-
Ξάδελφος φίλου ενδιαφέρεται για οικονομικό μίνι με μέγιστη τιμή τα 4500 ευρώ. Βασικά κριτήρια είναι η χαμηλή κατανάλωση, η αντοχή, η αξιοπιστία και το να μπορεί να πάρει τους τροχούς του.
Έχοντας απορρίψει(εγώ, όχι αυτός) τα Matiz, Atos & C1,107, μένουν τα εξής:
-Panda 1.2
-Υ 1.2
-i 10 1.1, 1.2
-Getz 1.1
-Picanto 1.0
-Cuore 1.0
Υπάρχει και το Micra 1.2 το οποίο εγώ θα το έπαιρνα ασυζητητί(υπέροχο αυτοκίνητο ), αλλά δεν νομίζω πως φημίζεται για την χαμηλή του κατανάλωση.Όποιος έχει εικόνα για τα παραπάνω, παρακαλώ να βοηθήσει
-
Ξάδελφος φίλου ενδιαφέρεται για οικονομικό μίνι με μέγιστη τιμή τα 4500 ευρώ. Βασικά κριτήρια είναι η χαμηλή κατανάλωση, η αντοχή, η αξιοπιστία και το να μπορεί να πάρει τους τροχούς του.
Έχοντας απορρίψει(εγώ, όχι αυτός) τα Matiz, Atos & C1,107, μένουν τα εξής:
-Panda 1.2
-Υ 1.2
-i 10 1.1, 1.2
-Getz 1.1
-Picanto 1.0
-Cuore 1.0
Υπάρχει και το Micra 1.2 το οποίο εγώ θα το έπαιρνα ασυζητητί(υπέροχο αυτοκίνητο ), αλλά δεν νομίζω πως φημίζεται για την χαμηλή του κατανάλωση.Όποιος έχει εικόνα για τα παραπάνω, παρακαλώ να βοηθήσει
-
Ξάδελφος φίλου ενδιαφέρεται για οικονομικό μίνι με μέγιστη τιμή τα 4500 ευρώ. Βασικά κριτήρια είναι η χαμηλή κατανάλωση, η αντοχή, η αξιοπιστία και το να μπορεί να πάρει τους τροχούς του.
Έχοντας απορρίψει(εγώ, όχι αυτός) τα Matiz, Atos & C1,107, μένουν τα εξής:
-Panda 1.2
-Υ 1.2
-i 10 1.1, 1.2
-Getz 1.1
-Picanto 1.0
-Cuore 1.0
Υπάρχει και το Micra 1.2 το οποίο εγώ θα το έπαιρνα ασυζητητί(υπέροχο αυτοκίνητο ), αλλά δεν νομίζω πως φημίζεται για την χαμηλή του κατανάλωση.Όποιος έχει εικόνα για τα παραπάνω, παρακαλώ να βοηθήσει
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Ξάδελφος φίλου ενδιαφέρεται για οικονομικό μίνι με μέγιστη τιμή τα 4500 ευρώ. Βασικά κριτήρια είναι η χαμηλή κατανάλωση, η αντοχή, η αξιοπιστία και το να μπορεί να πάρει τους τροχούς του.
Έχοντας απορρίψει(εγώ, όχι αυτός) τα Matiz, Atos & C1,107, μένουν τα εξής:
-Panda 1.2
-Υ 1.2
-i 10 1.1, 1.2
-Getz 1.1
-Picanto 1.0
-Cuore 1.0
Υπάρχει και το Micra 1.2 το οποίο εγώ θα το έπαιρνα ασυζητητί(υπέροχο αυτοκίνητο ), αλλά δεν νομίζω πως φημίζεται για την χαμηλή του κατανάλωση.Όποιος έχει εικόνα για τα παραπάνω, παρακαλώ να βοηθήσει
Αν μιλάς για το Κ12 έχει και παραέχει χαμηλή κατανάλωση στην πράξη, ενώ είναι πολύ ζωντανό (δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρει το 1400). Το είχα κάποια χρόνια και το μετάνιωσα που το έδωσα. Τα προβλήματα που το ταλαιπωρούν είναι:
- Κρεμαγιέρα ηλεκτρική
- Διακόπτης μίζας
- Ψαλίδια (δεν έχει ελαστικά παρεμβυσματα στο τέρμα και κοπανάει στις λακούβες)
- Περιφεριακά /δευτερεύοντα όπως πχ στο A/C που σπάνε τα ρακορ
- τσιμπλιασμένα φώτα που διορθώνεται πανεύκολα
Το μοτέρ είναι λίγο θορυβώδες (καδένα) αλλά δεν νιώθει τίποτα. Μπορείς άνετα να πας ταξίδι αλλά θέλει προσοχή μετά τα 120 στην εθνική γιατί θα σε πάρει ο αέρας. Κρατήματα και τέτοια νομίζω ότι είναι καλό (clio) καθώς και φρένα. ¨Εχει εξαιρετική ορατότητα που είναι πολύ χρήσιμο, ειδικά για νέους οδηγούς. Το σέρβις του, συγκριτικά με τους VAGέληδες τουλάχιστον, είναι τζάμπα.
Πολύ καλή επιλογή ΙΜΗΟ.
-
Ας δει το Picanto στα 1100, 4κύλινδρο μοτέρ, πάει πιο ξεκούραστα από το 1000αρι, και μάλιστα με μικρότερη κατανάλωση απ' ό,τι έχω ακόύσει.
Καλό και το Getz 1.1 γι' αυτά που ζητάει ο φίλος μας, αλλά η αγορά είναι γεμάτη με πρώην εταιρικά/νοικιάρικα από Leasing. Αφού δεν μπορεί να τα αποφύγει εύκολα τουλάχιστον ας μην πέσει σε κατεβασμένο κοντέρ!!
i10 1.2 βρίσκεις οριακά σ' αυτά τα λεφτά και τα πιο φθηνά είναι 1100αρια με το μοτέρ των προαναφερθέντων. Προσοχή στις πινακίδες ΙΗΚ-xxxx (και όχι μόνο), υποδηλώνουν μεγάλη πιθανότητα για πρώην νοικιάρικο AVIS!! Μια φορά είχε νοικιάσει ένα τέτοιο ένας μπάρμπας μου απ' τον Καναδά και του είχαμε πιει το αίμα....
Το Panda 1.2 πολύ καλό και σε αυτά τα λεφτά μπορείς άνετα να βρεις μοντέλο ''07-''08 τα οποία παραδόξως έχουν πολύ μικρή διαφορά κόστους σε σχέση με τα πρώτα μοντέλα. Μόνο πρόβλημα που έχει ακουστεί είναι το κλασσικό με το μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού city που κάποια στιγμή λογικά θα χρειαστεί αλλαγή...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ξάδελφος φίλου ενδιαφέρεται για οικονομικό μίνι με μέγιστη τιμή τα 4500 ευρώ. Βασικά κριτήρια είναι η χαμηλή κατανάλωση, η αντοχή, η αξιοπιστία και το να μπορεί να πάρει τους τροχούς του.
Έχοντας απορρίψει(εγώ, όχι αυτός) τα Matiz, Atos & C1,107, μένουν τα εξής:
-Panda 1.2
-Υ 1.2
-i 10 1.1, 1.2
-Getz 1.1
-Picanto 1.0
-Cuore 1.0
Υπάρχει και το Micra 1.2 το οποίο εγώ θα το έπαιρνα ασυζητητί(υπέροχο αυτοκίνητο ), αλλά δεν νομίζω πως φημίζεται για την χαμηλή του κατανάλωση.Όποιος έχει εικόνα για τα παραπάνω, παρακαλώ να βοηθήσει
Αν μιλάς για το Κ12 έχει και παραέχει χαμηλή κατανάλωση στην πράξη, ενώ είναι πολύ ζωντανό (δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρει το 1400). Το είχα κάποια χρόνια και το μετάνιωσα που το έδωσα. Τα προβλήματα που το ταλαιπωρούν είναι:
- Κρεμαγιέρα ηλεκτρική
- Διακόπτης μίζας
- Ψαλίδια (δεν έχει ελαστικά παρεμβυσματα στο τέρμα και κοπανάει στις λακούβες)
- Περιφεριακά /δευτερεύοντα όπως πχ στο A/C που σπάνε τα ρακορ
- τσιμπλιασμένα φώτα που διορθώνεται πανεύκολα
Το μοτέρ είναι λίγο θορυβώδες (καδένα) αλλά δεν νιώθει τίποτα. Μπορείς άνετα να πας ταξίδι αλλά θέλει προσοχή μετά τα 120 στην εθνική γιατί θα σε πάρει ο αέρας. Κρατήματα και τέτοια νομίζω ότι είναι καλό (clio) καθώς και φρένα. ¨Εχει εξαιρετική ορατότητα που είναι πολύ χρήσιμο, ειδικά για νέους οδηγούς. Το σέρβις του, συγκριτικά με τους VAGέληδες τουλάχιστον, είναι τζάμπα.
Πολύ καλή επιλογή ΙΜΗΟ.
Ναι, στο Κ12 αναφέρομαι. Το ξέρω ότι είναι εξαιρετικό, το έχω οδηγήσει και το έχω ερωτευτεί, απλά η κατανάλωσή του μου φαίνεται σχετικά υψηλή για μίνι. Στα αρνητικά συμπεριλαμβάνω και τα φρένα, μου είχαν φανεί πολύ αδύναμα
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Ας δει το Picanto στα 1100, 4κύλινδρο μοτέρ, πάει πιο ξεκούραστα από το 1000αρι, και μάλιστα με μικρότερη κατανάλωση απ' ό,τι έχω ακόύσει.Καλό και το Getz 1.1 γι' αυτά που ζητάει ο φίλος μας, αλλά η αγορά είναι γεμάτη με πρώην εταιρικά/νοικιάρικα από Leasing. Αφού δεν μπορεί να τα αποφύγει εύκολα τουλάχιστον ας μην πέσει σε κατεβασμένο κοντέρ!!
i10 1.2 βρίσκεις οριακά σ' αυτά τα λεφτά και τα πιο φθηνά είναι 1100αρια με το μοτέρ των προαναφερθέντων. Προσοχή στις πινακίδες ΙΗΚ-xxxx (και όχι μόνο), υποδηλώνουν μεγάλη πιθανότητα για πρώην νοικιάρικο AVIS!! Μια φορά είχε νοικιάσει ένα τέτοιο ένας μπάρμπας μου απ' τον Καναδά και του είχαμε πιει το αίμα....
Το Panda 1.2 πολύ καλό και σε αυτά τα λεφτά μπορείς άνετα να βρεις μοντέλο ''07-''08 τα οποία παραδόξως έχουν πολύ μικρή διαφορά κόστους σε σχέση με τα πρώτα μοντέλα. Μόνο πρόβλημα που έχει ακουστεί είναι το κλασσικό με το μοτέρ ηλεκτρικού τιμονιού city που κάποια στιγμή λογικά θα χρειαστεί αλλαγή...
Με το σκεπτικό 'να μπορεί να σέρνει τους τροχούς του', είναι ίσως η πλέον ολοκληρωμένη επιλογή. Το είχα αρκετές μέρες νοικιασμένο, με το μικρό μοτέρ. Μου άρεσε αρκετά, αλλά το 1.1 πάσχει σε δύναμη εκτός πόλης. Απ' ότι λένε και σε διάφορα συγκριτικά, με το 1.2 βελτιώνεται αρκετά.
μίνι με 4500 ευρώ