-
Πρόσφατα μου χάρισε ένας καλός άνθρωπος μια 200άρα W123, την οποία λυπόταν να στείλει στην πρέσα. Το όχημα ήταν πλήρως λειτουργικό έως την 31/12/2012 με ΚΤΕΟ, τέλη πληρωμένα, service κλπ. Συνολικά χιλιόμετρα 226.106, σχετικά λίγα για την ηλικία του οχήματος (πρώτη άδεια 10/1981). Αρχικά υπήρξε διευθυντικό αυτοκίνητο σε πολυεθνική εταιρία και όταν αυτή αντικατέστησε τον στόλο της με πιο σύγχρονα οχήματα, πουλήθηκε σε υπάλληλο της εταιρείας από τον οποίον έφτασε σε μένα. Το αυτοκίνητο φοράει έναν από τους πρώτους δίλιτρους μαυροκάπακους βενζινοκινητήρες (102.920), ο οποίος όμως συνδυάζεται με καρμπυρατέρ (CD175) και ένα κάπως κοντό τεσσάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Παρόλο που πρόκειται για το entry model της σειράς W123, είναι ένα καλά εξοπλισμένο όχημα με δερμάτινο σαλόνι, A/C με διζωνική ρύθμιση θερμοκρασίας, υδραυλικό τιμόνι, «τεμπέλη», κλπ.
Μερικές φωτογραφίες
Απ' έξω
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko1.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko2.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko3.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko4.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko5.jpgΑπό μέσα
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko1.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko2.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko3.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko4.jpgΜηχανή
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/kinitiras1.jpgData plates
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia1.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia2.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia3.jpgService Books κλπ
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... ervice.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _table.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... anuals.jpgΤα χαρτιά του
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _adeia.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/xartia2_kteo.jpgΤι με εντυπωσίασε:
- Το ότι δουλεύουν τα πάντα. Και όταν λέω τα πάντα, εννοώ μέχρι το φως του πορτ-μπαγκάζ!
- Η τεχνολογία που αφορά στην ασφάλεια: 4 δισκόφρενα, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, ζώνες ασφαλείας πίσω.
- Ο σουρεαλιστικός συνδυασμός υδραυλικού τιμονιού με ατέρμονα.
- Η απίστευτη άνεση στον ανοιχτό δρόμο.
Συνοψίζοντας, αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί οι παλιοί διέκριναν τα αυτοκίνητα στις Μερσεντές και στα υπόλοιπα. Αν σκεφτείς τον ανταγωνισμό που είχε αυτό το αμάξι το 1981, είναι μάλλον προφανές…
-
Πρόσφατα μου χάρισε ένας καλός άνθρωπος μια 200άρα W123, την οποία λυπόταν να στείλει στην πρέσα. Το όχημα ήταν πλήρως λειτουργικό έως την 31/12/2012 με ΚΤΕΟ, τέλη πληρωμένα, service κλπ. Συνολικά χιλιόμετρα 226.106, σχετικά λίγα για την ηλικία του οχήματος (πρώτη άδεια 10/1981). Αρχικά υπήρξε διευθυντικό αυτοκίνητο σε πολυεθνική εταιρία και όταν αυτή αντικατέστησε τον στόλο της με πιο σύγχρονα οχήματα, πουλήθηκε σε υπάλληλο της εταιρείας από τον οποίον έφτασε σε μένα. Το αυτοκίνητο φοράει έναν από τους πρώτους δίλιτρους μαυροκάπακους βενζινοκινητήρες (102.920), ο οποίος όμως συνδυάζεται με καρμπυρατέρ (CD175) και ένα κάπως κοντό τεσσάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Παρόλο που πρόκειται για το entry model της σειράς W123, είναι ένα καλά εξοπλισμένο όχημα με δερμάτινο σαλόνι, A/C με διζωνική ρύθμιση θερμοκρασίας, υδραυλικό τιμόνι, «τεμπέλη», κλπ.
Μερικές φωτογραφίες
Απ' έξω
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko1.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko2.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko3.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko4.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko5.jpgΑπό μέσα
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko1.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko2.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko3.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko4.jpgΜηχανή
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/kinitiras1.jpgData plates
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia1.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia2.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia3.jpgService Books κλπ
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... ervice.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _table.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... anuals.jpgΤα χαρτιά του
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _adeia.jpg
http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/xartia2_kteo.jpgΤι με εντυπωσίασε:
- Το ότι δουλεύουν τα πάντα. Και όταν λέω τα πάντα, εννοώ μέχρι το φως του πορτ-μπαγκάζ!
- Η τεχνολογία που αφορά στην ασφάλεια: 4 δισκόφρενα, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, ζώνες ασφαλείας πίσω.
- Ο σουρεαλιστικός συνδυασμός υδραυλικού τιμονιού με ατέρμονα.
- Η απίστευτη άνεση στον ανοιχτό δρόμο.
Συνοψίζοντας, αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί οι παλιοί διέκριναν τα αυτοκίνητα στις Μερσεντές και στα υπόλοιπα. Αν σκεφτείς τον ανταγωνισμό που είχε αυτό το αμάξι το 1981, είναι μάλλον προφανές…
Μια MERCEDES-BENZ 200 (W123) του 1981