-
Καλησπέρα σε όλους!!! Διάβασα κάπου για την 4 κίνηση και σας παραθέτω ενα κομμάτι αυτων :
''Τα μη μόνιμα τετρακίνητα (part-time), τα επαγγελματικά (pick-up) είναι βασικά πισωκίνητα. Το transfer είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη μετάδοση και από εκεί η κίνηση (ροπή) μεταδίδεται μέσω αυτού στον πίσω άξονα, ενώ με την εμπλοκή της τετρακίνησης και στον εμπρός. Με το κλείδωμα των πλημνών, η κίνηση περνά και στους εμπρός τροχούς. Συνήθως, οι δύο άξονες διαθέτουν ανοιχτά διαφορικά. Παρόλο που αυτό το σύστημα εξακολουθεί να είναι καλύτερο από ό,τι το σύστημα δικίνησης, φέρει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. Το πρώτο, το οποίο και ήδη αναλύσαμε (κούρδισμα της μετάδοσης και διαφορικού), είναι η αδυναμία χρήσης του εντός δρόμου. Το δεύτερο είναι ότι από τη χρήση των ανοιχτών διαφορικών, αν ένας τροχός χάσει την επαφή (πρόσφυσή) του, όλη η ροπή πηγαίνει στον τροχό που βρίσκεται στον αέρα, με αποτέλεσμα το όχημα να μην μπορεί να κινηθεί. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να βελτιώσουμε τα συγκεκριμένα συστήματα. Μία ενδεδειγμένη λύση είναι η αλλαγή του ανοιχτού διαφορικού, με την τοποθέτηση ενός LSD διαφορικού ή ενός μπλοκέ''.
Είμαι κάτοχος ενος TOYOTA Hilux 2010 μοντέλο 4χ4(όταν το αγόρασα δεν γνώριζα και πολλά γύρω απο την 4κίνηση και μάλλον έκανα γκάφα). Το συγκεκριμένο αμάξι χρισιμοποιεί 4κίνηση με μπλοκαρισμένα τα διαφορικά με αποτέλεσμα να έχει τα μεονεκτήματα που αναφέρονται πιο πάνω. Αν κ δεν είμαι σίγουρος νομίζω πως και τα υπόλοιπα pick up(ΝISSAN,ISUZU,FORD,MAZDA) έχουν το ίδιο σύστημα. Το μόνο που διαφέρει είναι το L200 το οποίο έχει κεντρικό το οποίο μπορείς να χρισιμοποιήσεις και σε επιφάνεια με καλή πρόσφυση (στεγνή άσφαλτο). Επίσης διαθέτει και κάρο το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει πολύ σε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου. Κατόπιν τούτων πιστεύω πως το L200 έχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την 4κίνηση που χρισιμοποιούν τα υπόλοιπα και δεν τίθεται συναγωνισμού και συγκρίσεων απο την στιγμή που οι τιμές τους δεν έχουν πολύ μεγάλες διαφορές. Βέβαια δεν γνωρίζω αν μέχρι σήμερα έχουν εξελίξει τα καινούρια μοντέλα οι υπόλοιπες εταιρίες. Περιμένω τις απόψεις πάνω στο θέμα και γενικά περί της 4κίνησης!! -
Καλησπέρα σε όλους!!! Διάβασα κάπου για την 4 κίνηση και σας παραθέτω ενα κομμάτι αυτων :
''Τα μη μόνιμα τετρακίνητα (part-time), τα επαγγελματικά (pick-up) είναι βασικά πισωκίνητα. Το transfer είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη μετάδοση και από εκεί η κίνηση (ροπή) μεταδίδεται μέσω αυτού στον πίσω άξονα, ενώ με την εμπλοκή της τετρακίνησης και στον εμπρός. Με το κλείδωμα των πλημνών, η κίνηση περνά και στους εμπρός τροχούς. Συνήθως, οι δύο άξονες διαθέτουν ανοιχτά διαφορικά. Παρόλο που αυτό το σύστημα εξακολουθεί να είναι καλύτερο από ό,τι το σύστημα δικίνησης, φέρει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. Το πρώτο, το οποίο και ήδη αναλύσαμε (κούρδισμα της μετάδοσης και διαφορικού), είναι η αδυναμία χρήσης του εντός δρόμου. Το δεύτερο είναι ότι από τη χρήση των ανοιχτών διαφορικών, αν ένας τροχός χάσει την επαφή (πρόσφυσή) του, όλη η ροπή πηγαίνει στον τροχό που βρίσκεται στον αέρα, με αποτέλεσμα το όχημα να μην μπορεί να κινηθεί. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να βελτιώσουμε τα συγκεκριμένα συστήματα. Μία ενδεδειγμένη λύση είναι η αλλαγή του ανοιχτού διαφορικού, με την τοποθέτηση ενός LSD διαφορικού ή ενός μπλοκέ''.
Είμαι κάτοχος ενος TOYOTA Hilux 2010 μοντέλο 4χ4(όταν το αγόρασα δεν γνώριζα και πολλά γύρω απο την 4κίνηση και μάλλον έκανα γκάφα). Το συγκεκριμένο αμάξι χρισιμοποιεί 4κίνηση με μπλοκαρισμένα τα διαφορικά με αποτέλεσμα να έχει τα μεονεκτήματα που αναφέρονται πιο πάνω. Αν κ δεν είμαι σίγουρος νομίζω πως και τα υπόλοιπα pick up(ΝISSAN,ISUZU,FORD,MAZDA) έχουν το ίδιο σύστημα. Το μόνο που διαφέρει είναι το L200 το οποίο έχει κεντρικό το οποίο μπορείς να χρισιμοποιήσεις και σε επιφάνεια με καλή πρόσφυση (στεγνή άσφαλτο). Επίσης διαθέτει και κάρο το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει πολύ σε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου. Κατόπιν τούτων πιστεύω πως το L200 έχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την 4κίνηση που χρισιμοποιούν τα υπόλοιπα και δεν τίθεται συναγωνισμού και συγκρίσεων απο την στιγμή που οι τιμές τους δεν έχουν πολύ μεγάλες διαφορές. Βέβαια δεν γνωρίζω αν μέχρι σήμερα έχουν εξελίξει τα καινούρια μοντέλα οι υπόλοιπες εταιρίες. Περιμένω τις απόψεις πάνω στο θέμα και γενικά περί της 4κίνησης!! -
Ο χρήστης kostaslepe έγραψε:
Είμαι κάτοχος ενος TOYOTA Hilux 2010 μοντέλο 4χ4(όταν το αγόρασα δεν γνώριζα και πολλά γύρω απο την 4κίνηση και μάλλον έκανα γκάφα). Το συγκεκριμένο αμάξι χρισιμοποιεί 4κίνηση με μπλοκαρισμένα τα διαφορικά με αποτέλεσμα να έχει τα μεονεκτήματα που αναφέρονται πιο πάνω. Αν κ δεν είμαι σίγουρος νομίζω πως και τα υπόλοιπα pick up(ΝISSAN,ISUZU,FORD,MAZDA) έχουν το ίδιο σύστημα. Το μόνο που διαφέρει είναι το L200 το οποίο έχει κεντρικό το οποίο μπορείς να χρισιμοποιήσεις και σε επιφάνεια με καλή πρόσφυση (στεγνή άσφαλτο). Επίσης διαθέτει και κάρο το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει πολύ σε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου. Κατόπιν τούτων πιστεύω πως το L200 έχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με την 4κίνηση που χρισιμοποιούν τα υπόλοιπα και δεν τίθεται συναγωνισμού και συγκρίσεων απο την στιγμή που οι τιμές τους δεν έχουν πολύ μεγάλες διαφορές. !
γκάφα δεν έκανες, γιατί και το hilux
και το isuzu ,mazda είναι πολύ καλά pick up .
όμως το L 200 είναι το μόνο ,όπως είπες. 'δεν τίθεται συναγωνισμού'http://www.mitsubishi-motors.gr/Explores.aspx?id=9374#/Technology/4WD
https://imageshack.com/i/idODHdxJp
Συστήματα 4κίνησης σε pick up!