Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόρυβος ανάρτησης σε Fiat 500
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θόρυβος ανάρτησης σε Fiat 500
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    11
    920
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kolibris last edited by

      Καλησπέρα σε όλους!

      Είμαι κάτοχος ενός FIAT 500 1.2 lounge. Aπό τις 15000χλμ περίπου (σήμερα 36000), ακούγεται ένας θόρυβος προερχόμενος κατά πάσα πιθανότητα από την εμπρός ανάρτηση. Χωρίς να θέλω να κουράσω με λεπτομέρειες, ο θόρυβος παρουσιάζεται ιδιαίτερα σε εγκάρσιες ανωμαλίες, το φόρτε του είναι τα σαμαράκια και είναι ιδιαίτερα ενοχλητικός. Μειώνεται όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, ή όταν ασκείται 'δύναμη' στον τροχό κατά την επιτάχυνση ή πέδηση. Ο ήχος μοιάζει σαν να είναι λόγω 'ξεβιδωμένης' βάσης μηχανής, αλλά κανένας άλλος κραδασμός δε παρουσιάζεται κατά τη λειτουργία του κινητήρα ώστε να είναι αυτή η αιτία.

      Μετά από 4 επισκέψεις σε (διαφορετικούς) μηχανικούς, το θέμα είναι άλυτο αλλά ασήμαντο όπως με βεβαιώνουν (δε διαφωνώ ότι έχουμε να ασχοληθούμε με πολύ σοβαρότερα..). Οι 3 από αυτές ήταν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

      Προσπάθειες στα πλαίσια εγγύησης: αλλαγή κρεμαγιέρας και εμπρός αριστερού αμορτισέρ. Καμία βελτίωση. 'Ολοι δέχονται την ύπαρξη του θορύβου, αλλά αποκλείουν την εκδοχή της βάσης μηχανής. Εγγύηση τέλος πια..

      Έχει κάποιος φίλος παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατά τα άλλα καλό αυτοκίνητο; Καμιά ιδέα;

      Και πάλι πολλά είπα για νέος στο Forum!! Σας ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kolibris last edited by

        Καλησπέρα σε όλους!

        Είμαι κάτοχος ενός FIAT 500 1.2 lounge. Aπό τις 15000χλμ περίπου (σήμερα 36000), ακούγεται ένας θόρυβος προερχόμενος κατά πάσα πιθανότητα από την εμπρός ανάρτηση. Χωρίς να θέλω να κουράσω με λεπτομέρειες, ο θόρυβος παρουσιάζεται ιδιαίτερα σε εγκάρσιες ανωμαλίες, το φόρτε του είναι τα σαμαράκια και είναι ιδιαίτερα ενοχλητικός. Μειώνεται όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, ή όταν ασκείται 'δύναμη' στον τροχό κατά την επιτάχυνση ή πέδηση. Ο ήχος μοιάζει σαν να είναι λόγω 'ξεβιδωμένης' βάσης μηχανής, αλλά κανένας άλλος κραδασμός δε παρουσιάζεται κατά τη λειτουργία του κινητήρα ώστε να είναι αυτή η αιτία.

        Μετά από 4 επισκέψεις σε (διαφορετικούς) μηχανικούς, το θέμα είναι άλυτο αλλά ασήμαντο όπως με βεβαιώνουν (δε διαφωνώ ότι έχουμε να ασχοληθούμε με πολύ σοβαρότερα..). Οι 3 από αυτές ήταν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

        Προσπάθειες στα πλαίσια εγγύησης: αλλαγή κρεμαγιέρας και εμπρός αριστερού αμορτισέρ. Καμία βελτίωση. 'Ολοι δέχονται την ύπαρξη του θορύβου, αλλά αποκλείουν την εκδοχή της βάσης μηχανής. Εγγύηση τέλος πια..

        Έχει κάποιος φίλος παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατά τα άλλα καλό αυτοκίνητο; Καμιά ιδέα;

        Και πάλι πολλά είπα για νέος στο Forum!! Σας ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kolibris last edited by

          Καλησπέρα σε όλους!

          Είμαι κάτοχος ενός FIAT 500 1.2 lounge. Aπό τις 15000χλμ περίπου (σήμερα 36000), ακούγεται ένας θόρυβος προερχόμενος κατά πάσα πιθανότητα από την εμπρός ανάρτηση. Χωρίς να θέλω να κουράσω με λεπτομέρειες, ο θόρυβος παρουσιάζεται ιδιαίτερα σε εγκάρσιες ανωμαλίες, το φόρτε του είναι τα σαμαράκια και είναι ιδιαίτερα ενοχλητικός. Μειώνεται όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, ή όταν ασκείται 'δύναμη' στον τροχό κατά την επιτάχυνση ή πέδηση. Ο ήχος μοιάζει σαν να είναι λόγω 'ξεβιδωμένης' βάσης μηχανής, αλλά κανένας άλλος κραδασμός δε παρουσιάζεται κατά τη λειτουργία του κινητήρα ώστε να είναι αυτή η αιτία.

          Μετά από 4 επισκέψεις σε (διαφορετικούς) μηχανικούς, το θέμα είναι άλυτο αλλά ασήμαντο όπως με βεβαιώνουν (δε διαφωνώ ότι έχουμε να ασχοληθούμε με πολύ σοβαρότερα..). Οι 3 από αυτές ήταν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

          Προσπάθειες στα πλαίσια εγγύησης: αλλαγή κρεμαγιέρας και εμπρός αριστερού αμορτισέρ. Καμία βελτίωση. 'Ολοι δέχονται την ύπαρξη του θορύβου, αλλά αποκλείουν την εκδοχή της βάσης μηχανής. Εγγύηση τέλος πια..

          Έχει κάποιος φίλος παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατά τα άλλα καλό αυτοκίνητο; Καμιά ιδέα;

          Και πάλι πολλά είπα για νέος στο Forum!! Σας ευχαριστώ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω αλλά μην φοβάσαι να λες τον καημό σου. Εκτονώσου, δώσε όσα περισσότερα στοιχεία μπορείς.
            Οι ερωτήσεις που θα ακολουθήσουν ίσως σε καθοδηγήσουν στην διερεύνηση του μυστηρίου!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eltassos last edited by

              Επειδη εχεις θεμα με εγκαρσιες ανωμαλιες οπως εγω, πρεπει να εχει να κανει με την αναρτηση μπροστα.

              Εφοσον ελατηρια-αμορτισερ ελεχθηκαν, οπως λες και σε αμορτισερομετρο, σιγουρεψε οτι ελεχθηκαν και τα τοπ μαουντς, η ελεγξε τα....μηπως την εχουν ακουσει και βαρανε σε καθετες κινησεις φορτιου.

              Τσεκαρησε κατασταση σινεμπλοκ αν και με τοσο λιγα χλμ ειναι απιθανο να εχουν φθαρει.

              Στα Ψαλιδια εισαι ενταξει?...στα ακρομπαρα..?

              Ξεκινα με τα τοπ μαουντσ διοτι εκει ειχα θεμα εγω,και μολις λυθηκε η αναρτηση μπροστα, ηταν τσαλακωμενα...λογω σκληρης αναρτησης απο προηγουμενο ιδιοκτητη.

              μου κανει εντυπωση που σου αλλαξαν κρεμαγιερα, χωρις να ειναι σιγουροι διοτι ειναι ακριβο πραγμα, και εχει να κανει με το τιμονι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                sv2 last edited by

                Ο χρήστης Kolibris έγραψε:
                Καλησπέρα σε όλους!

                Είμαι κάτοχος ενός FIAT 500 1.2 lounge. Aπό τις 15000χλμ περίπου (σήμερα 36000), ακούγεται ένας θόρυβος προερχόμενος κατά πάσα πιθανότητα από την εμπρός ανάρτηση. Χωρίς να θέλω να κουράσω με λεπτομέρειες, ο θόρυβος παρουσιάζεται ιδιαίτερα σε εγκάρσιες ανωμαλίες, το φόρτε του είναι τα σαμαράκια και είναι ιδιαίτερα ενοχλητικός. Μειώνεται όταν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, ή όταν ασκείται 'δύναμη' στον τροχό κατά την επιτάχυνση ή πέδηση. Ο ήχος μοιάζει σαν να είναι λόγω 'ξεβιδωμένης' βάσης μηχανής, αλλά κανένας άλλος κραδασμός δε παρουσιάζεται κατά τη λειτουργία του κινητήρα ώστε να είναι αυτή η αιτία.

                Μετά από 4 επισκέψεις σε (διαφορετικούς) μηχανικούς, το θέμα είναι άλυτο αλλά ασήμαντο όπως με βεβαιώνουν (δε διαφωνώ ότι έχουμε να ασχοληθούμε με πολύ σοβαρότερα..). Οι 3 από αυτές ήταν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

                Προσπάθειες στα πλαίσια εγγύησης: αλλαγή κρεμαγιέρας και εμπρός αριστερού αμορτισέρ. Καμία βελτίωση. 'Ολοι δέχονται την ύπαρξη του θορύβου, αλλά αποκλείουν την εκδοχή της βάσης μηχανής. Εγγύηση τέλος πια..

                Έχει κάποιος φίλος παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατά τα άλλα καλό αυτοκίνητο; Καμιά ιδέα;

                Και πάλι πολλά είπα για νέος στο Forum!! Σας ευχαριστώ.

                Αρα κάπου βρίσκει μέταλλο με μέταλλο και όταν βρέχει λογικά ακούγεται λιγότερο λόγω μειωμένης τριβής.Σίγουρα υπάρχουν σημάδια στο σημείο που βγαίνει ο θόρυβος.
                Το έχω το θέμα σε άλλο αυτοκίνητο .Βάζοντας γράσο σε ένα μπουλόνι της ανάρτησης εξαφανίζεται για μερικούς μήνες και ξαναρχίζει.Σε βροχή εξαφανίζεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • K
                  kolibris last edited by

                  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

                  Άπαντες στις αντιπροσωπείες έκαναν τυπικό έλεγχο στα ακρόμπαρα ψαλίδια κλπ (και απαραίτητη σύσφιξη) χωρίς να βρούνε τίποτα ιδιαίτερο. Σχετικά με την κρεμαγιέρα και μένα μου έκανε εντύπωση η ευκολία που κατέφυγαν στη λύση. Δικαιολογείται αν σκεφτεί κανείς πως 2/3 αντιπροσωπείες ανέφεραν ότι το 500 συνήθως έχει πρόβλημα στην κρεμαγιέρα! Άρα ας την αλλάξουμε! ΟΚ, καινούρια ήταν, κάπου μπορεί να δουλεύει αυτή τη στιγμή...

                  Σχετικά με τα top mounts, θα κάνω μια σχετική αναφορά στον μοναδικό μηχανικό που συνεννοήθηκα και δεν με κοιτούσε με το ύφος 'τι ψάχνεις ρε αδερφέ και συ'! Φυσικά δεν είναι της αντιπροσωπείας. Για να δούμε...

                  Λέτε τα (made in Turkey νομίζω) αμορτισέρ της Fiat να είναι για πέταμα???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • K
                    kolibris last edited by

                    Επίσης και σινε μπλόκ checked ok..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Με την ευκολία της αλλαγής των ανταλλακτικών στην εγγύηση μην παραξενεύεστε, πολλά από αυτά δεν έχουν τίποτα ή δεν αλλάζονται, και στη συνέχεια οδέυουν προς φίλια μαγαζιά για μεταπώληση σε καλή τιμή ή σαν ελαφρώς μεταχείρο.

                      Δεν είναι τυχαίο ότι τα περισσότερα εργοστάσια κατά καιρούς κάνουν αιφνιδιαστικούς ελέγχους στην Ελλάδα, γιατί πολλές φορές ο μέσος όρος αντικατάστασης ορισμένων - ακριβών - ανταλλακτικών χτύπησε κόκκινο.

                      Αλλού έγιναν συστάσεις, αλλού ακυρώθηκαν εγγυήσεις και καταβλήθηκαν χρήματα προς τα εργοστάσια, και αλλού άλλαξαν χέρια αντπροσωπείες, το φαινόμενο δεν είναι νέο, ούτε και για ξάφνιασμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • D
                        driver01 last edited by

                        πολυ πιθανον να την εχουν ακουσει τα top mounts

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          clios last edited by

                          Σε παρόμοιο θόρυβο από το μπροστινό σύστημα αριστερά αποδείχθηκε οτι ήταν η τιράντα που ενώνει την αντιστρεπτική με το αμορτισέρ.Ηταν σφιγμένη κανονικά αλλά στο τμήμα που δένει με την αντιστρεπτική είχε τζόγο.Για να το καταλάβει ο μάστορας έλυσε και τις 2 και το πήγαμε βόλτα για να το ακούσουμε.Κόστος από 8-18 ευρώ ανάλογα την μάρκα που θα βάλεις.Ολα αυτά σε Grande Punto.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • K
                            kospapad last edited by

                            +1
                            Έλεγξε επίσης και το σημείο που δένει την αντιστρεπτική στο σασι
                            Η δέστρα με το σασί εμφανίζουν θόρυβο εκεί που θυληκώνει η δέστρα στο σασί και ντιμετωπίζεται με λίπανση η παρεμβολή σαμπρέλας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr