-
Καλησπερα φιλοι των αυτοκινητων και χρονια πολλα.
Κανοντας μια ερευνα πανω στα καινουργια μοντελα που εμπροκειτο να κυκλοφορισει η γερμανικη αυτοκινητοβηχανια της vw για το 2013 προσεξα μια λεπτομερεια που με εβαλε σε αποριες. Οσοι εχετε πληροφορηθει θα εχετε ακουσει για τα καινουργια χειροφρενα (ή μαλλον κουμποφρενα ) τα οποια θα ειναι ηλεκτρονικα και θα ενεργοπειουντε με το πατημα ενος κουμπιου και θα απενεργοποιουντε με αλλο ενα. Δεν ειμαι αντιθετος με την καινουργια τεχνολογια αλλα παντα εμπιστευομουν οτιδηποτε ειναι χειροκινητο παρα ηλεκτρονικο που δε ξερεις αν ανα πασα ωρα και στιγμη στην ''κανει''. Αλλα εδω μιλαμε για ενα θεμα συμαντικο που διμιουργει τα εξης ερωτηματα...
-Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει και ενεργοποιηθει ενω το αμαξι κινητε με 120χλμ. ανα ωρα? (μπλοκ στουσ πισω τροχους? μπρρρρρρ θανατος )
-Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο δεν ενεργοποιηθει ενω το αμαξι εμπροκειτο να σταθμευσει σε ανηφορο ή κατηφορο?
-Προφανως το ηλεκτρονικο χειροφρενο θα συνδεεται με Φορτιση απο την μπαταρια και αν η σταθμη της ειναι χαμηλη η υπαρχει φθορα? πρεπει να κουβαλαω τακους?
-Η ηλεκτρονικη ενεργοποιηση του χειροφρενου θα ειναι αρκετη να αντεξει το βαρος του αυτοκινητου αν υπαρχουν ατομα μεσα στο οχημα κατα τη σταθμευση σε δρομο με επικυνδηνη κληση?
-Αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει θα μπορεσω να το ανεβασω το οχημα στην οδικη βοηθεια σε περιπτωση που μεινω η θα ξεσκιστουν τελειως τα πισω λαστιχα ? (και θεμα θα ειναι αν το σουρει και ο γερανος)Αν καποιος ξερει κατι για το θεμα η εχει εμπειρια πανω σε αυτο ας απαντησει.
-
Καλησπερα φιλοι των αυτοκινητων και χρονια πολλα.
Κανοντας μια ερευνα πανω στα καινουργια μοντελα που εμπροκειτο να κυκλοφορισει η γερμανικη αυτοκινητοβηχανια της vw για το 2013 προσεξα μια λεπτομερεια που με εβαλε σε αποριες. Οσοι εχετε πληροφορηθει θα εχετε ακουσει για τα καινουργια χειροφρενα (ή μαλλον κουμποφρενα ) τα οποια θα ειναι ηλεκτρονικα και θα ενεργοπειουντε με το πατημα ενος κουμπιου και θα απενεργοποιουντε με αλλο ενα. Δεν ειμαι αντιθετος με την καινουργια τεχνολογια αλλα παντα εμπιστευομουν οτιδηποτε ειναι χειροκινητο παρα ηλεκτρονικο που δε ξερεις αν ανα πασα ωρα και στιγμη στην ''κανει''. Αλλα εδω μιλαμε για ενα θεμα συμαντικο που διμιουργει τα εξης ερωτηματα...
-Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει και ενεργοποιηθει ενω το αμαξι κινητε με 120χλμ. ανα ωρα? (μπλοκ στουσ πισω τροχους? μπρρρρρρ θανατος )
-Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο δεν ενεργοποιηθει ενω το αμαξι εμπροκειτο να σταθμευσει σε ανηφορο ή κατηφορο?
-Προφανως το ηλεκτρονικο χειροφρενο θα συνδεεται με Φορτιση απο την μπαταρια και αν η σταθμη της ειναι χαμηλη η υπαρχει φθορα? πρεπει να κουβαλαω τακους?
-Η ηλεκτρονικη ενεργοποιηση του χειροφρενου θα ειναι αρκετη να αντεξει το βαρος του αυτοκινητου αν υπαρχουν ατομα μεσα στο οχημα κατα τη σταθμευση σε δρομο με επικυνδηνη κληση?
-Αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει θα μπορεσω να το ανεβασω το οχημα στην οδικη βοηθεια σε περιπτωση που μεινω η θα ξεσκιστουν τελειως τα πισω λαστιχα ? (και θεμα θα ειναι αν το σουρει και ο γερανος)Αν καποιος ξερει κατι για το θεμα η εχει εμπειρια πανω σε αυτο ας απαντησει.
Γνωμες για τα ηλεκτρονικα χειροφρενα.