-
Παιδιά μία ερώτηση:
Μέχρι τώρα όταν στο αυτοκίνητο έθετα σε λειτουργία τον κινητήρα το ηχοσύστημα κατά την εκκίνηση έσβηνε και άναβε αμέσως μόλις ο κινητήρας είχε πάρει μπροστά.
Τις τελευταίες 2-3 μέρες όμως η λειτουργία του ηχοσυστήματος δε διακόπτεται. Σημαίνει κάτι αυτό, ίσως κάποιο πιθανό πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου;
-
Παιδιά μία ερώτηση:
Μέχρι τώρα όταν στο αυτοκίνητο έθετα σε λειτουργία τον κινητήρα το ηχοσύστημα κατά την εκκίνηση έσβηνε και άναβε αμέσως μόλις ο κινητήρας είχε πάρει μπροστά.
Τις τελευταίες 2-3 μέρες όμως η λειτουργία του ηχοσυστήματος δε διακόπτεται. Σημαίνει κάτι αυτό, ίσως κάποιο πιθανό πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου;
-
Παιδιά μία ερώτηση:
Μέχρι τώρα όταν στο αυτοκίνητο έθετα σε λειτουργία τον κινητήρα το ηχοσύστημα κατά την εκκίνηση έσβηνε και άναβε αμέσως μόλις ο κινητήρας είχε πάρει μπροστά.
Τις τελευταίες 2-3 μέρες όμως η λειτουργία του ηχοσυστήματος δε διακόπτεται. Σημαίνει κάτι αυτό, ίσως κάποιο πιθανό πρόβλημα στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου;
-
Έβαλες υγραέριο;
Γιατί αυτοί ψάχνουν για ρεύμα που δεν διακόπτεται όταν γυρίζει η μίζα.
(το ραδιόφωνο κανονικά σβήνει όσο γυρίζει η μίζα) -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Έβαλες υγραέριο;
Γιατί αυτοί ψάχνουν για ρεύμα που δεν διακόπτεται όταν γυρίζει η μίζα.
(το ραδιόφωνο κανονικά σβήνει όσο γυρίζει η μίζα)Όχι. Ούτε υγραέριο, ούτε καμία άλλη μετατροπή...
-
Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.Μου δίνεις το έναυσμα να κάνω 2 ερωτήσεις:
-
Η τάση πέφτει γιατί τραβάει ρεύμα η μίζα ως φυσικό επακόλουθο του γεγονότος ή υπάρχει κάποιος μηχανισμός που φροντίζει να διακόψει το ρεύμα απ' όλες τις συσκευές για να φτάσει για τη μίζα;
-
Τι άλλαξε και τώρα η τάση δεν πέφτει όπως παλιά; Όπως είπα δεν έγινε καμία μετατροπή στ' αμάξι.
-
-
επαφες διακοπτη μηχανης.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.
Μου δίνεις το έναυσμα να κάνω 2 ερωτήσεις:
-
Η τάση πέφτει γιατί τραβάει ρεύμα η μίζα ως φυσικό επακόλουθο του γεγονότος ή υπάρχει κάποιος μηχανισμός που φροντίζει να διακόψει το ρεύμα απ' όλες τις συσκευές για να φτάσει για τη μίζα;
-
Τι άλλαξε και τώρα η τάση δεν πέφτει όπως παλιά; Όπως είπα δεν έγινε καμία μετατροπή στ' αμάξι.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει μηχανισμός (αν υπάρχει, γιατί δεν σβήνει εντελώς τα φώτα που είναι πιο ενεργοβόρα; ) αλλά νομίζω πως από κάποιο επίπεδο τάσης τα ράδιο σιντι/κασετόφωνα κλπ, κλείνουν επίτηδες.
Το θέμα είναι, πως όταν παίρνουμε ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία, αυτό δεν συμβαίνει. -
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Ίσως δεν προλαβαίνει να πέσει η τάση τόσο, ώστε να κλείσει το μηχάνημα.
Μου δίνεις το έναυσμα να κάνω 2 ερωτήσεις:
-
Η τάση πέφτει γιατί τραβάει ρεύμα η μίζα ως φυσικό επακόλουθο του γεγονότος ή υπάρχει κάποιος μηχανισμός που φροντίζει να διακόψει το ρεύμα απ' όλες τις συσκευές για να φτάσει για τη μίζα;
-
Τι άλλαξε και τώρα η τάση δεν πέφτει όπως παλιά; Όπως είπα δεν έγινε καμία μετατροπή στ' αμάξι.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει μηχανισμός (αν υπάρχει, γιατί δεν σβήνει εντελώς τα φώτα που είναι πιο ενεργοβόρα; ) αλλά νομίζω πως από κάποιο επίπεδο τάσης τα ράδιο σιντι/κασετόφωνα κλπ, κλείνουν επίτηδες.
Το θέμα είναι, πως όταν παίρνουμε ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία, αυτό δεν συμβαίνει.οταν παταμε μιζα καποιες καταναλωσεις κλεινουν για να μην εχουμε προβλημα με την μπαταρια, υπευθυνος ειναι ο διακοπτης της μηχανης.
-
-
Το δέχομαι, αλλά γιατί δεν σβήνουν τα φώτα?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Το δέχομαι, αλλά γιατί δεν σβήνουν τα φώτα?καποιοι κατασκευαστες εξαιρουν τα φωτα λογο ασφαλειας καποιοι αλλοι οχι, ειναι θεμα κατασκευαστη ποιες καταναλωσεις θα κοψει κατα το μιζαρισμα.
Ηλεκτρικό σύστημα και εκκίνηση κινητήρα