-
Το βενζινοκινητο pulsar 1.2 turbo τι λαδι παιρνει;
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
Το βενζινοκινητο pulsar 1.2 turbo τι λαδι παιρνει;5w-40 και βαλβολινη 75w-80
Lap δλδ τα λάδια στα 1500-3000 πρέπει να γίνονται κατάμαυρα αφού υπάρχει φθορά και γρέζι σωστά;
-
Τοσο νωρις δεν νομιζω να μαυριζουν εκτος αν υπαρχει θεμα στον κινητηρα.
Τα μαυρα λαδια ειναι συνηθως σημαδι πως το λαδι δεν μπορει να ανταπεξελθει στο ρολο του ως ψυκτικος παραγωντας μεσα στον κινητηρα. Ως λιπαντικος χωρις εντονη πιεση ισως να μπορει.
Τα μεταλλα αποβαλουν την θερμοκρασια τους μεσω της επαφης τους με το λαδι συνδραμει και το κυκλωμα παραφλου το οποιο και αυτο ψυχει το λαδι και τα αλλα μερη του κινητηρα.
Γενικα οσο και αν φαινεται παραξενο, η ανταλλαγη της θερμοκρασιας των σωματων οταν ερχονται σε επαφη ειναι η πιο αποδοτικη μεθοδος για την ζητουμενη ψυξη απο οποιονδηποτε αλλο τροπο.
Αρα τα λαδια και το χρωμα τους ειναι σημαντικα σε αυτον τον τομεα.
Εγω μονο τη πρωτη αλλαγη θα εκανα πολυ νωρις. Επειτα αν ελεγε ανα 15000 χλμ θα εκανα αλλαγη στα 8500-9500 χλμ. Και βεβαια θα παρατηρουσα το χρωμα στον δεικτη του κινητηρα.
Βαλβολινες στα 120.000 χλμ εχω αλλαξει τρεις φορες και σκεφτομαι για αλλη μια στο μελλον. Με το μεγαλο σερβις το βαζω μεσα στο γενικο κοστος. Τις βγαζω καταξανθες και αυτο με ευχαριστει καθως ξερω οτι ολα πανε σωστα μεσα στο κιβωτιο.
-
Το χρώμα των λαδιών εξαρτάται κι από το καύσιμο. Στα diesel τα λάδια μαυρίζουν πάρα πολύ γρήγορα και αυτό θεωρείται φυσιολογικό.
-
Lap Στα ποσα χλμ θα αλλαζες τα πρωτα λαδια;αφου ομως δεν το συστηνει η εταιρια γιατι να αλλαχτουν νωρις;παλαιοτερα στα καινουργια το 1ο σερβις γινοτανε στα 1600 περιπου αλλα με εντολη της εκαστοτε εταιριας.για να μην υπαρχει αυτη η εντολη παει να πει οτι τα λαδια που βαζουν για αρχη ισως οντως δεν χρειαζοντε αλλαγη νωρις αλλα στο κανονικο σερβις που ειναι να γινει.δηλαδη η εταιρια παιρνει το ρισκο να χαλασειή να βγαλει προβλημα ο κινητηρας αν δεν το πας για αλλαγη στα 1600 και το πας στα 15000 οπως λεει το βιβλιο σερβις;
-
Οπως το λες ειναι, τα εργοστασιακα λαδια πλεον ειναι τα ιδια με τα καλα του εμποριου.
Κοιτα, ως τωρα οι εγγυησεις ηταν 2 το πολυ 4 ετη, ετσι αν ηταν να εμφανισει κατι ενα αυτοκινητο το εμφανιζε, αμεσως μετα τη ληξη της εγγυησης.
Τωρα τελευταια με τα πολλα ετη εγγυησης θα δειξει η ιστορια τι θα κανουν οι εταιριες και αν τελικα γραψουν στο βιβλιαρακι να κανουμε την πρωτη αλλαγη νωριτερα, οπως εκαναν για παραδειγμα με τα κιβωτια cvt
Οπως αναφερεται στο βιντεο για το στρωσιμο ειναι εμφανες πως τα εμβολα και ολα τα μεταλλικα μερη θελουν χρονο να λειανθουν και με τη λογικη να το παρεις μενουν μεσα γρεζια.
Τωρα καποια σταματουν στο φιλτρο καποια πολυ μικρα περνουν.Το θεμα ειναι να μη κατσουν πανω σε αισθητηρες και τουρμπινες.
Γινεται και αναφορα στο βιντεο και για το στρωσιμο των κινητηρων σε ακριβα αυτοκινητα οπου αναφερθηκα παραπανω.
Δεν λεω οτι θα συμβει σε ολους του κινητηρες καθως παιζει ρολο και το στρωσιμο του κινητηρα, αλλα εγω προσωπικα θα εκανα νωριτερα την πρωτη αλλαγη.
Στη ζυγαρια κοστους οφελους το να δωσεις 40-50€ για να εχεις ενα καλο και καθαρο κυκλωμα λαδιου σε ενα αυτοκινητο με κοστος 15- 20.000 ++€ δεν το βρισκω παραλογο.
-
Το σκεπτικο σου ειναι λογικο και εν μερει εχεις δικιο.
-
Καλησπέρα. Παρέλαβα εχθές το nissan pulsar energy 1.2..πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές.προσπαθω να κάνω το καλύτερο για να στρώσει ο κινητήρας...Υπαρχει κανεις κάτοχός του 1.2 που να έχει κάνει κάποια χιλιόμετρα να μας πει εντυπώσεις;προβλήματα ίσως..Ευχαριστώ.
-
Κοίτα αν η 2ρα ακούγεται καμιά φορά όταν τη βάζεις σαν να μπαίνει και καλά καρφωτα, άκου την τουρμπίνα κάνει ενα γκαπ, μη σε ψαρώσει, γενικός δεν έχει θέματα απλά αυτά τα δύο.
Επίσης θα παρατηρήσεις ένα μικρό lag στο αποσυμπλεκταρισμα μέχρι να δώσει ο κινητήρας και στο άκυρο θα αρπάξει άμεσως, πρόσεχε το αυτό στην αρχή, μετά γίνεται συνήθεια.
Και σε ανηφόρα θα βλέπεις ένα μικρό μούτρο, θέλει λίγο γκάζι παραπάνω. -
Σε όλα έχεις δίκιο ήδη τα έχω συναντήσει...Κ προσέχω.. Πόσο καιρό το έχεις;πόσα χιλιόμετρα έχεις κανει;συγνωμη αν γίνομαι κουραστικός αλλά έχουν ακουστεί διαφορά για αυτόν τον κινητήρα κυρίως για την κατανάλωση λαδιού πιο πολύ βέβαια την διετία 14..15..Όταν είχε πρωτοκυκλοφορησει..γι'αυτό θα θελα να μοιραστείς την μέχρι τώρα εμπειρία σου...Σου έχει κάψει λαδι;Αν ναι ποσο;Μετά το στρώσιμο του κινητήρα η κατανάλωση καυσίμου πεφτει;Τώρα κάνω μέση κατανάλωση 6.9..ευχαριστω
-
Το qq έχω με τον ίδιο κινητήρα και ουσιαστικά το ίδιο αμάξι με μερικούς πόντους πιο ψηλό
2.500 έχω, δεν έχει μαύρισμα το λάδι, η κατανάλωση έπεσε απο τα 2.000, και οι αναφορές λένε πως απο τις 5.000 και μετά θα έχεις την κανονική σου κατανάλωση.
Εχω κάνει απο 4.0 - 9.5
Λάδι δε λείπει ούτε σταγόνα και το μετράω εβδομαδιαία.
Τυπικά τα μέτρησα σήμερα για να φωτογραφίσω και να ανεβάσω τη παρακάτω φωτο με το χαρτί που σκούπισμα τη βέργα.
http://i67.tinypic.com/2hmk2h5.jpg -
Κοίτα αν η 2ρα ακούγεται καμιά φορά όταν τη βάζεις σαν να μπαίνει και καλά καρφωτα, άκου την τουρμπίνα κάνει ενα γκαπ, μη σε ψαρώσει, γενικός δεν έχει θέματα απλά αυτά τα δύο.
Επίσης θα παρατηρήσεις ένα μικρό lag στο αποσυμπλεκταρισμα μέχρι να δώσει ο κινητήρας και στο άκυρο θα αρπάξει άμεσως, πρόσεχε το αυτό στην αρχή, μετά γίνεται συνήθεια.
Και σε ανηφόρα θα βλέπεις ένα μικρό μούτρο, θέλει λίγο γκάζι παραπάνω.
ΕικόναΑυτα που αναφερεις δεν θεωρειται προβλημα;ετσι δπυλευει ο κινητηρας;στην ανηφορα εχει δυσκολια;
-
Στα χαρακτηριστικα του pulsar λεει δοχειο καυσιμων 46λιτρα.το θεωρω λιγο μικρο για.θα επρεπε τουλαχιστον 50+.οταν λεει 46 εννοει μαζι με την ρεζερβα;
-
Καλημέρα..Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..Κ εσένα καινούργιο είναι το λοιπόν...καλοταξιδα κ απροβλημάτιστα να είναι τα καμάρια μας...πάντως ο 1.2 είναι ιδιαίτερος κινητήρας..θέλει να τον μάθεις.. Έχει πολύ δύναμη..Αλλά πρέπει να του την βγάλεις με τους κατάλληλους χειρισμούς...συνεργάζεται άψογα με το κιβώτιο κ τον συμπλέκτη που κ σε αυτά πρέπει να αφιερώσεις χρόνο κ μυαλό για να πάρεις το καλύτερο τους..πάντως μόνο βαρετό οδηγικα δεν είναι...
-
Ο χρήστης nikoskall έγραψε:
Αυτα που αναφερεις δεν θεωρειται προβλημα;ετσι δπυλευει ο κινητηρας;στην ανηφορα εχει δυσκολια;
Το μόνο που θα ένιωθα εγώ σαν πρόβλημα είναι το κάρφωμα της 2ας, ουσιαστικά πρέπει να κρατήσεις ώρα το συμπλέκτη (μέχρι να ξεφουσκώσει η τουρμπίνα) για να μπει η 2α, αυτό συνεπάγεται στη καλύτερη στα 50κ αλλαγή συγχρονιζε ακόμα και γρανάζι.
Στα χαρακτηριστικα του pulsar λεει δοχειο καυσιμων 46λιτρα.το θεωρω λιγο μικρο για.θα επρεπε τουλαχιστον 50+.οταν λεει 46 εννοει μαζι με την ρεζερβα;
Μια χαρά είναι, είναι μαζί με τη ρεζέρβα και σου βγάζει 600 χλμ άνετα.
Καλημέρα..Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..Κ εσένα καινούργιο είναι το λοιπόν...καλοταξιδα κ απροβλημάτιστα να είναι τα καμάρια μας...πάντως ο 1.2 είναι ιδιαίτερος κινητήρας..θέλει να τον μάθεις.. Έχει πολύ δύναμη..Αλλά πρέπει να του την βγάλεις με τους κατάλληλους χειρισμούς...συνεργάζεται άψογα με το κιβώτιο κ τον συμπλέκτη που κ σε αυτά πρέπει να αφιερώσεις χρόνο κ μυαλό για να πάρεις το καλύτερο τους..πάντως μόνο βαρετό οδηγικα δεν είναι...
Καλοτάξιδο να ναι, βασικά είναι υπερβολικά ιδιαίτερος σε σημείο να αγχώνεσαι, ουσιαστικά ο κινητήρας αν και σκυλί είναι προγραμματισμένος λάθος, έχει πολλά lag και στο ξεκίνημα που πρέπει να κάνεις επαγγελματικές εκκινήσεις, να περιμένεις να ξεφουσκώσει η τουρμπίνα για να αλλάξεις ταχύτητα αλλιώς πάνε όλα κάρφωμα, γενικός έχει σκληρό σασμάν με οτι συνεπάγεται αυτό.
Το πρώτο μήνα συμβίωσης μαζί του που σίγουρα δεν ξέρεις πως να το δουλέψεις ίσως και να τραυματιστεί και σταδιακά να το βγάλει.
Προσωπικά είμαι σίγουρος πως το πρώτο που θα μου βγάλει ειναι δίσκο, αφού για τις πρώτες μέρες την ανηφόρα στο σπίτι μου δεν κατάφερα να την ανέβω ποτέ πριν σκορτσάρει και σβήσει 5 φορές.
Την ανεβαίνω 15 χρόνια με όλα τα αμάξια που είχα, το nissan ομολογώ με ταλαιπωρεί.
-
Μηπως αυτα τα προβληματακια που αναφερεις απαιτουν επισκεψη στο συνεργειο και αλλαγηδωρεαν αφου βρισκεσαι εντος εγγυησης.;δεν μπορει να ανεβει στην ανηφορα και σβηνει;
-
Μια χαρά ανεβαίνει την ανηφορα, στο ξεκίνημα της ανηφορας αντιμετωπίζει ένα μικρο lag και πρέπει να κάνεις ξεκίνημα ακρίβειας ή να πάρεις φόρα. Ιδικά αν έχει και hill assist κάνεις ταματα να ξεκολλήσει.
Πχ όταν ξεκινάς κάνει ενα μπαμ και λες 'εδώ είμαστε θα αφήσουμε λάστιχο' και πατάει ενα μουτρωμα και σε πάει στις 1. 000 στροφές, αν έχει μεγάλη κλίση θα σου σβήσει, αν μπορεί να την ανέβει θα ακούς ενα μπάσο ήχο απ το μοτέρ και εκεί που δεν το περιμένεις θα φουσκώσει τη τουρμπίνα και θα σε πάει σφεντόνα, το ίδιο κάνει και στις στροφές απο ξεκίνημα, πχ όταν πας να βγεις στοπ, σε ξεκινάει με ενα lag και μόλις μπει στις 1.500 στροφές σε πετάει για πλάκα.
Είναι το γνωστό turbo lag και εδώ είναι το θέμα προγραμματισμού που δεν έχει καλή συνεργασία κομπρεσέρ με τουρμπίνα.Τα άλλα δεν είναι πρόβλημα, έτσι είναι τα Nissan και με το κάρφωμα της δευτερας έκανα και μια ερώτηση στο στο κλαμπ του qq να επιβεβαιώσω οτι δεν είναι τεχνικό πρόβλημα. Το ίδιο ισχύει σε όλους, το είχα δει πρώτη φορά στο test drive του qq αλλά θεώρησα τότε πως είχε φάει ξύλο το αμάξι.
-
Αρχίζω κ μπαίνω για τα καλά στο νόημα.οποιες οδηγίες συνήθειες είχες πχ..με ατμοσφαιρικό κινητήρα..εδώ πρέπει να τις ξεχάσεις..Δεν έχω εμπειρία από άλλους τουρμπο κινητήρες..Ο συγκεκριμένο πάντως από την μια μπορεί να σου σπάσει τα νεύρα στις ξεκινήσεις.. Κ να σε πορωσει μετά παίζοντας με την 3.4.5.6.ταχύτητα..Για καλύτερη κατανάλωση το χέρι σου πρέπει να είναι συνέχεια στο κιβώτιο κ να ανεβοκατεβάζεις...Εκεί που το γουστάρω..Εκεί με τρελαίνει...Κ κάπως έτσι θα πάει από ότι φαίνεται.
-
Αυτο το κατεβασμα ηταν ο τροπος οδηγησης των ατμοσφαιρικων οι οποιοι στροφαραν ψηλα οπως για παραδειγμα κατι β τεκ χοντα που χτυπαγες καθε μερα 7000 σ.α.λ
Χαμηλα ειχαν θεματακι μεχρι να μπει το β τεκ.Ετσι, λοιπον βηκαν τα τουρμπο τα οποια θεωρητικα επετρεπαν να κινησε με μια ταχυτητα πανω χωρις να κατεβαζεις μιας και σε συγκεκριμενες χαμηλες σ.α.λ παρουσιαζαν μεγαλυτερη ευκινησια (ροπη).
Βεβαια εαυ οδηγησε οπως σ αρεσει και οπως σε ευχαριστει.
-
Αυτό θα κάνω...Αυτό θα έπρεπε όλοι να κάνουν...Ευχαριστώ...Όταν έχω γράψει πιο πολλά χιλιόμετρα θα επανέλθω ...Είναι σημαντικό να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μάς ...
Nissan Pulsar