-
Γεια σας
Θα σας πω και εγω τον πονο μου και οποια γνωμη ευπροσδεκτη.Εχω ενα rover 214 Si του 1992,τα πρωτα 10 χρονια το ειχε ο γαμπρος μου και τα υπολοιπα 10 εγω.Δεν εχει πολλα χιλιομετρα(90.000),και γενικα η χρηση του ειναι ηπια και προσεκτικη,παρολα αυτα ομως εχει παρουσιασει πολλα προβληματα(πολυ συχνο προβλημα με την θερμοκρασια και τον θερμοστατη) και μου εχει κοστισει πολυ.Περυσι 2 φορες εμεινα στο δρομο προς Ναυπλιο το καλοκαιρι και γυρισα με οδικη βοηθεια.Για να μην τα πολυλογω ,αλλαξα θερμοστατη την πρωτη και ψυγειο την δευτερη.Ελπιζα οτι θα ειχα καταφερει να το αποσυρω και να παρω καινουριο αλλα δυστυχως τα οικονομικα δεν ειναι τοσο καλα και φετος εγινε το μεγαλο κακο.Αφου του εκανα το σερβις(200 ευρω)και φανηκε οτι ειναι ολα καλα μετα απο λιγο καιρο,αρχισε να σβηνει εν κινησει για λιγα λεπτα αλλα μετα απο λιγο ξαναπαιρνε.Επειδη οσο δεν παρουσιαζε το προβλημα δεν μπορουσαν να βρουν τι φταιει το αφησα να το παρακολουθησουν.Τελικα μου λεει ο μαστορας οτι μαλλον δεν δουλευε καλα η τρομπα βενζινης.Την αλλαζει,αλλα μετα του παρουσιασε παλι το προβλημα και διεγνωσε οτι εχει προβλημα ο εγκεφαλος.Βρισκει απο καποιον λεει καινουριο 375 ευρω με ενα χρονο εγγυηση.Ομολογω οτι αιφνιδιαστηκα και δεν σκεφτηκα να ψαξω για μεταχειρισμενο,ισως δεν πιστευα οτι θα εβρισκα ευκολα και του εδωσα το πρασινο φως.Ο εγκεφαλος εκανε 2 βδομαδες να παραδοθει γιατι λεει ερχοταν απο Αγγλια.Τελικα παραδοθηκε εγκατασταθηκε και πανω που νομιζα οτι τελειωσαμε με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει,οτι εχουν προβλημα οι καλωδιωσεις και γιαυτο καηκε ο εγκεφαλος.Το παει σε ηλεκτρολογο(με οδικη βοηθεια για να μη του μεινει),φτιαχνονται και οι καλωδιωσεις οι οποιες μαζι με την εργασια θα κοστισουν 200 ευρω επιπλεον.
Εχουμε δλδ: τρομπα βενζινης 85 ευρω,εγκεφαλος 375 + εργασια συνολο 550 + 200 για τις καλωδιωσεις 750 συνολο.Επισης ο εγκεφαλος τελικα ηταν ανακατασκευασμενος και οχι καινουριος.Τωρα ειναι να το παραλαβω αυριο.Ξερω οτι ειναι ζημιαρικο ,αλλα ολα αυτα μου φενοντε υπερβολικα,Εσεις τι πιστευετε?με εκμεταλευτηκαν?και αν ναι ποιος?ο μαστορας απο το συνεργειο που το πηγα?(τον ξερω χρονια και τον θεωρω ατομο εμπιστοσυνης ,αλλα ποτε δεν ξερεις),αυτος που του πουλησε τον εγκεφαλο?η τιμη δεν ειναι μεγαλη για ανακατασκευασμενο? απο οτι ειδα αργοτερα οι μεταχειρισμενοι ξεκιναγαν απο 80 ευρω.Και ο ανακατασκευασμενος μεταχειρισμενος δεν ειναι?τι διαφορα εχει για να δικαιολογει τετοια τιμη?
Συγνωμμη για το μεγαλο post,αλλα εχω μεγαλο καημο οποιες απαντησεις ευπροσδεκτες.
Ευχαριστω -
Γεια σας
Θα σας πω και εγω τον πονο μου και οποια γνωμη ευπροσδεκτη.Εχω ενα rover 214 Si του 1992,τα πρωτα 10 χρονια το ειχε ο γαμπρος μου και τα υπολοιπα 10 εγω.Δεν εχει πολλα χιλιομετρα(90.000),και γενικα η χρηση του ειναι ηπια και προσεκτικη,παρολα αυτα ομως εχει παρουσιασει πολλα προβληματα(πολυ συχνο προβλημα με την θερμοκρασια και τον θερμοστατη) και μου εχει κοστισει πολυ.Περυσι 2 φορες εμεινα στο δρομο προς Ναυπλιο το καλοκαιρι και γυρισα με οδικη βοηθεια.Για να μην τα πολυλογω ,αλλαξα θερμοστατη την πρωτη και ψυγειο την δευτερη.Ελπιζα οτι θα ειχα καταφερει να το αποσυρω και να παρω καινουριο αλλα δυστυχως τα οικονομικα δεν ειναι τοσο καλα και φετος εγινε το μεγαλο κακο.Αφου του εκανα το σερβις(200 ευρω)και φανηκε οτι ειναι ολα καλα μετα απο λιγο καιρο,αρχισε να σβηνει εν κινησει για λιγα λεπτα αλλα μετα απο λιγο ξαναπαιρνε.Επειδη οσο δεν παρουσιαζε το προβλημα δεν μπορουσαν να βρουν τι φταιει το αφησα να το παρακολουθησουν.Τελικα μου λεει ο μαστορας οτι μαλλον δεν δουλευε καλα η τρομπα βενζινης.Την αλλαζει,αλλα μετα του παρουσιασε παλι το προβλημα και διεγνωσε οτι εχει προβλημα ο εγκεφαλος.Βρισκει απο καποιον λεει καινουριο 375 ευρω με ενα χρονο εγγυηση.Ομολογω οτι αιφνιδιαστηκα και δεν σκεφτηκα να ψαξω για μεταχειρισμενο,ισως δεν πιστευα οτι θα εβρισκα ευκολα και του εδωσα το πρασινο φως.Ο εγκεφαλος εκανε 2 βδομαδες να παραδοθει γιατι λεει ερχοταν απο Αγγλια.Τελικα παραδοθηκε εγκατασταθηκε και πανω που νομιζα οτι τελειωσαμε με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει,οτι εχουν προβλημα οι καλωδιωσεις και γιαυτο καηκε ο εγκεφαλος.Το παει σε ηλεκτρολογο(με οδικη βοηθεια για να μη του μεινει),φτιαχνονται και οι καλωδιωσεις οι οποιες μαζι με την εργασια θα κοστισουν 200 ευρω επιπλεον.
Εχουμε δλδ: τρομπα βενζινης 85 ευρω,εγκεφαλος 375 + εργασια συνολο 550 + 200 για τις καλωδιωσεις 750 συνολο.Επισης ο εγκεφαλος τελικα ηταν ανακατασκευασμενος και οχι καινουριος.Τωρα ειναι να το παραλαβω αυριο.Ξερω οτι ειναι ζημιαρικο ,αλλα ολα αυτα μου φενοντε υπερβολικα,Εσεις τι πιστευετε?με εκμεταλευτηκαν?και αν ναι ποιος?ο μαστορας απο το συνεργειο που το πηγα?(τον ξερω χρονια και τον θεωρω ατομο εμπιστοσυνης ,αλλα ποτε δεν ξερεις),αυτος που του πουλησε τον εγκεφαλο?η τιμη δεν ειναι μεγαλη για ανακατασκευασμενο? απο οτι ειδα αργοτερα οι μεταχειρισμενοι ξεκιναγαν απο 80 ευρω.Και ο ανακατασκευασμενος μεταχειρισμενος δεν ειναι?τι διαφορα εχει για να δικαιολογει τετοια τιμη?
Συγνωμμη για το μεγαλο post,αλλα εχω μεγαλο καημο οποιες απαντησεις ευπροσδεκτες.
Ευχαριστω -
Γεια σας
Θα σας πω και εγω τον πονο μου και οποια γνωμη ευπροσδεκτη.Εχω ενα rover 214 Si του 1992,τα πρωτα 10 χρονια το ειχε ο γαμπρος μου και τα υπολοιπα 10 εγω.Δεν εχει πολλα χιλιομετρα(90.000),και γενικα η χρηση του ειναι ηπια και προσεκτικη,παρολα αυτα ομως εχει παρουσιασει πολλα προβληματα(πολυ συχνο προβλημα με την θερμοκρασια και τον θερμοστατη) και μου εχει κοστισει πολυ.Περυσι 2 φορες εμεινα στο δρομο προς Ναυπλιο το καλοκαιρι και γυρισα με οδικη βοηθεια.Για να μην τα πολυλογω ,αλλαξα θερμοστατη την πρωτη και ψυγειο την δευτερη.Ελπιζα οτι θα ειχα καταφερει να το αποσυρω και να παρω καινουριο αλλα δυστυχως τα οικονομικα δεν ειναι τοσο καλα και φετος εγινε το μεγαλο κακο.Αφου του εκανα το σερβις(200 ευρω)και φανηκε οτι ειναι ολα καλα μετα απο λιγο καιρο,αρχισε να σβηνει εν κινησει για λιγα λεπτα αλλα μετα απο λιγο ξαναπαιρνε.Επειδη οσο δεν παρουσιαζε το προβλημα δεν μπορουσαν να βρουν τι φταιει το αφησα να το παρακολουθησουν.Τελικα μου λεει ο μαστορας οτι μαλλον δεν δουλευε καλα η τρομπα βενζινης.Την αλλαζει,αλλα μετα του παρουσιασε παλι το προβλημα και διεγνωσε οτι εχει προβλημα ο εγκεφαλος.Βρισκει απο καποιον λεει καινουριο 375 ευρω με ενα χρονο εγγυηση.Ομολογω οτι αιφνιδιαστηκα και δεν σκεφτηκα να ψαξω για μεταχειρισμενο,ισως δεν πιστευα οτι θα εβρισκα ευκολα και του εδωσα το πρασινο φως.Ο εγκεφαλος εκανε 2 βδομαδες να παραδοθει γιατι λεει ερχοταν απο Αγγλια.Τελικα παραδοθηκε εγκατασταθηκε και πανω που νομιζα οτι τελειωσαμε με παιρνει τηλεφωνο και μου λεει,οτι εχουν προβλημα οι καλωδιωσεις και γιαυτο καηκε ο εγκεφαλος.Το παει σε ηλεκτρολογο(με οδικη βοηθεια για να μη του μεινει),φτιαχνονται και οι καλωδιωσεις οι οποιες μαζι με την εργασια θα κοστισουν 200 ευρω επιπλεον.
Εχουμε δλδ: τρομπα βενζινης 85 ευρω,εγκεφαλος 375 + εργασια συνολο 550 + 200 για τις καλωδιωσεις 750 συνολο.Επισης ο εγκεφαλος τελικα ηταν ανακατασκευασμενος και οχι καινουριος.Τωρα ειναι να το παραλαβω αυριο.Ξερω οτι ειναι ζημιαρικο ,αλλα ολα αυτα μου φενοντε υπερβολικα,Εσεις τι πιστευετε?με εκμεταλευτηκαν?και αν ναι ποιος?ο μαστορας απο το συνεργειο που το πηγα?(τον ξερω χρονια και τον θεωρω ατομο εμπιστοσυνης ,αλλα ποτε δεν ξερεις),αυτος που του πουλησε τον εγκεφαλο?η τιμη δεν ειναι μεγαλη για ανακατασκευασμενο? απο οτι ειδα αργοτερα οι μεταχειρισμενοι ξεκιναγαν απο 80 ευρω.Και ο ανακατασκευασμενος μεταχειρισμενος δεν ειναι?τι διαφορα εχει για να δικαιολογει τετοια τιμη?
Συγνωμμη για το μεγαλο post,αλλα εχω μεγαλο καημο οποιες απαντησεις ευπροσδεκτες.
Ευχαριστω -
Ο μαστορας σε εσφαξε οχι απλα σε εκμεταλλευτηκε..
Φιλος ενδεικτικα εφερε εγκεφαλο απο αγγλια για xantia II 1.8 ,ο οποιος τελικα δε του χρειαστηκε καν αφου τα τζιμανια σε καποια αντιπροσωπεια δεν ειχαν ελεγξει την ασφαλειοθηκη για καμμενες ασφαλειες , με 90e... -
To θέμα ειναι οτι πρώτ το πηγες συνεργείο και μετά ζήτησες συμβουλη.... Εδώ έχει συζητηθεί πολλακις το θέμα με τα ρόβερ και τα συνηθεις προβλήματα τους καθώς και τις προτεινόμενες λύσεις....
-
Πέτα το!!!Πιο φτηνό θα σου έρθει να αγοράσεις άλλο αμάξι.
-
Μπορείς αν θές να το πουλήσεις στο φίλο που του κόλλησε το accent,μιας και του έχεις αλλάξει τόσα πράγματα
-
Ο χρήστης gtsaka έγραψε:
,αυτος που του πουλησε τον εγκεφαλο?η τιμη δεν ειναι μεγαλη για ανακατασκευασμενο? απο οτι ειδα αργοτερα οι μεταχειρισμενοι ξεκιναγαν απο 80 ευρω.Και ο ανακατασκευασμενος μεταχειρισμενος δεν ειναι?τι διαφορα εχει για να δικαιολογει τετοια τιμη?Eδώ είσαι λάθος.Ο ανακατασκευασμένος έχει ελενχθεί και επιδιορθωθεί σε ότι πρόβλημα πιθανόν να είχε,κανονικά έτσι γίνεται.Ο μεταχειρισμένος είναι γουρούνι στο σακί .Ότι τον πλήρωσες πανάκριβα έχεις δίκιο.
-
Δεν ξέρω για τον συγκεκριμένο αλλά πολλοί μάστορες τώρα με την αναδουλειά αντί να προσαρμόσουν προς τα κάτω τις τιμές του κοιτάνε να τα πάρουν όλα από τους λίγους πελάτες που έχει οπότε 'χτυπάνε' όποιον και όπου μπορούνε... κι ό,τι πιάσουν.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν ξέρω για τον συγκεκριμένο αλλά πολλοί μάστορες τώρα με την αναδουλειά αντί να προσαρμόσουν προς τα κάτω τις τιμές του κοιτάνε να τα πάρουν όλα από τους λίγους πελάτες που έχει οπότε 'χτυπάνε' όποιον και όπου μπορούνε... κι ό,τι πιάσουν.Πάντα το έκαναν ( όχι όλοι, αλλά το 95% ) γιαυτό και δεν λιώνουν όταν πεθάνουν από τις κατάρες των πελατών τους.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν ξέρω για τον συγκεκριμένο αλλά πολλοί μάστορες τώρα με την αναδουλειά αντί να προσαρμόσουν προς τα κάτω τις τιμές του κοιτάνε να τα πάρουν όλα από τους λίγους πελάτες που έχει οπότε 'χτυπάνε' όποιον και όπου μπορούνε... κι ό,τι πιάσουν.
Πάντα το έκαναν ( όχι όλοι, αλλά το 95% ) γιαυτό και δεν λιώνουν όταν πεθάνουν από τις κατάρες των πελατών τους.
Πες το ασχετοσύνη, βαρεμάρα, αδιαφορία, λάθος εκτίμηση, απατεωνιά, πες το όπως θέλεις, το αποτέλεσμα είναι ο πόνος της τσέπης του πελάτη χωρίς να υπάρχει αντίστοιχης ποιότητα εργασίας και ανταλλακτικών.
-
Οι καλωδιώσεις είναι κάτι το γενικόλογο, δεν μπορείς να ξέρεις στο έτσι. Η αντλία πες ότι είναι οκ. H χρέωση για τον εγκέφαλο είναι εξοργιστική. Αλλά πρώτα ρωτάνε και μετά συμφωνούνε και πλερώνουνε.
-
ειχα ιδιο θεμα σε ΦΙΑΤ(σβησιμο και καπουτ. Μολις κρυωνε ολα καλα). Τσεκαραμε αντλια μπεκ αισθητηρες οκ. Ενας απο τους γνωστους μαστορες του φορουμ απεφανθη, το ειδε κιολας στο μαγαζι του, να μη μπω σε ακριβες διαδικασιες απλα να εχω το ρεζερβουαρ πανω απο τη μεση ωστε να δροσιζεται η αντλια, που και που να ριχνω ενα καθαριστικο κυκλωματος βενζινης(καθαριστικο, οχι αυξησης οκτανιων) και να προσεχω που βαζω βενζινη και να μην το ζοριζω με αδειο ντεποζιτο. Τα μπεκ δεν βγηκαν για καθαρισμα διοτι θα εκοβαν φραγκα και μου ειπε να δοκιμασω με καθαριστικο και βλεπουμε (7 ευρω στο βενζιναδικο εχει, ειναι για 2 φουλαρισματα). Καποιος υπεθεσε οτι ισως να ηταν και απο κακο εξαερισμο του κυκλωματος βενζινης, βρωμα-μακα, υγρασια στο ντεποζιτο και ισως στο τελος η αντλια να ρουφαγε τη μουργα-λασπη. (καλα ολα αυτα, αλα αλλα τα νοθευμενα καυσιμα, το γραφουν στην ταμπελλα?)
εμενα μου το εχει κανει 3 φορες σε ενα χρονο (η σε 6000 χλμ αν θες ) με κοινα χαρακτηριστικα και τις 3 φορες
- αδειο ντεποζιτο..στο λαμπακι
- πολυ ζεστος καιρος και για ωρα τσιτωμενο το γκαζι.
- βενζινη απο τυχαιο πρατηριο (τις 2 φορες ηταν το ιδιο)
Μολις κρυωνε η αντλια (ειναι εμβαπτιζομενη στο ρεζερβουαρ) ολα καλα. Το μυαλο μου δεν πηγε για εγκεφαλο ουτε μου το ειπανε στο φορουμ σαν υποψια, οι γνωστες συμφορουμιτες. Ενας αλλος μηχανικος ALFISTI μου ειπε οτι ισωσ ειναι αισθητηρας στροφαλου η ρελαντι...αλλα επειδη εχει κοστος, η αντικατασταση, με υποψια και μονο, δεν εκανα κατι.
Και μενα ετσι μου ειπαν οτι αν δεν τους το κανει μπροστα τους πανε ψαχνοντας.
Εσενα ποσο συχνα στο κανει?..χρονικα, συνθηκες, χλμ...περιπου, αν θυμασαι, να εχουμε εναν μπουσουλα...
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ειχα ιδιο θεμα σε ΦΙΑΤ(σβησιμο και καπουτ. Μολις κρυωνε ολα καλα). Τσεκαραμε αντλια μπεκ αισθητηρες οκ. Ενας απο τους γνωστους μαστορες του φορουμ απεφανθη, το ειδε κιολας στο μαγαζι του, να μη μπω σε ακριβες διαδικασιες απλα να εχω το ρεζερβουαρ πανω απο τη μεση ωστε να δροσιζεται η αντλια, που και που να ριχνω ενα καθαριστικο κυκλωματος βενζινης(καθαριστικο, οχι αυξησης οκτανιων) και να προσεχω που βαζω βενζινη και να μην το ζοριζω με αδειο ντεποζιτο. Τα μπεκ δεν βγηκαν για καθαρισμα διοτι θα εκοβαν φραγκα και μου ειπε να δοκιμασω με καθαριστικο και βλεπουμε (7 ευρω στο βενζιναδικο εχει, ειναι για 2 φουλαρισματα). Καποιος υπεθεσε οτι ισως να ηταν και απο κακο εξαερισμο του κυκλωματος βενζινης, βρωμα-μακα, υγρασια στο ντεποζιτο και ισως στο τελος η αντλια να ρουφαγε τη μουργα-λασπη. (καλα ολα αυτα, αλα αλλα τα νοθευμενα καυσιμα, το γραφουν στην ταμπελλα?)εμενα μου το εχει κανει 3 φορες σε ενα χρονο (η σε 6000 χλμ αν θες ) με κοινα χαρακτηριστικα και τις 3 φορες
- αδειο ντεποζιτο..στο λαμπακι
- πολυ ζεστος καιρος και για ωρα τσιτωμενο το γκαζι.
- βενζινη απο τυχαιο πρατηριο (τις 2 φορες ηταν το ιδιο)
Μολις κρυωνε η αντλια (ειναι εμβαπτιζομενη στο ρεζερβουαρ) ολα καλα. Το μυαλο μου δεν πηγε για εγκεφαλο ουτε μου το ειπανε στο φορουμ σαν υποψια, οι γνωστες συμφορουμιτες. Ενας αλλος μηχανικος ALFISTI μου ειπε οτι ισωσ ειναι αισθητηρας στροφαλου η ρελαντι...αλλα επειδη εχει κοστος, η αντικατασταση, με υποψια και μονο, δεν εκανα κατι.
Και μενα ετσι μου ειπαν οτι αν δεν τους το κανει μπροστα τους πανε ψαχνοντας.
Εσενα ποσο συχνα στο κανει?..χρονικα, συνθηκες, χλμ...περιπου, αν θυμασαι, να εχουμε εναν μπουσουλα...
Και μια ματιά σε πολλαπλασιαστή δεν θα έκανε κακό, σε πολλούς ραγίζει η μόνωση και όταν ζεσταθούν υπάρχει διαρροή του ρεύματος στη γείωση, ο αισθητήρας στροφάλου κατά 99% όταν έχει πρόβλημα δεν παίρνει μπροστά ο κινητήρας, οι ECU
( εγκέφαλοι ) είναι πολύ ανθεκτικά εξαρτήματα και σπάνια - χτυπάνε - συνήθως στα συνεργεία ψάχνουν μια βλάβη αλλάζοντας με τη σειρά εξαρτήματα και πληρώνει το κορόϊδο, οπότε αν αλλάξουν το μισό μηχανοστάσιο, θα βρεθεί και η βλάβη. -
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας,αν και οντως ειναι κατοπιν εορτης,με δικη μου ευθυνη βεβαια αφου αργησα να ανοιξω το θεμα εδω(παρεμπιπτοντως ειμαι καινουριος στο forum),αλλα τουλαχιστον το παθημα να γινει μαθημα και να ειμαι υποψιασμενος και καλυτερα προετοιμασμενος στο μελλον.Οσο για το αυτοκινητο το πηρα σημερα,φενεται οκ,ελπιζω να μην εχω αλλα απροοπτα.Ειμαι αποφασισμενος να το αποσυρω καποια στιγμη,αλλα τουλαχιστον αφου μου κοστισε τοσο η επισκευη να το κρατησω για λιγο διαστημα για να κανω -και καλα-αποσβεση !.
Ο εγκεφαλος εχει ενα χρονο εγγυηση και στην οψη φενεται σαν καινουριος.Με λιγο ψαξιμο που εκανα στο forum εδω αλλα και σε αλλα site ειδα οτι και για τις αλλες μαρκες αυτοκινητων οι ανακατασκευασμενοι περιπου τοσο κοστιζουν.Παρολα αυτα εξακολουθω να νιωθω οτι πληρωσα πολυ περισσοτερα απο οτι θα επρεπε.Ευχαριστω για τις απαντησεις σας,απο δω και στο εξης θα παρακολουθω ανελλιπως το forum,γιατι ειναι πραγματι πολυ χρησιμο και κατατοπιστικο. -
Όλο και ενισχύεται η τάση να πληρώνεις περισσότερο όχι την αξία του αυτοκινήτου αλλά τη χρήση του.
Με την μείωση της τιμής των μτχ (ειδικά το βούλιαγμα των >1929 κυβικών), την αύξηση τιμής βενζίνης, ασφαλίστρων, σήματος κλπ και την ακριβή τιμή χρέωσης συνεργείων το παραπάνω επαληθεύεται θριαμβευτικά. Οπότε μην σκέφτεσαι ότι πλήρωσες για ένα αυτοκίνητο που δεν τα αξίζει αλλά για την υπηρεσία που σου παρέχει. -
Μεχρι ενος σημειου εχεις δικιο,αλλα το αυτοκινητο οντως δεν τα αξιζει...
Το θεμα ειναι τι βλαβη θα βγαλει ακομα και κατα ποσο μπορεις να του εχεις εμπιστοσυνη. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όλο και ενισχύεται η τάση να πληρώνεις περισσότερο όχι την αξία του αυτοκινήτου αλλά τη χρήση του.
Με την μείωση της τιμής των μτχ (ειδικά το βούλιαγμα των >1929 κυβικών), την αύξηση τιμής βενζίνης, ασφαλίστρων, σήματος κλπ και την ακριβή τιμή χρέωσης συνεργείων το παραπάνω επαληθεύεται θριαμβευτικά. Οπότε μην σκέφτεσαι ότι πλήρωσες για ένα αυτοκίνητο που δεν τα αξίζει αλλά για την υπηρεσία που σου παρέχει.Mε τα ίδια χρήματα αγόραζε άλλο ένα ίδιο http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=
-
Xaxaxa
Θα του βγαλει και πινακιδες ιστορικου καποια στιγμη και ολα ΟΚ! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Όλο και ενισχύεται η τάση να πληρώνεις περισσότερο όχι την αξία του αυτοκινήτου αλλά τη χρήση του.
Με την μείωση της τιμής των μτχ (ειδικά το βούλιαγμα των >1929 κυβικών), την αύξηση τιμής βενζίνης, ασφαλίστρων, σήματος κλπ και την ακριβή τιμή χρέωσης συνεργείων το παραπάνω επαληθεύεται θριαμβευτικά. Οπότε μην σκέφτεσαι ότι πλήρωσες για ένα αυτοκίνητο που δεν τα αξίζει αλλά για την υπηρεσία που σου παρέχει.Mε τα ίδια χρήματα αγόραζε άλλο ένα ίδιο http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=
Έχει ένα με 1.200.000 χλμ!!!
Θα πουλήσει τα προβλήματά του και θα αγοράσει άλλα!!
Rover 214 si tου 1992,το μισω !!!