-
Γειά χαρά σε όλους!
Να ρωτήσω κάτι, μιας και,
εν όψει το ετήσιου Service, μάλλον θα πρέπει να το αναφέρω, και να επιμείνω στους μηχανικούς τους Εξουσιοδοτημένου...Η αλήθεια είναι οτι, εδώ και κάνα 3μηνο, βλέπω να μην κουμπώνουν γλυκά και άνετα οι ταχύτητες,
ειδικά η 1η και πολύ λιγότερο η 2η, ενώ βρίσκομαι εν κινήσει…Γενικά, δεν τρέχω...μιλάμε για 'παρθενο-κατάσταση'...
Για παράδειγμα,
με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
και η 1η, απλώς ΔΕΝ μπαίνει...
Είναι φορές, που το περνάω 'νεκρά', σταματάω, και ξεκινάω...Εννοείται, στο ξεκίνημα, ή σταματημένος στο φανάρι, η 1η (και οι υπόλοιπες) γλυστράνε, ανετότατα, στο κιβώτιο.
Ένας φίλος, μού είχε πεί, οτι ειδικά τα fiesta, λέει,
είχαν βγάλει πρόβλημα στην τρόμπα του συμπλέκτη...Μπορεί να παίζει κάτι τέτοιο...??
-
Γειά χαρά σε όλους!
Να ρωτήσω κάτι, μιας και,
εν όψει το ετήσιου Service, μάλλον θα πρέπει να το αναφέρω, και να επιμείνω στους μηχανικούς τους Εξουσιοδοτημένου...Η αλήθεια είναι οτι, εδώ και κάνα 3μηνο, βλέπω να μην κουμπώνουν γλυκά και άνετα οι ταχύτητες,
ειδικά η 1η και πολύ λιγότερο η 2η, ενώ βρίσκομαι εν κινήσει…Γενικά, δεν τρέχω...μιλάμε για 'παρθενο-κατάσταση'...
Για παράδειγμα,
με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
και η 1η, απλώς ΔΕΝ μπαίνει...
Είναι φορές, που το περνάω 'νεκρά', σταματάω, και ξεκινάω...Εννοείται, στο ξεκίνημα, ή σταματημένος στο φανάρι, η 1η (και οι υπόλοιπες) γλυστράνε, ανετότατα, στο κιβώτιο.
Ένας φίλος, μού είχε πεί, οτι ειδικά τα fiesta, λέει,
είχαν βγάλει πρόβλημα στην τρόμπα του συμπλέκτη...Μπορεί να παίζει κάτι τέτοιο...??
-
Γειά χαρά σε όλους!
Να ρωτήσω κάτι, μιας και,
εν όψει το ετήσιου Service, μάλλον θα πρέπει να το αναφέρω, και να επιμείνω στους μηχανικούς τους Εξουσιοδοτημένου...Η αλήθεια είναι οτι, εδώ και κάνα 3μηνο, βλέπω να μην κουμπώνουν γλυκά και άνετα οι ταχύτητες,
ειδικά η 1η και πολύ λιγότερο η 2η, ενώ βρίσκομαι εν κινήσει…Γενικά, δεν τρέχω...μιλάμε για 'παρθενο-κατάσταση'...
Για παράδειγμα,
με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
και η 1η, απλώς ΔΕΝ μπαίνει...
Είναι φορές, που το περνάω 'νεκρά', σταματάω, και ξεκινάω...Εννοείται, στο ξεκίνημα, ή σταματημένος στο φανάρι, η 1η (και οι υπόλοιπες) γλυστράνε, ανετότατα, στο κιβώτιο.
Ένας φίλος, μού είχε πεί, οτι ειδικά τα fiesta, λέει,
είχαν βγάλει πρόβλημα στην τρόμπα του συμπλέκτη...Μπορεί να παίζει κάτι τέτοιο...??
-
Δεν είναι δυσλειτουργεία το ότι δεν παίρνει την πρώτη, ενώ πηγαίνεις με 30-40....
-
ναι εμένα που το γέρικο Κόρσα έχει όντως θέμα, μπαίνει πρώτη στα 10 κάπου αντε 15. Αυτό με καθυστερεί σε περιπτώσεις που η δευτέρα δε με τραβάει, και δε μπορώ να βάλω πρώτη, αλλά δε το σβήνω ποτέ. Συμπλέκτη 2-3-4 sec μέχρι να χάσω ταχύτητα, και θα μπει.
-
Βάλε καμμιά βαλβολίνη της προκοπής σε πρώτη φάση.
-
Σε αλλα αυτοκινητα μπαινει ευκολα η πρωτη εν κινηση και σε αλλα οχι. Εστω οτι εχουμε καλες βαλβολινες μεσα φυσικα.
Παντως τα 30-40 κμ για κατεβασμα σε 1η ειναι παρα πολλα!! Ειναι λαθος χρηση. -
εκτός αν μαρσάρεις ως τις 6000 σ.α.λ., εννοείται δε θα μπει η πρώτη ρε Χατζηδημητρακόπουλε.
Σκέψου ότι σε ότι σ.α.λ. ξεκουμπώσει μια ταχύτητα, στις ίδιες σ.α.λ. πρέπει να είναι το μοτέρ για να την κουμπώσει ξανά.
Άρα θα πρέπει να το δεις λίγο για rev maching, το οποίο όμως δεν έχει κανένα νόημα με 2α προς 1η. (όταν ξεκινάς πηγαίνεις με 30 ή 40 χμ /ω την 1η ταχύτητα; αμφιβάλω. Στα 15-20 αλλάζεις)Οδήγα καλά ορέ!
-
κατεβασμα πρωτης στα 30-40χλμ και αυτο το λες παρθενικη οδηγηση ? δεν ειναι προβλημα αυτο ειναι κακος χειρησμος και φθορα του δισκου.
Εμενα το golfaki μου κλοτσαει τρελα για να μην δεχτει την πρωτη στα 20χλμ. με κατεβασμα. η μονη περιπτωση που μπαινει με 20 χιλιομετρα χαλαρα η πρωτη μου ειναι οταν ειμαι μονο σε ανηφορο.οπως τα βλεπω εγω σε λιγο καιρο θα πας για δισκο και βαλβονινες! αν και πιθανον να μπορεσεις να διορθωσεις το προβλημα απλα βαζοντας μονο βαλβολινες και καποιο αντιτριβικο στο σασμαν.
-
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Γειά χαρά σε όλους!Για παράδειγμα,
με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
και η 1η, απλώς ΔΕΝ μπαίνει...πλακα κανεις.....
θα ενεβεις ειτε με 2α και φορα ειτε θα κοψεις στα 5χλμ...εχω κοβω εντελως σχεδον. -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
κατεβασμα πρωτης στα 30-40χλμ και αυτο το λες παρθενικη οδηγηση ? δεν ειναι προβλημα αυτο ειναι κακος χειρησμος και φθορα του δισκου.
Εμενα το golfaki μου κλοτσαει τρελα για να μην δεχτει την πρωτη στα 20χλμ. με κατεβασμα. η μονη περιπτωση που μπαινει με 20 χιλιομετρα χαλαρα η πρωτη μου ειναι οταν ειμαι μονο σε ανηφορο.οπως τα βλεπω εγω σε λιγο καιρο θα πας για δισκο και βαλβονινες! αν και πιθανον να μπορεσεις να διορθωσεις το προβλημα απλα βαζοντας μονο βαλβολινες και καποιο αντιτριβικο στο σασμαν.
Δεν νομιζω να εηρεαζει αυτη η λαθος χρηση τον συμπλεκτη(δισκο που ανεφερες). Το ζορισμα που βαζεις για να κουμπωσει επηρεαζει εσωτερικα το σασμαν, συγχρονιζε, γραναζια...
-
Να σταματάς πρίν βάλεις πρώτη....εν πρώτοις .....και εν δευτέροις,αλλάζεις βαλβολίνες....μόνο καλό θα του κάνει....!
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
κατεβασμα πρωτης στα 30-40χλμ και αυτο το λες παρθενικη οδηγηση ? δεν ειναι προβλημα αυτο ειναι κακος χειρησμος και φθορα του δισκου.
Εμενα το golfaki μου κλοτσαει τρελα για να μην δεχτει την πρωτη στα 20χλμ. με κατεβασμα. η μονη περιπτωση που μπαινει με 20 χιλιομετρα χαλαρα η πρωτη μου ειναι οταν ειμαι μονο σε ανηφορο.οπως τα βλεπω εγω σε λιγο καιρο θα πας για δισκο και βαλβονινες! αν και πιθανον να μπορεσεις να διορθωσεις το προβλημα απλα βαζοντας μονο βαλβολινες και καποιο αντιτριβικο στο σασμαν.
Δεν νομιζω να εηρεαζει αυτη η λαθος χρηση τον συμπλεκτη(δισκο που ανεφερες). Το ζορισμα που βαζεις για να κουμπωσει επηρεαζει εσωτερικα το σασμαν, συγχρονιζε, γραναζια...
οπως και να χει πρωτη δε κουμπωνεις σε 30-40χλμ. ειναι φθορα και σιγουρη ζημια
-
Την τελευταια βδομαδα η πρωτη και η οπισθεν με παιδευουν πολυ ειδικα μεχρι να ζεσταθει πολυ καλα. Μετα μπαινουν αλλα και παλι οχι γλυκα οπως πριν μια βδομαδα που εμπαιναν 'αερας'.
Νομιζα οτι δεν απομονωνει καλα, και ετσι ρυθμισα την ντιζα και αυξησα την διαδρομη του πενταλ αλλα και παλι τιποτα. Στην πορεια ολες μπαινουν πολυ γλυκα οπως πριν. Οταν το αμαξι τσουλαει ελαφρα πισω και παω να κουμπωσω πρωτη κατα το κουμπωμα το φρεναρει. Επισης η οπισθεν γρατζουναει αρκετα. Αρα?
Ο συμπλεκτης εχει 30.000χλμ. Βαλβολινες 15.000χλμ. Αμαξι skoda favorit. -
Άρα θες λεπτότερες βαλβολίνες. Οι χοντρές αυτά κάνουν το χειμώνα.
-
Απο βαλβολινες τοσα χρονια αυτες βαζω 80-90 και αλλαγη καθε 25-30.000. Το χειμωνα (τωρα δεν ειναι χειμωνας) απλα το πρωι αισθανομαι το λεβιε σαν να εχει μελι, αλλα και παλι κουμπωναν ανετα.
Αυτο προβλημα που περιγραφω εγινε ξαφνικα πριν λιγες μερες. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Απο βαλβολινες τοσα χρονια αυτες βαζω 80-90 και αλλαγη καθε 25-30.000. Το χειμωνα (τωρα δεν ειναι χειμωνας) απλα το πρωι αισθανομαι το λεβιε σαν να εχει μελι, αλλα και παλι κουμπωναν ανετα.
Αυτο προβλημα που περιγραφω εγινε ξαφνικα πριν λιγες μερες.ναι τετοια αισθηση εχουν οι 80w/90 σε χαμηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος, με 75w/80 θα δεις διαφορα και δεν θα εχει αυτη την αισθηση σαν να εχει ''μελι'' το σασμαν
-
Κοιταξε να δεις, και στο αλλο μου αμαξι το hyundai 75-90 βαζω φουλ συνθετικες (και ακριβες) η αισθηση το πρωι με θερμοκρασια κατω απο 10 βαθμους ειναι σαν να εχει μελι. Στρωνει στη πορεια μολις κανω λιγα χιλιομετρα.
Δεν κουμπώνει η πρώτη...