα γραπτά μενουν και σε ξελασπωνουν απο την 'στραβη'
το τι 'ειπε' ο καθενας εχει οση αξια εχει το χαρτι που τα 'εγραψε' δηλαδη καμια....Δες τα λαδια σαν το 'αιμα' του μοτερ... θα ηθελες να ειναι 'παλιο'? ειδικά ως ντιζελ και ακομα πιο ειδικά απο τα σταματα ξεκινα.
κι οταν με το καλο ληξει η εγγυηση βλεπεις και πρατεις
-
Ο χρήστης rita έγραψε:
Και κάτι ακόμη...ρώτησα έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο και μου είπε πως πρέπει να το παώ για service όταν ανάψει η ανάλογη λυχνία του αυτοκινήτου κι ότι τα λάδια Long Life που χρησιμοποιούνται για polo, αντέχουν έως 30.000 χλμ.Αυτό να κάνεις. Βάλε τα κατάλληλα λάδια και κάνε τις αλλαγές όποτε σου βγάζει ένδειξη. Εφόσον δεν έχεις σχέση κάνε τις εργασίες στην αντιπροσωπεία για να είσαι καλυμμένη και από πλευράς εγγύησης. Θα δεις ότι οι επισκέψεις σου στο συνεργείο θα είναι πολύ σπάνιες!
Αν διαβάσεις προσεκτικά το βιβλίο οδηγιών θα δεις ότι σου δίνει την επιλογή να κάνεις τα σέρβις με βάση την ενδεικτική λυχνία, αρκεί να μπαίνουν λάδια συγκεκριμένης ποιότητας ίδια με αυτά που βάζουν στο αυτοκίνητο από το εργοστάσιο.
Στο λινκ με τις φώτο τρόμου που έβαλε ο TheoSalas προφανώς κάτι παίζει που δεν ξέρουμε. Ας πούμε μπορεί να έγινε αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ. με κάποιον απλό τύπο λαδιού που δεν αντέχει 20.000. Σε κάθε περίπτωση για τέτοια βλάβη και στην Ελλάδα είσαι 100% καλυμμένη από την εγγύηση. Αλλά δεν πρόκειται να συμβεί.
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Όταν έρθει η ώρα του σέρβις (και είσαι στην εγγύηση) να πηγαίνεις στην αντιπροσωπία καθώς εκεί πολλές φορές εκτός από τα τυπικά λάδια-φίλτρα αλλάζουν και ανταλλακτικά όπως κολόνα τιμονιού πχ για τα οποία έχει έρθει μια ενημέρωση από τα κεντρικά για προληπτική αλλαγή. Σε αυτήν την ενημέρωση τα 'εξειδικευμένα' αλλά και οι οδηγοί δεν έχουν άμεση πρόσβαση παρά μετά μόλις βγει η 'βρώμα' στην πιάτσα.
Αυτό ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί και έχει όντως βάση. Άλλωστε έλεγα πως είναι ένα τυπικό μικρό Service.
Thk you!
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
RitaΑν δεν ειναι σημαντικη η διαφορά στο κοστος πηγενε σε ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ. Οπως σωστα αναφερθηκε ΚΑΙ σε εξυδικευμενο δε χανεις την εγγυηση εφ οσον χρησιμοποιηθουν ΣΩΣΤΑ κι οχι αυτο που συνηθως αποκαλουμε 'γνησια' ανταλλακτικά.
Όταν λέμε διαφορά, μιλάμε για service σε εξουσιοδοτημένο με 160 ευρώ ενώ σε εξειδικευμένο με 90. Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά εμένα μου φαίνεται σεβαστή η διαφορά. Πρέπει να δουλεύω 2 μέρες για τη διαφορά αυτή στα λεφτά.
Εάν πρόκειται όμως για το ουσιαστικό καλό του αυτοκινήτου να το πάω σε εδουσιοδοτημένο.Thksss
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Και κάτι ακόμη...ρώτησα έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο και μου είπε πως πρέπει να το παώ για service όταν ανάψει η ανάλογη λυχνία του αυτοκινήτου κι ότι τα λάδια Long Life που χρησιμοποιούνται για polo, αντέχουν έως 30.000 χλμ.
Αυτό να κάνεις. Βάλε τα κατάλληλα λάδια και κάνε τις αλλαγές όποτε σου βγάζει ένδειξη. Εφόσον δεν έχεις σχέση κάνε τις εργασίες στην αντιπροσωπεία για να είσαι καλυμμένη και από πλευράς εγγύησης. Θα δεις ότι οι επισκέψεις σου στο συνεργείο θα είναι πολύ σπάνιες!
Αν διαβάσεις προσεκτικά το βιβλίο οδηγιών θα δεις ότι σου δίνει την επιλογή να κάνεις τα σέρβις με βάση την ενδεικτική λυχνία, αρκεί να μπαίνουν λάδια συγκεκριμένης ποιότητας ίδια με αυτά που βάζουν στο αυτοκίνητο από το εργοστάσιο.
Στο λινκ με τις φώτο τρόμου που έβαλε ο TheoSalas προφανώς κάτι παίζει που δεν ξέρουμε. Ας πούμε μπορεί να έγινε αλλαγή λαδιών στα 1000χλμ. με κάποιον απλό τύπο λαδιού που δεν αντέχει 20.000. Σε κάθε περίπτωση για τέτοια βλάβη και στην Ελλάδα είσαι 100% καλυμμένη από την εγγύηση. Αλλά δεν πρόκειται να συμβεί.
Σχέση με εργασίες δεν έχω και δεν ξέρω πως μία γυναίκα πηγαίνοντας το αμάξι της για sevice δεν πέφτει θύμα δουλέματος.
Αυτό που θέλω να πω είναι μην ξεκινήσουν να αλλάζουν και να συμπληρώνουν πράγματα με σκοπό να μου αυξήσουν την τιμή. ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
-
Ο χρήστης rita έγραψε:
Αυτό που θέλω να πω είναι μην ξεκινήσουν να αλλάζουν και να συμπληρώνουν πράγματα με σκοπό να μου αυξήσουν την τιμή. ΠΡΟΒΛΗΜΑ!Μπορείς να πάρεις αναλυτική προσφορά από 2-3 εξουσιοδοτημένα πριν πας για συντήρηση ώστε να τη μελετήσεις με την ησυχία σου. Επίσης, όταν πας, να τους ενημερώσεις πως επιθυμείς μόνο εργασίες και ανταλλακτικά που περιλαμβάνονται στην προσφορά που σου έδωσαν και πως για οτιδήποτε πρόσθετο να ενημερωθείς πριν κάνουν οτιδήποτε σχετικό.
-
Αυτό που μου λές θα κάνω καιο Θεός βοηθός.
Θέλω να θίξω κι ένα άλλο θέμα στο σημείο.
Όταν το αμάξι ήταν κιόλας 6 μηνών, παρατήρησα κάποια στιγμή ένα σπάσιμο μικρό στο πλαστικό χερούσι εσωτερικά της πόρτας του οδηγού στο σημείο όπου είναι το κουμπί για τη ρύθμιση των καθρεφτών.
Δεν κατάλαβα πότε μπορέι να έγινε. Απλά το είδα!
Θέλοντας να ενοχοποιήσω τον εαυτό μου υπέθεσα πως έγινε από τοντρανταγμό από μία λακούβα στην οποία έπεσε η μπροστά αριστερή ρόδα. Αλλά και πάλι μου φαίνεται πάαααααρα πολύ περίεργο. Αυτό που ρωτάω, είναι..θεωρείται αυτό αστοχία υλικού? Κατα τα άλλα, όυετ και ποτέ έκλεισα με δύναμη την πόρτα ούτε κανεία άλλο παίρνει το αμάξι μου, ούτε τπτ άλλο για να το δικαιολογήσω. -
Ο χρήστης rita έγραψε:
Αυτό που μου λές θα κάνω καιο Θεός βοηθός.Θέλω να θήξω κι ένα άλλο θέμα στο σημείο.
Όταν το αμάξι ήταν κιόλας 6 μηνών, παρατήρησα κάποια στιγμή ένα σπάσιμο μικρό στο πλαστικό χερούσι εσωτερικά της πόρτας του οδηγού στο σημείο όπου είναι το κουμπί για τη ρύθμιση των καθρεφτών.
Δεν κατάλαβα πότε μπορέι να έγινε. Απλά το είδα!
Θέλοντας να ενοχοποιήσω τον εαυτό μου υπέθεσα πως έγινε από τοντρανταγμό από μία λακούβα στην οποία έπεσε η μπροστά αριστερή ρόδα. Αλλά και πάλι μου φαίνεται πάαααααρα πολύ περίεργο. Αυτό που ρωτάω, είναι..θεωρείται αυτό αστοχία υλικού? Κατα τα άλλα, όυετ και ποτέ έκλεισα με δύναμη την πόρτα ούτε κανεία άλλο παίρνει το αμάξι μου, ούτε τπτ άλλο για να το δικαιολογήσω.Εγγύηση .
-
ωραια, και τι κα΄νω με αυτο?? πως να το χειριστώ το θέμα?? το αμαξι δεν έχει κλεισει χρόνο καν
-
Ο χρήστης rita έγραψε:
ωραια, και τι κα΄νω με αυτο?? πως να το χειριστώ το θέμα?? το αμαξι δεν έχει κλεισει χρόνο κανΣτο συνεργείο που θα πας θα το αναφέρεις και θα απαιτήσεις να το αλλάξουν.Δεν διαλύονται τα αμάξια αν πέσεις σε λακκούβα.
-
αυτό σκέφτομαι. είναι ακατόρθωτο από λακούβα. Θα το κάνω και αυτό. Μία παρένθεση, χρεώνουν εργατικά εάν βάλουν ανταλλακτικό εντός εγγύησης?
-
Ο χρήστης rita έγραψε:
ωραια, και τι κα΄νω με αυτο?? πως να το χειριστώ το θέμα?? το αμαξι δεν έχει κλεισει χρόνο κανΘα τους πεις ότι ρώτησες στο 4Τforum πως να χειριστείς το θέμα και πως όλοι περιμένουν την κατάληξη του θέματος
Πρώτο Service Αυτοκινήτου