-
Ακριβοδικαιος ο Billys!
-
Ο χρήστης Billys! έγραψε:
Είχε μια χαρά θέαμα , σχεδόν όλοι κάναμε-νε υπερβολές (τετακέ, σβούρες, μπλοκαρίσματα, έξοδοι ανέπαφοι ,κλπ)
Πολύ μεγάλο ποσοστό των συμμετοχών κινήθηκε αρκετά γρήγορα (με βασικό λόγο το ότι δεν μπορούσες σε πολλά σημεία να κάνεις ουσιαστική ζημιά στο αυτοκίνητο )
Αυτό με το 2 στα 3 δεν ξέρω πως μας προέκυψε ,δίπλα πάντως έχουν το 3 (να μετράνε ) στα 4 περάσματα.
με 2 περάσματα ειδικών των 7 λεπτών , θα έχουμε αγώνα 14 λεπτών....
Πάντως σαν διαδρομή μια χαρά ήταν!!! ( με εξαίρεση τις σημάνσεις στα εσωτερικά των στροφών, κάτι που σημειώθηκε για το μέλλον και από τους οργανωτές )ετσι ακριβως!...μια χαρα θεαμα! και οριακα στριψιματα,και οριακα φρενα -με ή χωρις χειροφρενιες....
καποια περασματα μου θυμισαν αναβαση.μπραβο σε ΟΛΑ τα πληρωματα για την προσπαθεια τους.η οριοθετηση με κορδελες ομως ΔΕΝ νομιζω οτι βοηθουσε τους οδηγους...αν δν υπαρχαν και τα jersey με τα βελη
ακριβως πανω στη στροφη,εχω την εντυπωση οτι πολλοι θα πηγαιναν απλα ευθεια...
τωρα θα μου πεις τι να βαλεις σε 10χιλ διαδρομης....αυτο ειναι προβλημα της οργανωσης,φανταζομαι...!
το promotion και η διαφημιση του αγωνα ομως ηταν.... πως να ερθει κοσμος...
οι περισσοτεροι γνωριζαν για drift το Σαβατο,οχι ομως για Ραλλυ τη Κυριακη...
φτανοντας στο φαναρι για να στριψεις για αεροδρομιο,πραγματικα με ΤΙΠΟΤΑ δν μπορουσες να καταλαβεις
οτι γινεται αγωνας με 85 συμμετοχες...Αυτό που λες (εσύ όπως και άλλοι φυσικά και πολύ λογικά το θέτεις ) για τις κορδέλες , πέρα από μια εξτρά σήμανση κορυφών, τα υπόλοιπα μην νομίζεις ότι είναι ιδιαίτερο πρόβλημα(από μέσα) ,για τον λόγο ότι κάνουμε αγώνα ράλλυ που υποτίθεται μας διαβάζει το ποίημα το τσουβάλι.... εεεεε ο συνοδηγός που έχουμε στο πλάι μας, οπότε ακόμα και με κιμωλία να είναι χαραγμένος ένας δρόμος τα χοντρά τα έχουμε γραμμένα* , τις κορυφές όντως τις χάναμε ,αλλά δεν έτρεχε και τίποτα.... **ειδικά από τη στιγμή που ήταν για όλους μας το ίδιο ** (5 φορές τα είδαμε το σάββατο και 3 φορές την κυριακή στον αγώνα ) και αυτή ήταν μια από τις μεγαλύτερες διαφορές-προκλήσεις σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αγώνα έχουμε συνηθίσει στην ελλάδα.
*στα ράλλυ καλό είναι να μάθουμε να γράφουμε σωστά και ο αγώνας εκεί ,παρόλο που ήταν λίγο μικι μάους, ήταν ένα τέτοιο μάθημα
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Εμένα πάλι μου είναι αδιάφορο αν θα μετράνε και τα τρία περάσματα ή δύο από τα τρία. Πιο σημαντικό θεωρώ την **σωστή προβολή **και επιλογή των ειδικών διαδρομών που μπορούν να βγάλουν θέαμα. Ε, το Ελληνικό σαν ειδική, δυστυχώς τελικά, δεν προσφερόταν για θέαμα, τουλάχιστον όχι από μη τέρατα αυτοκίνητα, και τουλάχιστον για τον τύπο του θεάματος που εννοείτε. Επίσης καλό το χειρόφρενο (για όποιους διαθέτουν υδραυλικό, για τους άλλους είναι σχεδόν απαγορευμένο) αλλά τελικά στη συγκεκριμένη διαδρομή, από μελέτη των χρόνων, η χρησιμοποίηση του από γνώστη, κόστισε 10-15' στα 10χλμ, δηλ. 1-1,5'/χλμ.....
Tα εχεις παιξει λογο ζεστης η μου φαινεται Σπυρακο ?
Αφου λες πραγματα που δεν ισχυουν (γιατι οπως φαινεται δεν τα ξερεις , και δεν ειναι απαραιτητο το υδραυλκο χειροφρενο , μιας και μεχρι το 90+ ελαχιστα υπηρχαν και στο ελλαντα ,και ομως μπορουσες να δεις με το καλυτερα γυρισματα απ'αυτα που κανουν πολλοι σημερινοι ) κι η σχεδιαση ηταν μια χαρα θεαματικοτατη αν την οδηγουσε καποιος ΑΕΡΑ !η μηπως φανταζεσαι οτι την οδηγησες **στο οριο ενος Ν2 **και λες αυτα που λες ?
Αντιφασκεις δε , λεγοντας μας τα τελευταια με τους χρονους που παραθετεις ( και διαπιστωνεις αυτο για το οποιο αρχισα την συζητηση ......οτι δηλαδη μπορει να υπαρξει γυρος με χειροφρενιες και στριψιματα οριακα και οτι μπορει να φανταστεις που θα δοκιμαζει ο αγωνιζμενος εις βαρος του χρονου ......αλλα οπωσδηποτε , δοκιμη σε αλλα ορια !!!) οταν στην αρχη σε αφηνουν αδιαφορο τα τρια περασματα με δυο χρονομετρημενα !Φιλακια .
Υ.Γ. Τι σχεση δε , εχει η προβολη της ειδικης με αυτο που συζηταμε ?
Κι εγώ που νόμιζα ότι στο υπόγειο θα είχε περισσότερη δροσιά... Επειδή ίσως αλλού έγινα κατανοητός και αλλού μάλλον όχι, εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι:
-
Όσο και να προσπαθήσεις να με πείσεις για την αποτελεσματικότητα του μηχανικού fly off χειρόφρενου στα δικά μας πατίνια με ζεστά λάστιχα σε άνω της μέτριας πρόσφυσης οδόστρωμα, δεν θα το μπορέσεις. Είναι εξαιρετικά δύσχρηστο, Και είμαι από αυτούς που δεν φοβούνται να το δοκιμάσουν. Τώρα αν μιλάμε για γλύτσα ή τύπου γλύτσα οδοστρώματα, με χαλικάκι και χωματάκι, ε εκεί πράγματι πιάνει, αλλά γυρίζει και χωρίς. Ρώτα και τον Φώτη ή τον Μάκη να σου πουν.( μου φαινεται παραέχεις καιρό να μπεις σε μπάκετ πατινιού Ν2, και έχεις καλομάθει με τις υδραυλικούρες των τεράτων σου και τις κρεμαγιέρες των δύο στροφών... ).. Παλιά, με λάστιχα δρόμου, ή λιωμένα, παλιάς τεχνολογίας, μπορει και να ήταν αλλιώς.
-
Ουδέποτε είπα ότι η σχεδίαση δεν ήταν καλή ή θεαματική. Είπα ότι δεν μπορούσαν να βγάλουν θέαμα αδύναμα, νορμαλ αγωνιστικά. Επίσης, IMHO, δεν επιλέχθηκαν πολύ πετυχημένα σημεία για βιντεοσκοπηση από αυτά που είδα στο youtube (απο επαγγελματίες δεν έχω δει ακόμη). Δεν ειδα δηλ. Βίντεο από σημεία με κεκτημένη ταχύτητα, στις καμπές τεταρτοπεμπτοέκτης της διαδρομής. Εκεί για μένα έχει το θέαμα, και όχι σε χειροφρενιές πρωτοδεύτερης....
-
Ουδέποτε εννόησα ούτε και υποννόησα ότι έχω φτάσει το Ν2 στα όριά του... Απλά, στον συγκεκριμένο αγώνα, οδήγησα αρκετά ώστε να κερδίσω μια δύσκολη κλάση απέναντι σε πανάξιους αντιπάλους. Αν βγάλαμε και θέαμα, τόσο το καλύτερο, αυτό θα το πουν άλλοι. Ας πούμε ότι δεν πήγαμε αέρα, αλλά ένα μελτεμάκι, το φυσήξαμε...
-
Ποιό από τα τρία περάσματα του Μητσάρα με τον Μίνωα σε ικανοποίησε; Τα δύο πρώτα με τις χαϊλαντεριές ή το τρίτο που έβγαλε το χρόνο που έπρεπε; Γιατί εγώ, και από πλευράς θεάματος, το τρίτο θα επέλεγα....
5.Το θέμα της προβολής ήταν όντως άσχετο....
Ελπίζω τώρα να τα έκανα λιανά...
-
-
Προσωπικα η διαδρομη μου αρεσε πολυ , ηταν εξυπνη και βοηθουσε πιστευω τον καλο οδηγο στο να φερει ενα καλο αποτελεσμα. Οι πολλες διπλες στροφες που ειχε η διαμορφωση βοηθουσαν στο να κινηθεις με κεκτημενη ταχυτητα .
Ενα μπραβο λοιπον σ αυτον που τη σχεδιασε (μιχελακακης??).Το ενα ασχημο ηταν η προβολη.
Η ελλειψη κοσμου εβαλε τους οργανωτες 'μεσα' και αυτο κανει την επαναληψη ενος τετοιου αγωνα πιο δυσκολη.
Την επομενη φορα (μακαρι να υπαρξει κι αλλη-αλλες) ελπιζω τα πραγματα να γινουν καλυτερα, τα λαθη λιγοτερα και το κυριοτερο να αφησουμε τις γκρινιες και να βαλουμε ΟΛΟΙ ενα χερακι ωστε η εκδηλωση αυτη να πετυχει.Ειναι απαραιτητο να πετυχει γιατην οποια προοπτικη μπορει να υπαρξει στο σπορ. Καλοι οι αγωνες μακρια απο το κεντρο αλλα η προσελευση του κοσμου σε καμια περιπτωση δεν μπορει να ειναι περισσοτερη απο αυτη που μπορει να επιτευχθει σ ενα χωρο σαν κι αυτον του Ελληνικου.
Οι χορηγοι (οσοι αντεχουν ακομη) θελουν να δουν κοσμο και Σπορ χωρις χρηματα δεν γινεταιΤο αλλο ασχημο που παρατηρησα ηταν η 'χολη' που αρχισε να πεφτει για τους οργανωτες απο ανθρωπους του χωρου οι οποιοι γουσταρουν την διαιρεση , την μιζερια, το εμεις κι εσεις οι αλλοι, και γω δεν ξερω τι αλλη 'μικροτσουτσουνιά' εχει μεσα το κεφαλι τους. Αν οι μεν και οι δε αγαπουν το αθλημα (που πολυ αμφιβαλω αν μπορουν να το βαλουν πανω απο το λιπαρο ΕΓΩ τους) ας βρουν το θαρρος να μαζευτουν να βαλουν ενα χερι ο καθενας απο το ποστο του ,μπας και βγουμε απο την κατασταση αυτη. Εχουμε που χουμε την πεινα που μας δερνει, το τελευταιο πραγμα που χρειαζομαστε ειναι να μαστε και χωρισμενοι σε στρατοπεδα.
-
Γιωργος Σεβνταλης
Aυτο ,που εγραψε ο Γιωργακης μας , οπως μου ειπε ενας παλιος και του σπορ , οταν το διαβασε ,...... σφιχτηκε η καρδια του !
-
φωτογραφιες απο τον αγωνα
http://www.flickr.com/photos/69666387@N ... 834172046/
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
φωτογραφιες απο τον αγωναhttp://www.flickr.com/photos/69666387@N ... 834172046/
Ωραιες φωτο!
(Δανείστηκα μια για Avatar) -
Ο χρήστης g_sev έγραψε:
φωτογραφιες απο τον αγωνα
http://www.flickr.com/photos/69666387@N ... 834172046/
Ωραιες φωτο!
(Δανείστηκα μια για Avatar)σε ευχαριστω πολυ!!
χαρα μου!!
ΜΕΛΑΝΙΩΝ, ΜΕΛΑΝΙΩΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;