-
Γειά σε όλους!
Αγόρασα πρόσφατα ένα Renault Clio ΙΙ του 1999. Είχα παρατηρήσει σε ταξίδι στο εξωτερικό ότι χρειαζόταν να πατάω το φρένο λίγο παραπάνω από ότι είχα συνηθίσει στο Accent που οδηγούσα μέχρι πρότινος. Θεώρησα ότι ήταν το αυτοκίνητο ή και τα τακάκια που ήταν (όπως είχε πει ο μάστορας που το κοίταξε) στα μισά της ζωής τους προ του ταξιδιού. Βρίσκομαι στο εξωτερικό και μια μέρα είδα υγρά στην και γύρω από την πίσω αριστερή ρόδα του αυτοκινήτου. Θεώρησα ότι κάποιος σκυλος έκανε τη δουλειά του, αλλά μου φάνηκε και την άλλη μέρα (ήταν ακίνητο μερικές μέρες) πως είχαν βγει κι άλλα (τώρα τα υγρά είναι ακόμα εκεί στο δρόμο, οπότε είναι κάτι σα λάδι). Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για αργότερα, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.
Κι έτσι ερχόμαστε στο σήμερα... Ξυπνάω το πρωί κι επειδή είχα αργήσει, λέω να πάρω το αυτοκίνητο. Ξεκινάω και λέω να δοκιμάσω τα φρένα. Το πεντάλ τερματίζει και το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ! Ψύχραιμα και καθώς κινούμουν με 10-15 km σταματώ με χειρόφρενο και παρκάρω ξανά στο ίδιο σημείο. Ρώτησα σε ένα συνεργείο (μιλάω ελάχιστα τη γλώσσα της χώρας) και μου είπαν αρχικά πως ίσως είναι κάποιο καλώδιο (;) που ενώνει το φρένο με το πεντάλ, αλλά μόλις ανέφερα το λαμπάκι, υπέθεσαν πως ήταν -κατά λέξη- το λάδι των φρένων (μάλλον έτσι αποκαλούν το υγρό φρένων).
Μόλις έκανα μια ανάζητηση στο νετ και βρήκα παρόμοιες περιπτώσεις όπου μιλούν για υγρά, τρόμπα φρένων, τακάκια, εξαέρωση φρένων, κτλ. Είμαι στο εξωτερικό και δεν ξέρω καλά τη γλώσσα και επίσης θα χρειαστώ οδική για να πάω σε συνεργείο, όποτε θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για να ξέρω τι παίζει και τί κόστος θα είχε στην Ελλάδα, για να υπολογίσω την εδώ λυπητερή.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Γειά σε όλους!
Αγόρασα πρόσφατα ένα Renault Clio ΙΙ του 1999. Είχα παρατηρήσει σε ταξίδι στο εξωτερικό ότι χρειαζόταν να πατάω το φρένο λίγο παραπάνω από ότι είχα συνηθίσει στο Accent που οδηγούσα μέχρι πρότινος. Θεώρησα ότι ήταν το αυτοκίνητο ή και τα τακάκια που ήταν (όπως είχε πει ο μάστορας που το κοίταξε) στα μισά της ζωής τους προ του ταξιδιού. Βρίσκομαι στο εξωτερικό και μια μέρα είδα υγρά στην και γύρω από την πίσω αριστερή ρόδα του αυτοκινήτου. Θεώρησα ότι κάποιος σκυλος έκανε τη δουλειά του, αλλά μου φάνηκε και την άλλη μέρα (ήταν ακίνητο μερικές μέρες) πως είχαν βγει κι άλλα (τώρα τα υγρά είναι ακόμα εκεί στο δρόμο, οπότε είναι κάτι σα λάδι). Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για αργότερα, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.
Κι έτσι ερχόμαστε στο σήμερα... Ξυπνάω το πρωί κι επειδή είχα αργήσει, λέω να πάρω το αυτοκίνητο. Ξεκινάω και λέω να δοκιμάσω τα φρένα. Το πεντάλ τερματίζει και το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ! Ψύχραιμα και καθώς κινούμουν με 10-15 km σταματώ με χειρόφρενο και παρκάρω ξανά στο ίδιο σημείο. Ρώτησα σε ένα συνεργείο (μιλάω ελάχιστα τη γλώσσα της χώρας) και μου είπαν αρχικά πως ίσως είναι κάποιο καλώδιο (;) που ενώνει το φρένο με το πεντάλ, αλλά μόλις ανέφερα το λαμπάκι, υπέθεσαν πως ήταν -κατά λέξη- το λάδι των φρένων (μάλλον έτσι αποκαλούν το υγρό φρένων).
Μόλις έκανα μια ανάζητηση στο νετ και βρήκα παρόμοιες περιπτώσεις όπου μιλούν για υγρά, τρόμπα φρένων, τακάκια, εξαέρωση φρένων, κτλ. Είμαι στο εξωτερικό και δεν ξέρω καλά τη γλώσσα και επίσης θα χρειαστώ οδική για να πάω σε συνεργείο, όποτε θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για να ξέρω τι παίζει και τί κόστος θα είχε στην Ελλάδα, για να υπολογίσω την εδώ λυπητερή.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Γειά σε όλους!
Αγόρασα πρόσφατα ένα Renault Clio ΙΙ του 1999. Είχα παρατηρήσει σε ταξίδι στο εξωτερικό ότι χρειαζόταν να πατάω το φρένο λίγο παραπάνω από ότι είχα συνηθίσει στο Accent που οδηγούσα μέχρι πρότινος. Θεώρησα ότι ήταν το αυτοκίνητο ή και τα τακάκια που ήταν (όπως είχε πει ο μάστορας που το κοίταξε) στα μισά της ζωής τους προ του ταξιδιού. Βρίσκομαι στο εξωτερικό και μια μέρα είδα υγρά στην και γύρω από την πίσω αριστερή ρόδα του αυτοκινήτου. Θεώρησα ότι κάποιος σκυλος έκανε τη δουλειά του, αλλά μου φάνηκε και την άλλη μέρα (ήταν ακίνητο μερικές μέρες) πως είχαν βγει κι άλλα (τώρα τα υγρά είναι ακόμα εκεί στο δρόμο, οπότε είναι κάτι σα λάδι). Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για αργότερα, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.
Κι έτσι ερχόμαστε στο σήμερα... Ξυπνάω το πρωί κι επειδή είχα αργήσει, λέω να πάρω το αυτοκίνητο. Ξεκινάω και λέω να δοκιμάσω τα φρένα. Το πεντάλ τερματίζει και το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ! Ψύχραιμα και καθώς κινούμουν με 10-15 km σταματώ με χειρόφρενο και παρκάρω ξανά στο ίδιο σημείο. Ρώτησα σε ένα συνεργείο (μιλάω ελάχιστα τη γλώσσα της χώρας) και μου είπαν αρχικά πως ίσως είναι κάποιο καλώδιο (;) που ενώνει το φρένο με το πεντάλ, αλλά μόλις ανέφερα το λαμπάκι, υπέθεσαν πως ήταν -κατά λέξη- το λάδι των φρένων (μάλλον έτσι αποκαλούν το υγρό φρένων).
Μόλις έκανα μια ανάζητηση στο νετ και βρήκα παρόμοιες περιπτώσεις όπου μιλούν για υγρά, τρόμπα φρένων, τακάκια, εξαέρωση φρένων, κτλ. Είμαι στο εξωτερικό και δεν ξέρω καλά τη γλώσσα και επίσης θα χρειαστώ οδική για να πάω σε συνεργείο, όποτε θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για να ξέρω τι παίζει και τί κόστος θα είχε στην Ελλάδα, για να υπολογίσω την εδώ λυπητερή.
Ευχαριστώ πολύ!
-
το λαμπακι του χειροφρενου αν αναψει οταν εισια σε κινηση σημαινει προβλημα στα φρενα, το πιο πιθανο να μην εχει υγρα το παγουρακι...
πισω λογικα εχει ταμπουρα, το πιο πιθανο εδω ειναι να θελει αλαγμα το κυλινδρακι, δεν ειναι τιποτα αυτο, απλα θα ταλαιποριθεις να βρεις οδηκη, να σε παει συνεργειο κλπ -
Ο χρήστης umaga έγραψε:
το λαμπακι του χειροφρενου αν αναψει οταν εισια σε κινηση σημαινει προβλημα στα φρενα, το πιο πιθανο να μην εχει υγρα το παγουρακι...
πισω λογικα εχει ταμπουρα, το πιο πιθανο εδω ειναι να θελει αλαγμα το κυλινδρακι, δεν ειναι τιποτα αυτο, απλα θα ταλαιποριθεις να βρεις οδηκη, να σε παει συνεργειο κλπΕυχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση! Το ότι θέλει άλλαγμα το κυλινδράκι το συμπέρανες από τα υγρά πίσω; Επίσης ποιά είναι ολόκληρη η ονομασία του για να το ψάξω στο νετ σε άλλες γλώσσες και για τιμές; Από οδική είμαι οκ γιατί με καλύπτει η ελληνική μου ασφάλεια, αλλά αν έχω πρόβλημα τα συνεργεία έχουν γερανούς, απλά θα πληρώσω κερατιάτικα.
-
Ο χρήστης TonyQ έγραψε:
Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για** αργότερα**, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα. -
Ο χρήστης TonyQ έγραψε:
το λαμπακι του χειροφρενου αν αναψει οταν εισια σε κινηση σημαινει προβλημα στα φρενα, το πιο πιθανο να μην εχει υγρα το παγουρακι...
πισω λογικα εχει ταμπουρα, το πιο πιθανο εδω ειναι να θελει αλαγμα το κυλινδρακι, δεν ειναι τιποτα αυτο, απλα θα ταλαιποριθεις να βρεις οδηκη, να σε παει συνεργειο κλπΕυχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση! Το ότι θέλει άλλαγμα το κυλινδράκι το συμπέρανες από τα υγρά πίσω; Επίσης ποιά είναι ολόκληρη η ονομασία του για να το ψάξω στο νετ σε άλλες γλώσσες και για τιμές; Από οδική είμαι οκ γιατί με καλύπτει η ελληνική μου ασφάλεια, αλλά αν έχω πρόβλημα τα συνεργεία έχουν γερανούς, απλά θα πληρώσω κερατιάτικα.
το λεω διοτι, στα αυτοκινητα τα δικα μου οσες φορες ειδα υγρο στην πισω ροδα ηθελε αλλαγμα το κυλινδρακι, τωρα βεβαια μπορει να ναι και κανα λαστιχακι αμα δεν το δω δεν μπορω να πω με συγουρια
'drum brake wheel cylinder' ειναι η ονομασια του -
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για** αργότερα**, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.
Το αργότερα σημαίνει ότι δε θα το χρησιμοποιούσα μέχρι να το κοίταζα. Αυτά τα σύνδεσα στο μυαλό μου όλα τώρα.
-
Το να ελέγξεις το παγουρι παίζει; Αν και είναι ψιλοπροφανες το πρόβλημα. Το κυλινδράκι είναι συνήθης ύποπτος.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
-
όταν σου ανάβει το λαμπάκι του χειροφρένου πρόκειται για πρόβλημα στα φρένα(γενικα).Από τη στιγμή που είδες λάδια,σου άναψε το λαμπάκι και το πεντάλ δεν είχε αίσθηση,τότε έχασες τα λάδια φρένων.Εκεί πίσω είναι ο κατανεμητής.Κάτι θα έγινε..και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα πριν από λίγο καιρό.κόπηκε το καλώδιο που μοίραζε τα λάδια από την μία πλευρά στην άλλη.
-
Σωληνάκια μεταλλικά, συνδέσεις, κατανεμητής, σωληνάκια εύκαμπτα (μαρκούτσια), κυλινδράκια, άκρο εξαέρωσης. Αυτά μπορεί να είναι τα σημεία διαρροής στο πίσω μέρος. Αν βέβαια κοιτάξεις από κάτω ίσως θα δεις καλύτερα τι παίζει.
Πιθανόν μπορείς προσθέτοντας υγρό φρένων στο σχετικό ντεποζιτάκι να το πας μέχρι συνεργείο με σχετική ασφάλεια. Εφόσον βέβαια ξέρεις για τι πράμα μιλάω, πού είναι και τι θα αγοράσεις για να του βάλεις μέσα (υποθέτω οποιοδήποτε DOT4 αλλά προσοχή το υγρό να μην σου χυθεί σε μεταλλική επιφάνεια χαλάει τη μπογιά)... -
Ο χρήστης pointer έγραψε:
όταν σου ανάβει το λαμπάκι του χειροφρένου πρόκειται για πρόβλημα στα φρένα(γενικα).Από τη στιγμή που είδες λάδια,σου άναψε το λαμπάκι και το πεντάλ δεν είχε αίσθηση,τότε έχασες τα λάδια φρένων.Εκεί πίσω είναι ο κατανεμητής.Κάτι θα έγινε..και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα πριν από λίγο καιρό.κόπηκε το καλώδιο που μοίραζε τα λάδια από την μία πλευρά στην άλλη.Καλώδιο που μοιράζει λάδια;
Υγρά φρένων λέγονται. -
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Εκανα μια προχειρη ερευνα σε καποια συνεργεια πεζος. Ενας με το που του ειπα οτι δεν εχω αντισταση στο πενταλ με ρωτησε κατευθειαν αν εχω Renault . Ολοι ειπαν οτι θελει αλλαγμα ολο το κιτ ταμπουρων κ οχι μονο το κυλινδρακι (αν ειναι αυτο το προβλημα). Τιμες? Απο 300-450!!!! Στην Ελλαδα τι τιμες παιζουν απο περιεργεια? Επιπλεον δε με αφηνουν να φερω δικο μου κιτ ταμπουρων και να μου το εγκαταστησουν (καθαρισμα, εγκατασταση, κτλ) γιατι βγαζουν κερδος και απο τα ανταλλακτικα. Ηδη παντως εχς παρει υγρο για να παω σε καποιο συνεργειο απλα θελω να ρωτησω κ σε καμια φτηνοτερη γειτονια μηπως κ εχει διαφορα στην τιμη. Αληθεια παιζει προβλημα αν το εχω ακινητο 2-3 βδομαδες, γτ απο οτι εχω ακουσει το υγρο ειναι διαβρωτικο???
Ο χρήστης pointer έγραψε:
όταν σου ανάβει το λαμπάκι του χειροφρένου πρόκειται για πρόβλημα στα φρένα(γενικα).Από τη στιγμή που είδες λάδια,σου άναψε το λαμπάκι και το πεντάλ δεν είχε αίσθηση,τότε έχασες τα λάδια φρένων.Εκεί πίσω είναι ο κατανεμητής.Κάτι θα έγινε..και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα πριν από λίγο καιρό.κόπηκε το καλώδιο που μοίραζε τα λάδια από την μία πλευρά στην άλλη.Αυτο με το λαμπακι του χειροφρενου και τα υγρα δεν το ξερα μεχρι τις προαλλες (οπως κ σε οσους φιλους και γνωστυς ειπα την ιστορια). Απορω αν το ειχα μαθει καποτε στη θεωρια για διπλωμα...
-
Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου δεν γράφει ότι ανάβει το λαμπάκι όταν πέσει χαμηλά η στάθμη των υγρ'ων φρένων;
-
Συγνωμη για την ανυπαρκτη απαντηση μου εδω και τοσους μηνες. Για να κλεισω το θεμα, τελικα ηταν προβλημα στα ταμπουρα. Στη χωρα αυτη αρνουνται ολοι να αλλαξουν εξαρτηματα μονο απο τα φρενα (πχ βαλβιδα, εκτος απο εναν Ελληνα) και αλλαξα ολο το συστημα (ο Ελληνας μου ειπε πως αν εχει βραχει απο μεσα το ταμπουρο με το υγρο ειναι επικινδυνο). Ειδικη τιμη 250€ συνολο, η φθηνοτερη που βρηκα.
-
Αλλαζεις κυλινδρακι και τελος κοστος 15 ευρω αντε κ να πω οτι μπορει να ποτισαν κ οι σιαγωνες αλλαγη κ αυτες αλλα 35 ευρω και 30 δουλεια κ 5 υγρα φρενων. Πιστεω σε γδαρανε κανονικα. Δεν εχει κατι αλλο να αλλαξεις απλα σε γδαρανε για τα καλα.
Πεντάλ φρένου χωρίς αντίσταση