-
Καλησπερα παιδια, εχω ενα opel corsa 1.4 16v μοντελο 95. Ενω το αμαξι ηταν κομπλε ξαφνικα αρχισε να δυσκολευεται να παρει μπρος, δηλαδη να θελει γυρω στα 10 δευτερολεπτα μιζα + συνεχες πατημα γκαζιου για να παρει. αφου μου το κανε μια δυο και με αφησε απο μπαταρια, την αλλαξα γιατι χρειαζοταν ετσι κι αλλιως, αλλα παλι διαφορα δεν ειδα. Ανοιξα την τρομπα βενζινης πισω και εβγαλα τα σωληνακια, και παρατηρησα το εξης. Αν δεν κανω λαθος, θα επρεπε οταν εχω το κλειδι στη θεση της αναφλεξης, η τρομπα να σπρωχνει βενζινη. Ελα ομως που δεν το κανει. μολις γυρισει το κλειδι στη μιζα δινει βενζινη αμεσως, και μετα δουλευει κανονικα, οδηγικα το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα δηλαδη περα απο το ξεκινημα δε μου παρουσιαζει κατι αλλο. Επισης αν παρει μπρος, το σβησω και το αναψω περνει αμεσως. Τι λετε να φταιει, εγω σκεφτομαι πως αν ισχυει αυτο για την τρομπα βενζινης κατι γινεται εκει, αλλιως δεν κραταει βενζινη στο σωληνακι?!
-
Καλησπερα παιδια, εχω ενα opel corsa 1.4 16v μοντελο 95. Ενω το αμαξι ηταν κομπλε ξαφνικα αρχισε να δυσκολευεται να παρει μπρος, δηλαδη να θελει γυρω στα 10 δευτερολεπτα μιζα + συνεχες πατημα γκαζιου για να παρει. αφου μου το κανε μια δυο και με αφησε απο μπαταρια, την αλλαξα γιατι χρειαζοταν ετσι κι αλλιως, αλλα παλι διαφορα δεν ειδα. Ανοιξα την τρομπα βενζινης πισω και εβγαλα τα σωληνακια, και παρατηρησα το εξης. Αν δεν κανω λαθος, θα επρεπε οταν εχω το κλειδι στη θεση της αναφλεξης, η τρομπα να σπρωχνει βενζινη. Ελα ομως που δεν το κανει. μολις γυρισει το κλειδι στη μιζα δινει βενζινη αμεσως, και μετα δουλευει κανονικα, οδηγικα το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα δηλαδη περα απο το ξεκινημα δε μου παρουσιαζει κατι αλλο. Επισης αν παρει μπρος, το σβησω και το αναψω περνει αμεσως. Τι λετε να φταιει, εγω σκεφτομαι πως αν ισχυει αυτο για την τρομπα βενζινης κατι γινεται εκει, αλλιως δεν κραταει βενζινη στο σωληνακι?!
-
Καλησπερα παιδια.θελω να ρωτησω και οποιος ξερει να μου απαντησει.εχω seat ibisa 1400 cc εδω και 1 μηνα περιπου μιζαρω καμια 10αρια δευτερολεπτα και πατωντας γκαζι για να παρει μπρος.καμια φορα παιρνει και αμεσως.αν το σβησω και το αναψω παλι σε λιγη ωρα παιρνει αμεσως.αν το αφησω πανω απο 3-4 ωρες ξανα τα ιδια.επισης οταν παρει μπρος την πρωτη φορα μετα απο 10 δευτερα μιζα βγαζει καπνα πισω και μυριζει βενζινη. εχει καποιος απαντηση? λαμπακια και ενδειξεις ειναι ολα καλα και στον δρομο κανενα προβλημα απολυτως.τι να ειναι?
-
Ο χρήστης kingpad21 έγραψε:
Καλησπερα παιδια.θελω να ρωτησω και οποιος ξερει να μου απαντησει.εχω seat ibisa 1400 cc εδω και 1 μηνα περιπου μιζαρω καμια 10αρια δευτερολεπτα και πατωντας γκαζι για να παρει μπρος.καμια φορα παιρνει και αμεσως.αν το σβησω και το αναψω παλι σε λιγη ωρα παιρνει αμεσως.αν το αφησω πανω απο 3-4 ωρες ξανα τα ιδια.επισης οταν παρει μπρος την πρωτη φορα μετα απο 10 δευτερα μιζα βγαζει καπνα πισω και μυριζει βενζινη. εχει καποιος απαντηση? λαμπακια και ενδειξεις ειναι ολα καλα και στον δρομο κανενα προβλημα απολυτως.τι να ειναι?κοιτας αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου και διαρροη μπεκ σαν αρχη.
Δεν παιρνει μπρος ευκολα!