Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με Peugeot 207 μοντελο 2008 1400cc 95Hp
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με Peugeot 207 μοντελο 2008 1400cc 95Hp
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    5
    2734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostasak last edited by

      καλησπερα... εχω ενα Peugeot 207 μοντελο του 2008 1400cc 95Hp που τα τελευταια 2 χρονια ρουφαει λαδακι περισσοτερο και απο το Typhoon της Piaggio. μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια) .
      Μετραμε και ξαναμετραμε και ξαναμετραμε στην αντιπροσωπεια... μετα απο καμποσες μετρησεις μου ειπαν οτι φταει το ψευτοκαπακο και οτι αυτοι θα καλυψουν το 30%...πληρωνω 280 και στα επομενα 3500 χλμ το κοιταζω και εχει καψει 1430ml λαδι..... μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια)
      αυτη τη στιγμη ουτε λογος για να μου επιστρεψουν τα λεφτα, και μου λενε να λυθει ο κινητηρας να μετρησουν κυλινδρους,πιστονια και θα δουν αν θα καλυψουν καποιο ΜΕΡΟΣ απο την ζημια, στην περιπτωση που Δεν καλυψουν την ζημια θα πρεπει να πληρωσω και 450 ευρω για να δεσω τον κινητηρα.....
      ΥΠΑΡΧΕΙΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ?????
      ηδη εχω επικοινωνησει με δικηγορο για αγωγη και παραλληλα προσπαθειες μεσω του εκποιζω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostasak last edited by

        καλησπερα... εχω ενα Peugeot 207 μοντελο του 2008 1400cc 95Hp που τα τελευταια 2 χρονια ρουφαει λαδακι περισσοτερο και απο το Typhoon της Piaggio. μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια) .
        Μετραμε και ξαναμετραμε και ξαναμετραμε στην αντιπροσωπεια... μετα απο καμποσες μετρησεις μου ειπαν οτι φταει το ψευτοκαπακο και οτι αυτοι θα καλυψουν το 30%...πληρωνω 280 και στα επομενα 3500 χλμ το κοιταζω και εχει καψει 1430ml λαδι..... μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια)
        αυτη τη στιγμη ουτε λογος για να μου επιστρεψουν τα λεφτα, και μου λενε να λυθει ο κινητηρας να μετρησουν κυλινδρους,πιστονια και θα δουν αν θα καλυψουν καποιο ΜΕΡΟΣ απο την ζημια, στην περιπτωση που Δεν καλυψουν την ζημια θα πρεπει να πληρωσω και 450 ευρω για να δεσω τον κινητηρα.....
        ΥΠΑΡΧΕΙΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ?????
        ηδη εχω επικοινωνησει με δικηγορο για αγωγη και παραλληλα προσπαθειες μεσω του εκποιζω...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          costa5579 last edited by

          έχω μιλήσει με αρκετούς κατόχους 207 και όλοι έχουμε το ίδιο πρόβλημα. μετά τις 60000 χιλ το συγκεκριμένο μοντέλο ( το δικό μου 1600cc 120hp) καίει λάδι. αν προσθέσεις το πρόβλημα του αισθητήρα καταλύτη (το οποίο μου εμφανίστηκε τη 2η μέρα !!!!!), τα βραχυκυκλώματα και το συνεχές κάψιμο λαμπτήρων , κατά τα άλλα όλα καλά και μη χειρότερα .δεν μπορώ να καταλάβω πως ο χαζογάλλος έφτιξε τα καλώδια του οχήματος να καταλήγουν στα ακροφύσια γυμνά.από κατανάλωση μη χειρότερα. το μοντέλο βγήκε μάπα. πάντως τσουλάει.δόξα το Θεό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            swift-b-p-m last edited by

            Μαλλον το ζευγαρωμα με τους Βαυαρους δεν ειχε και τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα σε οτι αφορα τα των μοτερ.
            Γιατι η παλαιολιθικη σειρα TU της Peugeot, περα απο καμμια φλαντζουλα δεν ειχε ακουστει να εχει τετοια θεματακια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nonos last edited by

              Το πιο πετυχημενο downsizing απο αποψη αξιοπιστιας, απ οτι φαινεται αυτη τη πρωτη 5ετια το εχει κανει η fiat και η renault με tjet-mair και tce.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Το πιο πετυχημενο downsizing απο αποψη αξιοπιστιας, απ οτι φαινεται αυτη τη πρωτη 5ετια το εχει κανει η fiat και η renault με tjet-mair και tce.

                +++++++1
                900cc 2κυλινδρος/3κυλινδρος

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr