-
Εδώ και αρκετό καιρό ίσως πάνω από χρόνο, στην 2α και στην 3η ταχύτητα, (εκεί το καταλαβαίνω εντονότερα, για τις
υπόλοιπες δεν είμαι σίγουρος) μεταξύ 1100-1200 έως τις 2000 στροφές αντιλαμβάνομαι ένα ταρακούνημα, κάτι σαν
μπρος-πίσω δεν μπορώ να το εξηγήσω και δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από τη μηχανή ή από το σκάφος.
Το καταλαβαίνω τόσο στην ανηφόρα όσο και στην κατηφόρα και φυσικά σε ίσιο δρόμο.
Δεν μπορώ να πώς ότι ρετάρει το μοτέρ όπως όταν είχα πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή μου. είναι ένα απαλό μπρος-πίσω
τόσο σε απότομη όσο και σε αργή επιτάχυνση, καθώς και σε σταθερή πορεία στο εύρος των στροφών που είπα (1100 έως 2000)
όχι όμως σε σταθερή πορεία με 4η ή 5η ακόμα και σε επιτάχυνση με 4η ή 5η δεν καταλαβαίνω κάτι.
Κανένας επιβάτης δεν το καταλαβαίνει είναι πολύ αμυδρή αίσθηση.
Στο μεταξύ από Δευτέρα θα το πάω συνεργείο γιατί έχω κομένη τη φισούνα στο μπιλιοφόρο νομίζω (ή κάτι τέτοιο, δεν τα ξέρω καλά) και ίσως κάτι να είναι σπασμένο εκεί περα. δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση αυτό αλλά θα πω να το κοιτάξουν κ αυτό. -
Εδώ και αρκετό καιρό ίσως πάνω από χρόνο, στην 2α και στην 3η ταχύτητα, (εκεί το καταλαβαίνω εντονότερα, για τις
υπόλοιπες δεν είμαι σίγουρος) μεταξύ 1100-1200 έως τις 2000 στροφές αντιλαμβάνομαι ένα ταρακούνημα, κάτι σαν
μπρος-πίσω δεν μπορώ να το εξηγήσω και δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από τη μηχανή ή από το σκάφος.
Το καταλαβαίνω τόσο στην ανηφόρα όσο και στην κατηφόρα και φυσικά σε ίσιο δρόμο.
Δεν μπορώ να πώς ότι ρετάρει το μοτέρ όπως όταν είχα πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή μου. είναι ένα απαλό μπρος-πίσω
τόσο σε απότομη όσο και σε αργή επιτάχυνση, καθώς και σε σταθερή πορεία στο εύρος των στροφών που είπα (1100 έως 2000)
όχι όμως σε σταθερή πορεία με 4η ή 5η ακόμα και σε επιτάχυνση με 4η ή 5η δεν καταλαβαίνω κάτι.
Κανένας επιβάτης δεν το καταλαβαίνει είναι πολύ αμυδρή αίσθηση.
Στο μεταξύ από Δευτέρα θα το πάω συνεργείο γιατί έχω κομένη τη φισούνα στο μπιλιοφόρο νομίζω (ή κάτι τέτοιο, δεν τα ξέρω καλά) και ίσως κάτι να είναι σπασμένο εκεί περα. δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση αυτό αλλά θα πω να το κοιτάξουν κ αυτό. -
Εδώ και αρκετό καιρό ίσως πάνω από χρόνο, στην 2α και στην 3η ταχύτητα, (εκεί το καταλαβαίνω εντονότερα, για τις
υπόλοιπες δεν είμαι σίγουρος) μεταξύ 1100-1200 έως τις 2000 στροφές αντιλαμβάνομαι ένα ταρακούνημα, κάτι σαν
μπρος-πίσω δεν μπορώ να το εξηγήσω και δεν μπορώ να καταλάβω αν προέρχεται από τη μηχανή ή από το σκάφος.
Το καταλαβαίνω τόσο στην ανηφόρα όσο και στην κατηφόρα και φυσικά σε ίσιο δρόμο.
Δεν μπορώ να πώς ότι ρετάρει το μοτέρ όπως όταν είχα πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή μου. είναι ένα απαλό μπρος-πίσω
τόσο σε απότομη όσο και σε αργή επιτάχυνση, καθώς και σε σταθερή πορεία στο εύρος των στροφών που είπα (1100 έως 2000)
όχι όμως σε σταθερή πορεία με 4η ή 5η ακόμα και σε επιτάχυνση με 4η ή 5η δεν καταλαβαίνω κάτι.
Κανένας επιβάτης δεν το καταλαβαίνει είναι πολύ αμυδρή αίσθηση.
Στο μεταξύ από Δευτέρα θα το πάω συνεργείο γιατί έχω κομένη τη φισούνα στο μπιλιοφόρο νομίζω (ή κάτι τέτοιο, δεν τα ξέρω καλά) και ίσως κάτι να είναι σπασμένο εκεί περα. δεν ξέρω αν έχει κάποια σχέση αυτό αλλά θα πω να το κοιτάξουν κ αυτό. -
Βαση μηχανης?
-
λαστιχα-ζαντες, εσωτερικους-εξωτερικους μπιλιοφορους, ρουλεμαν τροχων, βασεις μηχανης-σαζαν.
-
Λάστιχα ζάντες νομίζω τα αποκλίουμε γιατί πριν 10.000 άλλαξα αμορτισέρ και έκανα και ζυγοστάθμιση και ευθρυγράμιση.
Είναι σίγουρο ότι δεν προέρχεται από τη μηχανή; -
Ά...πρόσφατα....!!
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Ά...πρόσφατα....!!Αν σκεφτείς ότι αλλάχτηκαν πρώτη φορά μετά από 140.000χλμ τότε ναι είναι πρόσφατα!
-
Γράφω εδώ μιας και δεν ξέρω τί θέμα να ανοίξω γιαυτό!
-
όταν επιταχύνω με 2α και ανεβάσω μέχρι 60kmh με 4000-4500 στροφές και καρφώσω 4η (χωρίς να πατήσω γκάζι μετά την αλλαγή) το αμάξι δεν συγκρατιέται, αλλά αρχίζει και κλωτσάει επανειλημμένα, σαν 'λαγουδάκια' για μερικά μέτρα...
-
Αυτό το έχω προσέξει και όταν από 3η βάζω 4η σε φυσιολογικές στροφές χωρίς γκάζι πχ στις 2500 έως 3000.
Αφήνω γκάζι αλλάζω σε 4η και δεν πατάω γκάζι το αφήνω όπως έχει, κάποιες φορές θα κάνει 'λάγουδάκια' για λίγα μέτρα (1-2 δευτ) και θα σταματήσει.
Μόνο στις αλλαγές. Και σε καμιά άλλη ταχύτητα παρά μόνο σε 4η.
Δεν ξέρω τί είναι, αλλά έχει σχέση με μείγματα καυσίμου;
Το 1ο φαινόμενο είναι κατά πολύ συχνότερο του 2ου.
-
-
Μάλλον πρέπει να αλλάξεις παραλία, εδώ έχει αχινούς.
-
Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
Γράφω εδώ μιας και δεν ξέρω τί θέμα να ανοίξω γιαυτό!-
όταν επιταχύνω με 2α και ανεβάσω μέχρι 60kmh με 4000-4500 στροφές και καρφώσω 4η (χωρίς να πατήσω γκάζι μετά την αλλαγή) το αμάξι δεν συγκρατιέται, αλλά αρχίζει και κλωτσάει επανειλημμένα, σαν 'λαγουδάκια' για μερικά μέτρα...
-
Αυτό το έχω προσέξει και όταν από 3η βάζω 4η σε φυσιολογικές στροφές χωρίς γκάζι πχ στις 2500 έως 3000.
Αφήνω γκάζι αλλάζω σε 4η και δεν πατάω γκάζι το αφήνω όπως έχει, κάποιες φορές θα κάνει 'λάγουδάκια' για λίγα μέτρα (1-2 δευτ) και θα σταματήσει.
Μόνο στις αλλαγές. Και σε καμιά άλλη ταχύτητα παρά μόνο σε 4η.
Δεν ξέρω τί είναι, αλλά έχει σχέση με μείγματα καυσίμου;
Το 1ο φαινόμενο είναι κατά πολύ συχνότερο του 2ου.
Απαντω εδω μιας και ασπρισαν τα μαλλιά μου.
-
Εκει που περπατας με 10 κιλα σακο στην πλατη και εισαι αρκετα ενταξει και την παλευεις, σε τσιτώνω και αρχιζεις και τρεχεις, και μολις φτασεις αρκετα κοντα στο μάξιμουμ της ταχυτητάς σου, έρχομαι απο διπλα και αποτομα σου ριχνω στην πλατη αλλα 20 κιλα.
Παρατηρω οτι δε την παλεύεις, αλλα αρχιζεις και κλωτσας επανηλειμμενα για μερικα μετρα και ριχνεις Παναγίες. -
Οταν επισης απο σβελτο περπατημα με 15 κιλα στην πλατη σου φορτωσω ξαφνικα αλλα 15 επανω, μετα απο 1-2 μετρα σταματας, ριχνοντας Παναγίες.
Μόνο οταν βαλω βαρος, και μονο αν το συνολικο βαρος ειναι πανω απο 15 κιλα
Δε ξερω τι ειναι, αλλα μηπως δεν τρώς καλα?
-
-
Δεν είναι περίεργο που το κάνει μόνο στην 4η;
-
Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
Δεν είναι περίεργο που το κάνει μόνο στην 4η;Λογικα θα το κανει και στην 5η, δεν ειναι κατι περιεργο, απλα μην το κανεις.
-
Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
Γράφω εδώ μιας και δεν ξέρω τί θέμα να ανοίξω γιαυτό!-
όταν επιταχύνω με 2α και ανεβάσω μέχρι 60kmh με 4000-4500 στροφές και καρφώσω 4η (χωρίς να πατήσω γκάζι μετά την αλλαγή) το αμάξι δεν συγκρατιέται, αλλά αρχίζει και κλωτσάει επανειλημμένα, σαν 'λαγουδάκια' για μερικά μέτρα...
-
Αυτό το έχω προσέξει και όταν από 3η βάζω 4η σε φυσιολογικές στροφές χωρίς γκάζι πχ στις 2500 έως 3000.
Αφήνω γκάζι αλλάζω σε 4η και δεν πατάω γκάζι το αφήνω όπως έχει, κάποιες φορές θα κάνει 'λάγουδάκια' για λίγα μέτρα (1-2 δευτ) και θα σταματήσει.
Μόνο στις αλλαγές. Και σε καμιά άλλη ταχύτητα παρά μόνο σε 4η.
Δεν ξέρω τί είναι, αλλά έχει σχέση με μείγματα καυσίμου;
Το 1ο φαινόμενο είναι κατά πολύ συχνότερο του 2ου.
και γιατί δεν πατάς γκάζι;
-
-
Δεν είναι συνήθεια που κάνω απλά κάτι που παρατήρησα... Και όχι Δεν το κάνει στην 5η, μόνο σε 4η
-
Μην ανησυχεις, το παθαινε και μια πρωην μου οταν κλαταρε την 4η με 20χλμ/ω στο Seicento της.
Το προβλημα λυθηκε πιστευω με αγορα αλλου, μεταχειρισμενου, γιατι προσφατα την ειδα με αυτοματο Corsa.
Περίεργο πρόβλημα