-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
To ΠΣΚ που έρχεται, αύριο η ενημέρωση
Καλά χιλιόμετρα παιδιά, και καλόστριφτοι!
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Έχει κανείς moto guzzi εδωπέρα;
Αν ναι, ήθελα να ρωτήσω δυο πράγματα...
Την trepistoni την είδα ζωντανή στην Ιταλία και έπαθα πλάκα, αν και θα ντρεπόμουν να κυκλοφορήσω με τόσο όμορφη μηχανή (με τέτοια μούτρα ).Τι θα ήθελες να μάθεις (δεν έχω guzzi αλλά πολύ θα γούσταρα μια 850 Lemans, ως αρχαιοκάπηλος) ;
Έχω κάποιες πηγές (ιαματικές) που είναι κινητές εγκυκλοπαίδιες για τις Guzzi, αλλά οποιαδήποτε απορία θα
μπορεί να λυθεί από Δευτέρα. -
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Έχει κανείς moto guzzi εδωπέρα;
Αν ναι, ήθελα να ρωτήσω δυο πράγματα...
Την trepistoni την είδα ζωντανή στην Ιταλία και έπαθα πλάκα, αν και θα ντρεπόμουν να κυκλοφορήσω με τόσο όμορφη μηχανή (με τέτοια μούτρα ).Τι θα ήθελες να μάθεις (δεν έχω guzzi αλλά πολύ θα γούσταρα μια 850 Lemans, ως αρχαιοκάπηλος) ;
Έχω κάποιες πηγές (ιαματικές) που είναι κινητές εγκυκλοπαίδιες για τις Guzzi, αλλά οποιαδήποτε απορία θα
μπορεί να λυθεί από Δευτέρα.Σκέφτομαι πως ήρθε η ώρα να αλλάξω το μηχανάκι με μια μηχανή. Έχω δει κάποιες λύσεις, κυρίως πιο μοντέρνες και με ABS, αλλά πάντοτε σε μτχ και αυστηρά κάτω από 4χιλιάρικα. Στα λεφτά αυτά, επίσης, παιζουν και κάποια guzzi, δυστυχώς όχι η v7 που δε θα κάναμε κουβέντα τώρα αλλά κάποια που τα βρίσκω εξίσου ενδιαφέροντα όπως η breva 750 καθώς και ένα τσοπεροειδές με το ίδιο small block guzzi (nevada) που με ελάχιστο γαργάλημα γίνεται κούκλα.
Δες εδώ τη breva:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... va_750.jpg
και την ελαφρώς γαργαλημένη (εργοστασιακά) nevada anniversario:
http://images.virgilio.it/sg/auto-moto2 ... rio-02.jpgΧαλαρά τη παντρεύεσαι αλλά εδώ που τα λέμε όταν παίρνεις τέτοια μηχανή κανονικά δεν πρέπει να σε πολυνοιάζει.
Δε σου κρύβω δε ότι μου μπαίνουν και κάτι ιδέες για βροντόσαυρους του στυλ V50 αλλά μάλλον δεν είμαι για τέτοια τώρα...
-
Αν δίνεις προτεραιότητα στα παρακάτω τη Breva θα την ερωτευτείς :
- η άνεση πάνω στη σέλα (κρεβατοκάμαρα σαν τις Mercedes )
- η γραμμικότητα του μοτέρ και η ροπής από πολύ χαμηλά
- το feedback του τιμονιού
- η αίσθηση που δίνει ότι είναι πολύ ελαφρύτερο από ότι πραγματικά είναι
- αερόψυκτος αξιόπιστος κινητήρας
και το μεγαλύτερο πλεονέκτημά της που είναι φρενάρες και κέντρο βάρους
Αν θες κάτι σε στύλ TDM (που δεν νομίζω)απλά ξέχασέ τη.
Για τη Nevada επειδή μου αρέσει πολύ δεν μπορώ να σου δώσω αντικειμενική απάντηση αλλά πιστεύω
πως για καθημερινή χρήση η Breva είναι πιο χρηστική και οικονομικήΑπό αύριο αν θες μπορώ να μάθω και λεπτομέρειες για θέματα αξιοπιστίας σε χαζοπροβλήματα, κάποιες έβγαζαν πρόβλημα
με το συμπλέκτη και ίσως καταφέρω να βρω άκρη και για κανένα test drive -
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Αν δίνεις προτεραιότητα στα παρακάτω τη Breva θα την ερωτευτείς :Α, σε ευχαριστώ πολύ.
Ναι, κάπως έτσι είναι τα πράγματα... Έκανα μια breva βόλτα την προηγούμενη εβδομάδα και μου άρεσε πολύ (τη βολεύτηκα αμέσως). Αν μπορείς ρώτα και για τα ηλεκτιρκά και ειδικά για τα όργανα (όσες έχω δει είχαν θεματάκι με διακόπτες και φύσσες). Μηχανικά όλες τις είδα στεγνές και δεν ακούγεται τίποτα ύποπτο(υποθέτω λίγο βαλβίδες όσο είναι κρύες είναι λογικό).
Επίσης λίγο στο σανζμάν με δυσκόλεψε η νεκρά που θέλει να την ψάχνεις εν κινήσει (ίσως θέμα συνήθειας).Η νεβαδα είναι λίγο περίεργη σε στάση οδήγησης και με ξενίζει. Για να είμαι ειλικρινής, όπως είναι, με τους αεραγωγούς ('07) δε μου αρέσει αλλά από ό,τι διάβαζα είναι πανέυκολο και πάμφθηνο (σέλα 160ευρώ καινούργια, fat bar τιμόνι και ξήλωμα όλα τα περιττά χρώμια) με 2-3 κατοστάρικα να την κάνεις ελαφρώς roadster. Μηχανικά, από ό,τι κατάλαβα είναι αδερφές με τη breva, ε;
Η συμβατική λύση που βλέπω προς το παρόν είναι ένα cbf500 με ABS που μου κάνουν καλή τιμή ανταλλαγής.
Για πείτε καμιά γνώμη! -
Αλέξανδρε, έτσι και πάρεις cbf500 , ενώ σκέφτεσαι Guzzi και σε εμένα πρότεινες Triumph street triple, θα είσαι άξιος της μοίρας σου!
Έλα, κάνε το βήμα και πάρε αυτό που γουστάρεις, και άσε τα υπόλοιπα. Αφού θέλουμε μηχανή, πρέπει να οδηγούμε αυτό που μας αρέσει. Αλλιώς τι να το κάνεις; Κράτα το scooter.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αλέξανδρε, έτσι και πάρεις cbf500 , ενώ σκέφτεσαι Guzzi και σε εμένα πρότεινες Triumph street triple, θα είσαι άξιος της μοίρας σου!Έλα, κάνε το βήμα και πάρε αυτό που γουστάρεις, και άσε τα υπόλοιπα. Αφού θέλουμε μηχανή, πρέπει να οδηγούμε αυτό που μας αρέσει. Αλλιώς τι να το κάνεις; Κράτα το scooter.
Γρηγόρη, είμαι ταπής ενώ έχω ξεβολευτεί με το σκούτερ, αυτό είναι το πρόβλημά μου... αν είχα το ακαδημαϊκό ταληρέτο δε θα κάναμε κουβέντα τώρα. Αν σου πω δε τι άλλα μηχανάκια έχω δοκιμάσει πέρα από το cbf θα μου κόψεις την καλημέρα!
Το μπάτζετ μου είναι αυστηρά 2Κ + το σκούτερ που η καλύτερη τιμή ανταλλαγής που έχω είναι 1.6Κ. Αρα κοιτάζω μηχανάκια μέχρι 3.5Κ. Πέρα από τη breva, ό,τι είδα σε monster είναι κομματιασμένο, το 620multimixer δε το φτάνω ούτε με γόβες τακούνια, από τις aprilia μόνο το strada pegaso μου κάθεται κάπως, με τις bmw αποκτώ δερματολογικό θέμα, ενώ σε triumph πρέπει να πάω στις παλιές τριπλέτες που είναι 250κιλά και δε θέλω (εκτός από τη sprint RS, αλλά τη φοβάμαι και λίγο γιατί πριν χρόνια είχαμε ανοίξει μια τέτοια και αν και έχω ξεχάσει τι είδα θυμάμαι τον εαυτό μου να βρίζει ). Fazer (πέρα από το πρώτο με το σιδερένιο πλαίσιο που αν έβρισκα καλό το τσιμπούσα) και αντίστοιχα τέτοια (κατι σουτζούκια, cbf600 ή κάτι άλλα που είναι σα μύγες κλπ) δεν τα γουστάρω, w650 έχω να πετυχώ σε αγγελία 6 μήνες... Μέχρι και ένα ζέφυρο είδα αλλά ήταν λιωμένος ο κακομοίρης!Για πες...
-
Καλημερα Αλεξανδρε, τι ειναι αυτο που σε ξεβολεψε στο σκουτερ, γιατι θυμαμαι πριν καιρο που ελεγες τα καλυτερα.
Ρωταω γιατι θα ηταν καλυτερο να μαζεψεις χρηματα να παρεις αυτο που θες, παρα κατι αλλο που να σε εξυπηρετει μεν αλλα να μην το γουσταρεις.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Καλημερα Αλεξανδρε, τι ειναι αυτο που σε ξεβολεψε στο σκουτερ, γιατι θυμαμαι πριν καιρο που ελεγες τα καλυτερα.Ρωταω γιατι θα ηταν καλυτερο να μαζεψεις χρηματα να παρεις αυτο που θες, παρα κατι αλλο που να σε εξυπηρετει μεν αλλα να μην το γουσταρεις.
To pcx είναι καταπληκτικό σκούτερ και πραγματικά έχω μόνο τα καλύτερα να πω. Αυτό που άλλαξε είναι οι δικές μου ανάγκες μιας και από αυστηρά στα όρια της περιοχής μου πλέον έχω ανάγκη να κάνω 40 χιλιόμετρα την ημέρα, που για τα κιλά μου αρχίζει το πράμα και ζορίζει. Για αυτό και δε θέλω να πάω σε εξεζητημένη λύση (πχ v35) μιας και μάλλον θέλω κάτι με σχετικά καλή αξιοπιστία για κάθε μέρα (+ να μη μου λαδώνει τα παπούτσια ).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αλέξανδρε, έτσι και πάρεις cbf500 , ενώ σκέφτεσαι Guzzi και σε εμένα πρότεινες Triumph street triple, θα είσαι άξιος της μοίρας σου!
Έλα, κάνε το βήμα και πάρε αυτό που γουστάρεις, και άσε τα υπόλοιπα. Αφού θέλουμε μηχανή, πρέπει να οδηγούμε αυτό που μας αρέσει. Αλλιώς τι να το κάνεις; Κράτα το scooter.
Γρηγόρη, είμαι ταπής ενώ έχω ξεβολευτεί με το σκούτερ, αυτό είναι το πρόβλημά μου... αν είχα το ακαδημαϊκό ταληρέτο δε θα κάναμε κουβέντα τώρα. Αν σου πω δε τι άλλα μηχανάκια έχω δοκιμάσει πέρα από το cbf θα μου κόψεις την καλημέρα!
Το μπάτζετ μου είναι αυστηρά 2Κ + το σκούτερ που η καλύτερη τιμή ανταλλαγής που έχω είναι 1.6Κ. Αρα κοιτάζω μηχανάκια μέχρι 3.5Κ. Πέρα από τη breva, ό,τι είδα σε monster είναι κομματιασμένο, το 620multimixer δε το φτάνω ούτε με γόβες τακούνια, από τις aprilia μόνο το strada pegaso μου κάθεται κάπως, με τις bmw αποκτώ δερματολογικό θέμα, ενώ σε triumph πρέπει να πάω στις παλιές τριπλέτες που είναι 250κιλά και δε θέλω (εκτός από τη sprint RS, αλλά τη φοβάμαι και λίγο γιατί πριν χρόνια είχαμε ανοίξει μια τέτοια και αν και έχω ξεχάσει τι είδα θυμάμαι τον εαυτό μου να βρίζει ). Fazer (πέρα από το πρώτο με το σιδερένιο πλαίσιο που αν έβρισκα καλό το τσιμπούσα) και αντίστοιχα τέτοια (κατι σουτζούκια, cbf600 ή κάτι άλλα που είναι σα μύγες κλπ) δεν τα γουστάρω, w650 έχω να πετυχώ σε αγγελία 6 μήνες... Μέχρι και ένα ζέφυρο είδα αλλά ήταν λιωμένος ο κακομοίρης!Για πες...
Εδώ είσαι: http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4850645/
Αλλά μάλλον ψάχνεις και κάτι οικονομικό και βολικό!
Είναι το άτιμο όμως... Έρωτας!Μπορείς να βρεις και Multi σ' αυτά τα λεφτά, όχι όμως το 620, αλλά το 1000:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4833292/ -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εδώ είσαι: http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4850645/
Αλλά μάλλον ψάχνεις και κάτι οικονομικό και βολικό!
Είναι το άτιμο όμως... Έρωτας!Παίζει να την έχω κάνει βόλτα στην Καλλιρόης πριν την πάρει αυτός (δε νομίζω να πουλησαν και πολλές).
Δε χωράω πλέον εκεί πάνω, ρε Γρηγόρη... Όποιος αντέχει, 3.5Κ είναι τζάμπα για αυτό το μηχανάκι!Στη mixer κουδουνίστρα δεν πατώνω...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Εδώ είσαι: http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4850645/
Αλλά μάλλον ψάχνεις και κάτι οικονομικό και βολικό!
Είναι το άτιμο όμως... Έρωτας!Παίζει να την έχω κάνει βόλτα στην Καλλιρόης πριν την πάρει αυτός (δε νομίζω να πουλησαν και πολλές).
Δε χωράω πλέον εκεί πάνω, ρε Γρηγόρη... Όποιος αντέχει, 3.5Κ είναι τζάμπα για αυτό το μηχανάκι!Στη mixer κουδουνίστρα δεν πατώνω...
Η συγκεκριμένη Guzzi είναι, είναι, είναι....
Για την Multi, μην στενοχωριέσαι, κι εγώ συνήθως ένα πόδι βάζω κάτω, το δεξί, γιατί το αριστερό παίζει να μπλεχτεί σε ένα ρακοράκι που έχει για τον συμπλέκτη και να πέσω!
Πάντως κι εγώ, δεν είμαι πρώτο μπόι, 178 (όταν δεν με έχει πιάσει ο αυχένας-πλάτη μου, τότε...κονταίνω λίγο από το μάζεμα και τον πόνο! ) και φτάνω κάτω πολύ άνετα (έχω και το πίσω Showa σε μαλακή ρύθμιση ή έτσι νομίζω τουλάχιστον! ).
Ψάχνεις κάτι χαμηλό με τιμόνι και χωρίς κλιπ ον να υποθέσω; -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ψάχνεις κάτι χαμηλό με τιμόνι και χωρίς κλιπ ον να υποθέσω;
Εγκξακτεμάν! Και να μη μοιάζει με ερμαφρόδιτο έντομο. αν γίνεται...
-
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4040886/3 χιλιαρικόπουλα το SRXάκι!
Και εγώ το είχα αγοράσει το (Παναϊα μ' , μεγαλώσαμε! ) 99' για 400 χιλιάδες δραχμές!
-
Αν η δυναμη επαρκει, εγω -βασιζομενος στην εμπειρια φιλου που το εχει 4 χρονια- θα ελεγα πως αξιζει μια ματια κι ετουτο για αστικη- περιαστικη χρηση http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4890609/ ειναι συγχρονο μηχανικα, απροβληματιστο και βολικο για καθε μερα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπορείς να βρεις και Multi σ' αυτά τα λεφτά, όχι όμως το 620, αλλά το 1000:
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4833292/D-jet παρτο γιατι θα το παρω εγω
-
Εγώ επειδή είχα το fz6 (3400 το έδωσα πριν λίγο καιρό και ήθελε μόνο ρύθμιση βαλβίδων - κατα τ'αλλα ούτε 1ε), αν δεν βγαίνεις σε μεγάλους δρόμους (ΑΟ, ΕΟ, κλπ), να μην το πάρεις. Το καημένο δεν προλαβαίνει να ανεβάσει μέσα στην πόλη. Θα πρότεινα κάτι σε 2κυλ., όπως κανα versys.
-
Με τις ευχαριστίες μου που ασχοληθήκατε με το θέμα μου σε όλους!!
@nikos
3 χιλιάρικα για το srx είναι εξωφρενικά λεφτά. Κάποτε το είχαμε για το φτηνότερο γυμνό και τώρα μας το πουλάνε για πριμιουμ;
Πέρα από αυτό δε θέλω να ξέρω τι θα γίνεται εκεί μέσα έτσι και πας να ανοίξεις κανένα μοτέρ (30 χρόνια υπηρεσίας, αερόψυκο και οπωσδήποτε'χαλαρή'συντήρηση)
@efthymis
το vtrάκι μ'άρεσε πολύ (το έχω δοκιμάσει) και είναι εξαιρετικά χαμηλό (725χιλ) και άνετο. Τα άλογα δε με απασχολούν και νομίζω ότι υπερ-επαρκεί για τη δουλειά που το θέλω. Δυστυχώς, όμως, υπάρχουν ελάχιστα και γενικά στις ψεκαστές εκδόσεις τα κάνανε λίγο σκατά από πλευράς αξιοπιστίας (γκρέμλιν). Αν ρωτήσεις χονταίικο συνεργείο θα σου πουν λεπτομέρειες.
@Γρηγόρη
Ωραίο είναι το μιξεράκι αλλά εγώ είμαι κοντόχοντρος και δεν πατώνω (το δοκίμασα όταν είχε βγει). Μόνο και μόνο για αυτό δεν το σκέφτομαι καν...Ο χρήστης xenos έγραψε:
Εγώ επειδή είχα το fz6 (3400 το έδωσα πριν λίγο καιρό και ήθελε μόνο ρύθμιση βαλβίδων - κατα τ'αλλα ούτε 1ε), αν δεν βγαίνεις σε μεγάλους δρόμους (ΑΟ, ΕΟ, κλπ), να μην το πάρεις. Το καημένο δεν προλαβαίνει να ανεβάσει μέσα στην πόλη. Θα πρότεινα κάτι σε 2κυλ., όπως κανα versys.Από τα όρθια το μόνο που μου κάνει είναι το pegaso strada το οποίο είναι αρκετά χαμηλό ενώ νομίζω με το μιναρέλι της XT λογικά δεν πρέπει να έχει και πολλά θέματα. Δε μου αρέσει λίγο που είναι πλουμιστό και φοβάμαι τα εφετζήδικα οργανα ότι θα κάνουν μπαμ κάποια στιγμή αλλά μπορώ να ζήσω με αυτά.
Πάντως, με εξαίρεση τα φτηνά γκούτσι (τα οποία τα γουστάρω τρελά και περιμένω μπας και βγει καμιά breva της προκοπής) νομίζω ότι το cbf500 δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι μια βαρετή μεν-λογική δε λύση (+φτηνή +ABS+ μονοσοκ κατάλληλο για κοντοχοντρους αναβάτες). Με ενοχλεί λίγο που έχει τα καρμπυρατέρ και ίσως καίει κατιτίς παραπάνω...
Είναι κανείς που είχει 2κυλ. 500 χόντα να μας πει δυο κουβέντες; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Είναι κανείς που είχει 2κυλ. 500 χόντα να μας πει δυο κουβέντες;Θα επανέλθω το βράδυ αναλυτικά.
Μέχρι τότε, ανάλυσε λίγο παραπάνω αν θέλεις το τι ακριβώς ψάχνεις. Από αυτά που διάβασα, οι διαδρομές που θα κάνεις παραείναι μεγάλες για το PCX και κοιτάς κάτι πιο σοβαρό και όσο το δυνατόν απροβλημάτιστο, αλλά να έχει και λίγο χαρακτήρα αν γίνεται. Το έπιασα σωστά;
Γενικό thread