-
κατ αρχας να πω οτι ο μηχανικος εχει σηκωσει τα χερια ψηλα και με προοριζει για αλλαγη τουρμπινας πραγμα που θελω να το αποφυγω !!!!
μπαινει σε λειτουργεια ο κινητηρας ξεκινας ολα καλα ...
μεχρι τη στιγμη που θα πατησεις το γκαζι λιγο παραπανω να επιταχυνεις και στο σημειο που αρχιζει να 'τουρμπιζει' ακουγεται η σκαστρα σαν να εχεις αφησει το πεταλ (σταματαει να τουρ,μπιζει κοινως)και το αμαξι επιβραδυνει παλι σαν να εχεις αφσει το πενταλ ... πατας πιο πολυ συνεχιζεις δουλευουν ολα ]καλα δε σβυνει ο κινητητρας **αλλα **με την μιση υποδυναμη μπορει κ λιγοτερη απο τη μιση ....αν σβησει ο κινητηρας και ξαναναψει παλι η τουρμπινα δουλευει κανονικα μεχρι να πατησεις γκαζι και σε συγκεκριμενο σημειο στροφων κοβει κ δε ξαναδουλευει μεχρι το επομενο 'αναβοσβυμα '
-
κατ αρχας να πω οτι ο μηχανικος εχει σηκωσει τα χερια ψηλα και με προοριζει για αλλαγη τουρμπινας πραγμα που θελω να το αποφυγω !!!!
μπαινει σε λειτουργεια ο κινητηρας ξεκινας ολα καλα ...
μεχρι τη στιγμη που θα πατησεις το γκαζι λιγο παραπανω να επιταχυνεις και στο σημειο που αρχιζει να 'τουρμπιζει' ακουγεται η σκαστρα σαν να εχεις αφησει το πεταλ (σταματαει να τουρ,μπιζει κοινως)και το αμαξι επιβραδυνει παλι σαν να εχεις αφσει το πενταλ ... πατας πιο πολυ συνεχιζεις δουλευουν ολα ]καλα δε σβυνει ο κινητητρας **αλλα **με την μιση υποδυναμη μπορει κ λιγοτερη απο τη μιση ....αν σβησει ο κινητηρας και ξαναναψει παλι η τουρμπινα δουλευει κανονικα μεχρι να πατησεις γκαζι και σε συγκεκριμενο σημειο στροφων κοβει κ δε ξαναδουλευει μεχρι το επομενο 'αναβοσβυμα '
-
κατ αρχας να πω οτι ο μηχανικος εχει σηκωσει τα χερια ψηλα και με προοριζει για αλλαγη τουρμπινας πραγμα που θελω να το αποφυγω !!!!
μπαινει σε λειτουργεια ο κινητηρας ξεκινας ολα καλα ...
μεχρι τη στιγμη που θα πατησεις το γκαζι λιγο παραπανω να επιταχυνεις και στο σημειο που αρχιζει να 'τουρμπιζει' ακουγεται η σκαστρα σαν να εχεις αφησει το πεταλ (σταματαει να τουρ,μπιζει κοινως)και το αμαξι επιβραδυνει παλι σαν να εχεις αφσει το πενταλ ... πατας πιο πολυ συνεχιζεις δουλευουν ολα ]καλα δε σβυνει ο κινητητρας **αλλα **με την μιση υποδυναμη μπορει κ λιγοτερη απο τη μιση ....αν σβησει ο κινητηρας και ξαναναψει παλι η τουρμπινα δουλευει κανονικα μεχρι να πατησεις γκαζι και σε συγκεκριμενο σημειο στροφων κοβει κ δε ξαναδουλευει μεχρι το επομενο 'αναβοσβυμα '
-
Δεν πρέπει να είναι η τουρμπίνα αλλά ο έλεγχος της, υπομονή μέχρι το μεσημέρι αύριο, έχω φίλο μηχανικό που επισκευάζει και εμπορεύεται smart από Γερμανία, θα ρωτήσω και θα σου πω.
-
Μάλλον είναι η ηλεκτροβαλβιδα που ελέγχει την wastegate.
Στάλθηκε από το WT19i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
τι ειναι αυτη ?καιγεται ? και αντικαθισταται ?
ξεχασα να αναφερω οτι το σμαρτακι ειναι 450 μοντελο του 03 ,το διαγνωστικο εβγαζε βλαβη 'υπερπληρωσης' η κατι τετοιο ... η οποια κ δεν εσβυνε ,δε ξερω αν εχει σημασια αυτο ,παρα μονο με βγαλσιμο του πολου της μπαταριας
αλλαχτικαν ολα τα σωληνακια εκει ...
αλλαγη μπουζι ...@21 quadra θα το εκτιμουσα αν του εκανες την ερωτηση
-
Αυτή η βαλβίδα που έγραψα είναι, πες στον μηχανικό σου να την αλλάξει και θα λύσεις το πρόβλημα σου. 25-30 ευρώ πρέπει να έχει.
Στάλθηκε από το WT19i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
πρωι πρωι θα παω .... γιατι νομιζω οτι ετσι οπως δουλευει εχει πανω απο 20% παραπανω καταναλωση σε καυσιμο κ μ εχει κακοφανει ...
υπαρχει περιπτωση να μην ειναι αυτο ?
εστω αν δεν ειναι αυτο τι αλλο να τσεκαρω ?
-
Επισης μιας και θα ασχοληθεις με τη τουρμπινα κοιτα μη χανεις πιεση απο κανα κολαρο.
-
Ο χρήστης gio10gio έγραψε:
πρωι πρωι θα παω .... γιατι νομιζω οτι ετσι οπως δουλευει εχει πανω απο 20% παραπανω καταναλωση σε καυσιμο κ μ εχει κακοφανει ...υπαρχει περιπτωση να μην ειναι αυτο ?
εστω αν δεν ειναι αυτο τι αλλο να τσεκαρω ?
Ξεκινά απο αυτό. Να τον ακούς τον Obelix. Ας κοιτάξει και τα κολλάρα αλλά μάλλον αυτό είναι.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Ο χρήστης gio10gio έγραψε:
πρωι πρωι θα παω .... γιατι νομιζω οτι ετσι οπως δουλευει εχει πανω απο 20% παραπανω καταναλωση σε καυσιμο κ μ εχει κακοφανει ...υπαρχει περιπτωση να μην ειναι αυτο ?
εστω αν δεν ειναι αυτο τι αλλο να τσεκαρω ?
Ξεκινά απο αυτό. Να τον ακούς τον Obelix. Ας κοιτάξει και τα κολλάρα αλλά μάλλον αυτό είναι.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Μάλλον είναι η ηλεκτροβαλβιδα που ελέγχει την wastegate....Αυτό ακούγεται πολύ σωστό και ταιριάζει ακριβώς και με τα συμπτώματα που περιέγραψες και με το σφάλμα του εγκεφάλου. Προφανώς λόγω υπερπλήρωσης μπαίνει ο κινητήρας σε κάποιο safe ή limp mode και για αυτό είναι ψοφίμι κι επειδή το ζορίζεις για να πάει καίει παραπάνω.
Όταν προχωρήσεις πες καλό θα ήταν να αναφέρεις τι έγινε. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... Προφανώς λόγω υπερπλήρωσης μπαίνει ο κινητήρας σε κάποιο safe ή limp mode και για αυτό είναι ψοφίμι...Καλά, τα 600-700 κυβικά δεν χρειάζεται να μπουν σε κάποιο limp mode για να θεωρηθούν ψοφιμι !
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
καλησπέρα σας!
Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.
Τι έγινε τελικά;; Με την αλλαγή ηλεκτροβαλβιδας έφτιαξε;; -
Ξεθαψιμο 10 χρόνια μετά.
τουρμπο παραξενη βλαβη σε σμαρτ