-
Είμαι κάτοχος τσεροκι 2.5 βενζίνη μοντέλο 2005.Δεν σκέφτομαι να το αλλάξω αλλά να πάρω ένα αυτοκίνητο πόλης και κατά προτίμηση ντιζελ γιατι θα τα κάνει και τα ταξιδάκια του.Μ.Ο χλμ τον χρόνο 14.000-16.000
-
Είμαι κάτοχος τσεροκι 2.5 βενζίνη μοντέλο 2005.Δεν σκέφτομαι να το αλλάξω αλλά να πάρω ένα αυτοκίνητο πόλης και κατά προτίμηση ντιζελ γιατι θα τα κάνει και τα ταξιδάκια του.Μ.Ο χλμ τον χρόνο 14.000-16.000
-
Είμαι κάτοχος τσεροκι 2.5 βενζίνη μοντέλο 2005.Δεν σκέφτομαι να το αλλάξω αλλά να πάρω ένα αυτοκίνητο πόλης και κατά προτίμηση ντιζελ γιατι θα τα κάνει και τα ταξιδάκια του.Μ.Ο χλμ τον χρόνο 14.000-16.000
-
Εχεις πολλες επιλογες με τα χρηματα που διαθετεις.Δεν εχουν ακουστει καλα λογια για τον μικρο 1.2 της VAG.Καλυτερα να τον αποφυγεις.Στα 1400 που με ενδειαφερει κι εμενα,κορυφαια επιλογη εχω τη γνωμη οτι ειναι το Yaris.
-
Έγραψε πόσα διαθέτει;
Αν θέλει κάποιο μικρό και με καλό και οικονομικό κινητήρα, θα έλεγα πως καλή λύση είναι και το Panda. Διαφορετικά αν μπορεί να ανεβεί λιγάκι το budget, Yaris και Clio. -
μέχρι 10.000 δίνω
-
θα κοίταζα το panda αλλά υστερεί σε ταξίδια.
-
Καινούριο ντίζελ με αυτά τα κριτήρια και με 10χιλ δεν υπάρχει. Σε μεταχειρισμένο μπορεί να βρεις, αλλά θέλει προσοχή γιατί μπορεί να μην είναι euro 5.
-
Μπήκα σε σκέψεις για αγορά φιατ παντα 4χ4 και να πουλήσω το τσεροκι.Γιατί λέω μόνος με την κοπέλα μου είμαι πάνω απο 160 δύσκολα το πάω και γενικά είμαι ήρεμος οδηγός.Ρίχνωντας τα καθίσματα πιστεύω ότι θα βολευτώ η και κανά ναβαρα διπλοκάμπινο δεν θα με χάλαγε.
-
Από καινούργιο σε αυτά τα λεφτά δεν έχεις πολλές επιλογές και σίγουρα είναι ακριβό το να έχεις 2 αυτοκίνητα. Αν πουλήσεις το άλλο μπορεί να μην πιάσεις πολλά αλλά σίγουρα αυξάνεις το κονδύλι σου και μειώνεις εντυπωσιακά και τα πάγια ετήσια έξοδά σου.
Θέλεις ψάξιμο... -
Επειδή το είχα ψάξει πολύ για αγροτικό έχω να σου πω οτι τα navara καλά είναι να τα αποφύγεις. Βγάζαν πολλά προβλήματα. Βαρούσαν κεφαλάρια, πρόβλημα με τα διαφορικά τους και άλλα. Μέχρι το 2011 που έψαχνα αυτά είχα διαβάσει. Από εκεί και μετά αν έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο δεν το γνωρίζω. Από θέμα κατανάλωσης θα είσαι περίπου στα 10 λίτρα. Οπότε αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα και δεν σου είναι απαραίτητη η καρότσα καλύτερα θα ήταν να κοιτούσες για κάνα μικρομεσαίο.
-
Καλύτερα να κρατήσεις το cherokee και να του βάλεις αέριο, αν ειναι σε καλή κατάσταση μή το δίνεις (ασε που θα κλάψεις οταν σου πουνε τη τιμή της ανταλλαγής). Το panda 4x4 πιστεύω οτι θα καίει κάτι παραπάνω απο τα diesel και προσωπικά δε με τρελένει το σχήμα.
Τώρα για diesel καινούριο, επειδή ψάχνω κι εγώ καιρό, ξεκινάς απο 13-16000. Το 1.2 polo το απογεύγεις, αλλά μπορείς να πάς στο 1.6 90 άλογα. Καλά λόγια αλλά πολύ αργά ειναι τα γαλλικά 1.4. Το yaris πληρώνει τέλη. Το opel πολύ καλό αλλά αλλάζει μοντελο τελος έτους. Punto εχει ίδια μηχανή καθώς και το Fiat 500. Επίσης i20 και kia είναι μια λύση και λίγο ψηλότερα το i30 και το renault clio (που μου αρέσει και το οδήγησα!). Κοίτα σε όλα τα παραπάνω κάνεις συμβιβασμούς πχ εγώ για να έλεγα οτι θα έπαιρνα κάτι και θα ήμουν 100% ευχαριστημένος θα έπρεπε να ανέβω στα 21.000! οπότε ειναι έλας λόγος που ακόμα...ψαχνω!
Αγορά ντιζελ.