Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μια MERCEDES-BENZ 200 (W123) του 1981
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Μια MERCEDES-BENZ 200 (W123) του 1981
    • 1 / 1
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    1
    1
    73
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • papserg
      papserg last edited by

      Πρόσφατα μου χάρισε ένας καλός άνθρωπος μια 200άρα W123, την οποία λυπόταν να στείλει στην πρέσα. Το όχημα ήταν πλήρως λειτουργικό έως την 31/12/2012 με ΚΤΕΟ, τέλη πληρωμένα, service κλπ. Συνολικά χιλιόμετρα 226.106, σχετικά λίγα για την ηλικία του οχήματος (πρώτη άδεια 10/1981). Αρχικά υπήρξε διευθυντικό αυτοκίνητο σε πολυεθνική εταιρία και όταν αυτή αντικατέστησε τον στόλο της με πιο σύγχρονα οχήματα, πουλήθηκε σε υπάλληλο της εταιρείας από τον οποίον έφτασε σε μένα. Το αυτοκίνητο φοράει έναν από τους πρώτους δίλιτρους μαυροκάπακους βενζινοκινητήρες (102.920), ο οποίος όμως συνδυάζεται με καρμπυρατέρ (CD175) και ένα κάπως κοντό τεσσάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Παρόλο που πρόκειται για το entry model της σειράς W123, είναι ένα καλά εξοπλισμένο όχημα με δερμάτινο σαλόνι, A/C με διζωνική ρύθμιση θερμοκρασίας, υδραυλικό τιμόνι, «τεμπέλη», κλπ.

      Μερικές φωτογραφίες

      Απ' έξω
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko1.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko2.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko3.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko4.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko5.jpg

      Από μέσα
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko1.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko2.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko3.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko4.jpg

      Μηχανή
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/kinitiras1.jpg

      Data plates
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia1.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia2.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia3.jpg

      Service Books κλπ
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... ervice.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _table.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... anuals.jpg

      Τα χαρτιά του
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _adeia.jpg
      http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/xartia2_kteo.jpg

      Τι με εντυπωσίασε:

      1. Το ότι δουλεύουν τα πάντα. Και όταν λέω τα πάντα, εννοώ μέχρι το φως του πορτ-μπαγκάζ!
      2. Η τεχνολογία που αφορά στην ασφάλεια: 4 δισκόφρενα, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, ζώνες ασφαλείας πίσω.
      3. Ο σουρεαλιστικός συνδυασμός υδραυλικού τιμονιού με ατέρμονα.
      4. Η απίστευτη άνεση στον ανοιχτό δρόμο.

      Συνοψίζοντας, αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί οι παλιοί διέκριναν τα αυτοκίνητα στις Μερσεντές και στα υπόλοιπα. Αν σκεφτείς τον ανταγωνισμό που είχε αυτό το αμάξι το 1981, είναι μάλλον προφανές…

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • papserg
        papserg last edited by

        Πρόσφατα μου χάρισε ένας καλός άνθρωπος μια 200άρα W123, την οποία λυπόταν να στείλει στην πρέσα. Το όχημα ήταν πλήρως λειτουργικό έως την 31/12/2012 με ΚΤΕΟ, τέλη πληρωμένα, service κλπ. Συνολικά χιλιόμετρα 226.106, σχετικά λίγα για την ηλικία του οχήματος (πρώτη άδεια 10/1981). Αρχικά υπήρξε διευθυντικό αυτοκίνητο σε πολυεθνική εταιρία και όταν αυτή αντικατέστησε τον στόλο της με πιο σύγχρονα οχήματα, πουλήθηκε σε υπάλληλο της εταιρείας από τον οποίον έφτασε σε μένα. Το αυτοκίνητο φοράει έναν από τους πρώτους δίλιτρους μαυροκάπακους βενζινοκινητήρες (102.920), ο οποίος όμως συνδυάζεται με καρμπυρατέρ (CD175) και ένα κάπως κοντό τεσσάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Παρόλο που πρόκειται για το entry model της σειράς W123, είναι ένα καλά εξοπλισμένο όχημα με δερμάτινο σαλόνι, A/C με διζωνική ρύθμιση θερμοκρασίας, υδραυλικό τιμόνι, «τεμπέλη», κλπ.

        Μερικές φωτογραφίες

        Απ' έξω
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko1.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko2.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko3.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko4.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/exoteriko5.jpg

        Από μέσα
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko1.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko2.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko3.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/eswteriko4.jpg

        Μηχανή
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/kinitiras1.jpg

        Data plates
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia1.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia2.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/tabelakia3.jpg

        Service Books κλπ
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... ervice.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _table.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... anuals.jpg

        Τα χαρτιά του
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/ ... _adeia.jpg
        http://users.uwg.gr/~fkoutel/vech/W123/xartia2_kteo.jpg

        Τι με εντυπωσίασε:

        1. Το ότι δουλεύουν τα πάντα. Και όταν λέω τα πάντα, εννοώ μέχρι το φως του πορτ-μπαγκάζ!
        2. Η τεχνολογία που αφορά στην ασφάλεια: 4 δισκόφρενα, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, ζώνες ασφαλείας πίσω.
        3. Ο σουρεαλιστικός συνδυασμός υδραυλικού τιμονιού με ατέρμονα.
        4. Η απίστευτη άνεση στον ανοιχτό δρόμο.

        Συνοψίζοντας, αρχίζω να καταλαβαίνω γιατί οι παλιοί διέκριναν τα αυτοκίνητα στις Μερσεντές και στα υπόλοιπα. Αν σκεφτείς τον ανταγωνισμό που είχε αυτό το αμάξι το 1981, είναι μάλλον προφανές…

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr