Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν κουμπώνει η πρώτη...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν κουμπώνει η πρώτη...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    17
    5392
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anasmzak last edited by

      Γειά χαρά σε όλους!

      Να ρωτήσω κάτι, μιας και,
      εν όψει το ετήσιου Service, μάλλον θα πρέπει να το αναφέρω, και να επιμείνω στους μηχανικούς τους Εξουσιοδοτημένου...

      Η αλήθεια είναι οτι, εδώ και κάνα 3μηνο, βλέπω να μην κουμπώνουν γλυκά και άνετα οι ταχύτητες,
      ειδικά η 1η και πολύ λιγότερο η 2η, ενώ βρίσκομαι εν κινήσει…

      Γενικά, δεν τρέχω...μιλάμε για 'παρθενο-κατάσταση'...
      Για παράδειγμα,
      με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
      και η 1η, απλώς ΔΕΝ μπαίνει...
      Είναι φορές, που το περνάω 'νεκρά', σταματάω, και ξεκινάω...

      Εννοείται, στο ξεκίνημα, ή σταματημένος στο φανάρι, η 1η (και οι υπόλοιπες) γλυστράνε, ανετότατα, στο κιβώτιο.

      Ένας φίλος, μού είχε πεί, οτι ειδικά τα fiesta, λέει,
      είχαν βγάλει πρόβλημα στην τρόμπα του συμπλέκτη...

      Μπορεί να παίζει κάτι τέτοιο...??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anasmzak last edited by

        Γειά χαρά σε όλους!

        Να ρωτήσω κάτι, μιας και,
        εν όψει το ετήσιου Service, μάλλον θα πρέπει να το αναφέρω, και να επιμείνω στους μηχανικούς τους Εξουσιοδοτημένου...

        Η αλήθεια είναι οτι, εδώ και κάνα 3μηνο, βλέπω να μην κουμπώνουν γλυκά και άνετα οι ταχύτητες,
        ειδικά η 1η και πολύ λιγότερο η 2η, ενώ βρίσκομαι εν κινήσει…

        Γενικά, δεν τρέχω...μιλάμε για 'παρθενο-κατάσταση'...
        Για παράδειγμα,
        με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
        και η 1η, απλώς ΔΕΝ μπαίνει...
        Είναι φορές, που το περνάω 'νεκρά', σταματάω, και ξεκινάω...

        Εννοείται, στο ξεκίνημα, ή σταματημένος στο φανάρι, η 1η (και οι υπόλοιπες) γλυστράνε, ανετότατα, στο κιβώτιο.

        Ένας φίλος, μού είχε πεί, οτι ειδικά τα fiesta, λέει,
        είχαν βγάλει πρόβλημα στην τρόμπα του συμπλέκτη...

        Μπορεί να παίζει κάτι τέτοιο...??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          anasmzak last edited by

          Γειά χαρά σε όλους!

          Να ρωτήσω κάτι, μιας και,
          εν όψει το ετήσιου Service, μάλλον θα πρέπει να το αναφέρω, και να επιμείνω στους μηχανικούς τους Εξουσιοδοτημένου...

          Η αλήθεια είναι οτι, εδώ και κάνα 3μηνο, βλέπω να μην κουμπώνουν γλυκά και άνετα οι ταχύτητες,
          ειδικά η 1η και πολύ λιγότερο η 2η, ενώ βρίσκομαι εν κινήσει…

          Γενικά, δεν τρέχω...μιλάμε για 'παρθενο-κατάσταση'...
          Για παράδειγμα,
          με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
          και η 1η, απλώς ΔΕΝ μπαίνει...
          Είναι φορές, που το περνάω 'νεκρά', σταματάω, και ξεκινάω...

          Εννοείται, στο ξεκίνημα, ή σταματημένος στο φανάρι, η 1η (και οι υπόλοιπες) γλυστράνε, ανετότατα, στο κιβώτιο.

          Ένας φίλος, μού είχε πεί, οτι ειδικά τα fiesta, λέει,
          είχαν βγάλει πρόβλημα στην τρόμπα του συμπλέκτη...

          Μπορεί να παίζει κάτι τέτοιο...??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Δεν είναι δυσλειτουργεία το ότι δεν παίρνει την πρώτη, ενώ πηγαίνεις με 30-40....

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              smartyn89 last edited by

              ναι εμένα που το γέρικο Κόρσα έχει όντως θέμα, μπαίνει πρώτη στα 10 κάπου αντε 15. Αυτό με καθυστερεί σε περιπτώσεις που η δευτέρα δε με τραβάει, και δε μπορώ να βάλω πρώτη, αλλά δε το σβήνω ποτέ. Συμπλέκτη 2-3-4 sec μέχρι να χάσω ταχύτητα, και θα μπει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Βάλε καμμιά βαλβολίνη της προκοπής σε πρώτη φάση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  Σε αλλα αυτοκινητα μπαινει ευκολα η πρωτη εν κινηση και σε αλλα οχι. Εστω οτι εχουμε καλες βαλβολινες μεσα φυσικα.
                  Παντως τα 30-40 κμ για κατεβασμα σε 1η ειναι παρα πολλα!! Ειναι λαθος χρηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jimclark last edited by

                    εκτός αν μαρσάρεις ως τις 6000 σ.α.λ., εννοείται δε θα μπει η πρώτη ρε Χατζηδημητρακόπουλε.

                    Σκέψου ότι σε ότι σ.α.λ. ξεκουμπώσει μια ταχύτητα, στις ίδιες σ.α.λ. πρέπει να είναι το μοτέρ για να την κουμπώσει ξανά.
                    Άρα θα πρέπει να το δεις λίγο για rev maching, το οποίο όμως δεν έχει κανένα νόημα με 2α προς 1η. (όταν ξεκινάς πηγαίνεις με 30 ή 40 χμ /ω την 1η ταχύτητα; αμφιβάλω. Στα 15-20 αλλάζεις)

                    Οδήγα καλά ορέ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dj-mitsos last edited by

                      κατεβασμα πρωτης στα 30-40χλμ και αυτο το λες παρθενικη οδηγηση ? δεν ειναι προβλημα αυτο ειναι κακος χειρησμος και φθορα του δισκου.
                      Εμενα το golfaki μου κλοτσαει τρελα για να μην δεχτει την πρωτη στα 20χλμ. με κατεβασμα. η μονη περιπτωση που μπαινει με 20 χιλιομετρα χαλαρα η πρωτη μου ειναι οταν ειμαι μονο σε ανηφορο.

                      οπως τα βλεπω εγω σε λιγο καιρο θα πας για δισκο και βαλβονινες! αν και πιθανον να μπορεσεις να διορθωσεις το προβλημα απλα βαζοντας μονο βαλβολινες και καποιο αντιτριβικο στο σασμαν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        eltassos last edited by

                        Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
                        Γειά χαρά σε όλους!

                        Για παράδειγμα,
                        με 2000στροφές, και 30 -40km/h, έχω κόψει ελαφρά, για να βάλω 1η, και να ανέβω ανηφόρα μέτριας κλίσης,
                        και η 1η
                        , απλώς ΔΕΝ μπαίνει...

                        πλακα κανεις.....
                        θα ενεβεις ειτε με 2α και φορα ειτε θα κοψεις στα 5χλμ...εχω κοβω εντελως σχεδον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cson last edited by

                          Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
                          κατεβασμα πρωτης στα 30-40χλμ και αυτο το λες παρθενικη οδηγηση ? δεν ειναι προβλημα αυτο ειναι κακος χειρησμος και φθορα του δισκου.
                          Εμενα το golfaki μου κλοτσαει τρελα για να μην δεχτει την πρωτη στα 20χλμ. με κατεβασμα. η μονη περιπτωση που μπαινει με 20 χιλιομετρα χαλαρα η πρωτη μου ειναι οταν ειμαι μονο σε ανηφορο.

                          οπως τα βλεπω εγω σε λιγο καιρο θα πας για δισκο και βαλβονινες! αν και πιθανον να μπορεσεις να διορθωσεις το προβλημα απλα βαζοντας μονο βαλβολινες και καποιο αντιτριβικο στο σασμαν.

                          Δεν νομιζω να εηρεαζει αυτη η λαθος χρηση τον συμπλεκτη(δισκο που ανεφερες). Το ζορισμα που βαζεις για να κουμπωσει επηρεαζει εσωτερικα το σασμαν, συγχρονιζε, γραναζια...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                            Να σταματάς πρίν βάλεις πρώτη....εν πρώτοις .....και εν δευτέροις,αλλάζεις βαλβολίνες....μόνο καλό θα του κάνει....!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dj-mitsos last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:

                              κατεβασμα πρωτης στα 30-40χλμ και αυτο το λες παρθενικη οδηγηση ? δεν ειναι προβλημα αυτο ειναι κακος χειρησμος και φθορα του δισκου.
                              Εμενα το golfaki μου κλοτσαει τρελα για να μην δεχτει την πρωτη στα 20χλμ. με κατεβασμα. η μονη περιπτωση που μπαινει με 20 χιλιομετρα χαλαρα η πρωτη μου ειναι οταν ειμαι μονο σε ανηφορο.

                              οπως τα βλεπω εγω σε λιγο καιρο θα πας για δισκο και βαλβονινες! αν και πιθανον να μπορεσεις να διορθωσεις το προβλημα απλα βαζοντας μονο βαλβολινες και καποιο αντιτριβικο στο σασμαν.

                              Δεν νομιζω να εηρεαζει αυτη η λαθος χρηση τον συμπλεκτη(δισκο που ανεφερες). Το ζορισμα που βαζεις για να κουμπωσει επηρεαζει εσωτερικα το σασμαν, συγχρονιζε, γραναζια...

                              οπως και να χει πρωτη δε κουμπωνεις σε 30-40χλμ. ειναι φθορα και σιγουρη ζημια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Την τελευταια βδομαδα η πρωτη και η οπισθεν με παιδευουν πολυ ειδικα μεχρι να ζεσταθει πολυ καλα. Μετα μπαινουν αλλα και παλι οχι γλυκα οπως πριν μια βδομαδα που εμπαιναν 'αερας'.

                                Νομιζα οτι δεν απομονωνει καλα, και ετσι ρυθμισα την ντιζα και αυξησα την διαδρομη του πενταλ αλλα και παλι τιποτα. Στην πορεια ολες μπαινουν πολυ γλυκα οπως πριν. Οταν το αμαξι τσουλαει ελαφρα πισω και παω να κουμπωσω πρωτη κατα το κουμπωμα το φρεναρει. Επισης η οπισθεν γρατζουναει αρκετα. Αρα?
                                Ο συμπλεκτης εχει 30.000χλμ. Βαλβολινες 15.000χλμ. Αμαξι skoda favorit.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Άρα θες λεπτότερες βαλβολίνες. Οι χοντρές αυτά κάνουν το χειμώνα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cson last edited by

                                    Απο βαλβολινες τοσα χρονια αυτες βαζω 80-90 και αλλαγη καθε 25-30.000. Το χειμωνα (τωρα δεν ειναι χειμωνας) απλα το πρωι αισθανομαι το λεβιε σαν να εχει μελι, αλλα και παλι κουμπωναν ανετα.
                                    Αυτο προβλημα που περιγραφω εγινε ξαφνικα πριν λιγες μερες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                                      Απο βαλβολινες τοσα χρονια αυτες βαζω 80-90 και αλλαγη καθε 25-30.000. Το χειμωνα (τωρα δεν ειναι χειμωνας) απλα το πρωι αισθανομαι το λεβιε σαν να εχει μελι, αλλα και παλι κουμπωναν ανετα.
                                      Αυτο προβλημα που περιγραφω εγινε ξαφνικα πριν λιγες μερες.

                                      ναι τετοια αισθηση εχουν οι 80w/90 σε χαμηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος, με 75w/80 θα δεις διαφορα και δεν θα εχει αυτη την αισθηση σαν να εχει ''μελι'' το σασμαν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Κοιταξε να δεις, και στο αλλο μου αμαξι το hyundai 75-90 βαζω φουλ συνθετικες (και ακριβες) η αισθηση το πρωι με θερμοκρασια κατω απο 10 βαθμους ειναι σαν να εχει μελι. Στρωνει στη πορεια μολις κανω λιγα χιλιομετρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr