Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane 1600 16V
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Renault Megane 1600 16V
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    25
    2927
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane16v last edited by

      Καλησπέρα
      Έχω το renault megane 1600 16V μοντέλο του 2005..Έδω και ένα χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα..Μου βγάζει στο καντράν check injection και service και όταν βάζω μπροστά το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές (2.500-3.000) χωρίς να πατάω γκάζι και με το που θα πατήσω φρένο θα κατέβουν..Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα και πάλι κάνει τα ίδια..Το διαγνωστικό από τα συνεργεία βγάζει συνέχεια ότι έχει βλάβη στην πεταλούδα..Αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε η γενικά αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει..
      Σας ευχαριστώ!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane16v last edited by

        Καλησπέρα
        Έχω το renault megane 1600 16V μοντέλο του 2005..Έδω και ένα χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα..Μου βγάζει στο καντράν check injection και service και όταν βάζω μπροστά το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές (2.500-3.000) χωρίς να πατάω γκάζι και με το που θα πατήσω φρένο θα κατέβουν..Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα και πάλι κάνει τα ίδια..Το διαγνωστικό από τα συνεργεία βγάζει συνέχεια ότι έχει βλάβη στην πεταλούδα..Αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε η γενικά αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει..
        Σας ευχαριστώ!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane16v last edited by

          Καλησπέρα
          Έχω το renault megane 1600 16V μοντέλο του 2005..Έδω και ένα χρόνο αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα..Μου βγάζει στο καντράν check injection και service και όταν βάζω μπροστά το αυτοκίνητο ανεβάζει στροφές (2.500-3.000) χωρίς να πατάω γκάζι και με το που θα πατήσω φρένο θα κατέβουν..Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα και πάλι κάνει τα ίδια..Το διαγνωστικό από τα συνεργεία βγάζει συνέχεια ότι έχει βλάβη στην πεταλούδα..Αν έχει κάποιος το ίδιο πρόβλημα ας μου πει τι έκανε η γενικά αν κάποιος γνωρίζει ας βοηθήσει..
          Σας ευχαριστώ!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            πανε και σε 4ο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a last edited by

              μηπως τραβαει αερα απο καπου? οταν αφησεις το φρενο οι στροφες ανεβαινουν παλι, μενουν σταθερες, εχει αρυθμια στο ρελαντι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
                ... έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα...

                Κατι λεγαμε στο άλλο τοπικο για κλεφτες μαστορες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Όπως το λέει ο Ηλίας, τραβάει αέρα από την εισαγωγή, ή από τη βάση της πεταλούδας, ή από την πολλαπλή, ή από κάποιο σωληνάκι ή ρακόρ επάνω στην πολλαπλή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Όπως το λέει ο Ηλίας, τραβάει αέρα από την εισαγωγή, ή από τη βάση της πεταλούδας, ή από την πολλαπλή, ή από κάποιο σωληνάκι ή ρακόρ επάνω στην πολλαπλή.

                    και απο το σεβρο μπορει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                      Όπως το λέει ο Ηλίας, τραβάει αέρα από την εισαγωγή, ή από τη βάση της πεταλούδας, ή από την πολλαπλή, ή από κάποιο σωληνάκι ή ρακόρ επάνω στην πολλαπλή.

                      και απο το σεβρο μπορει.

                      Nαι βέβαια, το ξεχάσαμε αυτό, ή έχει τρυπήσει η μεμβράνη ή χάνει από την ένωση στο λαστιχάκι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane16v last edited by

                        Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
                        μηπως τραβαει αερα απο καπου? οταν αφησεις το φρενο οι στροφες ανεβαινουν παλι, μενουν σταθερες, εχει αρυθμια στο ρελαντι?

                        Ναι όταν αφήσω το φρένο οι στροφές πάλι ανεβαίνουν χωρίς να πατάω γκάζι..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannisae last edited by

                          παρε ενα σπρει καθαρισμου και ψεκασε στις ενωσεις αν αφριζει παιρνει αερα
                          βγαλε και το σωλινακι που παει στο σερβο και ταποσε το (μην βγεις ετσι στο δρομο )

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannisae last edited by

                            παρε ενα σπρει καθαρισμου και ψεκασε στις ενωσεις αν αφριζει παιρνει αερα
                            βγαλε και το σωλινακι που παει στο σερβο και ταποσε το (μην βγεις ετσι στο δρομο )
                            προς την μηχανη ταποσε το οχι προς στο σερβο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexis-5 last edited by

                              Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
                              .Έχω πάει σε τρεία ξεχωριστά συνεργεία και έχω αλλάξει εγκέφαλο,πολλαπλασιαστή και πεταλούδα

                              Για εμενα ειναι ολα ασχετα με το προβλημα σου.... ειδικα ο εγγεφαλος και πολλαπλασιαστης...

                              Αερα περνει το κυκλωμα...

                              Μηπως εχεις βαλει αεριο στο αμαξι?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                ilias-a last edited by

                                Ο χρήστης giannisae έγραψε:
                                παρε ενα σπρει καθαρισμου και ψεκασε στις ενωσεις αν αφριζει παιρνει αερα
                                βγαλε και το σωλινακι που παει στο σερβο και ταποσε το (μην βγεις ετσι στο δρομο )
                                προς την μηχανη ταποσε το οχι προς στο σερβο

                                πρωτα κανε αυτο, μετα στησε αυτι αν ακους απο καπου να ρουφαει αερα ειδικα οταν εισαι μεσα στο αυτοκινητο, πιστευω οτι αφου οταν πατας το φρενο στρωνει το ρελαντι τοτε κατα πασα πιθανοτητα ειναι η τσιμουχα του σεβρο απο τον αξονα που φευγει απο το πεταλι του φρενου προς το σεβρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dj-mitsos last edited by

                                  φιλε ολες τις πιθανες λυσεις στις ειπαν οι παραπανω

                                  αλλα εγω εχω αλλη απορια. Ποσο πληρωσες για καινουργιο εγκεφαλο? μιλαμε τοσο απελπισμενοι ηταν οι μηχανικοι και κοιταξαν να βγαλουν τα σπασμενα του μαγαζιου τους δινοντας τετοια λυση? ακραιο μου φενεται να σε φτασανε μεχρι εκει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    ilias-a last edited by

                                    Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                                    φιλε ολες τις πιθανες λυσεις στις ειπαν οι παραπανω

                                    αλλα εγω εχω αλλη απορια. Ποσο πληρωσες για καινουργιο εγκεφαλο? μιλαμε τοσο απελπισμενοι ηταν οι μηχανικοι και κοιταξαν να βγαλουν τα σπασμενα του μαγαζιου τους δινοντας τετοια λυση? ακραιο μου φενεται να σε φτασανε μεχρι εκει.

                                    δεν νομιζω να εβαλε καινουριο, ακομα θα τους βαραγε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trident1971 last edited by

                                      Κατσε να μας πει και ο ιδιος γιατι 'πολλα εχουν δει τα ματια μου (λεμε τωρα), μα αυτο μου φερνει τρόμο'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        megane16v last edited by

                                        Για τον πολλαπλασιαστή είναι άσχετο..τον άλλαξα πιο παλιά..ο εγκέφαλος και η πεταλούδα είναι μεταχειρισμένα..η πεταλούδα δοκιμάστηκε 2 φορές!!Τι είναι δηλαδή το πιο πιθανό πρόβλημα;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
                                          Για τον πολλαπλασιαστή είναι άσχετο..τον άλλαξα πιο παλιά..ο εγκέφαλος και η πεταλούδα είναι μεταχειρισμένα..η πεταλούδα δοκιμάστηκε 2 φορές!!Τι είναι δηλαδή το πιο πιθανό πρόβλημα;;

                                          Πως δοκιμάστηκε η πεταλούδα ? τι εννοείς ?

                                          Η στεγανοποίηση της, εκεί που πατάει, αν δεν σφραγίζει απόλυτα στη βάση της και τραβάει αέρα μαρσάρει, πως να το πούμε αλλιώς, με τι άλλα λόγια ?

                                          Αν δεν κάνω λάθος, βαριέμαι να ψάχνω τώρα στο Dialogys, αυτές οι πεταλούδες έχουν ένα O΄Ring, το αλλάξατε ?

                                          Το ίδιο συμβαίνει και με τα όσα σου έχουνε πεί πρίν, υπάρχει θέμα στεγανοποίησης, αν τραβάει αέρα πρίν από την πεταλούδα ανεβαίνουν οι στροφές, η πεταλούδα ελέγχει την ποσότητα του αέρα που περνάει προς τον κινητήρα, αν υπάρχει περίπτωση να περνάει αέρας προς το μοτέρ, εκτός της πεταλούδας, δεν ελέγχονται οι στροφές του κινητήρα, είναι τώρα κατανοητό ?

                                          Το ίδιο συμβαίνει και με το κύκλωμα του σερβόφρενου, ή ο σωλήνας της υποπίεσης που έρχεται από την εισαγωγή χάνει, ή χάνει γιατί τρύπησε η μεμβράνη που έχει μέσα το τύμπανο του σερβόφρενο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, ανεβάζει στροφές το μοτέρ, ψάξε και θα βρείς τη λύση, άλλαξε μηχανικό, πήγαινε σε 4ο και πες του τι να ψάξει, αν δεί ότι καταλαβαίνεις δεν θα προσπαθήσει να σου πουλήσει εγκέφαλο άλλο, αρκετά λεφτά έβγαλαν οι άλλοι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a last edited by

                                            Ο χρήστης Megane16V έγραψε:
                                            Για τον πολλαπλασιαστή είναι άσχετο..τον άλλαξα πιο παλιά..ο εγκέφαλος και η πεταλούδα είναι μεταχειρισμένα..η πεταλούδα δοκιμάστηκε 2 φορές!!Τι είναι δηλαδή το πιο πιθανό πρόβλημα;;

                                            χωρις να δουμε το αυτοκινητο, σου γραψαμε καποιες πιθενες αιτιες, κατι παραπανω δεν μπορει να γινει απο το φορουμ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr