-
Καλώς σας βρίσκω. Έχοντας ένα Peugeot 207 1.6 120hp, μπαίνω στην διαδικασία για διάφορους λόγους να το αλλάξω. Το εν λόγω αυτοκίνητο σε θέμα κατανάλωσης με απογοήτευσε. Ψάχνω ένα εκ των Panda 100 και Mito 1.4 135(???) αποσκοπώντας σε ένα με δύο κλικ μικρότερης κατανάλωσης. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο είδα διάφορες τιμές κατανάλωσης που περισσότερο με αποπροσανατόλισαν.Κατά συνέπεια η ερώτησή μου είναι η εξής. Αν ισχύει πως τα δυο αυτά αυτοκίνητα είναι οικονομικότερα, ποιά έκδοση του Μιτο μου προτείνετε για μια καλή σχέση οικονομίας και επιδόσεων και στην συνέχεια ας την συγκρίνουμε με το Panda 100.
-
Καλώς σας βρίσκω. Έχοντας ένα Peugeot 207 1.6 120hp, μπαίνω στην διαδικασία για διάφορους λόγους να το αλλάξω. Το εν λόγω αυτοκίνητο σε θέμα κατανάλωσης με απογοήτευσε. Ψάχνω ένα εκ των Panda 100 και Mito 1.4 135(???) αποσκοπώντας σε ένα με δύο κλικ μικρότερης κατανάλωσης. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο είδα διάφορες τιμές κατανάλωσης που περισσότερο με αποπροσανατόλισαν.Κατά συνέπεια η ερώτησή μου είναι η εξής. Αν ισχύει πως τα δυο αυτά αυτοκίνητα είναι οικονομικότερα, ποιά έκδοση του Μιτο μου προτείνετε για μια καλή σχέση οικονομίας και επιδόσεων και στην συνέχεια ας την συγκρίνουμε με το Panda 100.
-
Καλώς σας βρίσκω. Έχοντας ένα Peugeot 207 1.6 120hp, μπαίνω στην διαδικασία για διάφορους λόγους να το αλλάξω. Το εν λόγω αυτοκίνητο σε θέμα κατανάλωσης με απογοήτευσε. Ψάχνω ένα εκ των Panda 100 και Mito 1.4 135(???) αποσκοπώντας σε ένα με δύο κλικ μικρότερης κατανάλωσης. Ψάχνοντας στο διαδίκτυο είδα διάφορες τιμές κατανάλωσης που περισσότερο με αποπροσανατόλισαν.Κατά συνέπεια η ερώτησή μου είναι η εξής. Αν ισχύει πως τα δυο αυτά αυτοκίνητα είναι οικονομικότερα, ποιά έκδοση του Μιτο μου προτείνετε για μια καλή σχέση οικονομίας και επιδόσεων και στην συνέχεια ας την συγκρίνουμε με το Panda 100.
-
Μου δημιουργείς πολλές απορίες.
Γιατί σε απογοήτευσε, πόσο κατανάλωση έχει; Μήπως δεν είναι και τόσο υψηλή όσο νομίζεις;
Και πόσο έχεις δει με άλλα αυτοκίνητα; Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί εσύ να φταις για την αυξημένη κατανάλωση, ο τρόπος που οδηγάς;
Και τι σε κάνει να νομίζεις ότι η Μίτο στα χέρια σου θα έχει χαμηλότερη;
Και γενικά τι διατίθεσαι να θυσιάσεις για να πετύχεις την πιο χαμηλή κατανάλωση; Με το Πάντα που αναφέρεις ήδη πέφτεις μια κατηγορία κάτω. Και γιατί να μην πάρεις το απλό, το 1100 που είναι ακόμα πιο οικονομικό.... ή το ντίζελ; -
Σύμφωνα με τον υπολογιστή ήταν γύρω στο 8,4. Όσο και να φταίω τόσο περίπου δίνουν και άλλοι οδηγοί του. Στο Mito κατά τας γραφάς
είμαστε στα 7,4 σε όλες τις εκδόσεις πλην της top(177hp) πράγμα που μου κάνει μια μικρή εντύπωση. Γενικά θέλω να συνδυάσω το γούστο μου με κάποιες επιδόσεις και κάποια καλύτερη κατανάλωση. Θέλω να φτιάξω την καλύτερη δυνατή ισορροπία σε αυτό και αυτός είναι ο λόγος που πχ δεν κοιτάω το 1100.
-
Τα λεφτα που θα δωσεις πιθανα για ν αλλαξεις αμαξι τα χεις βαλει κατω να δεις ποσο καιρο θα κανεις να τ αποσβεσεις με διαφορα της ταξης του 1 λιτρου ανα 100km? προσωπικα δε, πιστευω οτι με αυτα που κοιτας ισως και να μη δεις διαφορα..
Αποψη μου χτυπα καποιο diesel γιατι με 1 λιτρο/100km λιγοτερο μαλλον θα ξαναψαχτεις συντομα για αλλαγη .. -
Ο χρήστης ChrisVsChris έγραψε:
Στο Mito κατά τας γραφάςείμαστε στα 7,4 σε όλες τις εκδόσεις πλην της top(177hp) πράγμα που μου κάνει μια μικρή εντύπωση.
ποιες πηγές δίνουν 7,4 στη μίτο? με τις ίδιες συνθήκες που μετράς εσύ το 207?
γενικά την ίδια κατανάλωση κ +-1 λίτρο θα έχεις κ με τη μίτο κ με το παντα (λόγω κοντών σχεσεων) οπότε αν δεν αντεχεις τις βενζίνες, όπως λεει κ ο nonos παρε ντιζελ ή (λεω εγώ) βαλε υγραεριο στο 207 αν ο κινητήρας του είναι έμμεσου ψεκασμού -
Άμεσου ψεκασμού ειναι το 1,6 με τα 120 chemic.
Στο θέμα μας, φίλε δε πρόκειται να κάνεις οικονομία με κανένα από δαύτα. Απλά με τη Mito θα χεις πολύ παραπάνω δύναμη και ροπή. Επίσης άσε τι λένε θεωρητικά οι καταναλώσεις. Ειδικά μέσα στην πόλη η AR καίει. Αν θες να κάνεις οικονομία πρέπει να δεις άλλα μοντέλα ή άλλες εκδόσεις.
-
Άμεσου ψεκασμού ειναι το 1,6 με τα 120 chemic.
κ εγώ έτσι ήξερα, αλλά στο θέμα με το υγραεριο αναφερθηκε πως είναι έμμεσου κ άμεσου είναι η τουρμπο εκδοση του
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Άμεσου ψεκασμού ειναι το 1,6 με τα 120 chemic.ΕΜΜΕΣΟΥ
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άμεσου ψεκασμού ειναι το 1,6 με τα 120 chemic.
ΕΜΜΕΣΟΥ
Οκ, My fault, όταν κοιτούσα για το 207 είχα την εντύπωση ότι λέγανε πως το 1,4 με τα 95 και το 1,6 με τα 120 είναι άμεσου. 'Η λέγανε μαλακίες τότε, ή θυμάμαι λάθος
-
έμμεσο και τα δύο
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
έμμεσο και τα δύοΜάλιστα, Thanks
-
Μάλιστα guys, πήρα κάποιες απαντήσεις. Το θέμα είναι πως ακόμα και στα diesel ένα σημαντικό μερίδιο που θα γλυτώσεις από την συντήρησή του, θα το δώσεις στην αγορά. Ψάχνω μια μέση λύση καθώς δεν θέλω να θυσιάσω τα πάντα για την οικονομία. Προς απάντηση του Chemic, οι πήγες για τις καταναλώσεις που έγραψα αφορούν αστικό κύκλο από χαρακτηριστικά που βρήκα στο ίντερνετ, συν του ότι στο Peugeot η ίδια τιμή επαληθευόταν στην μέση κατανάλωση του υπολογιστή ταξιδίου!
Σας ευχαριστώ!! Αν έχει κάποιος να προσθέσει κάτι καλοδεχούμενο!!! -
Για το Panda 100 γύρω στα 7 με 7,5 πραγματική μικτή κατανάλωση με ήπια οδήγηση θα έλεγα...
-
με το panda ισως δεις μια καλυτερη καταναλωση!
με το Mito δεν θα το ελεγα... στα ιδια επιπεδα με το 207 ειναι, μην σου πω και ενα κλικ πιο πανω! -
Χωρίς να θέλω να κουράζω ή να βγαίνω off topic, αλλά μιας και ειπώθηκε ο όρος υγραέριο και χωρίς να ξέρω πολλά για αυτό, θα ήταν ok η εγκατάστασή του σε κάποιο από τα δύο;
-
Θεωρώ φυσιολογική την κατανάλωση του 207 με το βάρος που έχει.
Για κάτι ποιο οικονομικό σε κατανάλωση θα κοιτούσα κάτι από Ιαπωνία και με κινητήρα κάπου εκεί στα 1300cc.
Κανά Swift, Colt, Yaris, Mazda 2, κλπ...
Επίσης πολύ καλά σε κατανάλωση είναι τα μικρά της Daihatsu αλλά μάλλον από ομορφιά δεν λένε και πολλά... Από χώρους όμως είναι πολύ καλά. -
Γενικά για κίνηση στην πόλη μετράει πολύ το βάρος. Όσο πιο ελαφρύ τόσο πιο οικονομικό.
-
Ο χρήστης ChrisVsChris έγραψε:
Χωρίς να θέλω να κουράζω ή να βγαίνω off topic, αλλά μιας και ειπώθηκε ο όρος υγραέριο και χωρίς να ξέρω πολλά για αυτό, θα ήταν ok η εγκατάστασή του σε κάποιο από τα δύο;για να βγεις από το δίλημμα θα σου πρότεινα το εξής. Βάλε αγγελία το 207. Μόλις δεις πόσο πιανει θα αποφασίσεις να το κρατήσεις. Αν παρόλαυτα σε τρωει η...(κωλο)τσέπη σου βρες μια μιτο να οδηγήσεις. Θα δεις ο μονος λόγος που θα πεις ότι τη θες σε σχέση με το 207 είναι το τουρμπο. Τουλάχιστον εμένα μονο σε αυτό μου φανηκε καλύτερη η μιτο, ενώ στα άλλα χειρότερη η ισάξια (χειρότερη ποιοτητα υλικών, ίδιοι χώροι, χειρότερο τιμόνι, χειρότερη ισορροπια άνεσης κρατήματος). Προσωπική γνώμη παντα, απλά στο λεω γιατί θα χάσεις λεφτά, οποτε μη πας στα τυφλά.
ολα παιρνουν υγραεριο. Κόστος 800 ευρώ, οικονομία 30-40% στα λεφτά που δίνεις τώρα. Απλά με το lpg θα εχεις στο μυαλό σου (δικαιως ή αδίκως) να μην σκιζεις το αμαξι. Πράγμα που θα το κάνεις γυρνώντας σε βενζίνη (κ καλά, αφού θα σε πιανει η τσιγκουνια κ δεν θα θες να το δουλεύεις βενζίνη )
Peugeot 207 - Fiat panda 100 - Alfa Romeo Mito OIKONOMIA