Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κροτάλισμα στο ρελαντί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κροτάλισμα στο ρελαντί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    45
    14579
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      arrowsfa1 last edited by

      Τον τελευταίο καιρό ακούω - όχι πάντα, αλλά πολύ συχνά - ένα ανεπαίσθητο 'κροτάλισμα' όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο με νεκρά. Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για ιδιαίτερα 'μεταλλικό' ήχο...είναι κάπως πιο υπόκωφος, και είναι σαν κάτι να έχει ξεχαρβαλωθεί ή να βρίσκει κάπου.
      Όταν πατάω το συμπλέκτη τέρμα, ο θόρυβος εξαφανίζεται.
      Αν αφήσω συμπλέκτη, ξαναβάζοντας νεκρά, ο θόρυβος συχνά επανεμφανίζεται.
      Με ταχύτητα μέσα, εν κινήσει, δεν ακούω ποτέ το θόρυβο αλλά ίσως καλύπτεται από το στροφάρισμα του κινητήρα...
      Θα προσπαθήσω να το ηχογραφήσω και να το ποστάρω όταν θα ξαναχρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο...

      Ξέρω, πρέπει να το πάω στο συνεργείο, αλλά μέχρι τότε, καμιά ιδέα; Θα μπορούσε να είναι τίποτα στο ευρύτερο σύστημα του συμπλέκτη;

      Αυτοκίνητο VW Golf V 1.4 TSI 140hp (MY 2008).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        arrowsfa1 last edited by

        Τον τελευταίο καιρό ακούω - όχι πάντα, αλλά πολύ συχνά - ένα ανεπαίσθητο 'κροτάλισμα' όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο με νεκρά. Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για ιδιαίτερα 'μεταλλικό' ήχο...είναι κάπως πιο υπόκωφος, και είναι σαν κάτι να έχει ξεχαρβαλωθεί ή να βρίσκει κάπου.
        Όταν πατάω το συμπλέκτη τέρμα, ο θόρυβος εξαφανίζεται.
        Αν αφήσω συμπλέκτη, ξαναβάζοντας νεκρά, ο θόρυβος συχνά επανεμφανίζεται.
        Με ταχύτητα μέσα, εν κινήσει, δεν ακούω ποτέ το θόρυβο αλλά ίσως καλύπτεται από το στροφάρισμα του κινητήρα...
        Θα προσπαθήσω να το ηχογραφήσω και να το ποστάρω όταν θα ξαναχρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο...

        Ξέρω, πρέπει να το πάω στο συνεργείο, αλλά μέχρι τότε, καμιά ιδέα; Θα μπορούσε να είναι τίποτα στο ευρύτερο σύστημα του συμπλέκτη;

        Αυτοκίνητο VW Golf V 1.4 TSI 140hp (MY 2008).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          arrowsfa1 last edited by

          Τον τελευταίο καιρό ακούω - όχι πάντα, αλλά πολύ συχνά - ένα ανεπαίσθητο 'κροτάλισμα' όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο με νεκρά. Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για ιδιαίτερα 'μεταλλικό' ήχο...είναι κάπως πιο υπόκωφος, και είναι σαν κάτι να έχει ξεχαρβαλωθεί ή να βρίσκει κάπου.
          Όταν πατάω το συμπλέκτη τέρμα, ο θόρυβος εξαφανίζεται.
          Αν αφήσω συμπλέκτη, ξαναβάζοντας νεκρά, ο θόρυβος συχνά επανεμφανίζεται.
          Με ταχύτητα μέσα, εν κινήσει, δεν ακούω ποτέ το θόρυβο αλλά ίσως καλύπτεται από το στροφάρισμα του κινητήρα...
          Θα προσπαθήσω να το ηχογραφήσω και να το ποστάρω όταν θα ξαναχρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο...

          Ξέρω, πρέπει να το πάω στο συνεργείο, αλλά μέχρι τότε, καμιά ιδέα; Θα μπορούσε να είναι τίποτα στο ευρύτερο σύστημα του συμπλέκτη;

          Αυτοκίνητο VW Golf V 1.4 TSI 140hp (MY 2008).

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • C
            cson last edited by

            Τα χτενια του πλατο ηταν σε παρομοιο προβλημα που ειχα. Μια επισκεψη στον μηχανικο να αξιολογησει τον ηχο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • A
              alexeft last edited by

              Μπορεί να μην είναι και απολύτως τίποτα. Απλά ένα λίγο πιο 'άγαρμπο' ρελαντί λόγω κρύου (ίσως) κάνει τα γρανάζια στο σαζμάν να χτυπούν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
                Τον τελευταίο καιρό ακούω - όχι πάντα, αλλά πολύ συχνά - ένα ανεπαίσθητο 'κροτάλισμα' όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο με νεκρά. Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για ιδιαίτερα 'μεταλλικό' ήχο...είναι κάπως πιο υπόκωφος, και είναι σαν κάτι να έχει ξεχαρβαλωθεί ή να βρίσκει κάπου.
                Όταν πατάω το συμπλέκτη τέρμα, ο θόρυβος εξαφανίζεται.
                Αν αφήσω συμπλέκτη, ξαναβάζοντας νεκρά, ο θόρυβος συχνά επανεμφανίζεται.
                Με ταχύτητα μέσα, εν κινήσει, δεν ακούω ποτέ το θόρυβο αλλά ίσως καλύπτεται από το στροφάρισμα του κινητήρα...
                Θα προσπαθήσω να το ηχογραφήσω και να το ποστάρω όταν θα ξαναχρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο...

                Ξέρω, πρέπει να το πάω στο συνεργείο, αλλά μέχρι τότε, καμιά ιδέα; Θα μπορούσε να είναι τίποτα στο ευρύτερο σύστημα του συμπλέκτη;

                Αυτοκίνητο VW Golf V 1.4 TSI 140hp (MY 2008).

                το πιο πιθανο για να μην πω σιγουρο, ειναι να ειναι το ρουλεμαν της μπιζντιρεκ, δυστυχως πρεπει να κατεβει σαζμαν και να ανοιχτει για να επισκευαστει, μια βολτα απο τον μηχανικο σου θα ηταν χρησιμη για την ακριβη διαγνωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • G
                  giannisae last edited by

                  Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                  το πιο πιθανο για να μην πω σιγουρο, ειναι να ειναι το ρουλεμαν της μπιζντιρεκ, δυστυχως πρεπει να κατεβει σαζμαν και να ανοιχτει για να επισκευαστει, μια βολτα απο τον μηχανικο σου θα ηταν χρησιμη για την ακριβη διαγνωση.

                  Καπου τα μπερδευεις...
                  το ρουλεμαν του μπιζντιρεκ παταει στο δισκο δλδ δεν χρειαζεται να ανοιξουμε το σασμαν μονο να το βγαλουμε απο το μοτερ...επισης οταν πατας συμπλεκτη δουλευει το ρουλεμαν αυτο οχι οταν τον αφηνεις!!αν κανει θορυβο στο πατα ειναι αυτο...
                  στο φαινομενο τωρα του φιλου ειναι ρουλεμαν μεσα στο κιβωτιο χωρις να ειναι κατι που θα χριζει αμεσα επισκευη!
                  γνωμη μου να αλλαξεις βαλβολινες και αν θελεις ριξε και motorkote μηπως κανει δουλιτσα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 13
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης giannisae έγραψε:

                    το πιο πιθανο για να μην πω σιγουρο, ειναι να ειναι το ρουλεμαν της μπιζντιρεκ, δυστυχως πρεπει να κατεβει σαζμαν και να ανοιχτει για να επισκευαστει, μια βολτα απο τον μηχανικο σου θα ηταν χρησιμη για την ακριβη διαγνωση.

                    Καπου τα μπερδευεις...
                    το ρουλεμαν του μπιζντιρεκ παταει στο δισκο δλδ δεν χρειαζεται να ανοιξουμε το σασμαν μονο να το βγαλουμε απο το μοτερ...επισης οταν πατας συμπλεκτη δουλευει το ρουλεμαν αυτο οχι οταν τον αφηνεις!!αν κανει θορυβο στο πατα ειναι αυτο...
                    στο φαινομενο τωρα του φιλου ειναι ρουλεμαν μεσα στο κιβωτιο χωρις να ειναι κατι που θα χριζει αμεσα επισκευη!
                    γνωμη μου να αλλαξεις βαλβολινες και αν θελεις ριξε και motorkote μηπως κανει δουλιτσα!

                    να μην σου πω τι εχεις μπερδεψει με τι, το ρουλεμαν της μπριζντιρεκ ειναι μεσα στο σαζμαν (σε μερικα αυτοκινητα υπαρχει και ενα μικρο ρουλεμαν πανω στο βολαν ή στον στροφαλο αλλα αυτο ονομαζετε αλλιως) και οταν το αυτοκινητο δεν κινειται και πατησουμε συμπλεκτη σταματαει να γυρναει η μπριζντιρεκ κατα συνεπεια και το ρουλεμαν της γιαυτο και σταματαει ο θορυβος τοτε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • G
                      giannisae last edited by

                      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                      το πιο πιθανο για να μην πω σιγουρο, ειναι να ειναι το ρουλεμαν της μπιζντιρεκ, δυστυχως πρεπει να κατεβει σαζμαν και να ανοιχτει για να επισκευαστει, μια βολτα απο τον μηχανικο σου θα ηταν χρησιμη για την ακριβη διαγνωση.

                      Καπου τα μπερδευεις...
                      το ρουλεμαν του μπιζντιρεκ παταει στο δισκο δλδ δεν χρειαζεται να ανοιξουμε το σασμαν μονο να το βγαλουμε απο το μοτερ...επισης οταν πατας συμπλεκτη δουλευει το ρουλεμαν αυτο οχι οταν τον αφηνεις!!αν κανει θορυβο στο πατα ειναι αυτο...
                      στο φαινομενο τωρα του φιλου ειναι ρουλεμαν μεσα στο κιβωτιο χωρις να ειναι κατι που θα χριζει αμεσα επισκευη!
                      γνωμη μου να αλλαξεις βαλβολινες και αν θελεις ριξε και motorkote μηπως κανει δουλιτσα!

                      να μην σου πω τι εχεις μπερδεψει με τι, το ρουλεμαν της μπριζντιρεκ ειναι μεσα στο σαζμαν (σε μερικα αυτοκινητα υπαρχει και ενα μικρο ρουλεμαν πανω στο βολαν ή στον στροφαλο αλλα αυτο ονομαζετε αλλιως) και οταν το αυτοκινητο δεν κινειται και πατησουμε συμπλεκτη σταματαει να γυρναει η μπριζντιρεκ κατα συνεπεια και το ρουλεμαν της γιαυτο και σταματαει ο θορυβος τοτε.

                      τι δουλεια εχει το ρουλεμαν στιρηξεις του αξονα του σασμαν με το ωθιστικο ρουλεμαν του δισκο πλατο οπως λεγεται να το λεμε και σωστα ετσι ...πως απομονονουμε το σασμαν ξερεις?πατοντας τ ο συμπλεκτη παταμε ενα ρουλεμαν λοιπον κτο μπιζντιρεκ οπως λες το οποιο παταει τα χτενια του πλατο απελευθερονοντας τον δισκο που κανει τριβη στο βολαν!τι γινετε τοτε ξερεις?σταματαει το σασμαν να γυρναει!!τι ακουγετε τοτε ξερεις?τπτ!το ωθιστικο γυρναει ,θορυβο δεν κανει οποτε?μολις αφηση τον συμπλεκτη ακουει φασαρια!το ωθιστικο ρουλεμαν-μπιζτιρεκ -μπρικι- δεν ξερω πως αλλιως το λενε ΔΕΝ γυρναει!εξου και οτι για να γυρνουσε σε ολο το φασμα του μοτερ ετρεπε ναεχει την καταλληλη λιπανση..πραγμα που δεν εχει ειναι ενα κλειστο ρουλεμαν.οποτε για ανακαλεσε και δες ποιος εχει δικιο δεν ξερω αν εισαι κατι σχετικος με το θεμα δλδ μηχανικος η σπουδασες κατι πανω στο αμαξι συγνωμη αλλα με την απαντηση σου μου δειχνεις απλα ενας ακομα ''γνωστης του ιντερνετ''...δεν σε προσβαλω συγνωμη αλλα με πειραξε το τη εχω μπερδεψει με τι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • I
                        ilias-a last edited by

                        Ο χρήστης giannisae έγραψε:

                        το πιο πιθανο για να μην πω σιγουρο, ειναι να ειναι το ρουλεμαν της μπιζντιρεκ, δυστυχως πρεπει να κατεβει σαζμαν και να ανοιχτει για να επισκευαστει, μια βολτα απο τον μηχανικο σου θα ηταν χρησιμη για την ακριβη διαγνωση.

                        Καπου τα μπερδευεις...
                        το ρουλεμαν του μπιζντιρεκ παταει στο δισκο δλδ δεν χρειαζεται να ανοιξουμε το σασμαν μονο να το βγαλουμε απο το μοτερ...επισης οταν πατας συμπλεκτη δουλευει το ρουλεμαν αυτο οχι οταν τον αφηνεις!!αν κανει θορυβο στο πατα ειναι αυτο...
                        στο φαινομενο τωρα του φιλου ειναι ρουλεμαν μεσα στο κιβωτιο χωρις να ειναι κατι που θα χριζει αμεσα επισκευη!
                        γνωμη μου να αλλαξεις βαλβολινες και αν θελεις ριξε και motorkote μηπως κανει δουλιτσα!

                        να μην σου πω τι εχεις μπερδεψει με τι, το ρουλεμαν της μπριζντιρεκ ειναι μεσα στο σαζμαν (σε μερικα αυτοκινητα υπαρχει και ενα μικρο ρουλεμαν πανω στο βολαν ή στον στροφαλο αλλα αυτο ονομαζετε αλλιως) και οταν το αυτοκινητο δεν κινειται και πατησουμε συμπλεκτη σταματαει να γυρναει η μπριζντιρεκ κατα συνεπεια και το ρουλεμαν της γιαυτο και σταματαει ο θορυβος τοτε.

                        τι δουλεια εχει το ρουλεμαν στιρηξεις του αξονα του σασμαν με το ωθιστικο ρουλεμαν του δισκο πλατο οπως λεγεται να το λεμε και σωστα ετσι ...πως απομονονουμε το σασμαν ξερεις?πατοντας τ ο συμπλεκτη παταμε ενα ρουλεμαν λοιπον κτο μπιζντιρεκ οπως λες το οποιο παταει τα χτενια του πλατο απελευθερονοντας τον δισκο που κανει τριβη στο βολαν!τι γινετε τοτε ξερεις?σταματαει το σασμαν να γυρναει!!τι ακουγετε τοτε ξερεις?τπτ!το ωθιστικο γυρναει ,θορυβο δεν κανει οποτε?μολις αφηση τον συμπλεκτη ακουει φασαρια!το ωθιστικο ρουλεμαν-μπιζτιρεκ -μπρικι- δεν ξερω πως αλλιως το λενε ΔΕΝ γυρναει!εξου και οτι για να γυρνουσε σε ολο το φασμα του μοτερ ετρεπε ναεχει την καταλληλη λιπανση..πραγμα που δεν εχει ειναι ενα κλειστο ρουλεμαν.οποτε για ανακαλεσε και δες ποιος εχει δικιο δεν ξερω αν εισαι κατι σχετικος με το θεμα δλδ μηχανικος η σπουδασες κατι πανω στο αμαξι συγνωμη αλλα με την απαντηση σου μου δειχνεις απλα ενας ακομα ''γνωστης του ιντερνετ''...δεν σε προσβαλω συγνωμη αλλα με πειραξε το τη εχω μπερδεψει με τι!

                        σου το ξαναλεω εχεις μπερδεψει την βουρτσα με την .......... το ρουλεμαν του πλατω κανει θορυβο μονο οταν παταμε τον συμπλεκτη, οταν κανει θορυβο στην νεκρα και μολις πατησουμε τον συμπλεκτη σταματαει ο θορυβος τοτε ειναι το ρουλεμαν της μπριζντιρεκτ, ο οποιος ειναι ο αξονας που παιρνει την κινηση απο τον δισκο και την μεταφερει μεσα στο σαζμαν, αυτος ο μαλακας στηριζεται σε ενα ρουλεμαν οταν παταμε αμπραγιαζ και ειμαστε σταματημενοι αυτος ο αξονας δεν γυρναει και γι αυτο σταματαει και ο θορυβος.
                        σεμιναρια κανε γρηγορα για να μαθεις τι ειναι το καθε τι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • L
                          leonp last edited by

                          +1

                          ΕΕΠ α'
                          Σε μερικά σασμάν μπορείς να αλλάξεις το ρουλεμάν του άξονα χωρίς να ανοίξεις το σασμάν.

                          ΕΕΠ β'
                          Όταν ο συμπλέκτης πατινάρει πάρα πολύ και υπερθερμαίνεται (πχ μεγάλη ανηφόρα), τότε υπερθερμαίνεται και το εν λόγω ρουλεμάν στο σασμάν.
                          Από την υπερθέρμανση καίγονται οι βαλβολίνες στο ρουλεμάν και χαλάει (το ρουλεμάν).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 20
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            ΕΕΠ β'
                            Όταν ο συμπλέκτης πατινάρει πάρα πολύ και υπερθερμαίνεται (πχ μεγάλη ανηφόρα), τότε υπερθερμαίνεται και το εν λόγω ρουλεμάν στο σασμάν.
                            Από την υπερθέρμανση καίγονται οι βαλβολίνες στο ρουλεμάν και χαλάει (το ρουλεμάν).

                            Τον συμπλέκτη μπορεί να το υπερθερμάνουμε και όταν παίζουμε το ραλίστα!!!

                            Προσωπικά σε ευχαριστώ. Πολύ χρήσιμη πληροφορία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • T
                              tzavaras-dimitris last edited by

                              Το κροταλισμα του σασμαν στο ρελαντι, εχει να κανει με φθορες. Στα ρουλμαν, στα γραναζια, στους αξωνες.
                              Πατωντας συμπλεκτη, καμια κινηση δεν μεταδιδεται στο κιβωτιο. Ετσι σταματα και ο θορυβος.
                              Η πριζντιρεκτ, η πρωτευων αξωνας, φερει την κινηση στο κιβωτιο, απο τον δισκο.
                              Εδραζει πολλες φορες, σε μικρο ρουλμαν, η δαχτυλιδι στον στροφαλο.
                              Σε περιπτωση βλαβης του ρουλμαν, δεν εχουμε αποσυμπλεξη. (συνηθως μαγκωνει)
                              Σε παρα πολλα αυτοκινητα, δεν υπαρχει καν.
                              Καμια σχεση λοιπον, με το ρουλμαν αμπραγιαζ. Το οποιο, εδραζει σε οδηγο(χωνακι), η ειναι ενα κομματι, με το κυλινδρακι.
                              ΑΚΟΥΜΠΑ ΣΥΝΕΧΩΣ στο πλατω, και ΧΑΛΑ σχετικα ευκολα. Φυσικα, δεν εχει μεσα του βαλβολινη.
                              Σφυριζει, γκαριζει, τρεμει, και χιλια μυρια αλλα θεματα.
                              Στην περιπτωση μας ομως, εχουμε κλασικα θορυβο κιβωτιου. Με καμποσες χιλ. χιλιομετρα στην πλατη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • A
                                alexeft last edited by

                                Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:

                                ΑΚΟΥΜΠΑ ΣΥΝΕΧΩΣ στο πλατω, και ΧΑΛΑ σχετικα ευκολα.

                                Το ρουλεμάν του συμπλέκτη δεν υπάρχει κανένας λόγος να ακουμπά συνεχώς στα χτένια. Αν το ρυθμίζουμε έτσι, κακό του κεφαλιού μας. Τρώμε και το συμπλέκτη και το ρουλεμάν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
                                  Το κροταλισμα του σασμαν στο ρελαντι, εχει να κανει με φθορες. Στα ρουλμαν, στα γραναζια, στους αξωνες.
                                  Πατωντας συμπλεκτη, καμια κινηση δεν μεταδιδεται στο κιβωτιο. Ετσι σταματα και ο θορυβος.
                                  Η πριζντιρεκτ, η πρωτευων αξωνας, φερει την κινηση στο κιβωτιο, απο τον δισκο.
                                  Εδραζει πολλες φορες, σε μικρο ρουλμαν, η δαχτυλιδι στον στροφαλο.
                                  Σε περιπτωση βλαβης του ρουλμαν, δεν εχουμε αποσυμπλεξη. (συνηθως μαγκωνει)
                                  Σε παρα πολλα αυτοκινητα, δεν υπαρχει καν.
                                  Καμια σχεση λοιπον, με το ρουλμαν αμπραγιαζ. Το οποιο, εδραζει σε οδηγο(χωνακι), η ειναι ενα κομματι, με το κυλινδρακι.
                                  ΑΚΟΥΜΠΑ ΣΥΝΕΧΩΣ στο πλατω, και ΧΑΛΑ σχετικα ευκολα. Φυσικα, δεν εχει μεσα του βαλβολινη.
                                  Σφυριζει, γκαριζει, τρεμει, και χιλια μυρια αλλα θεματα.
                                  Στην περιπτωση μας ομως, εχουμε κλασικα θορυβο κιβωτιου. Με καμποσες χιλ. χιλιομετρα στην πλατη.

                                  πεστα βρε μαστορα γιατι σε λιγο θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • T
                                    tzavaras-dimitris last edited by

                                    Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
                                    Το ρουλεμάν του συμπλέκτη δεν υπάρχει κανένας λόγος να ακουμπά συνεχώς στα χτένια. Αν το ρυθμίζουμε έτσι, κακό του κεφαλιού μας. Τρώμε και το συμπλέκτη και το ρουλεμάν.

                                    Δεν υπαρχει διακενο ρυθμισης. Δεν υπαρχει τροπος ρυθμισης.
                                    Δεν υπαρχει και ρεγουλατορος φυσικα. Σε ορισμενα υδραυλικα συστηματα, ρυθμιζει η αντλια. Στο πεταλ ομως.
                                    Το ελευθερο διακενο, αξωνα-πεταλ, και εμβολου αντλιας.
                                    Το ρουλμαν, ακουμπα ελαφρα, παντα στα χτενια. Αποτελεσμα, να περιστρεφετε συνεχως.
                                    Λοιπον, ελα να μου ρυθμισεις εσυ, τον συμπλεκτη, σε AUDI Α4. Ενα παραδειγμα σου αναφερω.
                                    Αν μιλας για ντιζες απλες, ναι, τις ρυθμιζουμε. Υπαρχουν ομως, και οι αυτορυθμιζομενες.
                                    Εδω πλεον βλεπεις, αντλια-αξωνας-πεταλ, ενα κομματι, κυλινδρακι-ρουλμαν, επισης ενα κομματι.
                                    Τι να ρυθμισουμε λοιπον??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • T
                                      tzavaras-dimitris last edited by

                                      Η απαντηση, αφορα τον φιλο, στο αναλογο ποστ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                      • A
                                        arrowsfa1 last edited by

                                        Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
                                        Στην περιπτωση μας ομως, εχουμε κλασικα θορυβο κιβωτιου. Με καμποσες χιλ. χιλιομετρα στην πλατη.

                                        Το αυτοκίνητό μου δεν έχει ούτε 70.000 χλμ, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι σε ταξίδια και όχι εντός πόλεως..δεν φαντάζομαι ο ήχος να οφείλεται σε φυσιολογικές φθορές

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • T
                                          tzavaras-dimitris last edited by

                                          Φιλε μου, σιγουρα ειναι λιγα τα χιλ.
                                          Το να χαλασει ομως καποιο ρουλμαν, ειναι στο προγραμμα. Δυστηχως.
                                          Παρα πολλα κιβωτια, αλλαχθηκαν στις εγγυησεις. Και με λιγοτερα χιλιομετρα.
                                          Βασικα, σε ενοχλει ο θορυβος. Κατι σοβαρο προς το παρον, δεν ειναι. Τσεκαρισε βαλβολινες, και δουλεψε το.
                                          Αν δεις δυσκολια στις αλλαγες, η ο θορυβος μεγαλωσει, το κατεβασμα και η επισκευη, ειναι αναποφευκτη.
                                          Και κοστιζει αρκετα.
                                          Τα περισοτερα επαγγελματικα, αν τα ακουσεις, ολα κροταλιζουν.
                                          Το δικο μου, να δεις πως κανει.
                                          Το παρατησα ετσι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            giannisae last edited by

                                            Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                            πεστα βρε μαστορα γιατι σε λιγο θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε.

                                            μαστορα !!μαθε να διαβαζεις γιατι δε σε βλεπω καλα...προσεξε οτι αναφερομαι ακριβος πως λειτουργει το συστημα!
                                            και κοψε το υφακι σου γιατι λες αλλα νταλον!εχει μπερδεψει τα ρουλεμαν του σασμαν με αυτα του πλατο!
                                            παρε ενα βιβλιο πρωτος κυκλος του ΤΕΕ για εσας που πηγαται
                                            (διαδικτιακη κοντρα για αν πεταει το μουλαρι? θα σου πω πεταει γιατι βαριεμαι να ξαναγραφω για διαδικτιακη βλαβη)
                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr