-
Καλησπερα στην παρεα.
Το μικροβιο της μηχανοκινησης ειναι να μην σου κολλησει, μετα απο το αμαξι που μου εδωσε ο παππους και το καρτ που πηρα πριν λιγους μηνες, τωρα ηρθε η ωρα να δοκιμασω την αδρεναλινη και στους 2 τροχους.
Στην αρχη σκεφτομουνα για motocross, καθως βλεποντας ολες αυτες τις ιπταμενες φιγουρες και λιγο Pastrana στο youtube η αληθεια ειναι οτι ειχα πορωθει με την ολη φαση. Μετα απο καποιες σοβαρες συζητησεις με γονεις και φιλους κατεληξα στο να αποκλεισω την αγορα ενος cross καθως οι κινδυνοι ειναι πολλοι και οι τραυματισμοι αναποφευκτοι.
Στη συνεχεια σκεφτομουνα για ενα μηχανακι τυπου super sport, καθαροαιμο για πιστα (Σερρες) αλλα οχι υπερκιβυσμενο για να μπορω να το κυκλοφορω ανετα και μεσα στην πολη. Αλλα ο περιορισμος του (μονο πιστα, μονο ασφαλτος) με αφησε το περιθωριο να σκεφτω και μια ακομα επιλογη, αυτη του supermoto.
Βλεπωντας καποια βιντεακια απο το youtube, δεν χρειαστηκε να περασουν αρκετα λεπτα για να καταλαβω οτι ενα motard ειναι φτιαγμενο για εμενα και οτι ειναι αυτο που (ισως?) τελικα κανει για εμενα. Εχει το λουκ ενος cross - enduro αλλα με την οδηγικη συμπεριφορα ενος street bike και μπορει να παει παντου! Ειτε σε ασφλατο, ειτε σε χωμα. Το μονο που αλλαζεις ειναι τα λαστιχα. Επισης τα μικρα σε διαστασεις ζαντολαστιχα του σε συνδυασμο με το μικρο βαρος του (συγκριτικα με τα αλλα bikes) το καθιστουν ενα πολυ προθυμο μηχανακι στο να αλλαξει κατευθυνση και να επιταχυνει εξαιρετικα γρηγορα και γενικα το κανει αρκετα ευλυγιστο. Ο,τι ακριβως χρειαζομαι για να βαλω πανω τα 62 κιλα μου και να αρχισω το παιχνιδι.
Τωρα, επειδη ειναι φρονιμο να πω οτι η εμπειρια μου με τα διτροχα ειναι μονο το ποδηλατο, θα ηθελα να με κατατοπισει καποιος πιο εμπειρος και γνωστης, σε ποια μοντελα πανω-κατω να κινηθω. Και τωρα αρχιζουν οι ερωτησεις.
-
Τετραχρονο η Διχρονο? Με αλλα λογια, Αξιοπιστια η Ιπποδυναμη?
Μπορω να πω οτι το ακουσμα ενος κινητηρα αλλα κυριως το νευρο του σε συνδυασμο με την μυρωδια του ακαυστου βενζινολαδου που φτυνει η εξατμιση απο πισω ειναι λιγα πραγματα για τα οποια αξιζει να ζεις τελικα. Απο την αλλη δεν θα με χαλαγε η συχνοτερη συντηρηση ενος διχρονου, καθως θα ειναι μια αφορμη να ξαναπιασω το κατσαβιδι και να λερωσω τα χερια μου. Πιστευω πως το διχρονο ισως τελικα να αξιζει τα λεφτα του. -
Με καρμπυρατερ η με ηλεκτρονικο ψεκασμο?
Αν κανω επιλογη διχρονου το καρμπυρατερ ειναι μονοδρομος, παρ'ολα αυτα και σε ενα τετραχρονο ισως να το επελεγα αφενος για να αποφυγω το μπουρδουκλωμα με τα ηλεκτρονικα και τα καλλωδια και αφετερου γιατι μου δινει την επιλογη να το στηνω στα μετρα μου. Ενταξει, η καταναλωση αυξανεται αλλα το carb tuning εχει και αυτο την αιγλη του οπως και να το κανουμε. -
Αερο-Υδροψυκτο
Αν κινουμουνα βαση συναισθηματος θα επελεγα αεροψυκτο. Με βαση την λογικη ομως - και το κλιμα της Ελλαδας - πιστευω το ψυγειο ειναι απαραιτητο. Περισσοτερο βαρος, μειωμενη χροια του ηχου, ναι αλλα μην το καψουμε κιολας! -
Ποσοι κυλινδροι - Ποσα κυβικα?
Αυτο εξαρταται περισσοτερο απο την απαντηση της πρωτης ερωτησης. Αν παρω διχρονο, ενα 125αρι μονοκυλινδρο πιστευω θα ηταν σοφη επιλογη και θα μου εδινε αρκετα αλογακια στην ροδα για να κανω παιχνιδι. Αν παλι επελεγα ενα 4χρονο, μεχρι 250 για λογους απειριας. Τωρα αν ενα δικυλινδρο 2,5αρι ειναι πιο δυνατο απο ενα μονοκυλινδρο 2,5αρι αυτο δεν το ξερω στην πραξη. Εχω ομως την περιεργεια να μαθω τι παιζει σχετικα με αυτο το πραγμα.. -
Καινουριο η μετ/μενο?
Πραμγατικα δεν ξερω. Το καινουριο εχει την σιγουρια του και οτι δεν ειναι ζορισμενο στα κρισιμα σημεια. Ενα μετεχειρο παλι το βρισκεις πιο οικονομικα αλλα.. αλλα. Εστω μετ/μενο, μερι ποσο χρονων θα αντεχει να μπει πιστα και να ζοριστει μεχρι το οριο? Να ειναι 5ετιας, 10ετιας, παραπανω?.. Μετ/μενο δεν θα εδινα παραπανω απο 1500.
Περιμενω απαντησεις! Αντε να μπω κι εγω σιγα-σιγα στο λουκι
-
-
Καλησπερα στην παρεα.
Το μικροβιο της μηχανοκινησης ειναι να μην σου κολλησει, μετα απο το αμαξι που μου εδωσε ο παππους και το καρτ που πηρα πριν λιγους μηνες, τωρα ηρθε η ωρα να δοκιμασω την αδρεναλινη και στους 2 τροχους.
Στην αρχη σκεφτομουνα για motocross, καθως βλεποντας ολες αυτες τις ιπταμενες φιγουρες και λιγο Pastrana στο youtube η αληθεια ειναι οτι ειχα πορωθει με την ολη φαση. Μετα απο καποιες σοβαρες συζητησεις με γονεις και φιλους κατεληξα στο να αποκλεισω την αγορα ενος cross καθως οι κινδυνοι ειναι πολλοι και οι τραυματισμοι αναποφευκτοι.
Στη συνεχεια σκεφτομουνα για ενα μηχανακι τυπου super sport, καθαροαιμο για πιστα (Σερρες) αλλα οχι υπερκιβυσμενο για να μπορω να το κυκλοφορω ανετα και μεσα στην πολη. Αλλα ο περιορισμος του (μονο πιστα, μονο ασφαλτος) με αφησε το περιθωριο να σκεφτω και μια ακομα επιλογη, αυτη του supermoto.
Βλεπωντας καποια βιντεακια απο το youtube, δεν χρειαστηκε να περασουν αρκετα λεπτα για να καταλαβω οτι ενα motard ειναι φτιαγμενο για εμενα και οτι ειναι αυτο που (ισως?) τελικα κανει για εμενα. Εχει το λουκ ενος cross - enduro αλλα με την οδηγικη συμπεριφορα ενος street bike και μπορει να παει παντου! Ειτε σε ασφλατο, ειτε σε χωμα. Το μονο που αλλαζεις ειναι τα λαστιχα. Επισης τα μικρα σε διαστασεις ζαντολαστιχα του σε συνδυασμο με το μικρο βαρος του (συγκριτικα με τα αλλα bikes) το καθιστουν ενα πολυ προθυμο μηχανακι στο να αλλαξει κατευθυνση και να επιταχυνει εξαιρετικα γρηγορα και γενικα το κανει αρκετα ευλυγιστο. Ο,τι ακριβως χρειαζομαι για να βαλω πανω τα 62 κιλα μου και να αρχισω το παιχνιδι.
Τωρα, επειδη ειναι φρονιμο να πω οτι η εμπειρια μου με τα διτροχα ειναι μονο το ποδηλατο, θα ηθελα να με κατατοπισει καποιος πιο εμπειρος και γνωστης, σε ποια μοντελα πανω-κατω να κινηθω. Και τωρα αρχιζουν οι ερωτησεις.
-
Τετραχρονο η Διχρονο? Με αλλα λογια, Αξιοπιστια η Ιπποδυναμη?
Μπορω να πω οτι το ακουσμα ενος κινητηρα αλλα κυριως το νευρο του σε συνδυασμο με την μυρωδια του ακαυστου βενζινολαδου που φτυνει η εξατμιση απο πισω ειναι λιγα πραγματα για τα οποια αξιζει να ζεις τελικα. Απο την αλλη δεν θα με χαλαγε η συχνοτερη συντηρηση ενος διχρονου, καθως θα ειναι μια αφορμη να ξαναπιασω το κατσαβιδι και να λερωσω τα χερια μου. Πιστευω πως το διχρονο ισως τελικα να αξιζει τα λεφτα του. -
Με καρμπυρατερ η με ηλεκτρονικο ψεκασμο?
Αν κανω επιλογη διχρονου το καρμπυρατερ ειναι μονοδρομος, παρ'ολα αυτα και σε ενα τετραχρονο ισως να το επελεγα αφενος για να αποφυγω το μπουρδουκλωμα με τα ηλεκτρονικα και τα καλλωδια και αφετερου γιατι μου δινει την επιλογη να το στηνω στα μετρα μου. Ενταξει, η καταναλωση αυξανεται αλλα το carb tuning εχει και αυτο την αιγλη του οπως και να το κανουμε. -
Αερο-Υδροψυκτο
Αν κινουμουνα βαση συναισθηματος θα επελεγα αεροψυκτο. Με βαση την λογικη ομως - και το κλιμα της Ελλαδας - πιστευω το ψυγειο ειναι απαραιτητο. Περισσοτερο βαρος, μειωμενη χροια του ηχου, ναι αλλα μην το καψουμε κιολας! -
Ποσοι κυλινδροι - Ποσα κυβικα?
Αυτο εξαρταται περισσοτερο απο την απαντηση της πρωτης ερωτησης. Αν παρω διχρονο, ενα 125αρι μονοκυλινδρο πιστευω θα ηταν σοφη επιλογη και θα μου εδινε αρκετα αλογακια στην ροδα για να κανω παιχνιδι. Αν παλι επελεγα ενα 4χρονο, μεχρι 250 για λογους απειριας. Τωρα αν ενα δικυλινδρο 2,5αρι ειναι πιο δυνατο απο ενα μονοκυλινδρο 2,5αρι αυτο δεν το ξερω στην πραξη. Εχω ομως την περιεργεια να μαθω τι παιζει σχετικα με αυτο το πραγμα.. -
Καινουριο η μετ/μενο?
Πραμγατικα δεν ξερω. Το καινουριο εχει την σιγουρια του και οτι δεν ειναι ζορισμενο στα κρισιμα σημεια. Ενα μετεχειρο παλι το βρισκεις πιο οικονομικα αλλα.. αλλα. Εστω μετ/μενο, μερι ποσο χρονων θα αντεχει να μπει πιστα και να ζοριστει μεχρι το οριο? Να ειναι 5ετιας, 10ετιας, παραπανω?.. Μετ/μενο δεν θα εδινα παραπανω απο 1500.
Περιμενω απαντησεις! Αντε να μπω κι εγω σιγα-σιγα στο λουκι
-
-
Καλησπερα στην παρεα.
Το μικροβιο της μηχανοκινησης ειναι να μην σου κολλησει, μετα απο το αμαξι που μου εδωσε ο παππους και το καρτ που πηρα πριν λιγους μηνες, τωρα ηρθε η ωρα να δοκιμασω την αδρεναλινη και στους 2 τροχους.
Στην αρχη σκεφτομουνα για motocross, καθως βλεποντας ολες αυτες τις ιπταμενες φιγουρες και λιγο Pastrana στο youtube η αληθεια ειναι οτι ειχα πορωθει με την ολη φαση. Μετα απο καποιες σοβαρες συζητησεις με γονεις και φιλους κατεληξα στο να αποκλεισω την αγορα ενος cross καθως οι κινδυνοι ειναι πολλοι και οι τραυματισμοι αναποφευκτοι.
Στη συνεχεια σκεφτομουνα για ενα μηχανακι τυπου super sport, καθαροαιμο για πιστα (Σερρες) αλλα οχι υπερκιβυσμενο για να μπορω να το κυκλοφορω ανετα και μεσα στην πολη. Αλλα ο περιορισμος του (μονο πιστα, μονο ασφαλτος) με αφησε το περιθωριο να σκεφτω και μια ακομα επιλογη, αυτη του supermoto.
Βλεπωντας καποια βιντεακια απο το youtube, δεν χρειαστηκε να περασουν αρκετα λεπτα για να καταλαβω οτι ενα motard ειναι φτιαγμενο για εμενα και οτι ειναι αυτο που (ισως?) τελικα κανει για εμενα. Εχει το λουκ ενος cross - enduro αλλα με την οδηγικη συμπεριφορα ενος street bike και μπορει να παει παντου! Ειτε σε ασφλατο, ειτε σε χωμα. Το μονο που αλλαζεις ειναι τα λαστιχα. Επισης τα μικρα σε διαστασεις ζαντολαστιχα του σε συνδυασμο με το μικρο βαρος του (συγκριτικα με τα αλλα bikes) το καθιστουν ενα πολυ προθυμο μηχανακι στο να αλλαξει κατευθυνση και να επιταχυνει εξαιρετικα γρηγορα και γενικα το κανει αρκετα ευλυγιστο. Ο,τι ακριβως χρειαζομαι για να βαλω πανω τα 62 κιλα μου και να αρχισω το παιχνιδι.
Τωρα, επειδη ειναι φρονιμο να πω οτι η εμπειρια μου με τα διτροχα ειναι μονο το ποδηλατο, θα ηθελα να με κατατοπισει καποιος πιο εμπειρος και γνωστης, σε ποια μοντελα πανω-κατω να κινηθω. Και τωρα αρχιζουν οι ερωτησεις.
-
Τετραχρονο η Διχρονο? Με αλλα λογια, Αξιοπιστια η Ιπποδυναμη?
Μπορω να πω οτι το ακουσμα ενος κινητηρα αλλα κυριως το νευρο του σε συνδυασμο με την μυρωδια του ακαυστου βενζινολαδου που φτυνει η εξατμιση απο πισω ειναι λιγα πραγματα για τα οποια αξιζει να ζεις τελικα. Απο την αλλη δεν θα με χαλαγε η συχνοτερη συντηρηση ενος διχρονου, καθως θα ειναι μια αφορμη να ξαναπιασω το κατσαβιδι και να λερωσω τα χερια μου. Πιστευω πως το διχρονο ισως τελικα να αξιζει τα λεφτα του. -
Με καρμπυρατερ η με ηλεκτρονικο ψεκασμο?
Αν κανω επιλογη διχρονου το καρμπυρατερ ειναι μονοδρομος, παρ'ολα αυτα και σε ενα τετραχρονο ισως να το επελεγα αφενος για να αποφυγω το μπουρδουκλωμα με τα ηλεκτρονικα και τα καλλωδια και αφετερου γιατι μου δινει την επιλογη να το στηνω στα μετρα μου. Ενταξει, η καταναλωση αυξανεται αλλα το carb tuning εχει και αυτο την αιγλη του οπως και να το κανουμε. -
Αερο-Υδροψυκτο
Αν κινουμουνα βαση συναισθηματος θα επελεγα αεροψυκτο. Με βαση την λογικη ομως - και το κλιμα της Ελλαδας - πιστευω το ψυγειο ειναι απαραιτητο. Περισσοτερο βαρος, μειωμενη χροια του ηχου, ναι αλλα μην το καψουμε κιολας! -
Ποσοι κυλινδροι - Ποσα κυβικα?
Αυτο εξαρταται περισσοτερο απο την απαντηση της πρωτης ερωτησης. Αν παρω διχρονο, ενα 125αρι μονοκυλινδρο πιστευω θα ηταν σοφη επιλογη και θα μου εδινε αρκετα αλογακια στην ροδα για να κανω παιχνιδι. Αν παλι επελεγα ενα 4χρονο, μεχρι 250 για λογους απειριας. Τωρα αν ενα δικυλινδρο 2,5αρι ειναι πιο δυνατο απο ενα μονοκυλινδρο 2,5αρι αυτο δεν το ξερω στην πραξη. Εχω ομως την περιεργεια να μαθω τι παιζει σχετικα με αυτο το πραγμα.. -
Καινουριο η μετ/μενο?
Πραμγατικα δεν ξερω. Το καινουριο εχει την σιγουρια του και οτι δεν ειναι ζορισμενο στα κρισιμα σημεια. Ενα μετεχειρο παλι το βρισκεις πιο οικονομικα αλλα.. αλλα. Εστω μετ/μενο, μερι ποσο χρονων θα αντεχει να μπει πιστα και να ζοριστει μεχρι το οριο? Να ειναι 5ετιας, 10ετιας, παραπανω?.. Μετ/μενο δεν θα εδινα παραπανω απο 1500.
Περιμενω απαντησεις! Αντε να μπω κι εγω σιγα-σιγα στο λουκι
-
-
Η αλήθεια ειναι οτι με τα μοτάρντ δεν έχω πολυασχοληθεί, αν και με ενδιαφέρουν και εμένα γιατί στρίβουν σε κλειστές διαδρομές πραγματικά με τη σκέψη. Μάλιστα δε θα ξεχάσω σκηνικό πριν πολλά χρόνια οταν ήμουν φρέσκος στους 2 τροχούς και είχα πάει με κολλητό ταξίδι με 2 μηχανές στην Παλαιόχωρα στα Χανιά. Εκεί λοιπόν που λέγαμε οτι έχουμε αρχίσει και του παίρνουμε τον αέρα στο στροφιλίκι και χαιρόμασταν, μας περνάει με όσα από το πουθενά ένας τοπικός ήρωας με ένα τέτοιο, με τέρμα ανάποδο και με το ποδάρι τεντωμένο προς το εσωτερικό της στροφής!
Από κει και πέρα, εγώ στη θέση σου θα πήγαινα σε 4χρονο, πιο πολύ για λόγους φιλικότητας και ευκολίας οδήγησης και θα απέφευγα τα μονοκύλινδρα αερόψυκτα, καθώς έχουν την τάση να ραγίζουν κεφαλές. Για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να σου πω, ας αναλάβει κάποιος που γνωρίζει περισσότερα. -
ποσο χρονων εισαι? θα κυκλοφορεις στην πολη αρα πρεπει να εχεις διπλωμα (τι διπλωμα εχεις, αν εχεις?)
η θα το βαζεις μονο σε χωμα για να κανεις την τρελα σου?
για αρχη, θα προτεινα yz 80 η 125, οχι παραπανω το οποιο θα το βαζεις μονο σε χωμα.
motard σε λιγα κιβικα δε βγενουν. ειναι ολα 450+ κιβικα και παραπανω απο 33αλογα που εχει
το Α1 διπλωμα. αν εχεις απεριοριστο διπλωμα τοτε μπορεις να παρεις οποιο θελεις.
θα προτεινα ktm 690 smr, το οποιο εχω οδηγησει πολλες φορες και εμεινα ευχαριστημενος.
Αγορα Supermoto / Supermotard