Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν παιρνει μπρος ευκολα!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν παιρνει μπρος ευκολα!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    3
    652
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsagls last edited by

      Καλησπερα παιδια, εχω ενα opel corsa 1.4 16v μοντελο 95. Ενω το αμαξι ηταν κομπλε ξαφνικα αρχισε να δυσκολευεται να παρει μπρος, δηλαδη να θελει γυρω στα 10 δευτερολεπτα μιζα + συνεχες πατημα γκαζιου για να παρει. αφου μου το κανε μια δυο και με αφησε απο μπαταρια, την αλλαξα γιατι χρειαζοταν ετσι κι αλλιως, αλλα παλι διαφορα δεν ειδα. Ανοιξα την τρομπα βενζινης πισω και εβγαλα τα σωληνακια, και παρατηρησα το εξης. Αν δεν κανω λαθος, θα επρεπε οταν εχω το κλειδι στη θεση της αναφλεξης, η τρομπα να σπρωχνει βενζινη. Ελα ομως που δεν το κανει. μολις γυρισει το κλειδι στη μιζα δινει βενζινη αμεσως, και μετα δουλευει κανονικα, οδηγικα το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα δηλαδη περα απο το ξεκινημα δε μου παρουσιαζει κατι αλλο. Επισης αν παρει μπρος, το σβησω και το αναψω περνει αμεσως. Τι λετε να φταιει, εγω σκεφτομαι πως αν ισχυει αυτο για την τρομπα βενζινης κατι γινεται εκει, αλλιως δεν κραταει βενζινη στο σωληνακι?!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsagls last edited by

        Καλησπερα παιδια, εχω ενα opel corsa 1.4 16v μοντελο 95. Ενω το αμαξι ηταν κομπλε ξαφνικα αρχισε να δυσκολευεται να παρει μπρος, δηλαδη να θελει γυρω στα 10 δευτερολεπτα μιζα + συνεχες πατημα γκαζιου για να παρει. αφου μου το κανε μια δυο και με αφησε απο μπαταρια, την αλλαξα γιατι χρειαζοταν ετσι κι αλλιως, αλλα παλι διαφορα δεν ειδα. Ανοιξα την τρομπα βενζινης πισω και εβγαλα τα σωληνακια, και παρατηρησα το εξης. Αν δεν κανω λαθος, θα επρεπε οταν εχω το κλειδι στη θεση της αναφλεξης, η τρομπα να σπρωχνει βενζινη. Ελα ομως που δεν το κανει. μολις γυρισει το κλειδι στη μιζα δινει βενζινη αμεσως, και μετα δουλευει κανονικα, οδηγικα το αμαξι δεν εχει κανενα προβλημα δηλαδη περα απο το ξεκινημα δε μου παρουσιαζει κατι αλλο. Επισης αν παρει μπρος, το σβησω και το αναψω περνει αμεσως. Τι λετε να φταιει, εγω σκεφτομαι πως αν ισχυει αυτο για την τρομπα βενζινης κατι γινεται εκει, αλλιως δεν κραταει βενζινη στο σωληνακι?!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingpad21 last edited by

          Καλησπερα παιδια.θελω να ρωτησω και οποιος ξερει να μου απαντησει.εχω seat ibisa 1400 cc εδω και 1 μηνα περιπου μιζαρω καμια 10αρια δευτερολεπτα και πατωντας γκαζι για να παρει μπρος.καμια φορα παιρνει και αμεσως.αν το σβησω και το αναψω παλι σε λιγη ωρα παιρνει αμεσως.αν το αφησω πανω απο 3-4 ωρες ξανα τα ιδια.επισης οταν παρει μπρος την πρωτη φορα μετα απο 10 δευτερα μιζα βγαζει καπνα πισω και μυριζει βενζινη. εχει καποιος απαντηση? λαμπακια και ενδειξεις ειναι ολα καλα και στον δρομο κανενα προβλημα απολυτως.τι να ειναι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Ο χρήστης kingpad21 έγραψε:
            Καλησπερα παιδια.θελω να ρωτησω και οποιος ξερει να μου απαντησει.εχω seat ibisa 1400 cc εδω και 1 μηνα περιπου μιζαρω καμια 10αρια δευτερολεπτα και πατωντας γκαζι για να παρει μπρος.καμια φορα παιρνει και αμεσως.αν το σβησω και το αναψω παλι σε λιγη ωρα παιρνει αμεσως.αν το αφησω πανω απο 3-4 ωρες ξανα τα ιδια.επισης οταν παρει μπρος την πρωτη φορα μετα απο 10 δευτερα μιζα βγαζει καπνα πισω και μυριζει βενζινη. εχει καποιος απαντηση? λαμπακια και ενδειξεις ειναι ολα καλα και στον δρομο κανενα προβλημα απολυτως.τι να ειναι?

            κοιτας αισθητηρα θερμοκρασιας ψυκτικου και διαρροη μπεκ σαν αρχη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr