Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παλιο αυτοκινητο με νεα υλικα
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Παλιο αυτοκινητο με νεα υλικα
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    14
    28
    293
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      grigoris93 last edited by

      Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        grigoris93 last edited by

        Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          grigoris93 last edited by

          Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Grigoris93 έγραψε:
            Καλησπερα..Ειμαι τελειως ασχετος με θεματα αυτοκινητων..Και η ερωτηση ειναι τελειως θεωρητικη..Αυτο που θελω να ρωτησω..ειναι ποσο εφικτο ειναι καποιος να αγορασει ενα παλιο αμαξι αλλα για να μην καιει τα κερατα του και να μν πληρωνεις λογω εκπομπως τα κερατα σου, να του βαλει καινουργιους κινητηρες κλπ κλπ...

            Τα πάντα γίνονται.Το πόσο συμφέρει και πόσο νόμιμο θα είναι το αποτέλεσμα όμως είναι άλλο θέμα. Αν είναι να στοιχίσει πιο πολλά από ένα καινούργιο.........................

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ronnie last edited by

              Ενα καλορυθμισμενο και σωστα συντηρημένο παλιο αυτοκινητο δεν καιει τα κερατα του.

              Τα τελη κυκλοφοριας για τα παλια αυτοκινητα δεν υπολογιζονται αναλογα με τις εκπομπες ρυπων, οποτε δεν θα γλυτωσεις τιποτα αν αλαξεις κινητηρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiat127 last edited by

                Ο χρήστης ronnie έγραψε:
                Ενα καλορυθμισμενο και σωστα συντηρημένο παλιο αυτοκινητο δεν καιει τα κερατα του.

                Τα τελη κυκλοφοριας για τα παλια αυτοκινητα δεν υπολογιζονται αναλογα με τις εκπομπες ρυπων, οποτε δεν θα γλυτωσεις τιποτα αν αλαξεις κινητηρα.

                +1
                Ase που με τις αλλαγες που γινονται καθε χρονο στα τελη,δεν μπορεις να προγραμματισεις ασφαλως κατι τετοιο.Μπορει πχ απο του χρονου τα τελη να υπολογιζονται με βαση την ιπποδυναμη.Τοτε τα παλια αυτοκινητα θα ειναι σαφως ωφελημενα,σε αντιθεση με τα καινουρια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  niga last edited by

                  Βάλε ηλεκτροκινητήρα σε σκαθάρι ή 2CV και θα είσαι πρώτος!

                  Youtube Video

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                    Βάλε ηλεκτροκινητήρα σε σκαθάρι ή 2CV και θα είσαι πρώτος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      p6b last edited by

                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                      Βάλε ηλεκτροκινητήρα σε σκαθάρι ή 2CV και θα είσαι πρώτος!

                      Καλά ρε μαστόρια, βγάζουν άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης P6B έγραψε:

                        Βάλε ηλεκτροκινητήρα σε σκαθάρι ή 2CV και θα είσαι πρώτος!

                        Καλά ρε μαστόρια, βγάζουν άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα αυτά τα πράγματα;

                        Ναι.
                        Είναι λίγο χρονοβόρα διαδικασία (και ίσως σου φανώ χρήσιμος και εγώ μια φορά λόγω επαγγέλματος) αλλά γίνεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kp61 last edited by

                          σκαθαρος που να μην κανει πατ πατ πατ πατ? ε οχι....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Ο χρήστης KP61 έγραψε:
                            σκαθαρος που να μην κανει πατ πατ πατ πατ? ε οχι....

                            Θα το βάλουμε σε cd σαν τη ντηζελομαζεράτι, ρε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman21 last edited by

                              πόσο θα στοίχιζε να γίνει ηλεκτρικό; και τι χαρακτηριστικά θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ronnie last edited by

                                Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
                                πόσο θα στοίχιζε να γίνει ηλεκτρικό; και τι χαρακτηριστικά θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας;

                                Οπως ολα τα ηλεκτρικα αυτοκινητα : πολυ ροπη, αθορυβο, μεγαλο βαρος, μικρη αυτονομια, πολλες ωρες φορτησης.

                                Προς το παρων, ο κινητηρας εσωτερικης καυσης κερδιζει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Ο χρήστης Iceman21 έγραψε:
                                  πόσο θα στοίχιζε να γίνει ηλεκτρικό; και τι χαρακτηριστικά θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας;

                                  Δες εδώ:
                                  http://www.e-volks.com/about.html

                                  (εχω δει από κοντά τέτοιο! )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greek last edited by

                                    Μια ηλεκτρομηχανη βιομηχανικου τύπου με 200 άλογα πχ τροποπιημενη στο σαζμαν και μπαταρίες. Κοντα 2-3 χιλιάρικα χωρίς τα περαστικα μετατροπές αλλα μετά θα σηκώνεται σούζα.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης Greek έγραψε:
                                      Μια ηλεκτρομηχανη βιομηχανικου τύπου με 200 άλογα πχ τροποπιημενη στο σαζμαν και μπαταρίες. Κοντα 2-3 χιλιάρικα χωρίς τα περαστικα μετατροπές αλλα μετά θα σηκώνεται σούζα.....

                                      Για αρχή, με το που θα ξεκινήσει το μοτέρ το σαζμάν όπως είναι το παίρνεις στη μασχάλη και φεύγεις.
                                      Ένα μοτέρ ασύγχρονο της τάξης των 150KW ζυγίζει άνετα πάνω από έναν τόνο και είναι πάνω από 1.5m σε μηκός και 1 σε διάμετρο χωρίς την φτερωτή του. Κόστος έχει αρκετά λιγότερο από αυτό που λες (ανάλογα με τον τύπο, τους πόλους/στροφές, βέβαια κλπ). Θα χρειαστείς και ένα inverter καθώς και φίλτρα που θα κόβουν τις αρμονικές από τον DCAC converter που κοστίζει αρκετά παραπάνω από το μοτέρ και έχει μέγεθος ντουλάπας.
                                      Επιπλέον, απλά μαθηματικά, ακόμα και να τα κατάφερνες να τα χώσεις (άσε στην άκρη 1 κάρο φαινόμενα ηλεκτρικά, θερμικά κλπ για τα φρένα και πολλά άλλα -δεν είναι φτιαγμένοι για να ανεβοκατεβάζουν στροφές_) για να πάρεις 150KW έστω χωρίς απώλειες στο κονβερτερ (που θα πρέπει να το φτιάξεις μόνος σου με διόδια, θα ζυγίζει άλλα 100 και οπωσδήποτε θα είναι υδρόψυκτο), από ένα κύκλωμα μπαταριών στα 144 volt (σπάταλα) θέλεις...χμμμ κανα 1000ρι αμπερ στο DC.... έχεις υπόψη σου τι καλώδια θέλεις για αυτό;
                                      Είσαι σίγουρος πως θέλεις, τώρα, να δούμε μέσες άκρες πόσες μπαταρίες μολύβδου οξέος των πες 65Αh/12V θέλεις για να παίρνεις το 1/5 σε μικτό κύκλο σου λέω από αυτά τα 150ΚW για μια ώρα; Καμιά 40ριά...(μιλάς δλδ με το καλημέρα για άλλα 800κιλά)...

                                      (μην μου την πέσετε οι ηλεκτρόγοι τώρα, χοντρικά λέμε)

                                      Για την ιστορία, ένας συρμός του μετρό είναι πρπ 1.2ΜW και χρησιμοποιεί αρκετά DC μοτέρ με μόνιμους μαγνήτες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ή απλά ένα yasa-400

                                        Sent from my Note 2 using smoke signals.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          d-jet last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Ή απλά ένα yasa-400

                                          Sent from my Note 2 using smoke signals.

                                          ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ότι δε θα τη βγάλεις με μια απλή αναφορά στο μοτέρ μόνο... έχεις εμπειρία πλέον, ξέρασέ τα όλα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Το 750 το είχαμε στην προηγούμενη μηχανή. Στο τέλος της σεζόν του 11, το επιστρέψαμε στην yasa μαζί με την τηλεμετρία μας. Αυτοί το ανοίξανε, το μελέτησαν και μας το έστειλαν πίσω λέγοντάς μας ότι μπορούμε να το ανεβάσουμε στα 1000 Nm καθώς φάνηκε πως δεν μασούσε μια. Βέβαια εκείνο ήταν αρκετά χαμηλόστροφο, νομίζω είχε peak 2000 κάτι στροφές οπότε ήθελε άλλο γραναζωμα.

                                            Το 400 που πήραμε φέτος είναι φοβερό, το έχουμε περιορισμένο στις 7k καθώς δεν έχει νόημα να πάμε πιο ψηλά, ήδη η θεωρητική τελική είναι πάνω από 200 μίλια και θα μείνουμε από μπαταρία. Η ροπή που βγάζει το ρημάδι είναι τρομερή, αναγκαστικά έχουμε launch control και εξελίσσουμε traction control σε συνεργασία με αισθητήρες συμπίεσης/έκτασης στο πιρούνι και τον πίσω βραχίονα.

                                            Το αν είναι αθόρυβο δυστυχώς δεν μπορώ να το διαπιστώσω, λόγω αγωνιστικής αλυσίδας ο θόρυβος είναι αρκετός...

                                            Sent from my Note 2 using smoke signals.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr