-
καλησπερα... εχω ενα Peugeot 207 μοντελο του 2008 1400cc 95Hp που τα τελευταια 2 χρονια ρουφαει λαδακι περισσοτερο και απο το Typhoon της Piaggio. μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια) .
Μετραμε και ξαναμετραμε και ξαναμετραμε στην αντιπροσωπεια... μετα απο καμποσες μετρησεις μου ειπαν οτι φταει το ψευτοκαπακο και οτι αυτοι θα καλυψουν το 30%...πληρωνω 280 και στα επομενα 3500 χλμ το κοιταζω και εχει καψει 1430ml λαδι..... μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια)
αυτη τη στιγμη ουτε λογος για να μου επιστρεψουν τα λεφτα, και μου λενε να λυθει ο κινητηρας να μετρησουν κυλινδρους,πιστονια και θα δουν αν θα καλυψουν καποιο ΜΕΡΟΣ απο την ζημια, στην περιπτωση που Δεν καλυψουν την ζημια θα πρεπει να πληρωσω και 450 ευρω για να δεσω τον κινητηρα.....
ΥΠΑΡΧΕΙΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ?????
ηδη εχω επικοινωνησει με δικηγορο για αγωγη και παραλληλα προσπαθειες μεσω του εκποιζω... -
καλησπερα... εχω ενα Peugeot 207 μοντελο του 2008 1400cc 95Hp που τα τελευταια 2 χρονια ρουφαει λαδακι περισσοτερο και απο το Typhoon της Piaggio. μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια) .
Μετραμε και ξαναμετραμε και ξαναμετραμε στην αντιπροσωπεια... μετα απο καμποσες μετρησεις μου ειπαν οτι φταει το ψευτοκαπακο και οτι αυτοι θα καλυψουν το 30%...πληρωνω 280 και στα επομενα 3500 χλμ το κοιταζω και εχει καψει 1430ml λαδι..... μιλαμε για πανω απο 500ml/1000 χλμ (οριο που δινει η αντιπροσωπεια)
αυτη τη στιγμη ουτε λογος για να μου επιστρεψουν τα λεφτα, και μου λενε να λυθει ο κινητηρας να μετρησουν κυλινδρους,πιστονια και θα δουν αν θα καλυψουν καποιο ΜΕΡΟΣ απο την ζημια, στην περιπτωση που Δεν καλυψουν την ζημια θα πρεπει να πληρωσω και 450 ευρω για να δεσω τον κινητηρα.....
ΥΠΑΡΧΕΙΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΣΑΡΑΒΑΛΟ?????
ηδη εχω επικοινωνησει με δικηγορο για αγωγη και παραλληλα προσπαθειες μεσω του εκποιζω... -
έχω μιλήσει με αρκετούς κατόχους 207 και όλοι έχουμε το ίδιο πρόβλημα. μετά τις 60000 χιλ το συγκεκριμένο μοντέλο ( το δικό μου 1600cc 120hp) καίει λάδι. αν προσθέσεις το πρόβλημα του αισθητήρα καταλύτη (το οποίο μου εμφανίστηκε τη 2η μέρα !!!!!), τα βραχυκυκλώματα και το συνεχές κάψιμο λαμπτήρων , κατά τα άλλα όλα καλά και μη χειρότερα .δεν μπορώ να καταλάβω πως ο χαζογάλλος έφτιξε τα καλώδια του οχήματος να καταλήγουν στα ακροφύσια γυμνά.από κατανάλωση μη χειρότερα. το μοντέλο βγήκε μάπα. πάντως τσουλάει.δόξα το Θεό.
-
Μαλλον το ζευγαρωμα με τους Βαυαρους δεν ειχε και τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα σε οτι αφορα τα των μοτερ.
Γιατι η παλαιολιθικη σειρα TU της Peugeot, περα απο καμμια φλαντζουλα δεν ειχε ακουστει να εχει τετοια θεματακια. -
Το πιο πετυχημενο downsizing απο αποψη αξιοπιστιας, απ οτι φαινεται αυτη τη πρωτη 5ετια το εχει κανει η fiat και η renault με tjet-mair και tce.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το πιο πετυχημενο downsizing απο αποψη αξιοπιστιας, απ οτι φαινεται αυτη τη πρωτη 5ετια το εχει κανει η fiat και η renault με tjet-mair και tce.+++++++1
900cc 2κυλινδρος/3κυλινδρος
Προβλημα με Peugeot 207 μοντελο 2008 1400cc 95Hp