-
Καλησπέρα παιδιά, στη διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, πέρασα απο σχεδόν όλες τις Μάρκες για τιμές και γνώμες, σε κατηγορία μεγέθους Fiesta-Corsa-Clio-Yaris κτλ κτλ.
Βασικό μου μέλημα ήταν η χαμηλή κατανάλωση και 'κόστος ζωής' μετά την αγορά. Οπότε προφανώς και πήγα στα diesel πρώτα, χωρίς τέλη, και minimum καταναλώσεις. Αποσβέσεις που θέλουν 5ή6+ χρόνια δε με ενοχλούν, γιατί έχω σκοπό να το κρατήσω πολλάαα χρόνια πρώτα ο Θεός. Αυτό το λέω γιατί όπως φαίνονται τα πράματα** ΔΕΝ θα κάνω πάνω απο 10.000 Km τον χρόνο**, μπορεί και μόνο 8.000.
Ναι, λίγο χαζό γιατί θα κάνω τα +2000€ απόσβεση σε 5-6+ χρόνια, αλλά θα κάνω, και αυτό είναι η επιλογή μου.Στο θέμα μας λοιπόν, ενώ είχα καταλήξει (στο Opel EcoFlex 1.3 @90hp), ένα καλόπαιδο στη ford, που έχουν εκεί γ@μώ τα αμαξάκια, το νέο Fiesta EcoBoost (βενζίνη), αλλά δεν είχε ανταγωνιστική πρόταση σε diesel, μου επέμενε πολύ, οτί τα diesel αμάξια μεσα στην πόλη (1η 2α 3η) και ειδικά με λίγα χιλιόμετρα έχουν προβλήματα. Σοβαρά προβλήματα.
οτί δηλαδή χαλάνε τα μπεκ, η αντλία καυσίμου (?) και κάτι άλλα που δε θυμάμαι (τρόμπα?φίλτρο?). Δεν είμαι ειδικός, δε ξέρω καν καλά καλά τι κάνει το καθένα ακριβώς. Αλλά σίγουρα είναι ακριβά.
Είχα και την ατυχή σύμπτωση ένας φίλος, με (μεταχειρισμένο) Swift diesel 5 χρονών, να χρειαστεί να αλλάξει μπεκ, ~300€, και λέω.. λες??Εν τέλει αυτός (στη Ford) απλά προωθούσε το δυνατό του χαρτί, και υπερέβαλε όσο δε πάει κατά των Ντίζελ, ή υπάρχει ισχυρή δόση αλήθειας στους ισχυρησμούς του?
Υπάρχει πρόβλημα στην πόλη (χαμηλές σχέσεις, λίγα χιλιόμετρα) στους κινητήρες diesel???--Σημείωση: Δυστυχώς με την Opel που μίλησα προφανώς είπαν οτί δεν ισχύει καθόλου όλο αυτό, αλλά και εκεί γνωρίζω οτί το diesel είναι το δυνατό τους χαρτί, ενώ η βενζίνη τους, πάλι τρώγεται κατα κράτος απο τον ανταγωνισμό. Αρα σίγουρα ούτε αυτούς μπορώ να εμπιστευτώ.
(σόρρυ για την φλυαρία. Πάντως νομίζω μετά τα μπεκ, την αντλία, και την μηχανή, χαλάει το Λάπτοπ σου και το πλυντήριο πιάτων αν έχεις diesel )
-
Καλησπέρα παιδιά, στη διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, πέρασα απο σχεδόν όλες τις Μάρκες για τιμές και γνώμες, σε κατηγορία μεγέθους Fiesta-Corsa-Clio-Yaris κτλ κτλ.
Βασικό μου μέλημα ήταν η χαμηλή κατανάλωση και 'κόστος ζωής' μετά την αγορά. Οπότε προφανώς και πήγα στα diesel πρώτα, χωρίς τέλη, και minimum καταναλώσεις. Αποσβέσεις που θέλουν 5ή6+ χρόνια δε με ενοχλούν, γιατί έχω σκοπό να το κρατήσω πολλάαα χρόνια πρώτα ο Θεός. Αυτό το λέω γιατί όπως φαίνονται τα πράματα** ΔΕΝ θα κάνω πάνω απο 10.000 Km τον χρόνο**, μπορεί και μόνο 8.000.
Ναι, λίγο χαζό γιατί θα κάνω τα +2000€ απόσβεση σε 5-6+ χρόνια, αλλά θα κάνω, και αυτό είναι η επιλογή μου.Στο θέμα μας λοιπόν, ενώ είχα καταλήξει (στο Opel EcoFlex 1.3 @90hp), ένα καλόπαιδο στη ford, που έχουν εκεί γ@μώ τα αμαξάκια, το νέο Fiesta EcoBoost (βενζίνη), αλλά δεν είχε ανταγωνιστική πρόταση σε diesel, μου επέμενε πολύ, οτί τα diesel αμάξια μεσα στην πόλη (1η 2α 3η) και ειδικά με λίγα χιλιόμετρα έχουν προβλήματα. Σοβαρά προβλήματα.
οτί δηλαδή χαλάνε τα μπεκ, η αντλία καυσίμου (?) και κάτι άλλα που δε θυμάμαι (τρόμπα?φίλτρο?). Δεν είμαι ειδικός, δε ξέρω καν καλά καλά τι κάνει το καθένα ακριβώς. Αλλά σίγουρα είναι ακριβά.
Είχα και την ατυχή σύμπτωση ένας φίλος, με (μεταχειρισμένο) Swift diesel 5 χρονών, να χρειαστεί να αλλάξει μπεκ, ~300€, και λέω.. λες??Εν τέλει αυτός (στη Ford) απλά προωθούσε το δυνατό του χαρτί, και υπερέβαλε όσο δε πάει κατά των Ντίζελ, ή υπάρχει ισχυρή δόση αλήθειας στους ισχυρησμούς του?
Υπάρχει πρόβλημα στην πόλη (χαμηλές σχέσεις, λίγα χιλιόμετρα) στους κινητήρες diesel???--Σημείωση: Δυστυχώς με την Opel που μίλησα προφανώς είπαν οτί δεν ισχύει καθόλου όλο αυτό, αλλά και εκεί γνωρίζω οτί το diesel είναι το δυνατό τους χαρτί, ενώ η βενζίνη τους, πάλι τρώγεται κατα κράτος απο τον ανταγωνισμό. Αρα σίγουρα ούτε αυτούς μπορώ να εμπιστευτώ.
(σόρρυ για την φλυαρία. Πάντως νομίζω μετά τα μπεκ, την αντλία, και την μηχανή, χαλάει το Λάπτοπ σου και το πλυντήριο πιάτων αν έχεις diesel )
-
Καλησπέρα παιδιά, στη διαδικασία αναζήτησης αυτοκινήτου, πέρασα απο σχεδόν όλες τις Μάρκες για τιμές και γνώμες, σε κατηγορία μεγέθους Fiesta-Corsa-Clio-Yaris κτλ κτλ.
Βασικό μου μέλημα ήταν η χαμηλή κατανάλωση και 'κόστος ζωής' μετά την αγορά. Οπότε προφανώς και πήγα στα diesel πρώτα, χωρίς τέλη, και minimum καταναλώσεις. Αποσβέσεις που θέλουν 5ή6+ χρόνια δε με ενοχλούν, γιατί έχω σκοπό να το κρατήσω πολλάαα χρόνια πρώτα ο Θεός. Αυτό το λέω γιατί όπως φαίνονται τα πράματα** ΔΕΝ θα κάνω πάνω απο 10.000 Km τον χρόνο**, μπορεί και μόνο 8.000.
Ναι, λίγο χαζό γιατί θα κάνω τα +2000€ απόσβεση σε 5-6+ χρόνια, αλλά θα κάνω, και αυτό είναι η επιλογή μου.Στο θέμα μας λοιπόν, ενώ είχα καταλήξει (στο Opel EcoFlex 1.3 @90hp), ένα καλόπαιδο στη ford, που έχουν εκεί γ@μώ τα αμαξάκια, το νέο Fiesta EcoBoost (βενζίνη), αλλά δεν είχε ανταγωνιστική πρόταση σε diesel, μου επέμενε πολύ, οτί τα diesel αμάξια μεσα στην πόλη (1η 2α 3η) και ειδικά με λίγα χιλιόμετρα έχουν προβλήματα. Σοβαρά προβλήματα.
οτί δηλαδή χαλάνε τα μπεκ, η αντλία καυσίμου (?) και κάτι άλλα που δε θυμάμαι (τρόμπα?φίλτρο?). Δεν είμαι ειδικός, δε ξέρω καν καλά καλά τι κάνει το καθένα ακριβώς. Αλλά σίγουρα είναι ακριβά.
Είχα και την ατυχή σύμπτωση ένας φίλος, με (μεταχειρισμένο) Swift diesel 5 χρονών, να χρειαστεί να αλλάξει μπεκ, ~300€, και λέω.. λες??Εν τέλει αυτός (στη Ford) απλά προωθούσε το δυνατό του χαρτί, και υπερέβαλε όσο δε πάει κατά των Ντίζελ, ή υπάρχει ισχυρή δόση αλήθειας στους ισχυρησμούς του?
Υπάρχει πρόβλημα στην πόλη (χαμηλές σχέσεις, λίγα χιλιόμετρα) στους κινητήρες diesel???--Σημείωση: Δυστυχώς με την Opel που μίλησα προφανώς είπαν οτί δεν ισχύει καθόλου όλο αυτό, αλλά και εκεί γνωρίζω οτί το diesel είναι το δυνατό τους χαρτί, ενώ η βενζίνη τους, πάλι τρώγεται κατα κράτος απο τον ανταγωνισμό. Αρα σίγουρα ούτε αυτούς μπορώ να εμπιστευτώ.
(σόρρυ για την φλυαρία. Πάντως νομίζω μετά τα μπεκ, την αντλία, και την μηχανή, χαλάει το Λάπτοπ σου και το πλυντήριο πιάτων αν έχεις diesel )
-
μηπος να κοιταξεις καλητερα για καποιο μικρο βενζινοκινιτο πχ 900cc το πετρελεο θελει χιλιομετρα οσω δεν δουλευει φθιρεται τα εληννικα πετρελεα ειναι για τον ,,,,,,,,,,τσο .αν εχει υγρασιες το καυσιμο και καθεται σβιστο τα αμαξει πολυ καιρο κανει οξυδοσεις σε μπεκ και τρομπα ασε που τωρα στα κενουρια εχουν και φιλτρο μικροσοματιδιων και το σερβις του καστιζει πολυ.
ψαξετο και ενημεροσου καλα! οχι απο πωλητες ( θα κανουν τα παντα για να πουλησουν )
στην τελικη μην σου βγει ποιο πολυεξοδο το diesel! -
Διάβασε το παρακάτω άρθρο τα λέει άναλυτικά
http://www.caroto.gr/2011/12/19/diesel- ... emissions/
Hint: Οι ταξιτζίδες που τους νοιάζει κυρίως η οικονομία τι καύσιμο χρησιμοποιούν; Βέβαια τα πάνε και σε ανοιχτό δρόμο δεν κινούνται μόνο μέσα στην πόλη.
-
Ποιός του είπε πως το ρεζερβουάρ για το πρόσθετο του 607 δεν ξαναγεμίζει;
-
Καλά οι πωλητές είναι γενικώς...
Δες π.χ. αυτό το μήνυμά μου από το μακρινό 2005...
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Hint: Οι ταξιτζίδες που τους νοιάζει κυρίως η οικονομία τι καύσιμο χρησιμοποιούν; Βέβαια τα πάνε και σε ανοιχτό δρόμο δεν κινούνται μόνο μέσα στην πόλη.
Ναι, για το dpf, ξέρω οτί πρέπει να το βγάζω έξω λίγο, και να το πατάω το γκαζάκι. Βγαίνω εκτός πόλης συχνά, αλλά για λίγα Km, πχ 7, γιαυτό δε το ανέφερα πριν. Αν καθαρίζει 'λίγο λίγο' (σε δεκάλεπτα οδήγησης) δε θα έχω πρόβλημα. Αν θέλει 20λεπτα μαζεμένα για να γίνει μονοκόμματος ο καθαρισμός, θα πρέπει να το κάνω σαν αγγαρεία. Αλλά θα βρήσκω ευκαιρίες.
Πάντως ήλπιζα οι καινούριοι κινητήρες να ζεσταίνονται γρήγορα. (= γρήγορα καλή κατανάλωση, και όχι πολύ μπούκωμα στο φίλτρο, ή έστω γρήγορη εκκίνηση παθητικού καθαρισμού). Ισχύει κάτι τέτοιο, ή ακόμα έχουμε δρόμο?
Καλά οι πωλητές είναι γενικώς...
Ένας μάλιστα (της Ford κατα τύχη), επέμενε πριν από αρκετά χρόνια ότι τα ταμπούρα είναι καλύτερα από ό,τι τα δισκόφρενα πίσω (όταν το τότε καινούριο Focus ΙΙ είχε στα 1.600 ταμπούρα πίσω)
Χαχα εχτές το άκουσα live απο κάποιον πωλητή. Μπορεί και της Opel, ή της Seat στη Βελμαρ πάντως (όχι Ford που πήγα σήμερα). Βασικά δεν είμαι γνώστης να ξέρω αν είναι λάθος, αλλά το επιχείρημα ήταν κάτι με την κατανωμή ισχύος φρεναρίσματος μπρος vs πίσω, που γιαυτό πίσω είναι πιο ασφαλές τα ταμπούρα πίσω.
-
Επεξεργάστηκα το μήνυμά μου καθώς βρήκα τι είχα γράψει τότε, ρίξε μια ματιά...
-
Μερικά σχόλια
Όλα τα αυτοκίνητα ταλαιπωρούνται από την χρήση στην πόλη.
Η συντριπτική πλειονότητα των πωλητών αυτοκινήτων είναι άσχετοι με το αντικείμενο.
Δεν είναι ανάγκη να κάνεις «απόσβεση» (έλεος πια με την απόσβεση). Αγοράζεις αυτοκίνητο, δεν κάνεις επένδυση για να πρέπει να αποσβέσεις ή να κερδίσεις, άρα εάν είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο, ας βγει και 2000 ευρώ ακριβότερο στα 10 χρόνια που θα το κρατήσεις.
Γενικά τα ντίζελ είναι οικονομικότερα σε κατανάλωση καυσίμου.
Τα σύγχρονα ντίζελ είναι αρκετά πολύπλοκα (τούρμπο, common rail, φίλτρο σωματιδίων), αλλά επίσης πολύπλοκα μηχανολογικά έχουν γίνει και τα τούρμπο βενζινοκίνητα (π.χ. το fiesta του παραδείγματος) με ότι αυτό σημαίνει για πιθανές βλάβες.
Από κει και πέρα κάνεις τους υπολογισμούς σου. Κυβικά κινητήρα, καταναλώσεις, τιμές καυσίμου, κατανάλωση, ασφάλειες, κόστος και συχνότητα σέρβις, εγγυήσεις, κλπ και αποφασίζεις.
Εάν οδηγείς «κανονικά» και δεν θέλεις ιδιαίτερες επιδόσεις τα σύγχρονα ντίζελ, όπως το Corsa σε καλύπτει πλήρως, έχει εξαιρετικό κινητήρα και επαρκείς επιδόσεις με πολύ καλή οικονoμία.
Τώρα για τις βλάβες, γενικά το συντηρείς κανονικά, αλλά ατυχίες συμβαίνουν σε όλους. Ειδικότερα για τα μπεκ, σε πρώτο πρόσωπο έχω αλλάξει μπεκ (και πολλαπλασιαστές) στο βενζινοκίνητο ενώ το ντίζελ με διπλάσια χιλιόμετρα στα μισά χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα. -
Ναι kubiak είδα. Αν και λεπτομέριες βέβαια.
Anyway, ξέρει τελικά κανείς πόση ώρα θέλει να 'ζεστάνει' ο Πετρελαιοκινητήρας ωστέ να πέσει το αμάξι σε νορμάλ καταναλώσεις? Εστω οτί δεν υπάρχει θέμα με τα dpf. Αν είναι αντί για 5-6 να καίει 8 για το πρώτο δεκάλεπτο-τέταρτο πχ τότε για μικρές πόλεις ψιλοαρχηστεύεται.
Βέβαια θα ισχύει και για τους με βενζίνη κάτι παρόμοιο, αλλά δε ξέρω αν είναι ίδιας τάξης απόκλιση.
Υποτίθεται αν οι 'νέοι' κινητήρες δεν θέλουν τόση ώρα να φτάσουν επιθυμητές θερμοκρασίες, όλα καλά. Αλλιώς υπάρχει θέμα, και πρέπει να δω πόσο έξω πέφτει η κατανάλωση. (πέρα απο την φθορά)
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Μερικά σχόλιαΌλα τα αυτοκίνητα ταλαιπωρούνται από την χρήση στην πόλη.
Η συντριπτική πλειονότητα των πωλητών αυτοκινήτων είναι άσχετοι με το αντικείμενο.
Δεν είναι ανάγκη να κάνεις «απόσβεση» (έλεος πια με την απόσβεση). Αγοράζεις αυτοκίνητο, δεν κάνεις επένδυση για να πρέπει να αποσβέσεις ή να κερδίσεις, άρα εάν είναι καλύτερο ένα αυτοκίνητο, ας βγει και 2000 ευρώ ακριβότερο στα 10 χρόνια που θα το κρατήσεις.
Γενικά τα ντίζελ είναι οικονομικότερα σε κατανάλωση καυσίμου.
Τα σύγχρονα ντίζελ είναι αρκετά πολύπλοκα (τούρμπο, common rail, φίλτρο σωματιδίων), αλλά επίσης πολύπλοκα μηχανολογικά έχουν γίνει και τα τούρμπο βενζινοκίνητα (π.χ. το fiesta του παραδείγματος) με ότι αυτό σημαίνει για πιθανές βλάβες.
Από κει και πέρα κάνεις τους υπολογισμούς σου. Κυβικά κινητήρα, καταναλώσεις, τιμές καυσίμου, κατανάλωση, ασφάλειες, κόστος και συχνότητα σέρβις, εγγυήσεις, κλπ και αποφασίζεις.
Εάν οδηγείς «κανονικά» και δεν θέλεις ιδιαίτερες επιδόσεις τα σύγχρονα ντίζελ, όπως το Corsa σε καλύπτει πλήρως, έχει εξαιρετικό κινητήρα και επαρκείς επιδόσεις με πολύ καλή οικονoμία.
Τώρα για τις βλάβες, γενικά το συντηρείς κανονικά, αλλά ατυχίες συμβαίνουν σε όλους. Ειδικότερα για τα μπεκ, σε πρώτο πρόσωπο έχω αλλάξει μπεκ (και πολλαπλασιαστές) στο βενζινοκίνητο ενώ το ντίζελ με διπλάσια χιλιόμετρα στα μισά χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.elvet δεν είδα την απάντησή σου εγκαίρως, είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λες.
λογικό και οι απαιτήσεις γνώσεων των σύγχρονων οδηγών, να είναι πολύ περισσότερες απο παλαιότερα, λόγω πολυπλοκότητας κατασκευής και λειτουργίας.
(Καλό θα το έλεγα βέβαια, γιατί καμία ουσιαστική πρόοδος δεν έρχεται χωρίς καθόλου κόπο..)Αν έχεις προσωπική γνώμη για τον χρόνο θερμανσης του κινητήρα σου, και την λειτουργία του πριν αυτή επιτευχθεί, θα βοηθούσες αρκετά.
-
αυτος που εχει πληρωση ενα καρο λευτα για τρομπα και μπεκ απο τα κολοπετρελεα μας αυτος ξερει!!! ολα τα αλλα ειναι μπλα μπλα μπλα
ενα αυτοκηνιτο αφου θα το κρατησουμε πολα χρονια ( πανω απο 10-15) πρεπει να ξερουμε και τι καλα θα μας φερει στην συντηριση του σε βαθος χρονουη επισκευη μιας ηλεκτρονικης τρομπας κοστιζει τουλαχιστον 1000€ και τα μπεκ το λγοτερο 200€
το φιλτρο μικροσοματιδιων καθε ποσα χλμ αλαζει και τι κοστος εχει;;;δεν ειμαι κατα του diesel και εγω diesel εχω αλλα ειναι επαγκελματικο και βγαζει λευτα και τα εξοδα του οπως και τα ταξι μην τα συγκρινεται τα επαγκελματικα με τα επιβατικα
το επιβατικο ειναι για βολτα και προσωπικη μετακινιση οποτε πρεπει να προσεχω την συντιριση του δεν θα σου δωσει το επιβατικο το υψιλο κοστος συντηρισης απο την τσεπισου θα βγει
-
θες να σου πω και για τα λαστιχα ενα οχημα diesel φθιρει τα ελαστικα του ποιο γριγορα απο το αν ειχε μηχανη βενζηνης περιπου μιση φορα επανω( λογο μεγαλητερου βαρους και ροπης) ,δηλαδη αν σε βενζηνοκινητο corsa θελης μια αλαγη σε diesel corsa θες 1,5 ( και αν φοραει καμια παραξενη διασταση ελαστικου οπου η 2αδα κοστιζει οσο η τετραδα τοτε;;; )
ειπαμε αν τα οικονομικα μας ειναι δισκολα καλη ενημεροση και πολη ψαξιμο μην μενουμε μονο στην χαμηλη καταναλωση και τα μηδενικα τελη !!!
-
1.8 τετράδες όχι 1.5
-
καλά, αλλά γιατί λέμε τόσο εύκολα για τόσο μεγάλες ζημιές στο ντίζελ?? δε το έχω καταλάβει αυτό. λόγω πετρελαίου 'ελλαδιστάν' που κάνει ζημιά, ή είναι πιο ακριβά τα μηχανικά μέρη στο ντίζελ στις φθορές που είναι έτσι κι αλλιώς στο πρόγραμμα?
γιατί στη βενζίνη δύσκολα ακούς τέτοιες τιμές σε συνεργείο, αν δε είσαι απο τροχαίο τουλάχιστον..
-
ειναι δυο διαφορετικοι κηνιτιρες με διαφορετικο τροπο λειτουργιας
πρειν κανεις αγορα κανε βολτα σε κανα δυο μεγαλα συνεργεια αυτοκινητων και κανε καποιες ερωτησει γενικα πχ ποσο κοστιζει το φιλτρο σωματιδιων και καθε ποτε το αλαζουμε;;;
πανε σ εκανα δυο επισκεβαστες τρομπας πετρελεου ή ρωτα στα συνεργια ποσο κοστιζει η επισκεβη μιαςηλεκτρονικης τρομπας πετρελεου και μπεκ ;;
αν θα πρεπει να βαζεις καποιο ενυσχιτικο πετρελεου στο φουλαρισμα;;;
θα πρεπει να βαζεις αντιπαγοτικο στο φουλαρισμα του χειμερινους μηνες (+10€ ανα φουλαρισμα ) για να μην παγωσει το πετρελεο ( αν παγωσει και κανει μεσα κρυσταλους παραφινης τοτε κανε κουραγιο )
και αλλα πολαρωτοντας θα μαθεις
το καλο ειναι οτι μπορεις να μαθεις πριν παθεις
τα αυτοκηνιτα αυτα ειναι ορεα αλλα για πετρελεα της σουηδιας οχι τον κλεφταραδων ελληνων οπου περνου το θερμανσης και το αποχροματιζουν και βγενει στην αγορα με 33% θειο ή το νωθευουν
-
ρε παιδιά αμάν με τις θεωρίες για φίλτρα που είναι από ζάχαρη και τα κολωπετρέλαια στην Ελλάδα. Δηλαδή τα βενζινοκίνητα δεν έχουνε προβλήματα; Δεν αλλάζουν αντλίες, δεν αλλάζουν πολλαπλασιαστές; στα αμμέσου ψεκασμού δεν στοιχίζει έναν σκασμό λεφτά να καθαρίσεις τις βαλβίδες από τις επικαθίσεις; η πιστεύει κανένας ότι ένα τουρμπάτο μοτέρ δεν χρειαστεί επισκευή η τουρμπίνα και στην βενζίνη...; Ναι έχουν γίνει πολύπλοκα τα πράγματα με τα φίλτρα. Ναι είναι ακριβά να τα αλλάξεις. ΑΛΛΑ όταν η βενζίνη σου λέει ο κατασκευαστής 5λ/100 υπολόγιζε 8 να είσαι μέσα. Όταν λέει 5λ/100 στο πετρέλαιο υπολογίζεις 6,5. Επίσης στην μεταπώληση θα πάρεις πιο πολλά λεφτά. Όσον αφορά τα πετρέλαια αν βάζεις όπου βρεις μπορεί και να έχεις πρόβλημα ή αν σκέφτεσε 'ας βάλω και λίγο κόκκινο που είναι πιο φθηνό.... ε εκεί πας γυρεύοντας. Τα ελληνικά διυλιστήρια έχουν άριστη ποιότητα.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
ρε παιδιά αμάν με τις θεωρίες για φίλτρα που είναι από ζάχαρη και τα κολωπετρέλαια στην Ελλάδα. Δηλαδή τα βενζινοκίνητα δεν έχουνε προβλήματα; Δεν αλλάζουν αντλίες, δεν αλλάζουν πολλαπλασιαστές; στα αμμέσου ψεκασμού δεν στοιχίζει έναν σκασμό λεφτά να καθαρίσεις τις βαλβίδες από τις επικαθίσεις; η πιστεύει κανένας ότι ένα τουρμπάτο μοτέρ δεν χρειαστεί επισκευή η τουρμπίνα και στην βενζίνη...; Ναι έχουν γίνει πολύπλοκα τα πράγματα με τα φίλτρα. Ναι είναι ακριβά να τα αλλάξεις. ΑΛΛΑ όταν η βενζίνη σου λέει ο κατασκευαστής 5λ/100 υπολόγιζε 8 να είσαι μέσα. Όταν λέει 5λ/100 στο πετρέλαιο υπολογίζεις 6,5. Επίσης στην μεταπώληση θα πάρεις πιο πολλά λεφτά. Όσον αφορά τα πετρέλαια αν βάζεις όπου βρεις μπορεί και να έχεις πρόβλημα ή αν σκέφτεσε 'ας βάλω και λίγο κόκκινο που είναι πιο φθηνό.... ε εκεί πας γυρεύοντας. Τα ελληνικά διυλιστήρια έχουν άριστη ποιότητα.Tα γραφω και τα ξαναγραφω αλλα βαρεθηκα πλεον.Καποιοι κανουν την τριχα τριχια
Τοσες χιλιαδες ταξι κυκλοφορουν και εμεις λεμε για τρομπες μπεκ και χαλια πετρελαια . -
χα χα χα ρωτηστε και καμια 10ρια απο τους χιλιαδες ταξιτζιδες να σας πουνε τα εξωδα που εχει ενα ταξι την extra φροντιδα που μεριμνουν για την καλη λειτουργια του κινητηρα !!!!
στο βενζηνζδικο οταν πανε για φουλαρισμα (και ειναι τις περισοτερες φορες ενα )δεν ανοιγουν το 1/3 του παραθυρου να βγαλουν το 50αρικο και τα κλειδια και να πουνε γεμισετο!
οπως προειπα και εγω diesel εχω και δεν αποτρεπω κανενα απο την αγωρα του !
απλα υπογραμιζω καποια πραγματα που θα πρεπει να τα λαβει υποψην του ενα κατοχος diesel
θα μας κανει οικονομια ενα diesel οταν κανουμε πολα χιλιομετρα και με την σοστη χρειση θα μας βγαλει πολες εκατονταδες χλμ.αν ειναι στα 10-15 χρονια να κανουμε μονο 60.000 με 80.000 χλμ τοτε ισος η αγορα diesel να μην ειναι στην ουσια και η ποιο συμφερουσα κηνιση ...
και για αυτο πρωτηνα στον ανθρωπο (συμφονα με αυτα που ζηταει απο ενα αμαξι ) μηπως να κοιταζε για ενα μικρου κυβισμου βενζινοκηνιτο;;;
αν παλι καποιος καθυμερινα κανει 200+ χλμ και τα 100+ ειναι στην εθνικη τοτε ναι συγουρα με την σωστη χρειση (οχι κοντρες- κοφτες κια τρελα γκαζια )θα βγει κερδισμενος απο την αγωρα diesel
ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΗ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟ DIESEL πχ.
αφερεση νερου απο το φιλτρο καυσιμου
προσθετα καθαριστικα μπεκ
προσθετα αντιπαγωτικα καυσιμου
ισος προσθετα βελτιωτηκα καυσιμου
η επιλογη ενος βενζιναδικου που εμπιστευομαστε το καυσιμο του ( ετσι ωστε αν μας βγαλει ζημια η τρομπα και τα μπεκ του ζητας την επικευη ,αν αρνιθει εχεις τις αποδιξεις που εβαζες πετρελεο και τον πας δικαστιρια )και αλλα πολα
http://www.opel-club.gr/vbulletin/archi ... 14413.html
http://www.opel-club.gr/vbulletin/archi ... 21241.html
Diesel, Πόλη, και Παραπληροφόρηση