Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμορτισερ για corolla g6 1.4
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αμορτισερ για corolla g6 1.4
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    72
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panais last edited by

      Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        panais last edited by

        Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panais last edited by

          Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Excel G & ρυθμιση δεν πάνε μαζί. Τα AGX ενννοείς μάλλον.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilisg6 last edited by

              Εμένα μου είχαν πει οτι γι αυτό το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά τα Koni τα πορτοκαλί, τα STR.T με ένα ελατήριο χαμηλώματος. Αλλά απ οτι άκουσα σταμάτησαν να βγαίνουν. Δεν είμαι και σίγουρος όμως.
              Καποιος που γνωρίζει καλύτερα ας μας διαφωτίσει. Αν πράγματι έχεις ρυθμιζόμενα αμορτισερ τότε υπάρχουν τα Koni τα κίτρινα τα οποία είναι σαν τα πορτοκαλί αλλά είναι ρυθμιζόμενα. Τι σε χάλασε ομως σε αυτά που έχεις τώρα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης παναης έγραψε:
                Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...

                Ε, ναι, όλοι το καταλαβαίνουν ότι αφού έχεις κορόλα και θέλεις να στρίβεις θα ήθελες ένα καλύτερο αυτοκίνητο....
                Αλήθεια τι νομίζεις ότι θα γίνει στις στροφές αν βάλεις 'καλύτερα' αμορτισέρ;
                Και τι θα πει καλύτερα; Σφιχτότερα; Και πόσο σφιχτότερε; Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις και να ζεις καθημερινά με χτυπήματα, τριξίματα, πόνο στη μέση κλπ; Μήπως απλά είναι φθαρμένα και θέλουν ανανέωση; Μήπως κι εσύ θέλεις βελτίωση σαν οδηγός;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mad_max_geo last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                  Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...

                  Ε, ναι, όλοι το καταλαβαίνουν ότι αφού έχεις κορόλα και θέλεις να στρίβεις θα ήθελες ένα καλύτερο αυτοκίνητο....
                  Αλήθεια τι νομίζεις ότι θα γίνει στις στροφές αν βάλεις 'καλύτερα' αμορτισέρ;
                  Και τι θα πει καλύτερα; Σφιχτότερα; Και πόσο σφιχτότερε; Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις και να ζεις καθημερινά με χτυπήματα, τριξίματα, πόνο στη μέση κλπ; Μήπως απλά είναι φθαρμένα και θέλουν ανανέωση; Μήπως κι εσύ θέλεις βελτίωση σαν οδηγός;

                  +oo

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    παντως το κορολλα 1,3 επειδη το εχω, δεν ειναι για πολλα πολλα στο θεμα αναρτησης.
                    Καταρχην δε θα το χαμηλωνα καθως ειναι ηδη χαμηλο και φαρδυ σαν παλαιας σχολης ιαπωνικο χατς!
                    Δλδ ο,τι και να του κανεις αυτο το πολυ να υποστρεψει λιγο!
                    ουτε σλιστρηματα, ουτε ρυθμισιμο πισω μερος ουτε τιποτα.Δεν εχει εξαλλου και τη δυναμη για να δειξει μια πιο δυναμικη συμπεριφορα.
                    Αρα ο φιλος μας ο Παναης, ισως τον ενοχλουν οι κλισεις και να θελει να βελτιωσει αυτη την αισθηση.
                    Τοτε ισως θα πρεπει να ψαξει για κανενα σετακι πιο παχιες αντιστρεπτικες.
                    Αλλιως δε βλεπω το λογο απο αμορτισερ ελατηρια να μπει κατι πιο αξιολογο. Πεταμενα λεφτα κατα τη γνωμη μου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης S3 έγραψε:
                      παντως το κορολλα 1,3 επειδη το εχω, δεν ειναι για πολλα πολλα στο θεμα αναρτησης.
                      Καταρχην δε θα το χαμηλωνα καθως ειναι ηδη χαμηλο και φαρδυ σαν παλαιας σχολης ιαπωνικο χατς!
                      Δλδ ο,τι και να του κανεις αυτο το πολυ να υποστρεψει λιγο!
                      ουτε σλιστρηματα, ουτε ρυθμισιμο πισω μερος ουτε τιποτα.Δεν εχει εξαλλου και τη δυναμη για να δειξει μια πιο δυναμικη συμπεριφορα.
                      Αρα ο φιλος μας ο Παναης, ισως τον ενοχλουν οι κλισεις και να θελει να βελτιωσει αυτη την αισθηση.
                      Τοτε ισως θα πρεπει να ψαξει για κανενα σετακι πιο παχιες αντιστρεπτικες.
                      Αλλιως δε βλεπω το λογο απο αμορτισερ ελατηρια να μπει κατι πιο αξιολογο. Πεταμενα λεφτα κατα τη γνωμη μου.

                      Μπορείς να επηρεάσεις τη συμπεριφορά του αν αλλάξεις κάποια πράματα και παραπάνω δύναμη δεν χρειάζεται απαραίτητα.
                      Αλλά για τις κλίσεις το καλύτερο είναι αντιστρεπτικές. +1
                      Ρυθμίζοντας ύψος εμπρός πίσω, αμορτισέρ εμπρός πίσω, αντιστρεπτικές εμπρός πίσω ή και μόνο ευθυγράμμιση μπορείς να αλλάξεις πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις και πόσο το θέλεις και τι θα πρέπει να θυσιάσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        s3 last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                        Ρυθμίζοντας ύψος εμπρός πίσω, αμορτισέρ εμπρός πίσω, αντιστρεπτικές εμπρός πίσω ή και μόνο ευθυγράμμιση μπορείς να αλλάξεις πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις και πόσο το θέλεις και τι θα πρέπει να θυσιάσεις.

                        Μπα για το κορολλα δε το νομιζω!Θελω να πω ειναι τοσο safe mode το στησιμο που δεν αξιζει να ασχοληθεις καν.
                        Ευθυγραμμιση εχω δοκιμασει απο αποκλιση πηγα στο 0, οπως στο peugeot μου και το μονο που καταλαβα ηταν περισσοτερη φθορα στα λαστιχα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Χαχα, μάλλον για να αρχίσει να γίνεται κάτι θέλει πιο βαθειά τομή!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            panais last edited by

                            ναι βασικα εκανα λαθος.agx λεγεται η αναρτηση.επειδη εψαξα γενικα και ρωτησα,οπως ειπε και ο φιλος s3,το καλυτερο θα ηταν αντιστρεπτικες και ισως να αλλαζα σκαλα σκληροτητας στο αμορτισερ( απο την 2 στην 3 η στην τελευταια).αλλα μου ειπαν οτι πολυ σημαντικο γενικα στο θεμα κρατημα-ασφαλεια ειναι και τα λαστιχα.φοραω τα toyo t1r και μου προτειναν continental...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vaggos111 last edited by

                              εχεις την ρυθμιζομενη agx (κοστιζει καπου 600-700 ευρω αυτη η αναρτηση) σε κορολλα και θες να βαλεις κατι
                              αλλο? ολο το αμαξι αξιζει 4000 σημερα, τι παραπανω να κανεις με την αναρτηση? evo δε θα γινει ποτε
                              οτι και να του βαλεις. η γνωμη μου ειναι να αφησεις αυτη που ειναι πολυ καλη αναρτηση. δεν αξιζει να δωσεις περισσοτερα
                              γιατι θα δεις πολυ λιγη διαφορα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr