Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα σε audi 80
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα σε audi 80
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    1602
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rogdis last edited by

      Καλημερα παιδια, ερωτηση εχω. ειμαι κατοχος ενος audi 80 του 1992. το αυτοκινητο δε δουλευει σωστα, δεν κραταει ρελαντι και σβηνει οταν αρχιζει να ανεβαζει θερμοκρασια, ολα ξεκινουν περιπου με θερμοκρασια γυρο στους 60. αλλαξα βαση καρμπυρατερ αρχικα, καθαρισα την πεταλουδα, εγινε ελεγχος του βηματικου,ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΠΥΡΑΤΕΡ γιατι κατι μου ειπαν για ποτενσιομετρο, αλλαξα βαλβιδα ψυκτικου υγρου γτ ζοριζοταν να παρει μπροστα, εγινε σερβις(μπουζι, φιλτρο καυσιμου..) αλλα ακομα τα ιδια. επισις μεγαλη καταναλωση( ακαυστη) με ντουμανια απο πισω( ασπρους, μαυρους καπνους, τα παντα ολα). οταν ζεσταθει κανονικα και μετα απο πορεια τουλαχιστον 20' δουλευει κανονικα, με πολυ ελαφρια σκορτσαρισματα σε σταθερο γαζι γυρο στις 2000 στροφες. θα ηθελα παρακαλω πολυ την βοηθεια σας γτ δεν παει αλλο... ευχαριστω προκαταβολικα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rogdis last edited by

        Καλημερα παιδια, ερωτηση εχω. ειμαι κατοχος ενος audi 80 του 1992. το αυτοκινητο δε δουλευει σωστα, δεν κραταει ρελαντι και σβηνει οταν αρχιζει να ανεβαζει θερμοκρασια, ολα ξεκινουν περιπου με θερμοκρασια γυρο στους 60. αλλαξα βαση καρμπυρατερ αρχικα, καθαρισα την πεταλουδα, εγινε ελεγχος του βηματικου,ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΠΥΡΑΤΕΡ γιατι κατι μου ειπαν για ποτενσιομετρο, αλλαξα βαλβιδα ψυκτικου υγρου γτ ζοριζοταν να παρει μπροστα, εγινε σερβις(μπουζι, φιλτρο καυσιμου..) αλλα ακομα τα ιδια. επισις μεγαλη καταναλωση( ακαυστη) με ντουμανια απο πισω( ασπρους, μαυρους καπνους, τα παντα ολα). οταν ζεσταθει κανονικα και μετα απο πορεια τουλαχιστον 20' δουλευει κανονικα, με πολυ ελαφρια σκορτσαρισματα σε σταθερο γαζι γυρο στις 2000 στροφες. θα ηθελα παρακαλω πολυ την βοηθεια σας γτ δεν παει αλλο... ευχαριστω προκαταβολικα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          king1 last edited by

          Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με ένα audi 80 1600cc 70 hp μοντέλο 1993.Άλλαξα τον αισθητήρα λ αλλά το πρόβλημα παρέμεινε.Βρήκες τελικά τι έφταιγε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            Πρωτα θα εκανα επαληθευση τον χρονισμο σημαδια του ιμαντα χρονισμου, επειτα αντικατασταση με καινουριο παντα τον πολλαπλασιαστη, καπακι ντιστριμπιτερ και ραουλο.

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexandros-k
              alexandros-k @r200 last edited by

              @r200 said in Προβλημα σε audi 80:

              Πρωτα θα εκανα επαληθευση τον χρονισμο σημαδια του ιμαντα χρονισμου, επειτα αντικατασταση με καινουριο παντα τον πολλαπλασιαστη, καπακι ντιστριμπιτερ και ραουλο.

              Αν ειναι θεμα ηλεκτρικου ρευματος , γιατι το κανει μονο κρυο ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr