Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καμμενη φλαντζα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καμμενη φλαντζα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    77
    13198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostaras88 last edited by

      εχω ενα Peugeot 106 1400 κυβικα μοντ.1997 στο οποιο επειτα απο ελεγχο στην πεζο σιτροεν μου ειπαν οτι εχει καψει φλαντζα..το πηγα σε ενα συνεργειο που μου ειχε προτεινει καποιος φιλος.την αλλαξα για 250 ευρω.στην πεζο/σιτροεν μου ζηταγαν 400..αφου το εφτιαξα μετα απο 1 μηνα,πηγα για ελεγχο στην πεζο/σιτροεν για να δω αν χρειαζεται κατι για κτεο και μου ειπαν οτι περναει κτεο αλλα να ξερω οτι το αμαξι εχει καμμενη φλαντζα και να την αλλαξω..το ξαναπηγα στο συνεργειο που το ειχα φτιαξει το κοιταει ο μηχανικος,το εφταξε και επειτα μου λεει οτι ειναι κομπλε .τωρα ετυχε να μου τρυπησει το ψυγειο και το πηγα για αλλαγη στην πεζο/σιτροεν μου το φτιαξαν και οταν πηγα να το παρω μου λενε το καπακι μηχανης σου ποταμι μπροστα θελει φτιαξιμο εχει καψει φλαντζα..αυτο το διακρινω και εγω καθως φαινονται λαδια..τι μπορω να κανω ρε παιδια?να το ξαναπαω στον αλλο και να του πω δωσε μου τα λεφτα μου πισω ή φτιαχτο??δλδ δεν μπορω να καθομαι να ασχολουμε με κατι το οποιο θα επρεπε να ειχε φτιαχτει και να μην ασχολιομουν ηδη.
      πληροφοριακα το αμαξι ειναι 126.000 χιλιομετρα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostaras88 last edited by

        εχω ενα Peugeot 106 1400 κυβικα μοντ.1997 στο οποιο επειτα απο ελεγχο στην πεζο σιτροεν μου ειπαν οτι εχει καψει φλαντζα..το πηγα σε ενα συνεργειο που μου ειχε προτεινει καποιος φιλος.την αλλαξα για 250 ευρω.στην πεζο/σιτροεν μου ζηταγαν 400..αφου το εφτιαξα μετα απο 1 μηνα,πηγα για ελεγχο στην πεζο/σιτροεν για να δω αν χρειαζεται κατι για κτεο και μου ειπαν οτι περναει κτεο αλλα να ξερω οτι το αμαξι εχει καμμενη φλαντζα και να την αλλαξω..το ξαναπηγα στο συνεργειο που το ειχα φτιαξει το κοιταει ο μηχανικος,το εφταξε και επειτα μου λεει οτι ειναι κομπλε .τωρα ετυχε να μου τρυπησει το ψυγειο και το πηγα για αλλαγη στην πεζο/σιτροεν μου το φτιαξαν και οταν πηγα να το παρω μου λενε το καπακι μηχανης σου ποταμι μπροστα θελει φτιαξιμο εχει καψει φλαντζα..αυτο το διακρινω και εγω καθως φαινονται λαδια..τι μπορω να κανω ρε παιδια?να το ξαναπαω στον αλλο και να του πω δωσε μου τα λεφτα μου πισω ή φτιαχτο??δλδ δεν μπορω να καθομαι να ασχολουμε με κατι το οποιο θα επρεπε να ειχε φτιαχτει και να μην ασχολιομουν ηδη.
        πληροφοριακα το αμαξι ειναι 126.000 χιλιομετρα .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostaras88 last edited by

          εχω ενα Peugeot 106 1400 κυβικα μοντ.1997 στο οποιο επειτα απο ελεγχο στην πεζο σιτροεν μου ειπαν οτι εχει καψει φλαντζα..το πηγα σε ενα συνεργειο που μου ειχε προτεινει καποιος φιλος.την αλλαξα για 250 ευρω.στην πεζο/σιτροεν μου ζηταγαν 400..αφου το εφτιαξα μετα απο 1 μηνα,πηγα για ελεγχο στην πεζο/σιτροεν για να δω αν χρειαζεται κατι για κτεο και μου ειπαν οτι περναει κτεο αλλα να ξερω οτι το αμαξι εχει καμμενη φλαντζα και να την αλλαξω..το ξαναπηγα στο συνεργειο που το ειχα φτιαξει το κοιταει ο μηχανικος,το εφταξε και επειτα μου λεει οτι ειναι κομπλε .τωρα ετυχε να μου τρυπησει το ψυγειο και το πηγα για αλλαγη στην πεζο/σιτροεν μου το φτιαξαν και οταν πηγα να το παρω μου λενε το καπακι μηχανης σου ποταμι μπροστα θελει φτιαξιμο εχει καψει φλαντζα..αυτο το διακρινω και εγω καθως φαινονται λαδια..τι μπορω να κανω ρε παιδια?να το ξαναπαω στον αλλο και να του πω δωσε μου τα λεφτα μου πισω ή φτιαχτο??δλδ δεν μπορω να καθομαι να ασχολουμε με κατι το οποιο θα επρεπε να ειχε φτιαχτει και να μην ασχολιομουν ηδη.
          πληροφοριακα το αμαξι ειναι 126.000 χιλιομετρα .

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • Y
            yamaha13 last edited by

            Αν θες στειλε μου με πμ το συνεργειο να ξερουμε μην την πατησουμε και μεις.
            Επισης μην πατας στις αντιπροσωπειες γιατι ειναι φαρμακειο για τις υπηρεσιες που προσφερουν. Ετσι κι αλλιως το αυτοκινητο σου ειναι αρκετα ευκολο και εκτος εγγυησης.
            Προφανως ο μηχανικος που το πηγες κατι δεν εκανε σωστα ή δεν εκανε τιποτα.
            Ζητα να στο επισκευασει δωρεαν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              eltassos last edited by

              συνηθως οταν παμε για φλατζα πλαναρουμε και ελεγχουμε και το ψυγειο..διοτι το ενα φερνει το αλλο. Τωρα με 250 ευρω για φλατζα, δεν νομιζω να πηγε σε μηχανουργειο για πλανισμα ωστε η καινουργια φλατζα να κατσει σωστα (μπορει να ειχαν αρπαξει λογο τα μεταλλα και να μην ηταν αλφαδια). κατα τη γνωμη μου ζητα να στο πλανισει (το πληρωνεις εξτρα) ψυγειο (και αυτο το πληρωνεις) και τη φλατζα να την βαλει αυτος (με τα εργατικα)

              ασε που μετα το πλανισμα θα εισαι και πιο γληγορος

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης kostaras88 έγραψε:
                εχω ενα Peugeot 106 1400 κυβικα μοντ.1997 στο οποιο επειτα απο ελεγχο στην πεζο σιτροεν μου ειπαν οτι εχει καψει φλαντζα..το πηγα σε ενα συνεργειο που μου ειχε προτεινει καποιος φιλος.την αλλαξα για 250 ευρω.στην πεζο/σιτροεν μου ζηταγαν 400..αφου το εφτιαξα μετα απο 1 μηνα,πηγα για ελεγχο στην πεζο/σιτροεν για να δω αν χρειαζεται κατι για κτεο και μου ειπαν οτι περναει κτεο αλλα να ξερω οτι το αμαξι εχει καμμενη φλαντζα και να την αλλαξω..το ξαναπηγα στο συνεργειο που το ειχα φτιαξει το κοιταει ο μηχανικος,το εφταξε και επειτα μου λεει οτι ειναι κομπλε .τωρα ετυχε να μου τρυπησει το ψυγειο και το πηγα για αλλαγη στην πεζο/σιτροεν μου το φτιαξαν και οταν πηγα να το παρω μου λενε το καπακι μηχανης σου ποταμι μπροστα θελει φτιαξιμο εχει καψει φλαντζα..αυτο το διακρινω και εγω καθως φαινονται λαδια..τι μπορω να κανω ρε παιδια?να το ξαναπαω στον αλλο και να του πω δωσε μου τα λεφτα μου πισω ή φτιαχτο??δλδ δεν μπορω να καθομαι να ασχολουμε με κατι το οποιο θα επρεπε να ειχε φτιαχτει και να μην ασχολιομουν ηδη.
                πληροφοριακα το αμαξι ειναι 126.000 χιλιομετρα .

                Γιατι τρεχεις απο το ενα συνεργειο στο αλλο;
                Εχεις καψει φλατζα και τρεχει λαδια ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  umaga last edited by

                  περναει τα νερα στα λαδια ή τα λαδια στα νερα?

                  ανοιξε την ταπα του λαδιου και πες μας ειναι καθαρα τα λαδια? η εχουν αφρισει (ειναι ασπρα)

                  ανοιξε και την ταπα του ψυγειου η του παγουριου (μονο οταν ειναι κρυο!!! προσοχη!!!) και πες μας ειναι το χρωμα του ψυκτικου υγρου οπως πρεπει η εχει κυλιδες λαδιου?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • V
                    vaggelis_306 last edited by

                    Πήγαινε το πίσω στον μάστορα που πήγες για την αλλαγή φλάτζας κεφαλής κ πες του να το φτιάξει ΑΜΕΣΩΣ!!!
                    Κ για την δουλειά του να μην πάρει ούτε ένα ευρώ!!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostaras88 last edited by

                      Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                      συνηθως οταν παμε για φλατζα πλαναρουμε και ελεγχουμε και το ψυγειο..διοτι το ενα φερνει το αλλο. Τωρα με 250 ευρω για φλατζα, δεν νομιζω να πηγε σε μηχανουργειο για πλανισμα ωστε η καινουργια φλατζα να κατσει σωστα (μπορει να ειχαν αρπαξει λογο τα μεταλλα και να μην ηταν αλφαδια). κατα τη γνωμη μου ζητα να στο πλανισει (το πληρωνεις εξτρα) ψυγειο (και αυτο το πληρωνεις) και τη φλατζα να την βαλει αυτος (με τα εργατικα)

                      ασε που μετα το πλανισμα θα εισαι και πιο γληγορος

                      οσον αφορα τα 250 ευρω ρωταγα απο δω ρωταγα απο κει ολοι μου λεγαν οτι ειναι φυσιολογικη τιμη τα 250ευρω(κοστος πλανισματος 50ευρω). το ψυγειο αλλαχτηκε πριν μια βδομαδα καθως μου τρυπησε οποτε δεν τιθεται θεμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kostaras88 last edited by

                        Ο χρήστης umaga έγραψε:
                        περναει τα νερα στα λαδια ή τα λαδια στα νερα?

                        ανοιξε την ταπα του λαδιου και πες μας ειναι καθαρα τα λαδια? η εχουν αφρισει (ειναι ασπρα)

                        ανοιξε και την ταπα του ψυγειου η του παγουριου (μονο οταν ειναι κρυο!!! προσοχη!!!) και πες μας ειναι το χρωμα του ψυκτικου υγρου οπως πρεπει η εχει κυλιδες λαδιου?

                        θα κοιταξω αυριο την ταπα του λαδιου που θα ειναι μερα και θα σας πω.λοιπον οσον αφορα το ψυγειο μου ειχε τρυπησει πριν μια βδομαδα και οταν μου τρυπισε την ανοιξα να συμπληρωσω νερο και ειδα οτι το νερο δεν ηταν καθαρο κ οτι ειχε κοιλιδες λαδιου μεσα.το ψυγειο το αλλαξα και δεν εχει κοιλιδες λαδιου πλεον μεσα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostaras88 last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          εχω ενα Peugeot 106 1400 κυβικα μοντ.1997 στο οποιο επειτα απο ελεγχο στην πεζο σιτροεν μου ειπαν οτι εχει καψει φλαντζα..το πηγα σε ενα συνεργειο που μου ειχε προτεινει καποιος φιλος.την αλλαξα για 250 ευρω.στην πεζο/σιτροεν μου ζηταγαν 400..αφου το εφτιαξα μετα απο 1 μηνα,πηγα για ελεγχο στην πεζο/σιτροεν για να δω αν χρειαζεται κατι για κτεο και μου ειπαν οτι περναει κτεο αλλα να ξερω οτι το αμαξι εχει καμμενη φλαντζα και να την αλλαξω..το ξαναπηγα στο συνεργειο που το ειχα φτιαξει το κοιταει ο μηχανικος,το εφταξε και επειτα μου λεει οτι ειναι κομπλε .τωρα ετυχε να μου τρυπησει το ψυγειο και το πηγα για αλλαγη στην πεζο/σιτροεν μου το φτιαξαν και οταν πηγα να το παρω μου λενε το καπακι μηχανης σου ποταμι μπροστα θελει φτιαξιμο εχει καψει φλαντζα..αυτο το διακρινω και εγω καθως φαινονται λαδια..τι μπορω να κανω ρε παιδια?να το ξαναπαω στον αλλο και να του πω δωσε μου τα λεφτα μου πισω ή φτιαχτο??δλδ δεν μπορω να καθομαι να ασχολουμε με κατι το οποιο θα επρεπε να ειχε φτιαχτει και να μην ασχολιομουν ηδη.
                          πληροφοριακα το αμαξι ειναι 126.000 χιλιομετρα .

                          Γιατι τρεχεις απο το ενα συνεργειο στο αλλο;
                          Εχεις καψει φλατζα και τρεχει λαδια ;

                          στην πεζο/ψιτροεν μου ειχαν δειξει και το σημειου που χανει λαδια η μηχανη.θα το βγαλω μια φωτογραφια αυριο να σας το δειξω.στο αλλο συνεργειο ετρεξα για την φλαντζα καθαρα λογω κοστους και αφου συνεχιζει να μην εχει γινει δουλεια στην φλαντζα το ξαναπαω πισω σε αυτον για να μην πανε χαμενα τα λεφτα μου.απο την πεζο /σιτροεν οτι εχω φτιαξει(και δεν ειναι λιγα αυτα)πανε ρολοι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vaggelis_306 last edited by

                            Πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες που χάνει πάλι λάδια. Μπορεί ο μάστορας να έκανε άλλου λάθος. Πάντως αν δε σου έκανε καθόλου πλάνισμα την κεφαλή τότε είναι είναι ο πιο μ@λάκας άνθρωπος που υπάρχει! Κ το λέω έτσι δημόσια!!
                            Τα 250 ευρώ πάντως είναι λογική τιμή για σωστή δουλειά όμως όχι για αυτήν που σου έκανε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              kostaras88 last edited by

                              Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
                              Πολλές μπορεί να είναι οι αιτίες που χάνει πάλι λάδια. Μπορεί ο μάστορας να έκανε άλλου λάθος. Πάντως αν δε σου έκανε καθόλου πλάνισμα την κεφαλή τότε είναι είναι ο πιο μ@λάκας άνθρωπος που υπάρχει! Κ το λέω έτσι δημόσια!!
                              Τα 250 ευρώ πάντως είναι λογική τιμή για σωστή δουλειά όμως όχι για αυτήν που σου έκανε!

                              αυτο που μου εκανε παντως εντυπωση ειναι το εξης.του το πηγα 9:00 το αμαξι και στις 16:30 ηταν ετοιμο.ενω στην πεζο μου ειχαν πει οτι θα πρεπει να μου κρατησουν το αμαξι 2-3 μερες γτ εχει αρκετη δουλεια η φλαντζα.και αυτο μου εκανε μεγαλη εντυπωση μολις με πηρε τηλ. το απογευμα λεω θα εγινε δουλεια τωρα ή οχι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                antonis-team last edited by

                                Με 250ε σίγουρα δεν έκανες ότι πρέπει…..
                                Κατά συνέπεια εντάσσω στα παραμύθια την όλη εργασία….
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Κωσταρα πηγαινε ρωτα τον μηχανικο σου τι εκανε στο αμαξι. Δεν γινεται τοσο συντομα να ελυσε καπακι ,πολλαπλες..να εστειλε καπακι στο ρεκτιφιε..και μετα να ξαναδεσε ολα αυτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Καλά, όταν πάει ο άλλος και του λέει επισκευή γιατί έχει κάψει φλάντζα, δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να ξέρει αν ο μηχανικός θα πλανάρει το καπάκι ή όχι. Αφού του λέει επισκευή εννοεί να είναι το αμάξι μετά οκ.

                                    Να πας στον μηχανικό κ να στο φτιάξει δωρεάν.

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • E
                                      eltassos last edited by

                                      εμενα στη σουζουκι (επισημη στη Ε.Ο) ο μηχανικος μου ειπε 'συνιστω πλανισμα και μαλιστα με τελευταιας τεχνολογιας μηχανηματα και θα το παω στον ταδε. Υπαρχουν και φτηνα ρεκτιφιε με παλαια μηχανηματα με τζογους αλλα ρισκαρεις. Αποφασισε. Αν του κανουμε το καλο πλανισμα εχεις εγγυηση, αλλιως δεν μπορω να εγγυηθω...'...και πηγε κανα 1000ρικο αν θυμαμαι καλα μαζι με ψυγειο καινουργιο (ολα μεσα φλατζα-πλανισμα ψυγειο δουλεια).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Στης αδελφής μου το Peugeot 206 πρόσφατα τον Αύγουστο που δουλειά δεν είχαν πάλι έκαναν νομίζω 2-2,5 μέρες.
                                        Το καπάκι το έστειλαν αλλού για πλάνισμα, άλλαξαν και θερμοστάτη και αντλία νερού (πού μου είχαν συστήσει συμφορουμίτες ότι πρέπει να γίνουν και που όντως είδα ότι έπρεπε) και πλήρωσε σε επίσημο νομίζω της μάρκας κάπου 550 ή 650 (με το ΦΠΑ μέσα).
                                        Οπότε και το αυθημερόν με ξενίζει και το 250 και το 1000....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eltassos last edited by

                                          ..πριν 3-4 χρονια ζητουσαν οτι ηθελαν...τωρα κλαινε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                                            ..πριν 3-4 χρονια ζητουσαν οτι ηθελαν...τωρα κλαινε


                                            Κλαίνε αυτοί που δεν έκαναν ποιοτική δουλειά, και λογικές τιμές.
                                            Η λογική τιμή είναι αυτή που πλήρωσε η αδελφή του φίλου mod!.

                                            1. Φρέζα πλάνη 120ε.
                                            2. Σετ φλάντζες 110ε.
                                            3. Σετ του σέρβις 60ε.
                                            4. Ιμάντας 70ε.
                                            5. Εργασία συνεργείου 150ε. 2 μέρες.
                                              Όλα αυτά είναι η εργασία κομπλέ, τίποτε δεν παραλείπετε, τίποτα δεν προστίθεται. Πλην ένα σετ βίδες κεφαλής 40ε περίπου.
                                              Α.
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr