Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γνωμες για τα ηλεκτρονικα χειροφρενα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γνωμες για τα ηλεκτρονικα χειροφρενα.
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Καλησπερα φιλοι των αυτοκινητων και χρονια πολλα.

      Κανοντας μια ερευνα πανω στα καινουργια μοντελα που εμπροκειτο να κυκλοφορισει η γερμανικη αυτοκινητοβηχανια της vw για το 2013 προσεξα μια λεπτομερεια που με εβαλε σε αποριες. Οσοι εχετε πληροφορηθει θα εχετε ακουσει για τα καινουργια χειροφρενα (ή μαλλον κουμποφρενα ) τα οποια θα ειναι ηλεκτρονικα και θα ενεργοπειουντε με το πατημα ενος κουμπιου και θα απενεργοποιουντε με αλλο ενα. Δεν ειμαι αντιθετος με την καινουργια τεχνολογια αλλα παντα εμπιστευομουν οτιδηποτε ειναι χειροκινητο παρα ηλεκτρονικο που δε ξερεις αν ανα πασα ωρα και στιγμη στην ''κανει''. Αλλα εδω μιλαμε για ενα θεμα συμαντικο που διμιουργει τα εξης ερωτηματα...

      -Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει και ενεργοποιηθει ενω το αμαξι κινητε με 120χλμ. ανα ωρα? (μπλοκ στουσ πισω τροχους? μπρρρρρρ θανατος )
      -Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο δεν ενεργοποιηθει ενω το αμαξι εμπροκειτο να σταθμευσει σε ανηφορο ή κατηφορο?
      -Προφανως το ηλεκτρονικο χειροφρενο θα συνδεεται με Φορτιση απο την μπαταρια και αν η σταθμη της ειναι χαμηλη η υπαρχει φθορα? πρεπει να κουβαλαω τακους?
      -Η ηλεκτρονικη ενεργοποιηση του χειροφρενου θα ειναι αρκετη να αντεξει το βαρος του αυτοκινητου αν υπαρχουν ατομα μεσα στο οχημα κατα τη σταθμευση σε δρομο με επικυνδηνη κληση?
      -Αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει θα μπορεσω να το ανεβασω το οχημα στην οδικη βοηθεια σε περιπτωση που μεινω η θα ξεσκιστουν τελειως τα πισω λαστιχα ? (και θεμα θα ειναι αν το σουρει και ο γερανος)

      Αν καποιος ξερει κατι για το θεμα η εχει εμπειρια πανω σε αυτο ας απαντησει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Καλησπερα φιλοι των αυτοκινητων και χρονια πολλα.

        Κανοντας μια ερευνα πανω στα καινουργια μοντελα που εμπροκειτο να κυκλοφορισει η γερμανικη αυτοκινητοβηχανια της vw για το 2013 προσεξα μια λεπτομερεια που με εβαλε σε αποριες. Οσοι εχετε πληροφορηθει θα εχετε ακουσει για τα καινουργια χειροφρενα (ή μαλλον κουμποφρενα ) τα οποια θα ειναι ηλεκτρονικα και θα ενεργοπειουντε με το πατημα ενος κουμπιου και θα απενεργοποιουντε με αλλο ενα. Δεν ειμαι αντιθετος με την καινουργια τεχνολογια αλλα παντα εμπιστευομουν οτιδηποτε ειναι χειροκινητο παρα ηλεκτρονικο που δε ξερεις αν ανα πασα ωρα και στιγμη στην ''κανει''. Αλλα εδω μιλαμε για ενα θεμα συμαντικο που διμιουργει τα εξης ερωτηματα...

        -Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει και ενεργοποιηθει ενω το αμαξι κινητε με 120χλμ. ανα ωρα? (μπλοκ στουσ πισω τροχους? μπρρρρρρ θανατος )
        -Τι θα γινει αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο δεν ενεργοποιηθει ενω το αμαξι εμπροκειτο να σταθμευσει σε ανηφορο ή κατηφορο?
        -Προφανως το ηλεκτρονικο χειροφρενο θα συνδεεται με Φορτιση απο την μπαταρια και αν η σταθμη της ειναι χαμηλη η υπαρχει φθορα? πρεπει να κουβαλαω τακους?
        -Η ηλεκτρονικη ενεργοποιηση του χειροφρενου θα ειναι αρκετη να αντεξει το βαρος του αυτοκινητου αν υπαρχουν ατομα μεσα στο οχημα κατα τη σταθμευση σε δρομο με επικυνδηνη κληση?
        -Αν το ηλεκτρονικο χειροφρενο μπλοκαρει θα μπορεσω να το ανεβασω το οχημα στην οδικη βοηθεια σε περιπτωση που μεινω η θα ξεσκιστουν τελειως τα πισω λαστιχα ? (και θεμα θα ειναι αν το σουρει και ο γερανος)

        Αν καποιος ξερει κατι για το θεμα η εχει εμπειρια πανω σε αυτο ας απαντησει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr