-
Καλημέρα παιδια
Ψάχνοντας για αυτοκίνητο έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο.Απο αισθητικής απόψεως μπορώ να πω οτι είναι πραγματικά εντυπωσιακό.Ανάλογη άποψη έχω και για την εσωτερικη του εικόνα.Επιπροσθέτως θα έλεγα οτι είναι ενα υπερ-σύγχρονο αποτέλεσμα.
Το μειονέκτημα το οπόιο κατ εμε είναι ανασταλτικός παράγων είναι οι επιδόσεις.Ενδεικτικά αναφέρω>127NM/4000 ΡΟΠΉ ΚΑΙ 13s το 0-100.Πιστεύω οτι χάνει υπερβολικά σε σχέση με τον ανταγωνισμο.Δεν ενδιαφέρομαι για κάτι υπερβολικά γρήγορο,όμως το συγκεκριμένο πάει στο άλλο άκρο.Ποια η γνώμη σας???Το έχει οδηγήσει κανείς?????Ευχαριστώ
-
Καλημέρα παιδια
Ψάχνοντας για αυτοκίνητο έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο.Απο αισθητικής απόψεως μπορώ να πω οτι είναι πραγματικά εντυπωσιακό.Ανάλογη άποψη έχω και για την εσωτερικη του εικόνα.Επιπροσθέτως θα έλεγα οτι είναι ενα υπερ-σύγχρονο αποτέλεσμα.
Το μειονέκτημα το οπόιο κατ εμε είναι ανασταλτικός παράγων είναι οι επιδόσεις.Ενδεικτικά αναφέρω>127NM/4000 ΡΟΠΉ ΚΑΙ 13s το 0-100.Πιστεύω οτι χάνει υπερβολικά σε σχέση με τον ανταγωνισμο.Δεν ενδιαφέρομαι για κάτι υπερβολικά γρήγορο,όμως το συγκεκριμένο πάει στο άλλο άκρο.Ποια η γνώμη σας???Το έχει οδηγήσει κανείς?????Ευχαριστώ
-
Καλημέρα παιδια
Ψάχνοντας για αυτοκίνητο έπεσα πάνω στο συγκεκριμένο μοντέλο.Απο αισθητικής απόψεως μπορώ να πω οτι είναι πραγματικά εντυπωσιακό.Ανάλογη άποψη έχω και για την εσωτερικη του εικόνα.Επιπροσθέτως θα έλεγα οτι είναι ενα υπερ-σύγχρονο αποτέλεσμα.
Το μειονέκτημα το οπόιο κατ εμε είναι ανασταλτικός παράγων είναι οι επιδόσεις.Ενδεικτικά αναφέρω>127NM/4000 ΡΟΠΉ ΚΑΙ 13s το 0-100.Πιστεύω οτι χάνει υπερβολικά σε σχέση με τον ανταγωνισμο.Δεν ενδιαφέρομαι για κάτι υπερβολικά γρήγορο,όμως το συγκεκριμένο πάει στο άλλο άκρο.Ποια η γνώμη σας???Το έχει οδηγήσει κανείς?????Ευχαριστώ
-
Μιλαμε για επιδοσεις αυτοκινητων 15ετιας πλεον..δεν αξιζει για εμενα.. κοιτα σε diesel τουλαχιστον να εχεις την ροπη.
-
Το οτι κάνει 0-100 σε 13 sec δε σημαίνει πως το αυτοκίνητο δεν ικανοποιεί. Ο λόγος που κάνει τέτοια νούμερα είναι το βάρος του και το φίμωμα στα σύγχρονα βενζινοκίνητα που τους κόβει απο τη ζωντάνια ψηλά. Τα 100 άλογα όμως παραμένουν και κάποια στιγμή θα τα βγάλει, όπως και να το κάνεις δεν είναι λίγα. Για μένα το αμάξι αξίζει. Αργό δεν θα το πείς ποτέ, είμαι σίγουρος γι αυτό και αυτό θα το διαπιστώσεις εν κινήσει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο. Τα 13 sec σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχουν καμια σχέση με τα 13 sec αυτοκινήτου 15 ετίας που ειπώθηκε παραπάνω. Τα σύγχρονα είναι πολυ πιο δυνατά και πολυ πιο άνετα στο μεγαλύτερο φάσμα οδήγησης και κυρίως στα ταξίδια, όπου διατηρούν υψηλές ταχύτητες χωρίς πρόβλημα λόγο της μεγάλης ιπποδύναμης αλλά και της απλωμένης ροπής και φυσικά τα κλάσεις ανώτερα κιβώτια σε σχέση με τα παλαιά. Επαναλαμβάνω μην πεφτεις στη παγίδα του 0-100. Με ένα τραγικό γιαπωνέζικο κιβώτιο 20ετίας λόγω πρώτης και δευτέρας στο Θεό έπιανες κορυφαίο 0-100. μετά όμως???
-
Το έχει ένας ξάδελφός μου, έχω μπει πολλές φορές μέσα ως συνοδηγός, δεν θα έλεγα ότι φαίνεται πιο αργό από τα άλλα αυτοκίνητα Εχει 6 ταχύτητες, που απλώνουν καλύτερα τη δύναμη και βοηθάνε. Επίσης, έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση βενζίνας.
-
Το συγκεκριμένο μοτέρ δεν πάει και τόσο σε τέτοιο αμάξωμα. Προσωπικά, και σε jazz που είναι ελαφρύτερο, δεν με είχε ικανοποιήσει και τόσο. Είναι κρίμα που επιδόσεις έχει αρκετά χειρότερες από το civic που έβγαινε μια δεκαετία πριν, στη βασική του έκδοση(1400). Για μένα αξίζει πολύ το συγκεκριμένο, αλλά με το ντίζελ μοτέρ.
Στάλθηκε από το GT-S6500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Οι ενδεικτικές τιμές του κάθε μοντέλου στο περίπου:
1.4 = 17.000 ------------->0-100: 13.4 ------> κατανάλωση εντός/εκτός/μεικτή: 6.7/4.7/5.4
1.8 = 20.000 ------------->0-100: 9.1 -------> κατανάλωση εντός/εκτός/μεικτή: 7.3/4.9/5.8
1.6 = 22.500-------------> 0-100: 10.5 ------> κατανάλωση εντός/εκτός/μεικτή: 4.0/3.3/3.6Αρα το 1.4 με το 1.6 diesel έχουν περίπου 5.500 διαφορά, η «απόσβεση» από τη διαφορά στην κατανάλωση + τελη κυκλοφορίας θα γίνει σε περίπου 50.000 km (αυθαίρετο συμπέρασμα).
Αν δεν κάνει πολλά km το χρόνο, όμως, υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που εξαρτώνται από το κράτος και επηρεάζουν την απόσβεση: πχ μπορεί να αλλάξουν τα τεκμήρια με βάση το κόστος αγοράς και το (λίγο) πιο ακριβό να στοιχίζει (πολύ) πιο ακριβά. Μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο υπολογισμού τελών κυκλοφορίας. Μπορεί να διαχωρίσουν τη φορολογία πετρελαίου κίνησης-θέρμανσης, οπότε να μειωθεί/μηδενιστεί η διαφορά τιμής βενζίνης/πετρελαίου, και επίσης να ανθήσει ξανά η νοθεία του πετρελαίου κίνησης με θέρμανσης, με κίνδυνο περισσότερων βλαβών στα μηχανικά μέρη.
(φυσικά, το πιθανοτερο είναι να μην υπάρχουν καν αυτά τα 22.500, οπότε η σύγκριση είναι μόνο θεωρητική). -
...βρές τρείς χήνες.....
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Το οτι κάνει 0-100 σε 13 sec δε σημαίνει πως το αυτοκίνητο δεν ικανοποιεί. Ο λόγος που κάνει τέτοια νούμερα είναι το βάρος του και το φίμωμα στα σύγχρονα βενζινοκίνητα που τους κόβει απο τη ζωντάνια ψηλά. Τα 100 άλογα όμως παραμένουν και κάποια στιγμή θα τα βγάλει, όπως και να το κάνεις δεν είναι λίγα. Για μένα το αμάξι αξίζει. Αργό δεν θα το πείς ποτέ, είμαι σίγουρος γι αυτό και αυτό θα το διαπιστώσεις εν κινήσει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο. Τα 13 sec σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχουν καμια σχέση με τα 13 sec αυτοκινήτου 15 ετίας που ειπώθηκε παραπάνω. Τα σύγχρονα είναι πολυ πιο δυνατά και πολυ πιο άνετα στο μεγαλύτερο φάσμα οδήγησης και κυρίως στα ταξίδια, όπου διατηρούν υψηλές ταχύτητες χωρίς πρόβλημα λόγο της μεγάλης ιπποδύναμης αλλά και της απλωμένης ροπής και φυσικά τα κλάσεις ανώτερα κιβώτια σε σχέση με τα παλαιά. Επαναλαμβάνω μην πεφτεις στη παγίδα του 0-100. Με ένα τραγικό γιαπωνέζικο κιβώτιο 20ετίας λόγω πρώτης και δευτέρας στο Θεό έπιανες κορυφαίο 0-100. μετά όμως???το 0-100 σε 13'' ειναι το ιδιο απο τοτε που ενα αυτοκινητο το εκανε σε 13''!!!!!
ετσι απλα.... -
Δηλαδή θες να μου πεις οτι επειδή το civic κανει 13 sec, η αίσθηση στο σύνολο του κινητήρα είναι η ίδια με ένα νισαν σανι 1,4 του 92 επειδή και εκείνο έκανε 13 sec?
Δε νομίζω το παληκάρι καίγεται για 0-100. Αν είναι έτσι ούτε το 1.6 ντιζελ να πάρει, να πάρει το type r. Ο άνθρωπος λέει ξεκάθαρα οτι επειδή βλέπει οτι κάνει 0-100 σε 13 sec φοβάται οτι το μοτέρ θα είναι ανεπαρκές, το οποίο δεν ισχύει.
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Δηλαδή θες να μου πεις οτι επειδή το civic κανει 13 sec, η αίσθηση στο σύνολο του κινητήρα είναι η ίδια με ένα νισαν σανι 1,4 του 92 επειδή και εκείνο έκανε 13 sec?Δε νομίζω το παληκάρι καίγεται για 0-100. Αν είναι έτσι ούτε το 1.6 ντιζελ να πάρει, να πάρει το type r. Ο άνθρωπος λέει ξεκάθαρα οτι επειδή βλέπει οτι κάνει 0-100 σε 13 sec φοβάται οτι το μοτέρ θα είναι ανεπαρκές, το οποίο δεν ισχύει.
εχεις μπερδευτει λιγο........σαφως και θα ειναι πολυ πιο αθορυβο,ποιοτικη κυλιση,καλυτερη αισθηση στο τιμονι κτλ.................αλλα το 0-100 θα ειναι σε 13'' οπως και του σανυ του 92'!!!!
αν το σανυ ηταν ανεπαρκες,θα ειναι και το σιβικ!
για μενα μια χαρα αμαξακι θα ειναι με γνωμονα να ξερεις τι αγορασες και με την αξιοπιστια που το συνοδευει.... -
Ακριβώς. Τα 13 δευτερόλεπτα και οι αντιστοιχες ρεπρίζ είναι αυτές που είναι. Αν έχεις συναίσθηση του τι παίρνεις, δεν αποτελεί εμπόδιο.
-
Τυχαίνω να έχω το συγκεκριμένο αμάξι εδω και ένα εξάμηνο στην έκδοση sport.
Το αμάξι το πήρα 15500 απο 17950 με την έκπτωση ανταλλαγής + αποσυρση.Η sport που έχω περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα σε σχέση με άλλες εταιρίες που είχα δει και ήθελαν έξτρα,έξτρα κτλ
Έχει πχ κάμερα οπισθοπορείας,κλιματισμό,cruiese control ,start stop,ανακλινόμενοι καθρέφτες,αυτόματα φώτα-υαλοκαθαριστήρες,17άρες ζάντες. δερμάτινο τιμόνι,αλουμινένια πετάλ κ.α
Η κύλιση του αυτοκινήτου,το σασμάν.η ηχομόνωση οι απίστευτες αναρτήσεις που απορροφάνε τα πάντα και το ελαφρύ τιμόνι,(με την καλή έννοια)ειναι το πρώτο που προσέχει κάποιος όταν το οδηγεί.Επίσης και η καλή ποιότητα του εσωτερικού,μαλακών πλαστικών κάτι που δεν είδα σε πολλές άλλες εταιρίες που είχα πάει.
Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος 477λιτρα+τα magic seats που σηκώνονται οι θέσεις τον πίσω επιβατών και βάζεις μέχρι και ποδήλατο(υπήρχε και στο προηγούμενο civic).
Ο κινητήρας των 1,4 δεν είναι επιδόσεων αν κάποιος έχει ως βάση αυτό για αγορά.Βέβαια το αμάξι κινήται αξιοπρεπέστατα και αρκετά οικονομικά.Έχω και ένα clio tce 1.2 ripcurl και καιει ένα λιτρο παραπάνω απο το civic.
Oi λόγοι που ανεφερα παραπάνω με κερδίσανε ,συν η αξιοπιστία της honda και το πήρα.Δεν είναι κανόνας πάντα τα 0-100 σ'ένα αμάξι αλλά πολλά άλλα που κάνουν το αμάξι.Εξαρτάται το τι θέλει ο καθένας.
H έκδοση diesel σαφώς είναι ό,τι καλύτερο αλλά έβγαινε 7000 παραπάνω,δεν έχει έκπτωση σ'αυτό.Ποσό που δε θα το έκανα αποσβεση με τα χιλιόμετρα που κάνω.Η ροπή εξαιρείται!,Συν ότι σ'αυτό το κράτος δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει -
Κάποια στιγμή, αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διαδρομή που είναι ψιλοστάνταρ από συνθήκες, για δοκίμασε να πας όσο πιο ήρεμα μπορείς και με τα 2 να δεις πιο θα κάψει λιγότερο.
Εχω και εγώ ένα ίδιο Clio και πριν 1,5 χρόνο είχαμε πάρει και ένα Jazz με τον ίδιο κινητήρα με το Civic. Κάποτε δοκίμασα να πάω σε μια συγκεκριμένη διαδρομή με το Honda, όσο πιο ήρεμα και οικονομικά μπορούσα. Συγκεκριμένα από Καλαμάκι μέχρι Μενίδι σε μια διαδρομή που περιλαμβάνει κάθε είδους δρόμο (πόλη,εθνική οδό, στενάκια κλπ) και Σάββατο απόγευμα χωρίς κίνηση. Μετά από τα 55 χλμ περίπου πήγαινε-έλα πέτυχα 7,5 μέση. Την επόμενη βδομάδα έκανα ακριβώς το ίδιο με το Clio. Ίδια ώρα και ίδιες συνθήκες. Όταν πέτυχα τότε μέση 6,5 τρελάθηκα... Μπορεί να φταίει που είχε μόλις 10.000 χλμ το jazz, αλλά και πάλι σχετικά μεγάλη μου φάνηκε η κατανάλωση.Sent from my GT-S7562 using Tapatalk 4
-
Εννοείται Mark με τις ίδιες συνθήκες το έχω διαπιστώσε,παντα στο trip το clio είναι πιο πάνω στο average.Μη κοιτάς με το jazz το νεο civic με το econ mode αλλάζει ο χάρτης ως προς την οικονομία καυσίμου παρόλο που είναι πιο βαρύ,προφανώς έχουν καποια βελτίωση στον ψεκασμό.Αυτό είναι διαπιστωμένο και με το προηγούμενο civic που το έχει γνωστός.Σε εγνατία είμαι 5.4-5-7 με 120km/h με το clio 6,5-6,8 με την ίδια ταχύτητα.Σε ιδιο επαρχιακό κομμάτι με πολύ οικονομική οδήγηση το clio 6.2l. και το civic 5.3l.Στην πόλη άστο καλύτερα....Προφανώς παίζει ρόλο και το εξατάχυτο σασμάν σε σχέση με το πεντατάχυτο του ρενο.Επίσης με το civic κάνω πιο ξεκούραστο ταξίδι,αθόρυβο ακόμη και με 170km/h αν πηγαινεις.Το clio σε παίρνει τα αυτιά απο θόρυβο σε τέτοιες ταχύτητες(το προηγούμενο clio 2008 ripcurl),αλλά εντάξει είναι πιο γκαζιάρικο.Άλλο το ένα,άλλο το άλλο.Είναι αυτά που έγραψα παραπάνω.
civic:8500km
clio:54000km -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Το οτι κάνει 0-100 σε 13 sec δε σημαίνει πως το αυτοκίνητο δεν ικανοποιεί. Ο λόγος που κάνει τέτοια νούμερα είναι το βάρος του και το φίμωμα στα σύγχρονα βενζινοκίνητα που τους κόβει απο τη ζωντάνια ψηλά. Τα 100 άλογα όμως παραμένουν και κάποια στιγμή θα τα βγάλει, όπως και να το κάνεις δεν είναι λίγα. Για μένα το αμάξι αξίζει. Αργό δεν θα το πείς ποτέ, είμαι σίγουρος γι αυτό και αυτό θα το διαπιστώσεις εν κινήσει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο. Τα 13 sec σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχουν καμια σχέση με τα 13 sec αυτοκινήτου 15 ετίας που ειπώθηκε παραπάνω. Τα σύγχρονα είναι πολυ πιο δυνατά και πολυ πιο άνετα στο μεγαλύτερο φάσμα οδήγησης και κυρίως στα ταξίδια, όπου διατηρούν υψηλές ταχύτητες χωρίς πρόβλημα λόγο της μεγάλης ιπποδύναμης αλλά και της απλωμένης ροπής και φυσικά τα κλάσεις ανώτερα κιβώτια σε σχέση με τα παλαιά. Επαναλαμβάνω μην πεφτεις στη παγίδα του 0-100. Με ένα τραγικό γιαπωνέζικο κιβώτιο 20ετίας λόγω πρώτης και δευτέρας στο Θεό έπιανες κορυφαίο 0-100. μετά όμως???
το 0-100 σε 13'' ειναι το ιδιο απο τοτε που ενα αυτοκινητο το εκανε σε 13''!!!!!
ετσι απλα....Και επειδή τυγχάνει να έχω το sunny με τα 87ps που κάνει 0-100 σε 12.8 και έχει τελική 170 θα σου πω οτι τέτοιες επιδόσεις τη σήμερον ημέρα είναι απλά τραγικές.. Ναι μεν θα είναι πιο αθόρυβο, άνετο, καλύτερη ποιότητα κύλισης, αλλά το σύρσιμο είναι σύρσιμο. Και το δικό μου αμάξι ζυγίζει το πολύ 1000 kg. Για να λέμε τα πράματα με το όνομα τους τέτοια ιπποδύναμη 100ps σε ένα αμάξωμα των 1200? κιλών είναι απαρχαιωμένη και αρκετές φορές επικίνδυνη. Καλά τα πλεονεκτήματα των ιαπωνικών (20 έτη το έχω το sunny), αλλά οι κινητήρες αυτοί χρήζουν άμεσης απόσυρσης....
-
@sakisart
Πιστεύω πως το 6τάχυτο και το start-stop όντως μπορεί να κάνει διαφορά, και ειδικά στην πόλη. Το Clio στο φέρνω για παράδειγμα επειδή τυγχάνει να έχουμε ακριβώς το ίδιο. Είναι κλασικό τουρμπάκι, δηλαδή όσο το πατάς καίει(π.χ. στην πόλη μέσα με κανονικές συνθήκες είναι στο 9 με 10 - και οδηγείται από 3 διαφορετικά άτομα συνήθως, για αυτό δεν με παραξενεύει που είναι τόσο), αλλά αν αποφασίσεις να το πας οικονομικά μπορεί να πέσει πάρα πολύ. Εμένα με χάλασε λιγάκι το 1.4 το Honda, γιατί περίμενα πως σε τέτοιο αμάξι, αν όχι να πετύχει λίγο χαμηλότερη κατανάλωση, τουλάχιστον να το κάνει λιγάκι πιο εύκολα. Ζορίστικα σχετικά για να το κρατήσω κοντά στο 7,5. Το θέμα του ταξιδιού και του θορύβου είναι εντελώς διαφορετικό. Είναι λογικό με το Civic να δουλεύει στα πολλά χλμ. με χαμηλότερες στροφές λόγω 6 σχέσεων. Όπως επίσης είναι και πιο μεγάλο αμάξι. Αν και το τουρμπάκι τα 170 θα τα πιάνει και θα τα διατηρεί ευκολότερα πιστεύω... -
Ο χρήστης body125z έγραψε:
Το οτι κάνει 0-100 σε 13 sec δε σημαίνει πως το αυτοκίνητο δεν ικανοποιεί. Ο λόγος που κάνει τέτοια νούμερα είναι το βάρος του και το φίμωμα στα σύγχρονα βενζινοκίνητα που τους κόβει απο τη ζωντάνια ψηλά. Τα 100 άλογα όμως παραμένουν και κάποια στιγμή θα τα βγάλει, όπως και να το κάνεις δεν είναι λίγα. Για μένα το αμάξι αξίζει. Αργό δεν θα το πείς ποτέ, είμαι σίγουρος γι αυτό και αυτό θα το διαπιστώσεις εν κινήσει με όλες τις ταχύτητες στο κιβώτιο. Τα 13 sec σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν έχουν καμια σχέση με τα 13 sec αυτοκινήτου 15 ετίας που ειπώθηκε παραπάνω. Τα σύγχρονα είναι πολυ πιο δυνατά και πολυ πιο άνετα στο μεγαλύτερο φάσμα οδήγησης και κυρίως στα ταξίδια, όπου διατηρούν υψηλές ταχύτητες χωρίς πρόβλημα λόγο της μεγάλης ιπποδύναμης αλλά και της απλωμένης ροπής και φυσικά τα κλάσεις ανώτερα κιβώτια σε σχέση με τα παλαιά. Επαναλαμβάνω μην πεφτεις στη παγίδα του 0-100. Με ένα τραγικό γιαπωνέζικο κιβώτιο 20ετίας λόγω πρώτης και δευτέρας στο Θεό έπιανες κορυφαίο 0-100. μετά όμως???
το 0-100 σε 13'' ειναι το ιδιο απο τοτε που ενα αυτοκινητο το εκανε σε 13''!!!!!
ετσι απλα....Και επειδή τυγχάνει να έχω το sunny με τα 87ps που κάνει 0-100 σε 12.8 και έχει τελική 170 θα σου πω οτι τέτοιες επιδόσεις τη σήμερον ημέρα είναι απλά τραγικές.. Ναι μεν θα είναι πιο αθόρυβο, άνετο, καλύτερη ποιότητα κύλισης, αλλά το σύρσιμο είναι σύρσιμο. Και το δικό μου αμάξι ζυγίζει το πολύ 1000 kg. Για να λέμε τα πράματα με το όνομα τους τέτοια ιπποδύναμη 100ps σε ένα αμάξωμα των 1200? κιλών είναι απαρχαιωμένη και αρκετές φορές επικίνδυνη. Καλά τα πλεονεκτήματα των ιαπωνικών (20 έτη το έχω το sunny), αλλά οι κινητήρες αυτοί χρήζουν άμεσης απόσυρσης....
Το sunny θα καίει τα άντερα του φυσικά.Δεν έχω σκοπό να μπω σε αντιπαράθεση,είμαι ευχαριστημένος με το αμάξι με τα παραπάνω που ανέφερα και με την τιμή με αυτά που έχει.Είδα πάρα πολλά αμάξια με περισσότερα άλογα αλλά πολύ πλαστικούρα θορυβώδη και πολλά κακής ποιότητας υλικά,φαινότανε.Ήδη το clio που έχω 5 χρονών αμάξι,τρίζουν τα πάντα,ξέβαψαν τα χερούλια και στην κονσόλα πέταξε το χρώμα.Ποιότητα μηδεν! Τι να το κάνω που είναι γρήγορο όταν σε όλα τα άλλα υστερεί; Εξάλλου το civic δεν το πήρα για αγώνες,το πήρα για όλα τα παραπάνω που ανεφερα συν την πάρα πολύ καλή τιμή συν το είναι HONDA.Άν μ'ενδιέφερε μονο το γκάζι με ποιότητα ποιότητα θα περίμενα το νεο type-R με τα 300 άλογα.
Πάντα φιλικά -
Άλλωστε μεταξύ του type-r και του αργού δεν υπάρχει τίποτα.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
HONDA CIVIC 1.4 βενζίνη μοντ.2013.