-
Καλημερα παιδια, ερωτηση εχω. ειμαι κατοχος ενος audi 80 του 1992. το αυτοκινητο δε δουλευει σωστα, δεν κραταει ρελαντι και σβηνει οταν αρχιζει να ανεβαζει θερμοκρασια, ολα ξεκινουν περιπου με θερμοκρασια γυρο στους 60. αλλαξα βαση καρμπυρατερ αρχικα, καθαρισα την πεταλουδα, εγινε ελεγχος του βηματικου,ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΠΥΡΑΤΕΡ γιατι κατι μου ειπαν για ποτενσιομετρο, αλλαξα βαλβιδα ψυκτικου υγρου γτ ζοριζοταν να παρει μπροστα, εγινε σερβις(μπουζι, φιλτρο καυσιμου..) αλλα ακομα τα ιδια. επισις μεγαλη καταναλωση( ακαυστη) με ντουμανια απο πισω( ασπρους, μαυρους καπνους, τα παντα ολα). οταν ζεσταθει κανονικα και μετα απο πορεια τουλαχιστον 20' δουλευει κανονικα, με πολυ ελαφρια σκορτσαρισματα σε σταθερο γαζι γυρο στις 2000 στροφες. θα ηθελα παρακαλω πολυ την βοηθεια σας γτ δεν παει αλλο... ευχαριστω προκαταβολικα.
-
Καλημερα παιδια, ερωτηση εχω. ειμαι κατοχος ενος audi 80 του 1992. το αυτοκινητο δε δουλευει σωστα, δεν κραταει ρελαντι και σβηνει οταν αρχιζει να ανεβαζει θερμοκρασια, ολα ξεκινουν περιπου με θερμοκρασια γυρο στους 60. αλλαξα βαση καρμπυρατερ αρχικα, καθαρισα την πεταλουδα, εγινε ελεγχος του βηματικου,ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΠΥΡΑΤΕΡ γιατι κατι μου ειπαν για ποτενσιομετρο, αλλαξα βαλβιδα ψυκτικου υγρου γτ ζοριζοταν να παρει μπροστα, εγινε σερβις(μπουζι, φιλτρο καυσιμου..) αλλα ακομα τα ιδια. επισις μεγαλη καταναλωση( ακαυστη) με ντουμανια απο πισω( ασπρους, μαυρους καπνους, τα παντα ολα). οταν ζεσταθει κανονικα και μετα απο πορεια τουλαχιστον 20' δουλευει κανονικα, με πολυ ελαφρια σκορτσαρισματα σε σταθερο γαζι γυρο στις 2000 στροφες. θα ηθελα παρακαλω πολυ την βοηθεια σας γτ δεν παει αλλο... ευχαριστω προκαταβολικα.
-
Αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με ένα audi 80 1600cc 70 hp μοντέλο 1993.Άλλαξα τον αισθητήρα λ αλλά το πρόβλημα παρέμεινε.Βρήκες τελικά τι έφταιγε;
-
Πρωτα θα εκανα επαληθευση τον χρονισμο σημαδια του ιμαντα χρονισμου, επειτα αντικατασταση με καινουριο παντα τον πολλαπλασιαστη, καπακι ντιστριμπιτερ και ραουλο.
-
@r200 said in Προβλημα σε audi 80:
Πρωτα θα εκανα επαληθευση τον χρονισμο σημαδια του ιμαντα χρονισμου, επειτα αντικατασταση με καινουριο παντα τον πολλαπλασιαστη, καπακι ντιστριμπιτερ και ραουλο.
Αν ειναι θεμα ηλεκτρικου ρευματος , γιατι το κανει μονο κρυο ?
Προβλημα σε audi 80