-
Mp3 250 LT λευκό, μοντέλο 2010
To μηχανάκι έχει 37.000χλμ. Όλα του τα χιλιόμετρα είναι σε ανοικτές διαδρομές και 95% μόνοκάβαλο.
Έχω κάνει τακτικές αλλαγές λαδιών, κάθε 5.000χλμ, και καθάρισμα φίλτρου αέρα κάθε 3.000χλμ. Στα 34.000 περίπου άλλαξα εμπρός τακάκια. Στα 36.021χλμ αλλάχθηκε ο ιμάντας, τα ράουλα του βαριατόρ και οι γλύστρες ενώ καθαρίστηκε όλη η μετάδοση. Στα 36.800 άλλαξα ντίζα χειροφρένου και ντίζα για το πορτάκι του ρεζερβουάρ και τα υγρά φρένων εμπρός - πίσω.
Με εξαίρεση την αλλαγή λαδιών που θα γίνει στα 40.000χλμ το μηχανάκι δε θα χρειαστεί κάτι άλλο για πολλά χιλιόμετρα.
Είναι σε άριστη κατάσταση. Δε με έχει ταλαιπωρήσει ποτέ. Δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα, δεν έχει πέσει.
Το μηχανάκι από εξοπλισμό έχει φώτα xenon και στις 2 σκάλες, συναγερμό (Gemini piaggio), έξτρα τροφοδοσία ρεύματος στο εσωτερικό (βλ. φωτό), led φώτα στην πινακίδα. Επίσης κουβέρτα γνήσια piaggio, 2 φέρινγκ (ένα χειμερινό που το φοράει ακόμα στις φωτό, της GIVI) και φυσικά το γνήσιο εργοστασιακό για το καλοκαίρι. Τέλος, δίνω μαζί και ένα καινούριο κιτ xenon.
Τιμή: €3.450
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες:
-
Mp3 250 LT λευκό, μοντέλο 2010
To μηχανάκι έχει 37.000χλμ. Όλα του τα χιλιόμετρα είναι σε ανοικτές διαδρομές και 95% μόνοκάβαλο.
Έχω κάνει τακτικές αλλαγές λαδιών, κάθε 5.000χλμ, και καθάρισμα φίλτρου αέρα κάθε 3.000χλμ. Στα 34.000 περίπου άλλαξα εμπρός τακάκια. Στα 36.021χλμ αλλάχθηκε ο ιμάντας, τα ράουλα του βαριατόρ και οι γλύστρες ενώ καθαρίστηκε όλη η μετάδοση. Στα 36.800 άλλαξα ντίζα χειροφρένου και ντίζα για το πορτάκι του ρεζερβουάρ και τα υγρά φρένων εμπρός - πίσω.
Με εξαίρεση την αλλαγή λαδιών που θα γίνει στα 40.000χλμ το μηχανάκι δε θα χρειαστεί κάτι άλλο για πολλά χιλιόμετρα.
Είναι σε άριστη κατάσταση. Δε με έχει ταλαιπωρήσει ποτέ. Δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα, δεν έχει πέσει.
Το μηχανάκι από εξοπλισμό έχει φώτα xenon και στις 2 σκάλες, συναγερμό (Gemini piaggio), έξτρα τροφοδοσία ρεύματος στο εσωτερικό (βλ. φωτό), led φώτα στην πινακίδα. Επίσης κουβέρτα γνήσια piaggio, 2 φέρινγκ (ένα χειμερινό που το φοράει ακόμα στις φωτό, της GIVI) και φυσικά το γνήσιο εργοστασιακό για το καλοκαίρι. Τέλος, δίνω μαζί και ένα καινούριο κιτ xenon.
Τιμή: €3.450
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες:
-
Mp3 250 LT λευκό, μοντέλο 2010
To μηχανάκι έχει 37.000χλμ. Όλα του τα χιλιόμετρα είναι σε ανοικτές διαδρομές και 95% μόνοκάβαλο.
Έχω κάνει τακτικές αλλαγές λαδιών, κάθε 5.000χλμ, και καθάρισμα φίλτρου αέρα κάθε 3.000χλμ. Στα 34.000 περίπου άλλαξα εμπρός τακάκια. Στα 36.021χλμ αλλάχθηκε ο ιμάντας, τα ράουλα του βαριατόρ και οι γλύστρες ενώ καθαρίστηκε όλη η μετάδοση. Στα 36.800 άλλαξα ντίζα χειροφρένου και ντίζα για το πορτάκι του ρεζερβουάρ και τα υγρά φρένων εμπρός - πίσω.
Με εξαίρεση την αλλαγή λαδιών που θα γίνει στα 40.000χλμ το μηχανάκι δε θα χρειαστεί κάτι άλλο για πολλά χιλιόμετρα.
Είναι σε άριστη κατάσταση. Δε με έχει ταλαιπωρήσει ποτέ. Δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα, δεν έχει πέσει.
Το μηχανάκι από εξοπλισμό έχει φώτα xenon και στις 2 σκάλες, συναγερμό (Gemini piaggio), έξτρα τροφοδοσία ρεύματος στο εσωτερικό (βλ. φωτό), led φώτα στην πινακίδα. Επίσης κουβέρτα γνήσια piaggio, 2 φέρινγκ (ένα χειμερινό που το φοράει ακόμα στις φωτό, της GIVI) και φυσικά το γνήσιο εργοστασιακό για το καλοκαίρι. Τέλος, δίνω μαζί και ένα καινούριο κιτ xenon.
Τιμή: €3.450
Ορίστε και μερικές φωτογραφίες:
-
Φοβερο εργαλειο! Καλοπουλητο!
Τη xantia δε βλεπω στο γκαραζ και αγχωνομαι.. -
Το ξαντια είναι στο γκαράζ πιο πίσω. Προς απόσυρση πλέον.
Σε ευχαριστω για το σχόλιο. -
Η καλύτερη λύση για ευέλικτη κίνηση στην πόλη ακόμα για ανθρώπους με μηδενική εμπειρία σε δίκυκλο.
Με ελαφρύ χέρι η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3.8 λιτ/100χλμ.
Αλεξίσφαιρος κινητήρας Quasar του Piaggio group που αντέχει πολλά χιλιόμετρα.
Πωλείται προς αγορά μοτοσυκλέτας.
Έλεγχος ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ δεκτός. -
Επωληθη! Καλόταξιδος ο νέος ιδιοκτήτης. Ευχαριστω για τη φιλοξενία.
Piaggio MP3, 250cc LT (δίπλωμα αυτοκινήτου)