Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πεντάλ φρένου χωρίς αντίσταση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πεντάλ φρένου χωρίς αντίσταση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    16
    270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tonyq last edited by

      Γειά σε όλους!

      Αγόρασα πρόσφατα ένα Renault Clio ΙΙ του 1999. Είχα παρατηρήσει σε ταξίδι στο εξωτερικό ότι χρειαζόταν να πατάω το φρένο λίγο παραπάνω από ότι είχα συνηθίσει στο Accent που οδηγούσα μέχρι πρότινος. Θεώρησα ότι ήταν το αυτοκίνητο ή και τα τακάκια που ήταν (όπως είχε πει ο μάστορας που το κοίταξε) στα μισά της ζωής τους προ του ταξιδιού. Βρίσκομαι στο εξωτερικό και μια μέρα είδα υγρά στην και γύρω από την πίσω αριστερή ρόδα του αυτοκινήτου. Θεώρησα ότι κάποιος σκυλος έκανε τη δουλειά του, αλλά μου φάνηκε και την άλλη μέρα (ήταν ακίνητο μερικές μέρες) πως είχαν βγει κι άλλα (τώρα τα υγρά είναι ακόμα εκεί στο δρόμο, οπότε είναι κάτι σα λάδι). Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για αργότερα, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.

      Κι έτσι ερχόμαστε στο σήμερα... Ξυπνάω το πρωί κι επειδή είχα αργήσει, λέω να πάρω το αυτοκίνητο. Ξεκινάω και λέω να δοκιμάσω τα φρένα. Το πεντάλ τερματίζει και το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ! Ψύχραιμα και καθώς κινούμουν με 10-15 km σταματώ με χειρόφρενο και παρκάρω ξανά στο ίδιο σημείο. Ρώτησα σε ένα συνεργείο (μιλάω ελάχιστα τη γλώσσα της χώρας) και μου είπαν αρχικά πως ίσως είναι κάποιο καλώδιο (;) που ενώνει το φρένο με το πεντάλ, αλλά μόλις ανέφερα το λαμπάκι, υπέθεσαν πως ήταν -κατά λέξη- το λάδι των φρένων (μάλλον έτσι αποκαλούν το υγρό φρένων).

      Μόλις έκανα μια ανάζητηση στο νετ και βρήκα παρόμοιες περιπτώσεις όπου μιλούν για υγρά, τρόμπα φρένων, τακάκια, εξαέρωση φρένων, κτλ. Είμαι στο εξωτερικό και δεν ξέρω καλά τη γλώσσα και επίσης θα χρειαστώ οδική για να πάω σε συνεργείο, όποτε θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για να ξέρω τι παίζει και τί κόστος θα είχε στην Ελλάδα, για να υπολογίσω την εδώ λυπητερή.

      Ευχαριστώ πολύ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tonyq last edited by

        Γειά σε όλους!

        Αγόρασα πρόσφατα ένα Renault Clio ΙΙ του 1999. Είχα παρατηρήσει σε ταξίδι στο εξωτερικό ότι χρειαζόταν να πατάω το φρένο λίγο παραπάνω από ότι είχα συνηθίσει στο Accent που οδηγούσα μέχρι πρότινος. Θεώρησα ότι ήταν το αυτοκίνητο ή και τα τακάκια που ήταν (όπως είχε πει ο μάστορας που το κοίταξε) στα μισά της ζωής τους προ του ταξιδιού. Βρίσκομαι στο εξωτερικό και μια μέρα είδα υγρά στην και γύρω από την πίσω αριστερή ρόδα του αυτοκινήτου. Θεώρησα ότι κάποιος σκυλος έκανε τη δουλειά του, αλλά μου φάνηκε και την άλλη μέρα (ήταν ακίνητο μερικές μέρες) πως είχαν βγει κι άλλα (τώρα τα υγρά είναι ακόμα εκεί στο δρόμο, οπότε είναι κάτι σα λάδι). Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για αργότερα, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.

        Κι έτσι ερχόμαστε στο σήμερα... Ξυπνάω το πρωί κι επειδή είχα αργήσει, λέω να πάρω το αυτοκίνητο. Ξεκινάω και λέω να δοκιμάσω τα φρένα. Το πεντάλ τερματίζει και το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ! Ψύχραιμα και καθώς κινούμουν με 10-15 km σταματώ με χειρόφρενο και παρκάρω ξανά στο ίδιο σημείο. Ρώτησα σε ένα συνεργείο (μιλάω ελάχιστα τη γλώσσα της χώρας) και μου είπαν αρχικά πως ίσως είναι κάποιο καλώδιο (;) που ενώνει το φρένο με το πεντάλ, αλλά μόλις ανέφερα το λαμπάκι, υπέθεσαν πως ήταν -κατά λέξη- το λάδι των φρένων (μάλλον έτσι αποκαλούν το υγρό φρένων).

        Μόλις έκανα μια ανάζητηση στο νετ και βρήκα παρόμοιες περιπτώσεις όπου μιλούν για υγρά, τρόμπα φρένων, τακάκια, εξαέρωση φρένων, κτλ. Είμαι στο εξωτερικό και δεν ξέρω καλά τη γλώσσα και επίσης θα χρειαστώ οδική για να πάω σε συνεργείο, όποτε θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για να ξέρω τι παίζει και τί κόστος θα είχε στην Ελλάδα, για να υπολογίσω την εδώ λυπητερή.

        Ευχαριστώ πολύ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tonyq last edited by

          Γειά σε όλους!

          Αγόρασα πρόσφατα ένα Renault Clio ΙΙ του 1999. Είχα παρατηρήσει σε ταξίδι στο εξωτερικό ότι χρειαζόταν να πατάω το φρένο λίγο παραπάνω από ότι είχα συνηθίσει στο Accent που οδηγούσα μέχρι πρότινος. Θεώρησα ότι ήταν το αυτοκίνητο ή και τα τακάκια που ήταν (όπως είχε πει ο μάστορας που το κοίταξε) στα μισά της ζωής τους προ του ταξιδιού. Βρίσκομαι στο εξωτερικό και μια μέρα είδα υγρά στην και γύρω από την πίσω αριστερή ρόδα του αυτοκινήτου. Θεώρησα ότι κάποιος σκυλος έκανε τη δουλειά του, αλλά μου φάνηκε και την άλλη μέρα (ήταν ακίνητο μερικές μέρες) πως είχαν βγει κι άλλα (τώρα τα υγρά είναι ακόμα εκεί στο δρόμο, οπότε είναι κάτι σα λάδι). Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για αργότερα, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.

          Κι έτσι ερχόμαστε στο σήμερα... Ξυπνάω το πρωί κι επειδή είχα αργήσει, λέω να πάρω το αυτοκίνητο. Ξεκινάω και λέω να δοκιμάσω τα φρένα. Το πεντάλ τερματίζει και το αυτοκίνητο δε σταματά ποτέ! Ψύχραιμα και καθώς κινούμουν με 10-15 km σταματώ με χειρόφρενο και παρκάρω ξανά στο ίδιο σημείο. Ρώτησα σε ένα συνεργείο (μιλάω ελάχιστα τη γλώσσα της χώρας) και μου είπαν αρχικά πως ίσως είναι κάποιο καλώδιο (;) που ενώνει το φρένο με το πεντάλ, αλλά μόλις ανέφερα το λαμπάκι, υπέθεσαν πως ήταν -κατά λέξη- το λάδι των φρένων (μάλλον έτσι αποκαλούν το υγρό φρένων).

          Μόλις έκανα μια ανάζητηση στο νετ και βρήκα παρόμοιες περιπτώσεις όπου μιλούν για υγρά, τρόμπα φρένων, τακάκια, εξαέρωση φρένων, κτλ. Είμαι στο εξωτερικό και δεν ξέρω καλά τη γλώσσα και επίσης θα χρειαστώ οδική για να πάω σε συνεργείο, όποτε θα ήθελα μια πρώτη γνώμη για να ξέρω τι παίζει και τί κόστος θα είχε στην Ελλάδα, για να υπολογίσω την εδώ λυπητερή.

          Ευχαριστώ πολύ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • U
            umaga last edited by

            το λαμπακι του χειροφρενου αν αναψει οταν εισια σε κινηση σημαινει προβλημα στα φρενα, το πιο πιθανο να μην εχει υγρα το παγουρακι...
            πισω λογικα εχει ταμπουρα, το πιο πιθανο εδω ειναι να θελει αλαγμα το κυλινδρακι, δεν ειναι τιποτα αυτο, απλα θα ταλαιποριθεις να βρεις οδηκη, να σε παει συνεργειο κλπ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tonyq last edited by

              Ο χρήστης umaga έγραψε:
              το λαμπακι του χειροφρενου αν αναψει οταν εισια σε κινηση σημαινει προβλημα στα φρενα, το πιο πιθανο να μην εχει υγρα το παγουρακι...
              πισω λογικα εχει ταμπουρα, το πιο πιθανο εδω ειναι να θελει αλαγμα το κυλινδρακι, δεν ειναι τιποτα αυτο, απλα θα ταλαιποριθεις να βρεις οδηκη, να σε παει συνεργειο κλπ

              Ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση! Το ότι θέλει άλλαγμα το κυλινδράκι το συμπέρανες από τα υγρά πίσω; Επίσης ποιά είναι ολόκληρη η ονομασία του για να το ψάξω στο νετ σε άλλες γλώσσες και για τιμές; Από οδική είμαι οκ γιατί με καλύπτει η ελληνική μου ασφάλεια, αλλά αν έχω πρόβλημα τα συνεργεία έχουν γερανούς, απλά θα πληρώσω κερατιάτικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theosalas last edited by

                Ο χρήστης TonyQ έγραψε:
                Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για** αργότερα**, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • U
                  umaga last edited by

                  Ο χρήστης TonyQ έγραψε:

                  το λαμπακι του χειροφρενου αν αναψει οταν εισια σε κινηση σημαινει προβλημα στα φρενα, το πιο πιθανο να μην εχει υγρα το παγουρακι...
                  πισω λογικα εχει ταμπουρα, το πιο πιθανο εδω ειναι να θελει αλαγμα το κυλινδρακι, δεν ειναι τιποτα αυτο, απλα θα ταλαιποριθεις να βρεις οδηκη, να σε παει συνεργειο κλπ

                  Ευχαριστώ πολύ για τη γρήγορη απάντηση! Το ότι θέλει άλλαγμα το κυλινδράκι το συμπέρανες από τα υγρά πίσω; Επίσης ποιά είναι ολόκληρη η ονομασία του για να το ψάξω στο νετ σε άλλες γλώσσες και για τιμές; Από οδική είμαι οκ γιατί με καλύπτει η ελληνική μου ασφάλεια, αλλά αν έχω πρόβλημα τα συνεργεία έχουν γερανούς, απλά θα πληρώσω κερατιάτικα.

                  το λεω διοτι, στα αυτοκινητα τα δικα μου οσες φορες ειδα υγρο στην πισω ροδα ηθελε αλλαγμα το κυλινδρακι, τωρα βεβαια μπορει να ναι και κανα λαστιχακι αμα δεν το δω δεν μπορω να πω με συγουρια
                  'drum brake wheel cylinder' ειναι η ονομασια του

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tonyq last edited by

                    Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:

                    Σε ταξίδι μετά από μερικές μέρες στο γυρισμό άναψε μόνιμα το λαμπάκι του χειρόφρενου ενώ ήταν κατεβασμένο και δούλευε κανονικά όταν το σήκωνα. Το πεντάλ μού φαινόταν ότι έκανε ακόμα περισσότερο για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Πάρκαρα στη γειτονιά μου και άφησα το πρόβλημα για** αργότερα**, καθώς είχα πολλές δουλειές και δε θα το χρησιμοποιούσα για λίγες μέρες ακόμα.

                    Το αργότερα σημαίνει ότι δε θα το χρησιμοποιούσα μέχρι να το κοίταζα. Αυτά τα σύνδεσα στο μυαλό μου όλα τώρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      drdino last edited by

                      Το να ελέγξεις το παγουρι παίζει; Αν και είναι ψιλοπροφανες το πρόβλημα. Το κυλινδράκι είναι συνήθης ύποπτος.

                      Sent from my Note 2 using smoke signals.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        Ενας γρηγορος οδηγος για το πως δουλευουν τα ταμπουρα

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pointer last edited by

                          όταν σου ανάβει το λαμπάκι του χειροφρένου πρόκειται για πρόβλημα στα φρένα(γενικα).Από τη στιγμή που είδες λάδια,σου άναψε το λαμπάκι και το πεντάλ δεν είχε αίσθηση,τότε έχασες τα λάδια φρένων.Εκεί πίσω είναι ο κατανεμητής.Κάτι θα έγινε..και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα πριν από λίγο καιρό.κόπηκε το καλώδιο που μοίραζε τα λάδια από την μία πλευρά στην άλλη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Σωληνάκια μεταλλικά, συνδέσεις, κατανεμητής, σωληνάκια εύκαμπτα (μαρκούτσια), κυλινδράκια, άκρο εξαέρωσης. Αυτά μπορεί να είναι τα σημεία διαρροής στο πίσω μέρος. Αν βέβαια κοιτάξεις από κάτω ίσως θα δεις καλύτερα τι παίζει.
                            Πιθανόν μπορείς προσθέτοντας υγρό φρένων στο σχετικό ντεποζιτάκι να το πας μέχρι συνεργείο με σχετική ασφάλεια. Εφόσον βέβαια ξέρεις για τι πράμα μιλάω, πού είναι και τι θα αγοράσεις για να του βάλεις μέσα (υποθέτω οποιοδήποτε DOT4 αλλά προσοχή το υγρό να μην σου χυθεί σε μεταλλική επιφάνεια χαλάει τη μπογιά)...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης pointer έγραψε:
                              όταν σου ανάβει το λαμπάκι του χειροφρένου πρόκειται για πρόβλημα στα φρένα(γενικα).Από τη στιγμή που είδες λάδια,σου άναψε το λαμπάκι και το πεντάλ δεν είχε αίσθηση,τότε έχασες τα λάδια φρένων.Εκεί πίσω είναι ο κατανεμητής.Κάτι θα έγινε..και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα πριν από λίγο καιρό.κόπηκε το καλώδιο που μοίραζε τα λάδια από την μία πλευρά στην άλλη.

                              Καλώδιο που μοιράζει λάδια;
                              Υγρά φρένων λέγονται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tonyq last edited by

                                Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις. Εκανα μια προχειρη ερευνα σε καποια συνεργεια πεζος. Ενας με το που του ειπα οτι δεν εχω αντισταση στο πενταλ με ρωτησε κατευθειαν αν εχω Renault . Ολοι ειπαν οτι θελει αλλαγμα ολο το κιτ ταμπουρων κ οχι μονο το κυλινδρακι (αν ειναι αυτο το προβλημα). Τιμες? Απο 300-450!!!! Στην Ελλαδα τι τιμες παιζουν απο περιεργεια? Επιπλεον δε με αφηνουν να φερω δικο μου κιτ ταμπουρων και να μου το εγκαταστησουν (καθαρισμα, εγκατασταση, κτλ) γιατι βγαζουν κερδος και απο τα ανταλλακτικα. Ηδη παντως εχς παρει υγρο για να παω σε καποιο συνεργειο απλα θελω να ρωτησω κ σε καμια φτηνοτερη γειτονια μηπως κ εχει διαφορα στην τιμη. Αληθεια παιζει προβλημα αν το εχω ακινητο 2-3 βδομαδες, γτ απο οτι εχω ακουσει το υγρο ειναι διαβρωτικο???

                                Ο χρήστης pointer έγραψε:
                                όταν σου ανάβει το λαμπάκι του χειροφρένου πρόκειται για πρόβλημα στα φρένα(γενικα).Από τη στιγμή που είδες λάδια,σου άναψε το λαμπάκι και το πεντάλ δεν είχε αίσθηση,τότε έχασες τα λάδια φρένων.Εκεί πίσω είναι ο κατανεμητής.Κάτι θα έγινε..και εμένα μου έτυχε παρόμοιο πρόβλημα πριν από λίγο καιρό.κόπηκε το καλώδιο που μοίραζε τα λάδια από την μία πλευρά στην άλλη.

                                Αυτο με το λαμπακι του χειροφρενου και τα υγρα δεν το ξερα μεχρι τις προαλλες (οπως κ σε οσους φιλους και γνωστυς ειπα την ιστορια). Απορω αν το ειχα μαθει καποτε στη θεωρια για διπλωμα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου σου δεν γράφει ότι ανάβει το λαμπάκι όταν πέσει χαμηλά η στάθμη των υγρ'ων φρένων;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tonyq last edited by

                                    Συγνωμη για την ανυπαρκτη απαντηση μου εδω και τοσους μηνες. Για να κλεισω το θεμα, τελικα ηταν προβλημα στα ταμπουρα. Στη χωρα αυτη αρνουνται ολοι να αλλαξουν εξαρτηματα μονο απο τα φρενα (πχ βαλβιδα, εκτος απο εναν Ελληνα) και αλλαξα ολο το συστημα (ο Ελληνας μου ειπε πως αν εχει βραχει απο μεσα το ταμπουρο με το υγρο ειναι επικινδυνο). Ειδικη τιμη 250€ συνολο, η φθηνοτερη που βρηκα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tragosracing last edited by

                                      Αλλαζεις κυλινδρακι και τελος κοστος 15 ευρω αντε κ να πω οτι μπορει να ποτισαν κ οι σιαγωνες αλλαγη κ αυτες αλλα 35 ευρω και 30 δουλεια κ 5 υγρα φρενων. Πιστεω σε γδαρανε κανονικα. Δεν εχει κατι αλλο να αλλαξεις απλα σε γδαρανε για τα καλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr