-
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα με το να περάσει ΚΤΕΟ αυτοκίνητο που έχει roll-cage? Υπάρχει κάτι που τυπικά να το απαγορεύει?
-
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα με το να περάσει ΚΤΕΟ αυτοκίνητο που έχει roll-cage? Υπάρχει κάτι που τυπικά να το απαγορεύει?
-
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει πρόβλημα με το να περάσει ΚΤΕΟ αυτοκίνητο που έχει roll-cage? Υπάρχει κάτι που τυπικά να το απαγορεύει?
-
Bασικα απαγορευεται.
Εχει να κανει με την πιθανοτητα τραυματισμου σε τρακαρισμα. -
κανονικα δεν περνανε,αλλα περναει...
-
Ξέρει κανείς τι *ακριβώς *απαγορεύεται?
-
Χωρις να εχω κατανοήσει πληρως την εννοια του 'ακριβως'
εχει να κανει με
σημαντικές μεταβολές σε δομικά στοιχεια του αμαξωματος
εκθεση επιβαινωντων σε κινδυνο με την υπαρξη σκληρων σημειων ( οι σωληνες και το κεφαλι σου πχ )
εχω ακουσει οποτε το μεταφερω με πασα επιφυλλαξη οτι ακόμα και η αφαίρεση του πισω καθίσματος είναι θέμα αν και δε ξερω το γιατι
αν δεν ρωτας μονο για το cage ακομα και η μεταβολή και η τοποθετηση του ρεζερβουαρ ασφαλειας ΕΙΝΑΙ ενα θεμα...
ακομα και η μεταβολή των σημειων στιριξης των ζωνων ασφαλειας ΕΙΝΑΙ ενα θεμα καθοτι το Κτεο δε ξερει απο J...να το πω απλά 'ουσιαστικές μεταβολές απο την εγγριση τυπου'
-
Αυτό το τελευταίο, Γιάννη. Παραποίηση εσωτερικού.
Τυπικά, βέβαια, γιατί π.χ. με σταθερό κουβά και 4άρες ζώνες - πέραν των εργοστασιακών - μια χαρά με πέρασαν.
-
Kαποιες πληροφοριες γραφει και το viewtopic.php?f=6&t=4515 .
-
καταλαβαινουν κι οι ιδιοι το νομικό κενό που υπαρχει λογω την πρακτικής αδυναμιας ( γιατι θεωρητικά γινεται ) για Εκδοση Δελτιου Μεμονομενου Οχηματος ( ή καπως ετσι ) το αντιστοιχο του αγγλικου SVO..
Γιατι δεν ειναι μονο ποιος θα το ελενξει - τι γνωσεις πρεπει να εχει - αλλα και ποιος θα θεσπισει τους κανονες.... -
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, μαζί με το λινκ είναι πολύ κατατοπιστικές. Απ΄όσο κατάλαβα υπάρχει μεν νομοθεσία αλλά είναι σχετικά ανοιχτή προς ερμηνεία, ανάλογα και με τι άλλες μετατροπές έχουν γίνει. Το ρεσερβουαρ και οι πίσω θέσεις είναι ένα θέμα επίσης.
roll cage και κτεο