πρωι πρωι θα παω .... γιατι νομιζω οτι ετσι οπως δουλευει εχει πανω απο 20% παραπανω καταναλωση σε καυσιμο κ μ εχει κακοφανει ...
υπαρχει περιπτωση να μην ειναι αυτο ?
εστω αν δεν ειναι αυτο τι αλλο να τσεκαρω ?
πρωι πρωι θα παω .... γιατι νομιζω οτι ετσι οπως δουλευει εχει πανω απο 20% παραπανω καταναλωση σε καυσιμο κ μ εχει κακοφανει ...
υπαρχει περιπτωση να μην ειναι αυτο ?
εστω αν δεν ειναι αυτο τι αλλο να τσεκαρω ?
τι ειναι αυτη ?καιγεται ? και αντικαθισταται ?
ξεχασα να αναφερω οτι το σμαρτακι ειναι 450 μοντελο του 03 ,το διαγνωστικο εβγαζε βλαβη 'υπερπληρωσης' η κατι τετοιο ... η οποια κ δεν εσβυνε ,δε ξερω αν εχει σημασια αυτο ,παρα μονο με βγαλσιμο του πολου της μπαταριας
αλλαχτικαν ολα τα σωληνακια εκει ...
αλλαγη μπουζι ...
@21 quadra θα το εκτιμουσα αν του εκανες την ερωτηση
κατ αρχας να πω οτι ο μηχανικος εχει σηκωσει τα χερια ψηλα και με προοριζει για αλλαγη τουρμπινας πραγμα που θελω να το αποφυγω !!!!
μπαινει σε λειτουργεια ο κινητηρας ξεκινας ολα καλα ...
μεχρι τη στιγμη που θα πατησεις το γκαζι λιγο παραπανω να επιταχυνεις και στο σημειο που αρχιζει να 'τουρμπιζει' ακουγεται η σκαστρα σαν να εχεις αφησει το πεταλ (σταματαει να τουρ,μπιζει κοινως)και το αμαξι επιβραδυνει παλι σαν να εχεις αφσει το πενταλ ... πατας πιο πολυ συνεχιζεις δουλευουν ολα ]καλα δε σβυνει ο κινητητρας **αλλα **με την μιση υποδυναμη μπορει κ λιγοτερη απο τη μιση ....
αν σβησει ο κινητηρας και ξαναναψει παλι η τουρμπινα δουλευει κανονικα μεχρι να πατησεις γκαζι και σε συγκεκριμενο σημειο στροφων κοβει κ δε ξαναδουλευει μεχρι το επομενο 'αναβοσβυμα '
κατ αρχας να πω οτι ο μηχανικος εχει σηκωσει τα χερια ψηλα και με προοριζει για αλλαγη τουρμπινας πραγμα που θελω να το αποφυγω !!!!
μπαινει σε λειτουργεια ο κινητηρας ξεκινας ολα καλα ...
μεχρι τη στιγμη που θα πατησεις το γκαζι λιγο παραπανω να επιταχυνεις και στο σημειο που αρχιζει να 'τουρμπιζει' ακουγεται η σκαστρα σαν να εχεις αφησει το πεταλ (σταματαει να τουρ,μπιζει κοινως)και το αμαξι επιβραδυνει παλι σαν να εχεις αφσει το πενταλ ... πατας πιο πολυ συνεχιζεις δουλευουν ολα ]καλα δε σβυνει ο κινητητρας **αλλα **με την μιση υποδυναμη μπορει κ λιγοτερη απο τη μιση ....
αν σβησει ο κινητηρας και ξαναναψει παλι η τουρμπινα δουλευει κανονικα μεχρι να πατησεις γκαζι και σε συγκεκριμενο σημειο στροφων κοβει κ δε ξαναδουλευει μεχρι το επομενο 'αναβοσβυμα '