-
Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...
-
Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...
-
Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...
-
Excel G & ρυθμιση δεν πάνε μαζί. Τα AGX ενννοείς μάλλον.
-
Εμένα μου είχαν πει οτι γι αυτό το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά τα Koni τα πορτοκαλί, τα STR.T με ένα ελατήριο χαμηλώματος. Αλλά απ οτι άκουσα σταμάτησαν να βγαίνουν. Δεν είμαι και σίγουρος όμως.
Καποιος που γνωρίζει καλύτερα ας μας διαφωτίσει. Αν πράγματι έχεις ρυθμιζόμενα αμορτισερ τότε υπάρχουν τα Koni τα κίτρινα τα οποία είναι σαν τα πορτοκαλί αλλά είναι ρυθμιζόμενα. Τι σε χάλασε ομως σε αυτά που έχεις τώρα? -
Ο χρήστης παναης έγραψε:
Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...Ε, ναι, όλοι το καταλαβαίνουν ότι αφού έχεις κορόλα και θέλεις να στρίβεις θα ήθελες ένα καλύτερο αυτοκίνητο....
Αλήθεια τι νομίζεις ότι θα γίνει στις στροφές αν βάλεις 'καλύτερα' αμορτισέρ;
Και τι θα πει καλύτερα; Σφιχτότερα; Και πόσο σφιχτότερε; Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις και να ζεις καθημερινά με χτυπήματα, τριξίματα, πόνο στη μέση κλπ; Μήπως απλά είναι φθαρμένα και θέλουν ανανέωση; Μήπως κι εσύ θέλεις βελτίωση σαν οδηγός; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γεια σας.εχω ενα corolla g6 1,4 και φοραει αμορτισερ kayaba excel-g (ρυθμιζομενα) αλλα επειδη μου αρεσουν πολυ οι στροφες θα ηθελα κατι καλυτερο...
Ε, ναι, όλοι το καταλαβαίνουν ότι αφού έχεις κορόλα και θέλεις να στρίβεις θα ήθελες ένα καλύτερο αυτοκίνητο....
Αλήθεια τι νομίζεις ότι θα γίνει στις στροφές αν βάλεις 'καλύτερα' αμορτισέρ;
Και τι θα πει καλύτερα; Σφιχτότερα; Και πόσο σφιχτότερε; Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις και να ζεις καθημερινά με χτυπήματα, τριξίματα, πόνο στη μέση κλπ; Μήπως απλά είναι φθαρμένα και θέλουν ανανέωση; Μήπως κι εσύ θέλεις βελτίωση σαν οδηγός;+oo
-
παντως το κορολλα 1,3 επειδη το εχω, δεν ειναι για πολλα πολλα στο θεμα αναρτησης.
Καταρχην δε θα το χαμηλωνα καθως ειναι ηδη χαμηλο και φαρδυ σαν παλαιας σχολης ιαπωνικο χατς!
Δλδ ο,τι και να του κανεις αυτο το πολυ να υποστρεψει λιγο!
ουτε σλιστρηματα, ουτε ρυθμισιμο πισω μερος ουτε τιποτα.Δεν εχει εξαλλου και τη δυναμη για να δειξει μια πιο δυναμικη συμπεριφορα.
Αρα ο φιλος μας ο Παναης, ισως τον ενοχλουν οι κλισεις και να θελει να βελτιωσει αυτη την αισθηση.
Τοτε ισως θα πρεπει να ψαξει για κανενα σετακι πιο παχιες αντιστρεπτικες.
Αλλιως δε βλεπω το λογο απο αμορτισερ ελατηρια να μπει κατι πιο αξιολογο. Πεταμενα λεφτα κατα τη γνωμη μου. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
παντως το κορολλα 1,3 επειδη το εχω, δεν ειναι για πολλα πολλα στο θεμα αναρτησης.
Καταρχην δε θα το χαμηλωνα καθως ειναι ηδη χαμηλο και φαρδυ σαν παλαιας σχολης ιαπωνικο χατς!
Δλδ ο,τι και να του κανεις αυτο το πολυ να υποστρεψει λιγο!
ουτε σλιστρηματα, ουτε ρυθμισιμο πισω μερος ουτε τιποτα.Δεν εχει εξαλλου και τη δυναμη για να δειξει μια πιο δυναμικη συμπεριφορα.
Αρα ο φιλος μας ο Παναης, ισως τον ενοχλουν οι κλισεις και να θελει να βελτιωσει αυτη την αισθηση.
Τοτε ισως θα πρεπει να ψαξει για κανενα σετακι πιο παχιες αντιστρεπτικες.
Αλλιως δε βλεπω το λογο απο αμορτισερ ελατηρια να μπει κατι πιο αξιολογο. Πεταμενα λεφτα κατα τη γνωμη μου.Μπορείς να επηρεάσεις τη συμπεριφορά του αν αλλάξεις κάποια πράματα και παραπάνω δύναμη δεν χρειάζεται απαραίτητα.
Αλλά για τις κλίσεις το καλύτερο είναι αντιστρεπτικές. +1
Ρυθμίζοντας ύψος εμπρός πίσω, αμορτισέρ εμπρός πίσω, αντιστρεπτικές εμπρός πίσω ή και μόνο ευθυγράμμιση μπορείς να αλλάξεις πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις και πόσο το θέλεις και τι θα πρέπει να θυσιάσεις. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ρυθμίζοντας ύψος εμπρός πίσω, αμορτισέρ εμπρός πίσω, αντιστρεπτικές εμπρός πίσω ή και μόνο ευθυγράμμιση μπορείς να αλλάξεις πολύ τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το θέμα είναι να ξέρεις τι θέλεις και πόσο το θέλεις και τι θα πρέπει να θυσιάσεις.
Μπα για το κορολλα δε το νομιζω!Θελω να πω ειναι τοσο safe mode το στησιμο που δεν αξιζει να ασχοληθεις καν.
Ευθυγραμμιση εχω δοκιμασει απο αποκλιση πηγα στο 0, οπως στο peugeot μου και το μονο που καταλαβα ηταν περισσοτερη φθορα στα λαστιχα -
Χαχα, μάλλον για να αρχίσει να γίνεται κάτι θέλει πιο βαθειά τομή!
-
ναι βασικα εκανα λαθος.agx λεγεται η αναρτηση.επειδη εψαξα γενικα και ρωτησα,οπως ειπε και ο φιλος s3,το καλυτερο θα ηταν αντιστρεπτικες και ισως να αλλαζα σκαλα σκληροτητας στο αμορτισερ( απο την 2 στην 3 η στην τελευταια).αλλα μου ειπαν οτι πολυ σημαντικο γενικα στο θεμα κρατημα-ασφαλεια ειναι και τα λαστιχα.φοραω τα toyo t1r και μου προτειναν continental...
-
εχεις την ρυθμιζομενη agx (κοστιζει καπου 600-700 ευρω αυτη η αναρτηση) σε κορολλα και θες να βαλεις κατι
αλλο? ολο το αμαξι αξιζει 4000 σημερα, τι παραπανω να κανεις με την αναρτηση? evo δε θα γινει ποτε
οτι και να του βαλεις. η γνωμη μου ειναι να αφησεις αυτη που ειναι πολυ καλη αναρτηση. δεν αξιζει να δωσεις περισσοτερα
γιατι θα δεις πολυ λιγη διαφορα.
Αμορτισερ για corolla g6 1.4