-
Πάντως, πέραν της πλάκας, μου αρέσει πάρα πολύ που επί μία βδομάδα βρίζουμε το Monaco που είναι κωλόπιστα και δεν προσφέρει θέαμα και παρ' όλα αυτά όποιος προσπαθεί να προσπεράσει βαφτίζεται αμέσως φονιάς, τρελός, βλάκας και λοιπά χαρωπά.
Θα επανέλθω περί Perez.
-
hannibal το θεμα ειναι οτι δεν επρεπε να ειναι ειναι το φετινο μονοθεσιο...και αν ηταν ολα συμφωνα με τον νομο δεν θα κανανε ντορο η ρεντ μπουλ και η φερραρι...αυτο που λες για το media day της φερραρι ηταν μονο 5 γυροι και οχι φουλ ρυθμο...και οχι 1000+ χιλιομετρα δοκιμων με την ιδια την εταιρεια ελαστικων..να μοιραστουν δεδομενα...anyway εχουμε συνηθησει σε τιμιοτητα της fia οποτε σιγουρα το θεμα ειναι ληξαν και τα μερσεντε πλεον ειναι σωστα ρυθμισμενα...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε ρε τι είχαμε να διαβάσουμε αν το έκανε αυτό κανάς Αλόνσος...οκκκκ δεν τον πας το υπαλληλο σου το εχουμε καταλαβει
-
Δε ξέρω τι advantage απέκτησε η Merc, θα δούμε αλλά δε με απασχολεί τόσο.
F1 is all about stretching the rules...live with it.
Ο Πέρεζ καλός, ΟΚ...επιθετικός και μου αρέσει αλλά πρέπει να μάθει που να σταματάει και πόσο τον παίρνει. Τι κέρδισε τελικά? Τίποτα.
Τον Romain έχω την αίσθηση ότι τον τύφλωσε η έξοδος του τούνελ.
Πάντως κάτι πρέπει να γίνει με τα προσπεράσματα στο Μονακό. Ας φαρδύνουν λίγο κάποια σημεία.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δε ξέρω τι advantage απέκτησε η Merc, θα δούμε αλλά δε με απασχολεί τόσο.F1 is all about stretching the rules...live with it.
Ο Πέρεζ καλός, ΟΚ...επιθετικός και μου αρέσει αλλά πρέπει να μάθει που να σταματάει και πόσο τον παίρνει. Τι κέρδισε τελικά? Τίποτα.
Τον Romain έχω την αίσθηση ότι τον τύφλωσε η έξοδος του τούνελ.
Πάντως κάτι πρέπει να γίνει με τα προσπεράσματα στο Μονακό. Ας φαρδύνουν λίγο κάποια σημεία.
Και να στενέψουν περισσότερο κάποια άλλα
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το Μονακό τον 21ο αιώνα είναι ένας απόλυτα βαρετός αγώνας. Δεν μπορείς να προσπεράσεις ούτε με ελικόπτερο, όχι με drs & kers. Και αν προσπαθήσεις να βελτιώσεις την θέση σου όπως ο Σέρτζιος κάποια στιγμή θα καταλήξεις στις μπαριέρες. Είναι σαν να μην υπάρχει αυτός ο αγώνας. Ολα τελείωνουν το Σαββάτο. Πάρτε το χαμπάρι. Και αφήστε τις γκλαμουριές για αυτούς που παραθερίζουν εκεί. Εμείς απλά χάνουμε τον χρόνο μας.+1 .... όταν στην εποχή του DRS δεν μπορείς να δώσεις προσπέραση κάτι πάει στραβά ...
Θεωρώ την θέση της πίστας του Μονακό στο καλεντάρι αδιαπραγμάτευτη αλλά εκτιμώ ότι πρέπει να ανοίξει το θέμα ταμπού της χάραξης
Δεν ξέρω εάν πρέπει ...
... να φαρδύνει η Anthony Noghes
... να φαγωθεί το λοφάκι στο οδόστρωμα μετά την Casino
... να ισιώσει το Chicane μετά το τούνελ και να φτάσει καρσί στην Tabacαλλά εκτιμώ ότι αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να δώσει - πιά - αγώνα που να σε κρατήσει.
-
Θα συνεχισει να υπάρχει, παρ ότι βρίζουμε ότι είναι βαρετός, εξακολουθούμε να τον βλέπουμε...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Highlight του αγώνα το μουνί που ήταν μαζί με το Μάικλ Νάιτ (και δεν είδα κοντινό).photo
(δεν ειδα τον αγωνα ) -
Ο χρήστης GREY έγραψε:
Highlight του αγώνα το μουνί που ήταν μαζί με το Μάικλ Νάιτ (και δεν είδα κοντινό).
photo
(δεν ειδα τον αγωνα )Το πρώί ηταν έτσι ....
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
Ε ρε τι είχαμε να διαβάσουμε αν το έκανε αυτό κανάς Αλόνσος...
οκκκκ δεν τον πας το υπαλληλο σου το εχουμε καταλαβει
Είχα και καλύτερους...
Θεωρώ την θέση της πίστας του Μονακό στο καλεντάρι αδιαπραγμάτευτη
Γιατί; Ποιός θα το κλάψει; Η αδερφάρα ο Αλβέρτος;
εξακολουθούμε να τον βλέπουμε...
Και στο Τατζικιστάν αν ήταν θα τον βλέπαμε αλλά δεν λέει κάτι αυτό Γιάννη.
photo
Ναι φωτό! Ότι πιο ωραίο είδαμε σήμερα ήταν εξάλλου...
-
Xαχαχα! Καλό ξεβράκωμα υπέστη σήμερα ο 'διεκδικω πρωταθλημα με φορτηγο' απο τους περες σουτιλ και μπατον. Κι αυτο σε πιστα οπου ειναι σχεδον αδυνατα τα προσπερασματα.
Η γνωστη του κωλοφαρδια παλι χτυπησε ομως και κερδισε απο το πουθενα δυο θεσεις μετα την επαφη του περες με τον κιμι....
-
Κατ' αρχάς
Ο Rosberg πήρε μια καθ' όλα άξια νίκη.
Όποτε ήθελε άνοιγε τη διαφορά με άνεση, όποτε ήθελε κατέβαζε ρυθμό για tyre saving, γενικά ήταν one man show συν το ότι έσβησε το Λούη Πετραγκόν ο οποίος δεν μπόρεσε να τον φτάσει σε κανένα σημείο.Για τον Perez μου κάνει εντύπωση η οργή του forum όταν 2 χρόνια πριν ο Λούης έκανε τρισχειρότερες καγκουριές οι οποίες βαφτίστηκαν racing.
Ο αγώνας ήταν μια χαρά για δεδομένα Monaco και αν είχαν πάει σε διαφορετική στρατηγική θα βλέπαμε άλλα πράγματα (βλέπε Μίμης).
Το πρόβλημα ήταν τα λάστιχα γιατί επέβαλλαν σε όλο το grid να πηγαίνουν το μισό αγώνα σαν υπνωτισμένοι και μάλιστα οι ομάδες να δίνουν εντολές τύπου 'άσε κενό 1,5' για να σώσεις γόμα'.
Τραγικές καταστάσεις που δεν είχαμε δει σε παλιά Monaco γι αυτό και λεω ότι είναι θέμα ελαστικών και όχι πίστας.Συνοπτικά:
Ferrari: τραγικοί. Ο Alonso έκανε πολύ κακή εμφάνιση και η ομάδα δεν το είχε καθόλου όλο το τριήμερο. Κακά τριήμερα θα υπάρξουν και άλλα και για τους άλλους, οπότε παραβλέπω και τις παρόλες τύπου 'Να φύγει ο Ντούσαν'.Λούης: ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα...
Μίμης: νομίζω ότι έκανε το καλύτερο που μπορούσε.
Vettel: μετράει από τώρα τα κουκιά για τον τίτλο αλλά έχει πολύ ψωμί.
Καλλιτεχνικό ρεπορτάζ:
Λίγο ατάιστη για τα γούστα μου αλλά καλό κομμάτι.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Xαχαχα! Καλό ξεβράκωμα υπέστη σήμερα ο 'διεκδικω πρωταθλημα με φορτηγο' απο τους περες σουτιλ και μπατον. Κι αυτο σε πιστα οπου ειναι σχεδον αδυνατα τα προσπερασματα.Η γνωστη του κωλοφαρδια παλι χτυπησε ομως και κερδισε απο το πουθενα δυο θεσεις μετα την επαφη του περες με τον κιμι....
Τι έγινε? Τώρα χώνεψες τη τσαπου της Ισπανίας και βγήκες βόλτα?
Πρέπει να σε ζόρισε...σου πήρε δυο βδομάδες, ήταν βαριά φαίνεται.
-
Για να προλαβω τον ripper:
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Η κινηση παντως του Περεζ, και στον Μπατον και στον Αλονσο, ηταν πολυ ωραια.
Ο Αλονσο ομως δεν επρεπε να 'τιμωρηθει'.Πολυ μαγκας που βρηκε τροπο να περασει εκει.
Καλα εκανε και τολμησε.
Δεν παιζει κανενα ρολο αν ο αλλος διεκδικει πρωταθλημα ή ειναι τελευταιος, ο καθενας κανει τη δουλεια του. Αν ο Αλονσο ή ο Κιμι πρεπει να πανε συντηρητικα για δικους τους λογους, δεν ειναι προβλημα του (καθε) Περεζ.ΑΛΛΑ:
Θα πρεπει να σεβεται τη θεση του αλλου στην πιστα (εσπρωξε τον Αλονσο στον 'τοιχο').
Θα πρεπει να μην το παρακανει (απο που πηγε να περασει τον Κιμι;;;).
Θα πρεπει να καταλαβει οτι οι αλλοι δεν ειναι κοθωνια, κατι ξερουν κι αυτοι οι ταλαιπωροι (πας να κανεις 3 φορες το ιδιο κολπο στον Κιμι => κατα 99% θα σου κλεισει την πορτα ρε Περεζ).Ο Μπατον παντως εχει φωτια στα μπατζακια του, παλι κλαιγοταν στο τιμ-ραδιοφωνο (αλλ' αντ' αλλων ακουγαν ο Τακης και ο Κοροβηλας).
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
εάν υπήρχε το δαχτυλίδι .... ποιός έπρεπε να δώσει χώρο σε ποιόν ?
Το μόνο που ξέρω είναι ότι στη μια τρύπα θα έπεφτε ο Πάστορας και στην άλλη ο Χονδρογιάννης.
-
Perez
Kimi didn't give me any room, there was nothing I could do to avoid it. If someone could avoid the accident it was Kimi.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107695Kimi
He hit me from behind and that's about all there is to it. If he thinks it's my fault that he came into the corner too fast then he obviously has no idea what he's talking about.
It's not the first time he's hit someone in the race. He seems to expect people to be always looking at what he might do, then move over or go straight on if he comes into the corner too quick and isn't going to make it without running into someone.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/107709 -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Xαχαχα! Καλό ξεβράκωμα υπέστη σήμερα ο 'διεκδικω πρωταθλημα με φορτηγο' απο τους περες σουτιλ και μπατον. Κι αυτο σε πιστα οπου ειναι σχεδον αδυνατα τα προσπερασματα.
Η γνωστη του κωλοφαρδια παλι χτυπησε ομως και κερδισε απο το πουθενα δυο θεσεις μετα την επαφη του περες με τον κιμι....
Τι έγινε? Τώρα χώνεψες τη τσαπου της Ισπανίας και βγήκες βόλτα?
Πρέπει να σε ζόρισε...σου πήρε δυο βδομάδες, ήταν βαριά φαίνεται.
+29 στο οδηγών και +41 στο κατασκευαστων.
Επειδη μιλησες για τσαπου.
-
καντονιου με βάση τη νομολογία του φόρουμ πέρσι στην Ιαπωνία, το ατύχημα ήταν 100% ευθύνη του Κίμι. Σόρι, να φροντίζετε καλύτερα τη συνέπεια των επιχειρημάτων. ΑΡΓΗΣΕ να κλείσει την πόρτα και ο Πέρες ΟΡΘΑ διεκδίκησε το πλάτος ενός μονοθεσίου που δικαιούται. Ναι, αυτό που δεν έδωσε στον Αλόνσο και δικαιώθηκε.
Στις προσπεράσεις του Κίμι αυτή που ουσιαστικά έκανε ήταν στον Γουτιέρες οι άλλοι είχαν πολύ χάλια λάστιχα. Ε τι να πούμε έφαγε προσπέρασμα στην Αγία Δεβότα (κοπιράιτ Κόλλιας) από την εσωτερική. Ούτε οι Κατεραμ!
Τα υπόλοιπα και εν ώρα αγώνα έλεγα ότι μετα το sc τα είχε και ο Νάντο (θα εβγαινε μπροστά από τον Γουτιέρες) και πιστεύω ότι τους είχε όλους μέχρι την 5η θέση. Αν το ρίσκαρε με καλή οδήγηση θα έβγαινε καλύτερα από ότι βγήκε.
Δία συμφωνώ είχες ΕΝΑΝ καλύτερο υπάλληλο τα τελευταία 20 χρόνια. Το πρόβλημα είναι ότι και κείνον τον κράζεις και επευφημείς τους 2 που έχουν πει απαράδεκτα πράματα για τη Φερράρι. Γενικά το κριτήριο σου σε οδηγούς πάσχει βαρέως
-
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
...ΑΛΛΑ:
Θα πρεπει να σεβεται τη θεση του αλλου στην πιστα (εσπρωξε τον Αλονσο στον 'τοιχο').
Θα πρεπει να μην το παρακανει (απο που πηγε να περασει τον Κιμι;;;).
Θα πρεπει να καταλαβει οτι οι αλλοι δεν ειναι κοθωνια, κατι ξερουν κι αυτοι οι ταλαιπωροι (πας να κανεις 3 φορες το ιδιο κολπο στον Κιμι => κατα 99% θα σου κλεισει την πορτα ρε Περεζ).Ο Μπατον παντως εχει φωτια στα μπατζακια του, παλι κλαιγοταν στο τιμ-ραδιοφωνο (αλλ' αντ' αλλων ακουγαν ο Τακης και ο Κοροβηλας).
Για τον Kimi δεν λέω ακόμα τίποτα, δεν έχω δει τη φάση. Στα υπόλοιπα:
Ο Περεζ έμαθε καλά το μάθημα που του έδωσε δις ο Button στην αρχή του αγώνα. Δεν είδα κανέναν να διαρυγνύει τα ιμάτιά του όταν διατάχθηκε να δώσει πίσω την θέση.
Κάνει προσπέραση στον Button στα ίσια και παλικαρίσια.
Πέρνει την εσωτερική από τον Alonso και στριβεί κανονικότατα ΠΡΩΤΟΣ (έστω και για ένα δάχτυλο Πουρναράκη). Εκεί ο Alonso έχει τρεις επιλογές:
α) Κάθεται από πίσω και δεν μιλάει (μπορούσε άνετα, δεν τον ακούμπησε, δεν τον 'εσμπρώξε' ο Perez)
β) Συνεχίζει ακάθεκτος και μπαμ (για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα, δύο μονοθέσια δεν χωράνε να στρίψουν εκεί κανονικά, οπότε οι πίπες περί 'δεν του άφησε χώρο' είναι απλά πίπες).
γ) Κόβει το σικέιν και μπαίνει σε Βασιλάκης Καίλας mode (δεν είχα χώρο, δεν πάτησα το KERS, δεν έκλασα για επιτάχυνση)Δεν τιμωρήθηκε (σκάνδαλο), έδωσε την θέση που έχασε καθαρά.
Μισό (του μισού) σημείο προσπεράσματος έχει η ας την πούμε πίστα και κάνετε ανάλυση λες και βρισκόμαστε στην Μαλαισία.
Για μένα πρέπει να υπάρξει ξεκάθαρη εντολή. Σου πήρε την εσωτερική και έστριψε κανονικά; Σκάσε και κολύμπα. Μα, μου, σου, του, δεν έχει.
2013 - Grand Prix de Monaco