Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio R3T
    1. Home
    2. WRC
    3. Renault Clio R3T
    • 1 / 1
    WRC
    5
    12
    104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      espoff last edited by

      νάτη και η Renault με Clio R3T. Ωραίο πυροβόλο θα είναι αυτό. Άντε να το δούμε και Ελλάδα.

      http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4 ... t&cat=News

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • E
        espoff last edited by

        νάτη και η Renault με Clio R3T. Ωραίο πυροβόλο θα είναι αυτό. Άντε να το δούμε και Ελλάδα.

        http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4 ... t&cat=News

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          espoff last edited by

          νάτη και η Renault με Clio R3T. Ωραίο πυροβόλο θα είναι αυτό. Άντε να το δούμε και Ελλάδα.

          http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=4 ... t&cat=News

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • S
            s3 last edited by

            Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • S
              spinos7 last edited by

              Ο χρήστης S3 έγραψε:
              Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμε

              Γιατί το λες αυτό? Αν εξαιρέσεις τον σχετικά ξενέρωτο ήχο που βγάζουν μια χαρά θέαμα προσφέρουν για μπροστοκίνητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • N
                nafpaktos last edited by

                Απορια!
                Στο αρθρο λεει για επιλογεα joystick στο χωμα και προαιρετικα paddles στην ασφαλτο.για να υπαρχουν paddles δεν θα πρεπει να ειναι το κιβωτιο ηλεκρουδραυλικο οπως στα παλια wrc;(πραγμα πρακτικα αδυνατον λογω κοστους, αρα κατι αλλο παιζει)πως γινεται να εχουν paddles τα μικρα που τεχνολογικα ειναι κατωτερα απο τα wrc;νομιζω ειχα διαβασει παλιοτερα μια παρουσιαση του ds3 r3 και αυτο αν θυμαμαι ειχε paddles.

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • N
                  nass last edited by

                  Στα WRC δεν επιτρέπεται η αναγνώριση paddles για λόγους περιορισμού κόστους (είχε προταθεί από τη FIA να επιτραπούν paddles αρκεί να είναι κοινό το σύστημα για όλους αλλά κάθε κατασκευαστής ήθελε διαφορετικό πράγμα και δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν, οπότε η FIA είπε 'ΟΚ όλοι μηχανικό') (είχα δει ένα μικρό κολοκυθάκι της C4 WRC που μετέτρεπε το ηλεκτρικό σήμα σε υδραυλικό και έκανε €10000)

                  Στα R3 επιτρέπεται να αναγνωριστούν paddles πχ. το DS3 R3 έχει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • S
                    s3 last edited by

                    Ο χρήστης Spinos7 έγραψε:

                    Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμε

                    Γιατί το λες αυτό? Αν εξαιρέσεις τον σχετικά ξενέρωτο ήχο που βγάζουν μια χαρά θέαμα προσφέρουν για μπροστοκίνητα.

                    εγω δεν εχω δει θεαμα απο R3T και φυσικα ο ηχος ειναι χαλια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • N
                      nafpaktos last edited by

                      @nass δηλαδη αν καταλαβα καλα τα μικρα εχουν πιο σοφιστικε-πολυπλοκο κιβωτιο ταχυτητων απο τα wrc και απο τα αυτοκινητα του wrc2;

                      Υ.Γ θυμαμαι το 2005 στο σερβις παρκ στη λαμια ειχα δει κιβωτιο απο impreza wrc και μου ειχε κανει εντυπωση οτι ηταν γεματο σωληνακια(νομιζω ηταν στην τεντα βωβου-ελ εμ),κοιταζοντας το και μονο καταλαβαινε καποιος οτι ηταν κατι πολυπλοκο.τετοιο εχουν δηλαδη τα r3 με paddles;επισης στα r3 για μειωση κοστους χρησιμοποιειται κοινο κιβωτιο για ολα;

                      Ευχαριστω εκ των προτερων!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • N
                        nass last edited by

                        Το κιβώτιο εσωτερικά είναι το ίδιο, σειριακό με ίσια δόντια ασυγχρόνιστο (όπως το 'παπί' ) όπως αυτό:

                        Τα σωληνάκια είναι το υδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης της αλλαγής σχέσεων δηλ. κινεί τη ράβδο στο πάνω μέρος της εικόνας. Το οποίο ενεργοποιείται ηλεκτρονικά από το paddle στο τιμόνι. Αντίθετα, τα WRC έχουν μηχανική σύνδεση του λεβιέ που χειρίζεται ο οδηγός με τη ράβδο αλλαγής. Αυτή είναι η διαφορά.

                        Τα R3 δεν έχουν κοινό κιβώτιο αλλά συνήθως όλοι χρησιμοποιούν κιβώτια είτε της Sadev είτε της X-Trak.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • E
                          espoff last edited by

                          Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                          Απορια!
                          Στο αρθρο λεει για επιλογεα joystick στο χωμα και προαιρετικα paddles στην ασφαλτο.για να υπαρχουν paddles δεν θα πρεπει να ειναι το κιβωτιο ηλεκρουδραυλικο οπως στα παλια wrc;(πραγμα πρακτικα αδυνατον λογω κοστους, αρα κατι αλλο παιζει)πως γινεται να εχουν paddles τα μικρα που τεχνολογικα ειναι κατωτερα απο τα wrc;νομιζω ειχα διαβασει παλιοτερα μια παρουσιαση του ds3 r3 και αυτο αν θυμαμαι ειχε paddles.

                          είναι καθαρά θέμα μείωσης του κόστους για το WRC.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • S
                            spinos7 last edited by

                            Ο χρήστης S3 έγραψε:

                            Αν ειναι σαν το ds3 r3T, δε πειραζει δε χανουμε και τιποτα αν δε το δουμε

                            Γιατί το λες αυτό? Αν εξαιρέσεις τον σχετικά ξενέρωτο ήχο που βγάζουν μια χαρά θέαμα προσφέρουν για μπροστοκίνητα.

                            εγω δεν εχω δει θεαμα απο R3T και φυσικα ο ηχος ειναι χαλια.

                            Οκ γούστα είναι αυτά. Πάντως αν δεν έχεις δει βιντεάκια απο cedric roberτ, guentin gilbert, mathieu arzeno να οδηγούν το ds3 r3t ρίξε μια ματιά και ίσως αλλάξεις γνώμη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • S
                              s3 last edited by

                              Εχω δει απο απο γαλλια καθως παρακολουθω το πρωταθλημα τους, αλλα θα ξαναμελετησω ειδικα για τα ds3 r3 να δω μηπως αλλαξω γνωμη και θα παραθεσω και βιντεακια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr