Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικονομικό mini-van 10+ετίας;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οικονομικό mini-van 10+ετίας;
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    14
    1082
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jtk1979 last edited by

      Καλησπέρα. Επειδή θα έχω μια μετακόμιση προς εξωτερικό, σκέφτομαι να αγοράσω ένα μικρό van και να πάω οδικώς με τα πράγματά μου. Δε θα πάρω έπιπλα, οπότε κάτι μικρό αρκεί και επειδή δε θα το χρησιμοποιήσω πολύ θα ήθελα όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος για να κάνω τη δουλειά μου. Ελπίζω για κάτι αξιοπρεπές κάτω από 3000 Ευρώ. Αν και άσχετος από το είδος αυτό αυτοκινήτου, έχω βρει ότι μάλλον στα κριτήριά μου είναι τα Citroen Berlingo, Fiat Doblo, Renault Kangoo από τις αρχές του αιώνα. Κάποια άλλα μοντέλα παρόμοια που δε γνωρίζω; Ίσως κάποιο μοντέλο που να έχει πάνω από 2 καθίσματα και να μετατρέπεται σε van, ώστε να είναι πιο χρήσιμο εκτός μεταφοράς αντικειμένων; Γενικά κάποια συγκεκριμένη συμβουλή για τι να προσέξω/αποφύγω/προτιμήσω κλπ;
      Επίσης έχω μια απορία. Αυτά τα οχήματα τα αγοράζω ως ΙΧ, ή 'επαγγελματικά'; Και αν είναι επαγγελματικά, τί ακριβώς σημαίνει αυτό (για τέλη, διαδικασίες, ασφάλεια κλπ). Δε θα κάνω επαγγελματική χρήση, αλλά δεν ξέρω αν είναι η χρήση ή το είδος του οχήματος που κρίνει το είδος της άδειας.
      Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jtk1979 last edited by

        Καλησπέρα. Επειδή θα έχω μια μετακόμιση προς εξωτερικό, σκέφτομαι να αγοράσω ένα μικρό van και να πάω οδικώς με τα πράγματά μου. Δε θα πάρω έπιπλα, οπότε κάτι μικρό αρκεί και επειδή δε θα το χρησιμοποιήσω πολύ θα ήθελα όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος για να κάνω τη δουλειά μου. Ελπίζω για κάτι αξιοπρεπές κάτω από 3000 Ευρώ. Αν και άσχετος από το είδος αυτό αυτοκινήτου, έχω βρει ότι μάλλον στα κριτήριά μου είναι τα Citroen Berlingo, Fiat Doblo, Renault Kangoo από τις αρχές του αιώνα. Κάποια άλλα μοντέλα παρόμοια που δε γνωρίζω; Ίσως κάποιο μοντέλο που να έχει πάνω από 2 καθίσματα και να μετατρέπεται σε van, ώστε να είναι πιο χρήσιμο εκτός μεταφοράς αντικειμένων; Γενικά κάποια συγκεκριμένη συμβουλή για τι να προσέξω/αποφύγω/προτιμήσω κλπ;
        Επίσης έχω μια απορία. Αυτά τα οχήματα τα αγοράζω ως ΙΧ, ή 'επαγγελματικά'; Και αν είναι επαγγελματικά, τί ακριβώς σημαίνει αυτό (για τέλη, διαδικασίες, ασφάλεια κλπ). Δε θα κάνω επαγγελματική χρήση, αλλά δεν ξέρω αν είναι η χρήση ή το είδος του οχήματος που κρίνει το είδος της άδειας.
        Ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jtk1979 last edited by

          Καλησπέρα. Επειδή θα έχω μια μετακόμιση προς εξωτερικό, σκέφτομαι να αγοράσω ένα μικρό van και να πάω οδικώς με τα πράγματά μου. Δε θα πάρω έπιπλα, οπότε κάτι μικρό αρκεί και επειδή δε θα το χρησιμοποιήσω πολύ θα ήθελα όσο το δυνατόν μικρότερο κόστος για να κάνω τη δουλειά μου. Ελπίζω για κάτι αξιοπρεπές κάτω από 3000 Ευρώ. Αν και άσχετος από το είδος αυτό αυτοκινήτου, έχω βρει ότι μάλλον στα κριτήριά μου είναι τα Citroen Berlingo, Fiat Doblo, Renault Kangoo από τις αρχές του αιώνα. Κάποια άλλα μοντέλα παρόμοια που δε γνωρίζω; Ίσως κάποιο μοντέλο που να έχει πάνω από 2 καθίσματα και να μετατρέπεται σε van, ώστε να είναι πιο χρήσιμο εκτός μεταφοράς αντικειμένων; Γενικά κάποια συγκεκριμένη συμβουλή για τι να προσέξω/αποφύγω/προτιμήσω κλπ;
          Επίσης έχω μια απορία. Αυτά τα οχήματα τα αγοράζω ως ΙΧ, ή 'επαγγελματικά'; Και αν είναι επαγγελματικά, τί ακριβώς σημαίνει αυτό (για τέλη, διαδικασίες, ασφάλεια κλπ). Δε θα κάνω επαγγελματική χρήση, αλλά δεν ξέρω αν είναι η χρήση ή το είδος του οχήματος που κρίνει το είδος της άδειας.
          Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Τα van ακια που δεν εχουν πισω καθισματα κ παραθυρα, προοριζονται ειτε για επαγγλεματικη χρηση, ειτε για αγροτικη. Τα αγροτικα ειναι πιο χαλαρα οσον αφορα τη νομοθεσια, δεν υπαρχει υποχρεωση δελτιου αποστολης για μη εμπορικη χρηση, ενω επιτρεπεται να κουβαλας οικοσυσκευη, δηλαδη πραγματα απο το σπιτι σου οπως μικροεπιπλα κλπ. Τελη εχουν γυρω τα 100€ ενω εξαιρουνται του τεκμηριου. Ομως πρεπει να δηλωνεις αγροτικο εισοδημα στη φορολογικη σου για να μπορεσεις να εχεις τετοιο οχημα, ρωτα το λογιστη σου για παραπανω.

            Τα επιβατικα φορτηγακια -ιδια μοντελα στην ουσια- εχουν κανονικα παραθυρα πορτες και καθισματα, απλα στα περισσοτερα αυτα πεφτουν για να μεταφερεις αντικειμενα. Αυτα θεωρουνται ιχ αυτοκινητα κ φορολογουνται οπως ολα τα αλλα αυτοκινητα με τα κυβικα. Αν θες να βαζεις κ κοσμο μεσα ειναι καλυτερη επιλογη.

            Παντως αυτο που σκεφτεσαι μου φαινεται λιγο ταλαιπωρια, καλυτερα πηγαινε με το αεροπλανο στην αρχη, νοικιασε ενα επιπλωμενο σπιτι και μην κανεις εξοδα εδω για αυτοκινητο. Εγκλιματισου εκει πρωτα και βλεπεις μετα τι αναγκες θα εχεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jtk1979 last edited by

              Δηλαδή αν δεν μπορώ να εμφανίσω αγροτικό εισόδημα, δεν μπορώ να αγοράσω μικρό van που να μην έχει καθίσματα πίσω;

              Σου φαίνεται ταλαιπωρία, και εγώ αρχικά δεν το σκεφτόμουν που μου το πρότεινε η σύζυγος (είσαι καλά που θα οδηγάω 40 ώρες;), αλλά υπάρχουν διάφοροι λόγοι που καταλήγω σε αυτή τη σκέψη. Παράδειγμα, μόνο για να πάρω το σκύλο μου θέλουν τουλάχιστον 600 Ευρώ για να τον χώσουν ως cargo (μόνο για τη Μεγάλη Βρετανία ισχύει αυτό) - και με ό,τι επικινδυνότητα συνεπάγεται αυτό για το ζώο. Μετά θα έχω έτσι κι αλλιώς να μεταφέρω ένα φορτηγάκι πράγματα τα οποία μπορώ λοιπόν να τα μεταφέρω μόνος μου. Επίσης θα μου είναι χρήσιμο εκεί ειδικά στην αρχή ένα όχημα (και με ελληνική ασφάλεια γλιτώνω ένα σωρό χρήματα) κλπ. Θα το σπάσω ωραία το ταξιδάκι να μην είναι σκότωμα... Και φυσικά μέσω Ιταλίας.

              Edit: Σε άλλες συζητήσεις βλέπω ότι αυτό με το αγροτικό εισόδημα είναι μόνο αν θες να έχεις το 'προνόμιο' της άδειας αγροτικού. Άρα μπορώ να αγοράσω van αν είμαι διατεθειμένος να πληρώνω κανονικά τα τέλη ΙΧ, ή υπάρχει κάποιος περιορισμός στο τι μπορεί να αδειοδοτηθεί ως ΙΧ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                efthymis last edited by

                Αυτο σου λεω, οσα δεν εχουν παραθυρα- καθισματα δε γραφουν ιχ στην αδεια αλλα ΦΙΧ (οπου φ = φορτηγο) και μπορει να παρει αδεια μονο επαγγελματικου η αγροτικου. Αν δε μπορεις να βγαλεις τετοια αδεια πας για την πολιτικη εκδοση αυτου που θα επιλεξεις (πχ το berlingo με παραθυρα θεσεις κλπ) και βγαζεις τα καθισματα αν δεν τα χρειαζεσαι. Ε βαλε κι ενα σκουρο φιμε πισω αν δε θες να φαινεται τι μεταφερεις

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jtk1979 last edited by

                  Α, μάλιστα, κακό αυτό, ευχαριστώ για την εξήγηση. Πάντως για αγροτικό θα μπορούσε η σύζυγος που έχει ελιές να δηλώσει ένα ποσό από αγροτική απασχόληση και να μπορεί να βγάλει έτσι αγροτική άδεια; Βέβαια μετά μάλλον θα έχουμε άλλα θέματα (δεν έχει δίπλωμα, οπότε θα το οδηγάω εγώ και τι ασφάλεια έχει ένα αγροτικό ειδικά αν είμαστε Αγγλία κλπ), οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να κοιτάω επιβατικά νομίζω...
                  Ξέρει κανείς κάποιο άλλο επιβατικό που να προσφέρει μεγάλους χώρους και να μπορεί να βρεθεί φτηνό 10ετίας;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    ronnie last edited by

                    Εχω για οικογενειακό και για κουβαλήματα ειναι partner 1.4i Ι.Χ.του 2001.Προσφατα του εβαλα και υγραεριο.
                    Ειμαι υπερευχαριστημενος απο τους χωρους και την ανεση. Δεν παει πολυ γρηγορα και στης ανηφορες στην εθνικη θα ζοριζεται. Αλλιως ειναι οτι πρεπει.Καταναλωση υπολγισε γυρω στα 10λ/100χλμ.
                    Εχω παει Ευρωπη αρκεςτες φορες με φιλους και οικογενεια. 120-130 χλμ τα κραταει ολη μερα.
                    Το αντιστοιχο Кangoo ειναι λιγο πιο μικρο και στενο.
                    Αλλη λυση ειναι και το Multipla.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Δεν είναι εύκολο να σου πει κανένας τι να πάρεις αν δεν ξέρουμε τι θέλεις να χωρέσεις μέσα. Λες όχι έπιπλα οπότε τι; Θέλεις να βάλεις πχ ψυγείο και πλυντήριο; Ή τα ρούχα, παπούτσια κλπ. Τότε πρέπει να σου φτάνει ένα κοινό μικρομεσαίο με ριγμένα καθίσματα. Στέισον ακόμα καλύτερα για το σκύλο. Και για τί σκύλο μιλάμε, τσέπης ή Αγίου Βερνάρδου;
                      Γενικά δεν βλέπω το λόγο να πάρεις αυτοκίνητο για αυτό. Αν έχεις ήδη αυτοκίνητο στείλε τα πράματα με μεταφορική και πάρε γυναίκα και σκύλο για τουρισμό. Δεν συμφέρει να αγοράσεις άλλο.
                      Αν θυμάμαι καλά από Ιταλία η Αγγλία είναι 1200(Βενετία)-1600(Ανκόνα) χλμ δηλαδή 12-16 εύκολες ώρες. Κι άλλες 2 για Λονδίνο και ανάλογα για πιο πάνω. Οπότε οι 40 ώρες οδήγημα είναι μάλλον σχήμα λόγου, μέσω Ιταλίας με 40 ώρες οδήγημα πρέπει να βγαίνεις εκτός χάρτη!
                      Επίσης άντε και πήγες με το όποιο αυτοκίνητο εκεί. Έχεις σπίτι να βάλεις τα πράματα και μέρος να παρκάρεις; Μπορεί να πάθεις μεγάλη ήττα με το κόστος του πάρκινγκ αν δεν έχεις ή μέχρι να αποκτήσεις δικαίωμα να παρκάρεις κάπου....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Και τα 3 αμάξια που αναφέρει ο φίλος αγοράζονται εύκολα χωρίς αγροτική περιουσία. Ειδικά δε για το Doblo σαν 5 θέσιο έχει πολύ καλούς χώρους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jtk1979 last edited by

                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                          Δεν είναι εύκολο να σου πει κανένας τι να πάρεις αν δεν ξέρουμε τι θέλεις να χωρέσεις μέσα.

                          Κοίτα. Όσο περισσότερο χώρο έχω, τόσο περισσότερα πράγματα μπορώ να πάρω και διευκολύνομαι παραπάνω. Έχω πολλά πράγματα που πιάνουν αρκετό χώρο και θα ήθελα να τα πάρω (από καρέκλα γραφείου μέχρι ...τηλεσκόπιο), και ένα cargo θα μου τα έπαιρνε σχεδόν όλα oπότε κοιτάζω για την επόμενη καλύτερη λύση. To Punto που έχω τώρα με ριγμένα καθίσματα, παίρνει σαφώς λιγότερα από το μίνιμουν που χρειάζομαι, άρα θα χρειαζόμουν πάλι να στείλω πράγματα με μεταφορική.

                          Γενικά δεν βλέπω το λόγο να πάρεις αυτοκίνητο για αυτό. Αν έχεις ήδη αυτοκίνητο στείλε τα πράματα με μεταφορική και πάρε γυναίκα και σκύλο για τουρισμό. Δεν συμφέρει να αγοράσεις άλλο.

                          Θα κοιτάξω να δω και η μεταφορική τι κοστίζει, να πάρω ξέρω γω με το Punto τα 'ευαίσθητα'. Αλλά ένα φορτηγάκι θα με βοηθούσε και εκεί να αγοράσω και να μεταφέρω κανένα έπιπλο (δεν είναι σίγουρο ότι θα έχω επιπλωμένο σπίτι).
                          Πλάκα-πλάκα αν έχει κανείς να προτείνει μεταφορική, ευχαρίστως!

                          Οπότε οι 40 ώρες οδήγημα είναι μάλλον σχήμα λόγου, μέσω Ιταλίας με 40 ώρες οδήγημα πρέπει να βγαίνεις εκτός χάρτη!

                          Ναι, όταν η σύζυγος πρότεινε πρώτη φορά, το έβαλα στο google maps και έβγαλε 40 ώρες (για σχετικά βόρεια Αγγλία), οπότε χωρίς να κάνω ανάλυση (είναι μαζί με το χρόνο του ferry) απάντησα 'σιγά μην οδηγάω 40 ώρες'.

                          Επίσης άντε και πήγες με το όποιο αυτοκίνητο εκεί. Έχεις σπίτι να βάλεις τα πράματα και μέρος να παρκάρεις; Μπορεί να πάθεις μεγάλη ήττα με το κόστος του πάρκινγκ αν δεν έχεις ή μέχρι να αποκτήσεις δικαίωμα να παρκάρεις κάπου....

                          Και θα έχω σπίτι, και δε θα υπάρχει πρόβλημα παρκαρίσματος αφού θα είναι σχετικά... εξοχή.

                          Εχω για οικογενειακό και για κουβαλήματα ειναι partner 1.4i Ι.Χ.του 2001.Προσφατα του εβαλα και υγραεριο.

                          Αυτό φαίνεται ωραίο, ευχαριστώ, θα το κοιτάξω. Και το Kangoo ίσως να ψιλοκάνει. Το Multipla βλέπω είναι σπάνιο, μάλλον επειδή ειναι φοβερά άσχημο;
                          Θα κοιτάξω κι όλας μήπως σε κάποιο από αυτά ή τα Doblo/Berlingo μπορεί να αφαιρεθεί είτε 1 είτε 2 από τις 3 πίσω θέσεις, ώστε να αυξηθεί ο χώρος και να παραμείνει και 3/4 θέσιο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            joe-bar-team last edited by

                            Ψάχνεις ενα χρεπι δηλαδή για να κάνεις ταξίδι τέτοιου βεληνεκούς. Μάλιστα. Σου βάζω όσες υπογραφές θέλεις ότι θα σου βγει πολλαπλάσιο το έξοδο από τη μεταφορικη.

                            Πού υπογράφω;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tasos96 last edited by

                              Ο JBT έχει ένα point. Μαζί με την αγορά του αυτοκινήτου θα έχεις και τα κόστη της βενζίνας, συν τυχόν βλάβες που μπορεί να τύχουν και να κάνουν το κόστος του ταξιδιού ασύμφορο...

                              Hyundai Matrix και Mitsubishi Space Star (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3836162/) θα έκαναν γι' αυτή την δουλειά?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jtk1979 last edited by

                                Το κόστος του ταξιδιού με αεροπλάνο είναι περί τα 1200 Ευρώ. Αλλά, ο σκύλος πάει 'αμπάρι' και αν και είναι σπάνιο να μην το βγάλει το ταξίδι, είναι λιγότερο σπάνιο να πάθει ψυχολογικό. Οπότε αυτό θέλω να το αποφύγω και θα πάω λοιπόν οδικώς.
                                Τώρα, το κόστος της μεταφορικής είναι πάνω από 500 Ευρώ για να μεταφέρω αυτά που χωράνε σε ένα όχημα σαν αυτά που συζητάμε - όχι απαγορευτικό δηλαδή. Άρα μία λύση για να αποφύγω το βανάκι είναι να κρατήσω το Punto, στο οποίο χωράνε μάλλον κάποια πράγματα που δεν μπορώ να στείλω με μεταφορική και τα υπόλοιπα με μεταφορική. Το σκέφτομαι και αυτό, αν και με τα χρήματα που γλιτώνεις από τη μεταφορική ουσιαστικά μπορείς να αναβαθμιστείς σε βαν που θα μου είναι αρκετά πιο χρήσιμο (έχω να μεταφέρω και τα έπιπλα στο εξοχικό πριν φύγω...).
                                Όχι, δε νομίζω ένα ευρωπαϊκό βανάκι 10ετίας σαν αυτά που συζητάμε να είναι 'χρέπι', αν και όπως βλέπω καλή τιμή θα είναι πιο κοντά στα 4000-5000, όχι 3000 όπως ήλπιζα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Εδώ και 5 χρόνια έχουμε ένα Berlingo χωρίς πίσω καθίσματα. Το αγοράσαμε ΙΧ κανονικά και αφαιρέσαμε το πίσω κάθισμα, τόσο απλά. Το τοποθετούμε μόνο όταν είναι να περάσει ΚΤΕΟ. Χωράει τα πάντα, καίει λίγο, στρίβει αέρα, καταπίνει τα πάντα, αλλά δεν πάει βήμα, μας έχει βγάλει την ψυχή σε ζημιές. Με κάνα τριχίλιαρο χτυπάς κάποιο καλό.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr