Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αέρας στο κύκλωμα νερού σε Passat b3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    72
    3324
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dinos86 last edited by

      Εχω το εξής θεματάκι στο passat b3 μου με κινητήρα g60. To οποίο θέμα το εχω πάρα πολυ καιρό χωρίς κανένας να εχει βγάλει άκρη.

      Μόλις σβήσω τον κινητήρα μετα απο μια κανονική διαδρομή μετα απο μερικα δευτερόλεπτα ακούγονται φυσαλίδες πίσω απο το ταμπλό (καθόλου στον χώρο του κινητήρα, μόνο μεσα) και αυξάνεται η θερμοκρασία απότομα φτάνοντας και τους 130 βαθμούς. Να σημειώσω πως το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς προβλήματα θερμοκρασίας (ουτε και σε πολυ ακραίες συνθήκες) και δεν χάνει σταγόνα νερό. Το πρόβλημα εντοπίζεται λογικά στο ψυγείο του καλοριφέρ (από και προς σε αυτό) Και οι δυο σωληνες (εισαγωγής εξαγωγής) αν ζεσταθεί ειναι καφτοί. Οπότε γενικώς όλα δίχνουν οτι λειτουργούν άψογα.

      Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dinos86 last edited by

        Εχω το εξής θεματάκι στο passat b3 μου με κινητήρα g60. To οποίο θέμα το εχω πάρα πολυ καιρό χωρίς κανένας να εχει βγάλει άκρη.

        Μόλις σβήσω τον κινητήρα μετα απο μια κανονική διαδρομή μετα απο μερικα δευτερόλεπτα ακούγονται φυσαλίδες πίσω απο το ταμπλό (καθόλου στον χώρο του κινητήρα, μόνο μεσα) και αυξάνεται η θερμοκρασία απότομα φτάνοντας και τους 130 βαθμούς. Να σημειώσω πως το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς προβλήματα θερμοκρασίας (ουτε και σε πολυ ακραίες συνθήκες) και δεν χάνει σταγόνα νερό. Το πρόβλημα εντοπίζεται λογικά στο ψυγείο του καλοριφέρ (από και προς σε αυτό) Και οι δυο σωληνες (εισαγωγής εξαγωγής) αν ζεσταθεί ειναι καφτοί. Οπότε γενικώς όλα δίχνουν οτι λειτουργούν άψογα.

        Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dinos86 last edited by

          Εχω το εξής θεματάκι στο passat b3 μου με κινητήρα g60. To οποίο θέμα το εχω πάρα πολυ καιρό χωρίς κανένας να εχει βγάλει άκρη.

          Μόλις σβήσω τον κινητήρα μετα απο μια κανονική διαδρομή μετα απο μερικα δευτερόλεπτα ακούγονται φυσαλίδες πίσω απο το ταμπλό (καθόλου στον χώρο του κινητήρα, μόνο μεσα) και αυξάνεται η θερμοκρασία απότομα φτάνοντας και τους 130 βαθμούς. Να σημειώσω πως το αμάξι δουλεύει άψογα χωρίς προβλήματα θερμοκρασίας (ουτε και σε πολυ ακραίες συνθήκες) και δεν χάνει σταγόνα νερό. Το πρόβλημα εντοπίζεται λογικά στο ψυγείο του καλοριφέρ (από και προς σε αυτό) Και οι δυο σωληνες (εισαγωγής εξαγωγής) αν ζεσταθεί ειναι καφτοί. Οπότε γενικώς όλα δίχνουν οτι λειτουργούν άψογα.

          Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            trident1971 last edited by

            Εξαερωνεις με το καλοριφερ γυρισμενο στο ζεστο και χωρις ανεμιστηρακι.

            Youtube Video

            • βουλωμενο το καλοριφερ?

            Youtube Video

            αντλια νερου ειναι καλη?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dinos86 last edited by

              Ωραίο το 1ο video θα προσπαθήσω να βρώ ενα τέτοιο. Όχι το καλορφέρ λειτουργεί κανονικά και οι 2 σωλήνες το ίδιο ζεστοί. Και μεσα κανονικα ζεστό αέρα πάντα. Η αντλία ειναι κομπλέ και σχετικά καινούργια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                trident1971 last edited by

                κανει κανα 25αρι € μπορει να μην αξιζει για μια φορα στα 2-3 χρονια
                επισης καπου διαβασα οτι μπορει να βολευει να ανυψωσεις καπως το εμπρος μερος του αυτοκινητου πχ με τριποδα, (ή σε ανηφορα λολ) ωστε ο αερας να πηγαινει ευκολοτερα στα ψηλα και να φευγει, ας το επιβεβαιωσει κανας πιο γνωστης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                  κανει κανα 25αρι € μπορει να μην αξιζει για μια φορα στα 2-3 χρονια
                  επισης καπου διαβασα οτι μπορει να βολευει να ανυψωσεις καπως το εμπρος μερος του αυτοκινητου πχ με τριποδα, (ή σε ανηφορα λολ) ωστε ο αερας να πηγαινει ευκολοτερα στα ψηλα και να φευγει, ας το επιβεβαιωσει κανας πιο γνωστης.

                  Mπορεί και να λύσει το παγούρι του νερού από τη βάση του να το κρατήσει 5-10 εκ ψηλότερα, όσο του επιτρέπουν οι σωλήνες, γίνεται ευκολότερα και πιο καλά έτσι η εξαέρωση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    gatsoulos last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Gatsoulos

                      Το ευκολο στο χωνι εκεινο το κιτρινο ειναι οτι εχει το ματσουκι που ειναι ταπα, οποτε το παιρνεις οπως ειναι οταν τελειωσεις χωρις να σε νοιαζει αν εχει μεσα ζουμι, δε σταζει.

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Mπορεί και να λύσει το παγούρι του νερού από τη βάση του να το κρατήσει 5-10 εκ ψηλότερα, όσο του επιτρέπουν οι σωλήνες, γίνεται ευκολότερα και πιο καλά έτσι η εξαέρωση.

                      Αυτο δεν ισχυει λογικα μονο αν το παγουρι ειναι απο αυτα που ειναι υπο πιεση οπως το κυκλωμα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        gatsoulos last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                        Gatsoulos

                        Το ευκολο στο χωνι εκεινο το κιτρινο ειναι οτι εχει το ματσουκι που ειναι ταπα, οποτε το παιρνεις οπως ειναι οταν τελειωσεις χωρις να σε νοιαζει αν εχει μεσα ζουμι, δε σταζει.

                        Καλημερα.
                        Σιγουρα το χωνι ειναι καλυτερο,απλα αυτη ειναι η λυση,λογω κρισης!
                        Παντως και στην πατεντα,οταν βγαλεις το σωληνακι που ειναι μεσα στο μπουκαλι και το βαλεις στο δοχειο διαστολης,δεν τρεχει σταγονα εξω. Βεβαια το δοχειο θα το εχεις εκτος της θεσης του και πιο χαμηλα απ το στομιο του ψυγειου.

                        Αυτο δεν ισχυει λογικα μονο αν το παγουρι ειναι απο αυτα που ειναι υπο πιεση οπως το κυκλωμα?

                        Και απο μονο του το αμαξι,εκει εξαερωνει.
                        Σηκωνοντας το,ακομα καλυτερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                          επισης καπου διαβασα οτι μπορει να βολευει να ανυψωσεις καπως το εμπρος μερος του αυτοκινητου πχ με τριποδα, (ή σε ανηφορα λολ) ωστε ο αερας να πηγαινει ευκολοτερα στα ψηλα και να φευγει, ας το επιβεβαιωσει κανας πιο γνωστης.

                          Κάπου το είχα γράψει παλιότερα. Σηκώνεις τη μούρη με γρύλλο ή καβαλάς το μπροστινό στο πεζοδρόμιο και κάνεις τη δουλίτσα σου μια χαρά. Δοκιμασμένο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • A
                            alexeft last edited by

                            Ο χρήστης gatsoulos έγραψε:

                            Κι αυτό πολύ καλό είναι, αρκεί να στεγανώνει καλά στο στόμιο του μπουκαλιού για να μη χύνεται έξω το υγρό.

                            Μας κάνει καλό η φτώχια μου φαίνεται! Βάζουμε το ρημάδι μέσα στο κεφάλι και δουλεύει! Αλλιώς θα θέλαμε το ... ειδικόν εργαλείον!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              gatsoulos last edited by

                              Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                              Μας κάνει καλό η φτώχια μου φαίνεται!

                              Μπα...δεν νομιζω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                dinos86 last edited by

                                Εμένα το παγούρι ειναι ψηλά. Νομίζω πως αμα του σηκώσω την μούρι δεν νομίζω να ειναι καλη ιδέα.
                                http://home.comcast.net/~mbrackliffe/im ... neshot.jpg

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Το ζητούμενο δεν είναι να έχεις το παγούρι ψηλά, αλλά την τάπα του ψυγείου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
                                    Τι λέτε να φτέει? Πως υποτίθεται πως εξαερώνει?

                                    Κάνε ένα έλεγχο για τη φλάντζα, τα καυσαέρια μάλλον μπαίνουν στο κύκλωμα ψύξης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dinos86 last edited by

                                      Και η φλατζα καινούργια σχεδόν ειναι. Αλλωστε νομίζω πως αν συνεβαινε κατι τετοιο θα έχανε και λιγο νερο. Εμενα δεν χάνει σταγόνα!

                                      Το ψυγείο μου δεν έχει τάπα . Μόνο απο κάτω για να αδειάζει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dinos86 last edited by

                                        Το έκανα αυτό με το μπουκάλι. (όπως δίχνει και στο video) εβγαλε αρκετό αερα, για να δούμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          alexeft last edited by

                                          Ο χρήστης dinos86 έγραψε:
                                          Και η φλατζα καινούργια σχεδόν ειναι. Αλλωστε νομίζω πως αν συνεβαινε κατι τετοιο θα έχανε και λιγο νερο. Εμενα δεν χάνει σταγόνα!

                                          Το ψυγείο μου δεν έχει τάπα . Μόνο απο κάτω για να αδειάζει.

                                          Χμμμ! Έχω δει ένα τέτοιο σε πεζό 307. Πως τα γεμίζεις αυτά; Από το δοχείο διαστολής μόνο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dinos86 last edited by

                                            Ναι ναι μόνο απο εκεί το γεμίζεις!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr