Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Piaggio MP3, 250cc LT (δίπλωμα αυτοκινήτου)
    1. Home
    2. Μικρές Αγγελίες
    3. Piaggio MP3, 250cc LT (δίπλωμα αυτοκινήτου)
    • 1 / 1
    Μικρές Αγγελίες
    2
    6
    459
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Mp3 250 LT λευκό, μοντέλο 2010

      To μηχανάκι έχει 37.000χλμ. Όλα του τα χιλιόμετρα είναι σε ανοικτές διαδρομές και 95% μόνοκάβαλο.

      Έχω κάνει τακτικές αλλαγές λαδιών, κάθε 5.000χλμ, και καθάρισμα φίλτρου αέρα κάθε 3.000χλμ. Στα 34.000 περίπου άλλαξα εμπρός τακάκια. Στα 36.021χλμ αλλάχθηκε ο ιμάντας, τα ράουλα του βαριατόρ και οι γλύστρες ενώ καθαρίστηκε όλη η μετάδοση. Στα 36.800 άλλαξα ντίζα χειροφρένου και ντίζα για το πορτάκι του ρεζερβουάρ και τα υγρά φρένων εμπρός - πίσω.

      Με εξαίρεση την αλλαγή λαδιών που θα γίνει στα 40.000χλμ το μηχανάκι δε θα χρειαστεί κάτι άλλο για πολλά χιλιόμετρα.

      Είναι σε άριστη κατάσταση. Δε με έχει ταλαιπωρήσει ποτέ. Δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα, δεν έχει πέσει.

      Το μηχανάκι από εξοπλισμό έχει φώτα xenon και στις 2 σκάλες, συναγερμό (Gemini piaggio), έξτρα τροφοδοσία ρεύματος στο εσωτερικό (βλ. φωτό), led φώτα στην πινακίδα. Επίσης κουβέρτα γνήσια piaggio, 2 φέρινγκ (ένα χειμερινό που το φοράει ακόμα στις φωτό, της GIVI) και φυσικά το γνήσιο εργοστασιακό για το καλοκαίρι. Τέλος, δίνω μαζί και ένα καινούριο κιτ xenon.

      Τιμή: €3.450

      Ορίστε και μερικές φωτογραφίες:

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        citastak last edited by

        Mp3 250 LT λευκό, μοντέλο 2010

        To μηχανάκι έχει 37.000χλμ. Όλα του τα χιλιόμετρα είναι σε ανοικτές διαδρομές και 95% μόνοκάβαλο.

        Έχω κάνει τακτικές αλλαγές λαδιών, κάθε 5.000χλμ, και καθάρισμα φίλτρου αέρα κάθε 3.000χλμ. Στα 34.000 περίπου άλλαξα εμπρός τακάκια. Στα 36.021χλμ αλλάχθηκε ο ιμάντας, τα ράουλα του βαριατόρ και οι γλύστρες ενώ καθαρίστηκε όλη η μετάδοση. Στα 36.800 άλλαξα ντίζα χειροφρένου και ντίζα για το πορτάκι του ρεζερβουάρ και τα υγρά φρένων εμπρός - πίσω.

        Με εξαίρεση την αλλαγή λαδιών που θα γίνει στα 40.000χλμ το μηχανάκι δε θα χρειαστεί κάτι άλλο για πολλά χιλιόμετρα.

        Είναι σε άριστη κατάσταση. Δε με έχει ταλαιπωρήσει ποτέ. Δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα, δεν έχει πέσει.

        Το μηχανάκι από εξοπλισμό έχει φώτα xenon και στις 2 σκάλες, συναγερμό (Gemini piaggio), έξτρα τροφοδοσία ρεύματος στο εσωτερικό (βλ. φωτό), led φώτα στην πινακίδα. Επίσης κουβέρτα γνήσια piaggio, 2 φέρινγκ (ένα χειμερινό που το φοράει ακόμα στις φωτό, της GIVI) και φυσικά το γνήσιο εργοστασιακό για το καλοκαίρι. Τέλος, δίνω μαζί και ένα καινούριο κιτ xenon.

        Τιμή: €3.450

        Ορίστε και μερικές φωτογραφίες:

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Mp3 250 LT λευκό, μοντέλο 2010

          To μηχανάκι έχει 37.000χλμ. Όλα του τα χιλιόμετρα είναι σε ανοικτές διαδρομές και 95% μόνοκάβαλο.

          Έχω κάνει τακτικές αλλαγές λαδιών, κάθε 5.000χλμ, και καθάρισμα φίλτρου αέρα κάθε 3.000χλμ. Στα 34.000 περίπου άλλαξα εμπρός τακάκια. Στα 36.021χλμ αλλάχθηκε ο ιμάντας, τα ράουλα του βαριατόρ και οι γλύστρες ενώ καθαρίστηκε όλη η μετάδοση. Στα 36.800 άλλαξα ντίζα χειροφρένου και ντίζα για το πορτάκι του ρεζερβουάρ και τα υγρά φρένων εμπρός - πίσω.

          Με εξαίρεση την αλλαγή λαδιών που θα γίνει στα 40.000χλμ το μηχανάκι δε θα χρειαστεί κάτι άλλο για πολλά χιλιόμετρα.

          Είναι σε άριστη κατάσταση. Δε με έχει ταλαιπωρήσει ποτέ. Δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα, δεν έχει πέσει.

          Το μηχανάκι από εξοπλισμό έχει φώτα xenon και στις 2 σκάλες, συναγερμό (Gemini piaggio), έξτρα τροφοδοσία ρεύματος στο εσωτερικό (βλ. φωτό), led φώτα στην πινακίδα. Επίσης κουβέρτα γνήσια piaggio, 2 φέρινγκ (ένα χειμερινό που το φοράει ακόμα στις φωτό, της GIVI) και φυσικά το γνήσιο εργοστασιακό για το καλοκαίρι. Τέλος, δίνω μαζί και ένα καινούριο κιτ xenon.

          Τιμή: €3.450

          Ορίστε και μερικές φωτογραφίες:

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            nonos last edited by

            Φοβερο εργαλειο! Καλοπουλητο!
            Τη xantia δε βλεπω στο γκαραζ και αγχωνομαι..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              Το ξαντια είναι στο γκαράζ πιο πίσω. Προς απόσυρση πλέον.
              Σε ευχαριστω για το σχόλιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                citastak last edited by

                Η καλύτερη λύση για ευέλικτη κίνηση στην πόλη ακόμα για ανθρώπους με μηδενική εμπειρία σε δίκυκλο.
                Με ελαφρύ χέρι η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3.8 λιτ/100χλμ.
                Αλεξίσφαιρος κινητήρας Quasar του Piaggio group που αντέχει πολλά χιλιόμετρα.
                Πωλείται προς αγορά μοτοσυκλέτας.
                Έλεγχος ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ δεκτός.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  Επωληθη! Καλόταξιδος ο νέος ιδιοκτήτης. Ευχαριστω για τη φιλοξενία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr