-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
H αλήθεια είναι πως έχει κάποιες ελλείψεις η βασική έκδοση του Yaris, αλλά πιο πολύ ψυχολογικό είναι, στην ουσία δεν του λείπει κάτι από τα απολύτως απαραίτητα. Όμως το παίρνεις με 13500χιλιάρικα περίπου.(Και έχω δει αρκετά στο δρόμο. Ξεχωρίζουν γιατί δεν έχουν νίκελ στη μάσκα και στην πίσω πόρτα). Με 16500 πας στην καλή έκδοση. Τη μεσαία την παίρνεις με 15 περίπου που έχει τα πάντα εκτός από ζάντες και προβολάκια. Μην παίρνετε δεδομένες τιμές από τους καταλόγους των περιοδικών μόνο γιατί στην πράξη παίζουν εκπτώσεις και αποσύρσεις που αλλάζουν αρκετά το τελικό κόστος.Αν είναι να πάει σε βενζίνη, θα έλεγα αντί για το 1,33 Yaris να στραφεί σε κάποιο μικρότερο τουρμπάτο. Είτε polo/ibiza tsi είτε ακόμη καλύτερα το Clio 0,9 tce(πιο σύγχρονο, ομορφότερο και με κινητήρα πλεονεκτικό σε τεκμήριο + ότι έχει καδένα).
mark στην εταιρεια της toyota στην καβαλα το yaris με τα χρηματα στο χερι στην ποιο απλη εκδοση(cool)νομιζω λεγεται, την εδινε 14.970 ευρω και δωρο πατακια,φαρμακειο,και τα σεχετικα...!!μετα του ειπα παω στην hyundai και την αλλη μερα με πηρε τηλ και μου εκανε δωρο και το παρκ τρονικ.καλα λεω μην ξοδευεσαι και τοσο...δηλαδη ενταξει, να πληρωσεις ονομα αλλα οχι και ετσι σε τετοιους καιρους με τα λεφτα στο χερι!ταμπουρα πισω ρε στο ετος 2013?για να εχει δισκοπλακες πρεπει να πληρωσεις και να πας στην αλλη εκδοση!!για αυτο και εγω πηγα στην hyundai.
-
Δεν ξέρω τι κάνανε και στο βγάλανε σε αυτήν την τιμή... Εγώ πάντως τον Ιούνιο του 12 αγόρασα το active, σε λευκό χρώμα με 15χιλ στρογγυλα. Ήταν 15,5(με όλες τις εκπτώσεις) και πιέσαμε για έκπτωση και το άφησε 15. Γενικά πρέπει να κοιτάμε σε παραπάνω από έναν εμπόρους. Και το Hyundai μια χαρά είναι πάντως. Με το καλό να το παραλάβεις!
-
Οταν το κλεισεις και το παρεις στα χερια σου γραψε μας εντυπωσεισ γιατι εγω το βλεπω για νοεμβριο και βαλε...
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
ταμπουρα πισω ρε στο ετος 2013?για να εχει δισκοπλακες πρεπει να πληρωσεις και να πας στην αλλη εκδοση!!ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!
Απο τη μια αυτό, απο την άλλη αυτοκίνητα χωρίς καν υδραυλική υποβοήθηση και κλιματισμό (Alfa Romeo 4C ) !!!
Ω Θεοί....
ΥΓ πέρα απο την πλάκα,
θα βρεις υλοποιήσεις με δισκόφρενα πίσω που είναι πολύ,
μα πολύ χειρότερες απο ταμπούρα πίσω.
Κοινώς, εφόσον σωστά υλοποιημένο το σύστημα δίσκους μπροστά + ταμπούρα πίσω,
δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα -
Πληροφοριακά,νομίζω ότι το i20 παρόλο που έχει 4 δισκόφρενα,έχει μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος από clio και fiesta που πίσω έχουν ταμπούρα.
Edit:Νούμερα 4T από συγκριτική δοκιμή
120-0 Bάρος μετρημένο 4τ: Ελαστικά:
Renaul Clio 0.9 TCe : 58,4m 1.095kg 195/55/16 Continental ContiEcoContact5
Ford Fiesta 100ps : 58,9m 1.124kg 195/60/15 Hankook Ventus S1 EVO
Hyudai i20 1.1 crdi : 59,6m 1.217kg 155/65/14 Continental ContiEcoContact3
Kia Rio 1.1 diesel : 60.6m 1.210kg 185/65/15 Hankook KINERGY EcoΆρα? Καλύτερα φρένα το i20? Για βοηθήστε λίγο όσοι ξέρετε τί παίζει και με τα λάστιχα γιατί έχουμε και παραπάνω βάρος και μικρότερα λάστιχα
-
Μεταξύ των ελαστικών , το Fiesta με τα Hankook S1 Evo βρίσκεται σε (πολύ) καλύτερη μοίρα
Πολύ του πάνε τα συγκεκριμένα.
-
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Πληροφοριακά,νομίζω ότι το i20 παρόλο που έχει 4 δισκόφρενα,έχει μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος από clio και fiesta που πίσω έχουν ταμπούρα.Edit:Νούμερα 4T από συγκριτική δοκιμή
120-0 Bάρος μετρημένο 4τ: Ελαστικά:
Renaul Clio 0.9 TCe : 58,4m 1.095kg 195/55/16 Continental ContiEcoContact5
Ford Fiesta 100ps : 58,9m 1.124kg 195/60/15 Hankook Ventus S1 EVO
Hyudai i20 1.1 crdi : 59,6m 1.217kg 155/65/14 Continental ContiEcoContact3
Kia Rio 1.1 diesel : 60.6m 1.210kg 185/65/15 Hankook KINERGY EcoΆρα? Καλύτερα φρένα το i20? Για βοηθήστε λίγο όσοι ξέρετε τί παίζει και με τα λάστιχα γιατί έχουμε και παραπάνω βάρος και μικρότερα λάστιχα
φιλε grey δεν λεω οτι το i20 hyundai ειναι το καλυτερο αμαξι στον κοσμο.αλλα με αυτο τον εξοπλισμο που εχει πανω του αξιζει να δωσεις τα χρηματα, πιστευω τα τιμα.δεν μπορει ομως σε μερικες εταιρειες να πληρωνεις μονο ονομα...και για να εχεις π.χ. δισκοπλακες να πας στην επομενη εκδοση,για να εχεις αντισπιντ στην επομενη εκδοση και ουτω καθεξης.απλα πραγματα ειναι και βασικα, που στο 2013 επρεπε οι εταιρειες να τα εχουν στο στανταρ εξοπλισμο.ενταξει παλιοτερα πληρωνες ΟΝΟΜΑ αλλα στα σημερινα χρονια εχουν μικρυνει οι αποστασεις κατα πολυ!
-
Συμφωνώ σε αυτό που λες.Στην τελική είναι προσωπική επιλογή του καθενός πώς θα διαθέσει τα χρήματα του.Αλλα στην παραπάνω δημοσίευσή μου,με τα νούμερα της δοκιμής που παρέθεσα, ουσιαστικά φάνηκε ότι έκανα λάθος στο πρώτο κομμάτι της δημοσίευσης και τελικά το i20 έχει και (πιστεύω) καλύτερα φρένα απο τα υπόλοιπα αφου πετυχαίνει το αποτελεσμα που βλεπουμε.
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Και έχω δει αρκετά στο δρόμο. Ξεχωρίζουν γιατί δεν έχουν νίκελ στη μάσκα και στην πίσω πόρτα)
Βασικά το 99% από αυτά είναι εταιρικά
Είναι πάρα πολλά αλλά με την καμία το 99%. Μια πρώτη ένδειξη είναι η πινακίδα και το διαφημητιστικό της αν αναγράφει κάποια εταιρεία leasing. Επίσης στους 4Τ Ιουνίου λέει πως το 40% των ταξινομήσεών του ήταν εταιρικά.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Δεν ξέρω τι κάνανε και στο βγάλανε σε αυτήν την τιμή... Εγώ πάντως τον Ιούνιο του 12 αγόρασα το active, σε λευκό χρώμα με 15χιλ στρογγυλα. Ήταν 15,5(με όλες τις εκπτώσεις) και πιέσαμε για έκπτωση και το άφησε 15. Γενικά πρέπει να κοιτάμε σε παραπάνω από έναν εμπόρους. Και το Hyundai μια χαρά είναι πάντως. Με το καλό να το παραλάβεις!ξεχασα να σου πω οτι με ξαναπηρε τηλ. μετα απο αλλη μια μερα και με κατεβασε και 200 ευρω.τελικη τιμη 14.770 και δωρω το παρκ τρονικ.ετσι κατεληξα στο i20 diesel 90ps.σε ευχαριστω Mark οταν το παραλαβω θα γραψω τις εντυπωσεις μου.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Και έχω δει αρκετά στο δρόμο. Ξεχωρίζουν γιατί δεν έχουν νίκελ στη μάσκα και στην πίσω πόρτα)
Βασικά το 99% από αυτά είναι εταιρικά
Είναι πάρα πολλά αλλά με την καμία το 99%. Μια πρώτη ένδειξη είναι η πινακίδα και το διαφημητιστικό της αν αναγράφει κάποια εταιρεία leasing. Επίσης στους 4Τ Ιουνίου λέει πως το 40% των ταξινομήσεών του ήταν εταιρικά.
Εγώ μιλάω για τη βασική έκδοση, όχι γενικά το Yaris...
Yaris με Αθηναϊκή πινακίδα χωρίς πλαίσιο εταιρίας leasing έχω δει ελάχιστα, και κανένα δεν ήταν βασικής έκδοσης -
Μπορεί να έτυχε. Εγώ έχω πάντως 2 γνωστούς που έχουν πάρει τη βασική έκδοση. Ο ένας πετρέλαιο ο άλλος βενζίνη. Και δεν είπα ότι δεν είναι πολλά τα εταιρικά. Απλά πως το 99% είναι λιγάκι υπερβολικό σαν νούμερο.
edit : Δηλαδή τα περισσότερα Yaris με αθηναϊκές πινακίδες που έχεις δει είναι με πινακίδες εταιριών leasing? Εντύπωση μου κάνει...
-
Ίσως παίζει ρόλο το ότι δεν μένω Αθήνα, αλλά Κόρινθο...
Και από τα Αθηναϊκά που κυκλοφορούν εδώ μόνο 3 ιδιωτικά μου έρχονται στο μυαλό... Ένα μπορντώ Style βενζίνη με ηλιοροφή νομίζω, ένα λευκό Active D-4D σαν το δικό σου και ένα λευκό Style νομίζω 1.33 (ΥΤΑ πινακίδα άρα σίγουρα όχι leasing)
Απ' τα άλλα έχουμε...πολύ πράμα!!! Όλα λευκά Cool D-4D!!
Και εννοείται πως με πινακίδα επαρχίας παίζει επίσης πολύ πράμα... Χαρακτηριστικά θυμάμαι ένα Κορίνθιο D-4D Style μπορντώ με ηλιοροφή (άπαιχτος συνδυασμός αλλά και ακριβός...) -
Εμ, πές το έτσι...
Εγώ έχω συναντήσει τον τελευταίο μήνα ίσα με 5 που έχουν ακριβώς τα ίδια γράμματα(νούμερα διαφορετικά εννοείται ) στην πινακίδα με το δικό μου(που είναι 6ος του '12) και κανένα από αυτά δεν ήταν εταιρικό. -
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Να προσθεσω οτι προτιμω εννοειται 4-κυλινδρους κινητηρες,διοτι οπως ανεφερα, θα κανω κ γυρω στα 400-600 χλμ την εβδομαδα!
εγω φιλε μου επειδη τα εψαξα ολα σχεδον.. κατεληξα στο hyudai i20 diesel 1400 90ps.ειχα στα υποψη και το yaris diesel 1400 αλλα η ποιο φτωχη εκδοση του yaris ειχε 1800 ευρω παραπανω απο την ποιο πλουσια εκδοση του i20, ακομη το yaris ειχε πισω ταμπουρα και μεσα πολυ φτωχο..δηλαδη για μια καλη εκδοση yaris θελει να δωσεις 16500 ευρω.εγω δεν τα δινω για να πληρωσω ονομα.ετσι κατεληξα στο i20 με αρκετα πλουσια εκδοση ερχεται σε κανα μηνα, με 5 χρονια εγγυηση,5 χρονια οδικη βοηθεια, με 40% εκπτωση στα σερβις και στα ανταλακτικα και 90ps.
Προφανώς δεν έψαξες κόστος Service και ανταλλακτικών. Εκεί η Toyota είναι πολύ πιο φτηνή. Ήμουν μεταξύ του i30 Diesel και Auris Diesel. Η διαφορά στην αγορά ήταν περί τα 2500 ευρω, αλλά η διαφορά στο κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών (για 150.000) έφτανε σχεδόν τα 1800 ευρω.
-
Ο χρήστης papada έγραψε:
Να προσθεσω οτι προτιμω εννοειται 4-κυλινδρους κινητηρες,διοτι οπως ανεφερα, θα κανω κ γυρω στα 400-600 χλμ την εβδομαδα!
εγω φιλε μου επειδη τα εψαξα ολα σχεδον.. κατεληξα στο hyudai i20 diesel 1400 90ps.ειχα στα υποψη και το yaris diesel 1400 αλλα η ποιο φτωχη εκδοση του yaris ειχε 1800 ευρω παραπανω απο την ποιο πλουσια εκδοση του i20, ακομη το yaris ειχε πισω ταμπουρα και μεσα πολυ φτωχο..δηλαδη για μια καλη εκδοση yaris θελει να δωσεις 16500 ευρω.εγω δεν τα δινω για να πληρωσω ονομα.ετσι κατεληξα στο i20 με αρκετα πλουσια εκδοση ερχεται σε κανα μηνα, με 5 χρονια εγγυηση,5 χρονια οδικη βοηθεια, με 40% εκπτωση στα σερβις και στα ανταλακτικα και 90ps.
Προφανώς δεν έψαξες κόστος Service και ανταλλακτικών. Εκεί η Toyota είναι πολύ πιο φτηνή. Ήμουν μεταξύ του i30 Diesel και Auris Diesel. Η διαφορά στην αγορά ήταν περί τα 2500 ευρω, αλλά η διαφορά στο κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών (για 150.000) έφτανε σχεδόν τα 1800 ευρω.
toyota ποιο μικρο κοστος ανταλακτικων απο hyundai?δεν το πιστευω αυτο η hyundai και η fiat εχουν τα ποιο φτηνα ανταλακτικα.τι να σου πω εμενα μου κανανε και αυτην την προσφορα με την εκπτωση 40% σε ανταλακτικα και εργασια ετσι δεν το εψαξα και πολυ αυτο το καμματι.οπως και να εχει καλοταξιδο το αυτοκινητο σου!
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
toyota ποιο μικρο κοστος ανταλακτικων απο hyundai?δεν το πιστευω αυτο η hyundai και η fiat εχουν τα ποιο φτηνα ανταλακτικα.τι να σου πω εμενα μου κανανε και αυτην την προσφορα με την εκπτωση 40% σε ανταλακτικα και εργασια ετσι δεν το εψαξα και πολυ αυτο το καμματι.οπως και να εχει καλοταξιδο το αυτοκινητο σου!
η fiat φθηνα ανταλλακτικα??
χαχα, αυτα πλεον δεν ισχυουν... παλιοι καλοι καιροι...
για δες καινουργια ανταλλακτικα grande punto, 500 κλπ...κ εγω σε αυτη την εντυπωση ειχα μεινει, αλλα δυστυχως δεν ισχυει πια!
Toyota Yaris -VW Polo