-
Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...
-
Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...
-
Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...
-
Ο χρήστης Grigoris93 έγραψε:
Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...Τα πάντα γίνονται.Το πόσο συμφέρει και πόσο νόμιμο θα είναι το αποτέλεσμα όμως είναι άλλο θέμα. Αν είναι να στοιχίσει πιο πολλά από ένα καινούργιο.........................
-
Ενα καλορυθμισμενο και σωστα συντηρημένο παλιο αυτοκινητο δεν καιει τα κερατα του.
Τα τελη κυκλοφοριας για τα παλια αυτοκινητα δεν υπολογιζονται αναλογα με τις εκπομπες ρυπων, οποτε δεν θα γλυτωσεις τιποτα αν αλαξεις κινητηρα.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Ενα καλορυθμισμενο και σωστα συντηρημένο παλιο αυτοκινητο δεν καιει τα κερατα του.Τα τελη κυκλοφοριας για τα παλια αυτοκινητα δεν υπολογιζονται αναλογα με τις εκπομπες ρυπων, οποτε δεν θα γλυτωσεις τιποτα αν αλαξεις κινητηρα.
+1
Ase που με τις αλλαγες που γινονται καθε χρονο στα τελη,δεν μπορεις να προγραμματισεις ασφαλως κατι τετοιο.Μπορει πχ απο του χρονου τα τελη να υπολογιζονται με βαση την ιπποδυναμη.Τοτε τα παλια αυτοκινητα θα ειναι σαφως ωφελημενα,σε αντιθεση με τα καινουρια. -
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Βάλε ηλεκτροκινητήρα σε σκαθάρι ή 2CV και θα είσαι πρώτος! -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Βάλε ηλεκτροκινητήρα σε σκαθάρι ή 2CV και θα είσαι πρώτος!
Καλά ρε μαστόρια, βγάζουν άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα;
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Βάλε ηλεκτροκινητήρα σε σκαθάρι ή 2CV και θα είσαι πρώτος!
Καλά ρε μαστόρια, βγάζουν άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα;
Ναι.
Είναι λίγο χρονοβόρα διαδικασία (και ίσως σου φανώ χρήσιμος και εγώ μια φορά λόγω επαγγέλματος) αλλά γίνεται. -
σκαθαρος που να μην κανει πατ πατ πατ πατ? ε οχι....
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
σκαθαρος που να μην κανει πατ πατ πατ πατ? ε οχι....Θα το βάλουμε σε cd σαν τη ντηζελομαζεράτι, ρε!
-
πόσο θα στοίχιζε να γίνει ηλεκτρικό; και τι χαρακτηριστικά θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας;
-
Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
πόσο θα στοίχιζε να γίνει ηλεκτρικό; και τι χαρακτηριστικά θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας;Οπως ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα : πολυ ροπη, αθορυβο, μεγαλο βαρος, μικρη αυτονομια, πολλες ωρες φορτησης.
Προς το παρων, ο κινητηρας εσωτερικης καυσης κερδιζει.
-
Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
πόσο θα στοίχιζε να γίνει ηλεκτρικό; και τι χαρακτηριστικά θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας;Δες εδώ:
http://www.e-volks.com/about.html(εχω δει από κοντά τέτοιο! )
-
Μια ηλεκτρομηχανη βιομηχανικου τύπου με 200 άλογα πχ τροποπιημενη στο σαζμαν και μπαταρίες. Κοντα 2-3 χιλιάρικα χωρίς τα περαστικα μετατροπές αλλα μετά θα σηκώνεται σούζα.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Μια ηλεκτρομηχανη βιομηχανικου τύπου με 200 άλογα πχ τροποπιημενη στο σαζμαν και μπαταρίες. Κοντα 2-3 χιλιάρικα χωρίς τα περαστικα μετατροπές αλλα μετά θα σηκώνεται σούζα.....Για αρχή, με το που θα ξεκινήσει το μοτέρ το σαζμάν όπως είναι το παίρνεις στη μασχάλη και φεύγεις.
Ένα μοτέρ ασύγχρονο της τάξης των 150KW ζυγίζει άνετα πάνω από έναν τόνο και είναι πάνω από 1.5m σε μηκός και 1 σε διάμετρο χωρίς την φτερωτή του. Κόστος έχει αρκετά λιγότερο από αυτό που λες (ανάλογα με τον τύπο, τους πόλους/στροφές, βέβαια κλπ). Θα χρειαστείς και ένα inverter καθώς και φίλτρα που θα κόβουν τις αρμονικές από τον DCAC converter που κοστίζει αρκετά παραπάνω από το μοτέρ και έχει μέγεθος ντουλάπας.
Επιπλέον, απλά μαθηματικά, ακόμα και να τα κατάφερνες να τα χώσεις (άσε στην άκρη 1 κάρο φαινόμενα ηλεκτρικά, θερμικά κλπ για τα φρένα και πολλά άλλα -δεν είναι φτιαγμένοι για να ανεβοκατεβάζουν στροφές_) για να πάρεις 150KW έστω χωρίς απώλειες στο κονβερτερ (που θα πρέπει να το φτιάξεις μόνος σου με διόδια, θα ζυγίζει άλλα 100 και οπωσδήποτε θα είναι υδρόψυκτο), από ένα κύκλωμα μπαταριών στα 144 volt (σπάταλα) θέλεις...χμμμ κανα 1000ρι αμπερ στο DC.... έχεις υπόψη σου τι καλώδια θέλεις για αυτό;
Είσαι σίγουρος πως θέλεις, τώρα, να δούμε μέσες άκρες πόσες μπαταρίες μολύβδου οξέος των πες 65Αh/12V θέλεις για να παίρνεις το 1/5 σε μικτό κύκλο σου λέω από αυτά τα 150ΚW για μια ώρα; Καμιά 40ριά...(μιλάς δλδ με το καλημέρα για άλλα 800κιλά)...(μην μου την πέσετε οι ηλεκτρόγοι τώρα, χοντρικά λέμε)
Για την ιστορία, ένας συρμός του μετρό είναι πρπ 1.2ΜW και χρησιμοποιεί αρκετά DC μοτέρ με μόνιμους μαγνήτες.
-
Ή απλά ένα yasa-400
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ή απλά ένα yasa-400Sent from my Note 2 using smoke signals.
ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ότι δε θα τη βγάλεις με μια απλή αναφορά στο μοτέρ μόνο... έχεις εμπειρία πλέον, ξέρασέ τα όλα!
-
Το 750 το είχαμε στην προηγούμενη μηχανή. Στο τέλος της σεζόν του 11, το επιστρέψαμε στην yasa μαζί με την τηλεμετρία μας. Αυτοί το ανοίξανε, το μελέτησαν και μας το έστειλαν πίσω λέγοντάς μας ότι μπορούμε να το ανεβάσουμε στα 1000 Nm καθώς φάνηκε πως δεν μασούσε μια. Βέβαια εκείνο ήταν αρκετά χαμηλόστροφο, νομίζω είχε peak 2000 κάτι στροφές οπότε ήθελε άλλο γραναζωμα.
Το 400 που πήραμε φέτος είναι φοβερό, το έχουμε περιορισμένο στις 7k καθώς δεν έχει νόημα να πάμε πιο ψηλά, ήδη η θεωρητική τελική είναι πάνω από 200 μίλια και θα μείνουμε από μπαταρία. Η ροπή που βγάζει το ρημάδι είναι τρομερή, αναγκαστικά έχουμε launch control και εξελίσσουμε traction control σε συνεργασία με αισθητήρες συμπίεσης/έκτασης στο πιρούνι και τον πίσω βραχίονα.
Το αν είναι αθόρυβο δυστυχώς δεν μπορώ να το διαπιστώσω, λόγω αγωνιστικής αλυσίδας ο θόρυβος είναι αρκετός...
Sent from my Note 2 using smoke signals.
Παλιο αυτοκινητο με νεα υλικα