-
Καλησπέρα παιδιά,
είναι το 1ο μου post οπότε ρίχνω και ένα γενικό χαιρετισμό, έχω μορφωθεί πολύ από αρκετούς εδώ μέσα.
Θα αγοράσω φέτος αυτοκίνητο, τα δεδομένα και τα ζητούμενα είναι τα εξής:
- Οικονομικό στη χρήση και στην κτήση (οικονομικό στην αγορά είναι δευτερεύων)
- Καλό αυτόματο κιβώτιο (όχι αργόσυρτα μονοσύμπλεκτα αυτοματοποιημένα μηχανικά)
- 15.000χλμ. το χρόνο, μεικτά πόλη και ταξίδια
Λόγω της κίνησης στην πόλη θέλω το αυτοκίνητο να είναι μικρό. Κυρίως λόγω του περιορισμού του καλού αυτόματου κιβωτίου έχω καταλήξει στις επιλογές Yaris Hybrid και νέο Clio dci 90 EDC. Το κιβώτιο EDC ακόμη δεν το ξέρουμε αλλά φαίνεται πολλά υποσχόμενο οπότε ας υποθέσουμε ότι είναι αποδεκτό.
Πόλη
To Yaris θα είναι κορυφή στην πόλη είμαι σίγουρος. Λόγω CVT, λόγω ησυχίας των μπαταριών, λόγω μεγέθους, λόγω οικονομίας του υβριδικού στο σταμάτα-ξεκίνα κτλ.Από την άλλη το Clio στην πόλη θα έχει περισσότερο θόρυβο και χειρότερη οικονομία, αλλά αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι θα πρέπει να φροντίζουμε πάντα για σωστό diesel, καθώς και το ότι τα φίλτρα DPF 'χαλάνε' στην κατά την έντονη χρήση του αυτοκινήτου σε συνθήκες σταμάτα-ξεκίνα.
Ανοιχτός δρόμος
Στον ανοιχτό δρόμο είμαι σίγουρος ότι το Clio θα είναι πολύ καλύτερο. Καλύτερη συμπεριφορά, πιο πολλή δύναμη και καλύτερη οικονομία.Στο Yaris με φοβίζει το γεγονός ότι είναι ένα σχετικά βαρύ αυτοκίνητο με σχετικά αδύναμο θερμικό κινητήρα. Πως συμπεριφέρεται αυτό το αυτοκίνητο με σταθερό γκάζι στον αυτοκινητόδρομο με 120km/h - 140km/h? Πως συμπεριφέρεται στην ανάβαση ενός ανοικτού ανηφορικού δρόμου με όχι νωχελικό ρυθμό? Κοινώς πως συμπεριφέρεται όταν η μπαταρία του αδειάζει? Παλεύεται?
Έξοδα service
Εδώ το Yaris έχει το πλεονέκτημα ότι λόγω υβριδικού συστήματος ο κινητήρας φθείρεται λιγότερο, κιβώτιο πρακτικά δεν έχει και τα φρένα δουλεύουν πολύ λιγότερο. Η μπαταρία δε θεωρώ ότι θα χρειαστεί να αλλαχτεί σε φάσμα 10-15 ετών με το ρυθμό που θα οδηγείται.Από την άλλη το Clio μπορεί να έχει service ανά 30.000χλμ., όμως σε κάποια φάση μετά τα 100.000χλμ θα πρέπει να αλλαχθεί το DPF που συνήθως στα σύγχρονα diesel κυμαίνεται περίπου στα 1000€. Κάνω λάθος;
Παρακαλώ θα ήθελα τη γνώμη σας σε ότι γνωρίζετε, να με διορθώσετε όπου έχω κάνει λάθος παραδοχές και να μου προτείνετε ίσως μοντέλα που δεν έχω σκεφτεί (δύσκολο ) αλλά που πάντα πληρούν τα 3 κριτήρια που έθεσα στην αρχή.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Καλησπέρα παιδιά,
είναι το 1ο μου post οπότε ρίχνω και ένα γενικό χαιρετισμό, έχω μορφωθεί πολύ από αρκετούς εδώ μέσα.
Θα αγοράσω φέτος αυτοκίνητο, τα δεδομένα και τα ζητούμενα είναι τα εξής:
- Οικονομικό στη χρήση και στην κτήση (οικονομικό στην αγορά είναι δευτερεύων)
- Καλό αυτόματο κιβώτιο (όχι αργόσυρτα μονοσύμπλεκτα αυτοματοποιημένα μηχανικά)
- 15.000χλμ. το χρόνο, μεικτά πόλη και ταξίδια
Λόγω της κίνησης στην πόλη θέλω το αυτοκίνητο να είναι μικρό. Κυρίως λόγω του περιορισμού του καλού αυτόματου κιβωτίου έχω καταλήξει στις επιλογές Yaris Hybrid και νέο Clio dci 90 EDC. Το κιβώτιο EDC ακόμη δεν το ξέρουμε αλλά φαίνεται πολλά υποσχόμενο οπότε ας υποθέσουμε ότι είναι αποδεκτό.
Πόλη
To Yaris θα είναι κορυφή στην πόλη είμαι σίγουρος. Λόγω CVT, λόγω ησυχίας των μπαταριών, λόγω μεγέθους, λόγω οικονομίας του υβριδικού στο σταμάτα-ξεκίνα κτλ.Από την άλλη το Clio στην πόλη θα έχει περισσότερο θόρυβο και χειρότερη οικονομία, αλλά αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ότι θα πρέπει να φροντίζουμε πάντα για σωστό diesel, καθώς και το ότι τα φίλτρα DPF 'χαλάνε' στην κατά την έντονη χρήση του αυτοκινήτου σε συνθήκες σταμάτα-ξεκίνα.
Ανοιχτός δρόμος
Στον ανοιχτό δρόμο είμαι σίγουρος ότι το Clio θα είναι πολύ καλύτερο. Καλύτερη συμπεριφορά, πιο πολλή δύναμη και καλύτερη οικονομία.Στο Yaris με φοβίζει το γεγονός ότι είναι ένα σχετικά βαρύ αυτοκίνητο με σχετικά αδύναμο θερμικό κινητήρα. Πως συμπεριφέρεται αυτό το αυτοκίνητο με σταθερό γκάζι στον αυτοκινητόδρομο με 120km/h - 140km/h? Πως συμπεριφέρεται στην ανάβαση ενός ανοικτού ανηφορικού δρόμου με όχι νωχελικό ρυθμό? Κοινώς πως συμπεριφέρεται όταν η μπαταρία του αδειάζει? Παλεύεται?
Έξοδα service
Εδώ το Yaris έχει το πλεονέκτημα ότι λόγω υβριδικού συστήματος ο κινητήρας φθείρεται λιγότερο, κιβώτιο πρακτικά δεν έχει και τα φρένα δουλεύουν πολύ λιγότερο. Η μπαταρία δε θεωρώ ότι θα χρειαστεί να αλλαχτεί σε φάσμα 10-15 ετών με το ρυθμό που θα οδηγείται.Από την άλλη το Clio μπορεί να έχει service ανά 30.000χλμ., όμως σε κάποια φάση μετά τα 100.000χλμ θα πρέπει να αλλαχθεί το DPF που συνήθως στα σύγχρονα diesel κυμαίνεται περίπου στα 1000€. Κάνω λάθος;
Παρακαλώ θα ήθελα τη γνώμη σας σε ότι γνωρίζετε, να με διορθώσετε όπου έχω κάνει λάθος παραδοχές και να μου προτείνετε ίσως μοντέλα που δεν έχω σκεφτεί (δύσκολο ) αλλά που πάντα πληρούν τα 3 κριτήρια που έθεσα στην αρχή.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Yaris hybrid vs Clio dci 90 EDC