-
Καλησπέρα!
Προχτές άκουσα πρώτη φορά ένα περίεργο ήχο από τη μηχανή.
Δεν το κάνει πάντα, και δεν έχει σημασία το πόσο το πατάς, απλά μόνο στις χαμηλές
μπορείς να το ακούσεις, στις υψηλές δεν ακούγεται λόγω του θορύβου της μηχανής.
Αν το κρατήσεις σταθερό μπορεί να το κάνει περιοδικά μερικές φορές.
Ο ήχος είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν που ακούγεται από τις ηλεκτρικές εντομοπαγίδες.
http://terashop.gr/images/BIM99_2.jpg
Όχι τόσο δυνατός όμως. Αλλά είναι ακριβώς ο ίδιος ήχος!
Μπορεί να το κάνει εν κινήση, χωρίς γκάζι πχ σε κατηφόρα, σε επιτάχυνση πχ σε πόλη, σε σταθερή ταχύτητα και γκάζι, επίσης σε πόλη. Μόνο στις χαμηλές ακούγεται και στις υψηλές το κάνει απ ότι είδα απλά στον οδηγό δεν ακούγεται στις υψηλές.
Μόνο αν ανοίξεις το καπό το ακούς και στις υψηλές.
Η συχνότητα και η έντασή του δεν επηρεάζεται από τις στροφές, ούτε από το φορτίο.
Στο ρελαντί δεν το κάνει.
Μέσα στη μηχανή δεν μπορώ να προσδιορίσω από που ακριβώς έρχεται ο ήχος, Από δευτέρα θα το πάω σε ένα μηχανικό γιατί
είναι πολύ περίεργο αυτό. -
Καλησπέρα!
Προχτές άκουσα πρώτη φορά ένα περίεργο ήχο από τη μηχανή.
Δεν το κάνει πάντα, και δεν έχει σημασία το πόσο το πατάς, απλά μόνο στις χαμηλές
μπορείς να το ακούσεις, στις υψηλές δεν ακούγεται λόγω του θορύβου της μηχανής.
Αν το κρατήσεις σταθερό μπορεί να το κάνει περιοδικά μερικές φορές.
Ο ήχος είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν που ακούγεται από τις ηλεκτρικές εντομοπαγίδες.
http://terashop.gr/images/BIM99_2.jpg
Όχι τόσο δυνατός όμως. Αλλά είναι ακριβώς ο ίδιος ήχος!
Μπορεί να το κάνει εν κινήση, χωρίς γκάζι πχ σε κατηφόρα, σε επιτάχυνση πχ σε πόλη, σε σταθερή ταχύτητα και γκάζι, επίσης σε πόλη. Μόνο στις χαμηλές ακούγεται και στις υψηλές το κάνει απ ότι είδα απλά στον οδηγό δεν ακούγεται στις υψηλές.
Μόνο αν ανοίξεις το καπό το ακούς και στις υψηλές.
Η συχνότητα και η έντασή του δεν επηρεάζεται από τις στροφές, ούτε από το φορτίο.
Στο ρελαντί δεν το κάνει.
Μέσα στη μηχανή δεν μπορώ να προσδιορίσω από που ακριβώς έρχεται ο ήχος, Από δευτέρα θα το πάω σε ένα μηχανικό γιατί
είναι πολύ περίεργο αυτό. -
Καλησπέρα!
Προχτές άκουσα πρώτη φορά ένα περίεργο ήχο από τη μηχανή.
Δεν το κάνει πάντα, και δεν έχει σημασία το πόσο το πατάς, απλά μόνο στις χαμηλές
μπορείς να το ακούσεις, στις υψηλές δεν ακούγεται λόγω του θορύβου της μηχανής.
Αν το κρατήσεις σταθερό μπορεί να το κάνει περιοδικά μερικές φορές.
Ο ήχος είναι ακριβώς ίδιος με αυτόν που ακούγεται από τις ηλεκτρικές εντομοπαγίδες.
http://terashop.gr/images/BIM99_2.jpg
Όχι τόσο δυνατός όμως. Αλλά είναι ακριβώς ο ίδιος ήχος!
Μπορεί να το κάνει εν κινήση, χωρίς γκάζι πχ σε κατηφόρα, σε επιτάχυνση πχ σε πόλη, σε σταθερή ταχύτητα και γκάζι, επίσης σε πόλη. Μόνο στις χαμηλές ακούγεται και στις υψηλές το κάνει απ ότι είδα απλά στον οδηγό δεν ακούγεται στις υψηλές.
Μόνο αν ανοίξεις το καπό το ακούς και στις υψηλές.
Η συχνότητα και η έντασή του δεν επηρεάζεται από τις στροφές, ούτε από το φορτίο.
Στο ρελαντί δεν το κάνει.
Μέσα στη μηχανή δεν μπορώ να προσδιορίσω από που ακριβώς έρχεται ο ήχος, Από δευτέρα θα το πάω σε ένα μηχανικό γιατί
είναι πολύ περίεργο αυτό. -
Και το αμάξι που έχεις είναι...............;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και το αμάξι που έχεις είναι...............;Συγνώμη ξέχασα να το γράψω, Hyundai accent 2005 1341cc 86hp
-
Όταν το ακούς δοκίμασε να βγάλεις την φύσα του αισθητήρα ρελαντί (http://www.carid.com/images/wp/genuine/ ... 257oes.jpg) και άκου αν σταμάτησε.
-
Ο ήχος δεν είναι συνεχόμενος, πχ από ρελαντί αν το πατήσεις μέχρι τις 2-2,5 χιλ στροφές θα ακουστεί ένα τσίκ.
ή μπορεί να ακουστεί και στις 1500, αλλά στο ρελαντί δεν το χω ακούσει μεχρι τώρα.
αισθητήρας ρελαντί είναι ο αισθητήρας στροφών; το ποτενσιόμετρο; αυτό που είναι πάνω στην πεταλούδα νομίζω. -
Ο αισθητήρας ρελαντί είναι πάνω στην πεταλούδα, όπως αυτό που σου έβαλα στο λίνκ προηγουμένως. Σε παρόμοιο θόρυβο που ακουγόταν συνεχόμενα είχα βγάλει την φύσα του αισθητήρα και σταμάτησε.
-
Όχι δεν ακούγεται συνεχόμενα,
παράδειγμα, μπορεί από ρελαντί να πατάς το γκάζι μέχρι τις 2000 στροφές ας πούμε και να το κρατήσεις πατημένο
και να ακούσεις 2 τσίκ, ένα στο ανέβασμα των στροφών και ένα αργότερα στο σταθερό γκάζι. και να μην ακουστεί
ξανά μετά.
Μετά ίσως ακουστεί στο πέσιμο των στροφών πριν κάτσει στο ρελαντί.
Επίσης, μπορεί όταν ξαναπατήσεις γκάζι ξανά να μην ακουστεί. δεν ξέρεις πότε θα ακουστεί αλλά γενικά είναι στο πάτημα του γκαζιού και δεν έχει περιοδικότητα ο ήχος.
Σε σταθερό γκαζι μπορεί να ακούσεις 3-4 τσικ σε ένα λεπτό και να μην ξαναακούσεις για κάνα 5 λεπτό. -
Μπας και κανει arcing κανα καλωδιο και αυτο που ακουγεται ειναι σπινθηρας?
Αυτος ο 'ηχος της ηλεκτρικης εντομοπαγιδας' ειναι πολυ χαρακτηριστικος. Ελπιζω να μην τον μπερδευεις με το τσικ τσικ που κανουν τα μεταλλα οταν διαστελλονται
Πες του μηχανικου να το ψαξει ετσι. Μπουζοκαλωδια, διανομεα, πολλαπλασιαστες. Αν το κανει συχνα, πηγαινε βραδυ σε μερος με λιγο σχετικα φως και δες αν κανει σπινθηρα πουθενα.
Δες τα μπουζοκαλωδια αν ειναι πουθενα λιωμενα ή εχουν περιεργα σημαδια.
Edit
Να ενα σχετικο βιντεο,μετα το 2:19 αν στησεις αυτι ακουγεται 2 3 φορες και φαινεται κιολας μετα το 2:30 που ειναι σκοτεινα.
-
το πιο πρόσφατο ηλεκτρικό πρόβλημα που είχα ήταν σπασμένο βύσμα πολλαπλασιαστη με αποτέλεσμα να βγαίνει το βύσμα και να μην κανει επαφη. ειχα ρεταρισματα εν κινηση. πηγα σε μηχανικο και το κολησε, το εδεσε κ ηταν κομπλέ. κανενα πρόβλημα απο τότε, παει πανω απο μηνας. ο ήχος είναι ακριβώς ίδιος με τον χαρακτηριστικο ηχο ηλεκτρικης εντομοπαγοδας. δεν είναι ηχος μεταλου. κάνει ακριβώς σαν εντομοπαγιδα!! και έχει και αρκετά εντομα στη μηχανή!
μήπως είναι κατι τέτοιο?
πριν λίγο που το περπατησα το ακουγα συνέχεια στις 2400σαλ περίπου. ακούγεται σε ολο το ευος στροφών αρκεί να μην το καλύπτει ο θόρυβος της μηχανης. πχ σε καλο δρομο χωρίς λακουβες κτλ ακούγεται και σε υψηλές ταχύτητες όπως 70 - 80 χαω
-
εβαλα και βιντεο απο πανω, με αυτα που λες με πολλαπλασιαστες, αρχιζει και μοιαζει αρκετα το πραγμα
-
Επίσης να προσθέσω πως το βύσμα είχε σπάσει από ένα μηχανικό που προσπαθούσε να αλλάξει ένα φίλτρο, έσπασε το πλαστικό
που κουμπώνει και κρατά το βύσμα. Τώρα είναι κολημένο και δεμένο στη θέση του οπότε δεν παίζει να είναι απο εκεί.
Ο πολλαπλασιαστής μου βρίσκεται δεξιά της μηχανής (όπως το κοιτάς κάτω απ το καπό) και ο ήχος μοιάζει να
έρχεται από μπροστά, εκεί που είναι τα μπουζί, ψυγείο κτλ... μπορεί να κάνω και λάθος. απλά έτσι μου φαίνεται.
Επίσης να προσθέσω πως, πολλαπλασιαστής, μπουζοκαλώδια είναι καινούργια από Οκτώμβριο 2012. 10.000χλμ δεν έχω κάνει.
Μπουζί ολοκαίνουργια, πρέπει να χουν καμια 3000-4000 χλμ.
Επίσης, δεν έχει αλλάξει (ευτυχώς) τίποτα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Κανένα τράνταγμα (όπως τότε με το βύσμα του πολλαπλασιαστή) καμια διακοπή, όλα είναι φυσιολογικά. -
Υποθεσεις κανουμε. Δοκιμασες αυτο που λεει ο plokami?
-
Επάνω στην πεταλούδα νομίζω είναι βιδωμένοι 2 αισθητήρες, έβγαλα τον δεξί, το ποτενσιόμετρο του γκαζιού νομίζω είναι.
Δεν άλλαξε κάτι -
Το βρήκα! είναι σπινθήρας. Ανεβάζω φώτο.
Ο σπινθήρας, όπως είπα προηγουμένος, με το πάτημα του γκαζιού, εμφανίζεται επάνω στη διάμετρο
του τροχού που δείχνω στη φωτο, όχι σε συγκεκριμένο σημείο απλά επάνω στη διάμετρο, σε τυχαίο σημείο.
Ίσως λόγω περιφοράς να το βλέπεις σε τυχαίο σημείο επάνω στη διάμετρο. -
Ο χρήστης giorgos3924 έγραψε:
Το βρήκα! είναι σπινθήρας. Ανεβάζω φώτο.
Ο σπινθήρας, όπως είπα προηγουμένος, με το πάτημα του γκαζιού, εμφανίζεται επάνω στη διάμετρο
του τροχού που δείχνω στη φωτο, όχι σε συγκεκριμένο σημείο απλά επάνω στη διάμετρο, σε τυχαίο σημείο.
Ίσως λόγω περιφοράς να το βλέπεις σε τυχαίο σημείο επάνω στη διάμετρο.ΛΟΛ να και μια φορα που εκανα καλη διαγνωση.
Τωρα τι ακριβως ειναι εκει που βγαινει ο σπινθηρας και γιατι παει το ρευμα εκει???? -
μια ματια στις γειωσεις δεν θα εκανε κακο.
-
Πιθανες αιτιες:
Απο κακες γειωσεις μεχρι στατικος ηλεκτρισμος...http://www.virtualjeepclub.com/showthread.php?53548-Engine-Block-Spark!-Help
-
Πώς είναι δυνατόν σε εκείνο το σημείο;
Μέσω των μπουζί δεν υπάρχει γείωση στη μηχανή;
Περίεργος ήχος από μηχανή