-
γεια σας
Η γυναίκα μου είναι έτοιμη για αγορά αυτοκινήτου και μετά από την έκθεση motor show στην Κύπρο καταλήξαμε στο Honda Civic 2012 και μέσα από αυτό το φόρουμ θα ήθελα μια τελευταία γνώμη από εσάς τους ποιο έμπειρους εάν γνωρίζεται ποια είναι τα μεγάλα μειονεκτήματα αυτού του αυτοκινήτου και ποια είναι τα γνωστά προβλήματα που παρουσιάζει.
Επίσης θα ήθελα να μάθω εάν διαβάσατε κάπου εάν η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει καινούργιο civic για το 2013.
Καταλήξαμε στο 16 αρι με ταχύτητες στα 16.900 ευρώ τιμή εκθέσεως με πολλά εξτρα...
Ευχαριστώ. -
γεια σας
Η γυναίκα μου είναι έτοιμη για αγορά αυτοκινήτου και μετά από την έκθεση motor show στην Κύπρο καταλήξαμε στο Honda Civic 2012 και μέσα από αυτό το φόρουμ θα ήθελα μια τελευταία γνώμη από εσάς τους ποιο έμπειρους εάν γνωρίζεται ποια είναι τα μεγάλα μειονεκτήματα αυτού του αυτοκινήτου και ποια είναι τα γνωστά προβλήματα που παρουσιάζει.
Επίσης θα ήθελα να μάθω εάν διαβάσατε κάπου εάν η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει καινούργιο civic για το 2013.
Καταλήξαμε στο 16 αρι με ταχύτητες στα 16.900 ευρώ τιμή εκθέσεως με πολλά εξτρα...
Ευχαριστώ. -
γεια σας
Η γυναίκα μου είναι έτοιμη για αγορά αυτοκινήτου και μετά από την έκθεση motor show στην Κύπρο καταλήξαμε στο Honda Civic 2012 και μέσα από αυτό το φόρουμ θα ήθελα μια τελευταία γνώμη από εσάς τους ποιο έμπειρους εάν γνωρίζεται ποια είναι τα μεγάλα μειονεκτήματα αυτού του αυτοκινήτου και ποια είναι τα γνωστά προβλήματα που παρουσιάζει.
Επίσης θα ήθελα να μάθω εάν διαβάσατε κάπου εάν η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει καινούργιο civic για το 2013.
Καταλήξαμε στο 16 αρι με ταχύτητες στα 16.900 ευρώ τιμή εκθέσεως με πολλά εξτρα...
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης cyreptiles έγραψε:
Καταλήξαμε στο 16 αρι
16αρι ;; εννοείς 1600άρι; δεν υπάρχει 1600άρι άνθρωπέ μου.
-
Diesel
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Καταλήξαμε στο 16 αρι
16αρι ;; εννοείς 1600άρι; δεν υπάρχει 1600άρι άνθρωπέ μου.
λαθος μου ειναι 14.0 ΜΤ
Diesel ? τι εννοεις να παρω diesel?
-
1600αρι diesel τέλη του 2013.
-
Νομιζα ηταν για 12 τεσπα
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
μεχρι το τελος 2013 μπορει να μην ζουμε..!!
απο αξιοπιστια τι λεει?
-
Καλά θυμόμουνα τέλος 2012 είναι προγραμματισμένος ο 16αρης diesel και όχι 13. Το 13 είναι για την αγορά της Αυστραλίας.
http://www.autoexpress.co.uk/honda/civic/18522/honda-civic-16-i-dtec -
14.0 ΜΤ ????
Αν θέλεις ... Γράψε αναλυτικά κυβικά και ίππους ... είδος κύριας χρήσης ... κλπ .
Γενικά είναι καλό αυτοκίνητο αλλά έχει μείνει πίσω από κινητήρες ( για επιδόσεις μιλάω) το 1,4 (δηλαδή το 1400cc με τα 100hp ) είναι απλά πολύ αργό.
Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό απλά σέρνεται Megane 1.2Tce και Focus 1.0Τ για παράδειγμα. Αν πάμε στους 1,4Τ τότε η απόσταση μεγαλώνει σε γαλαξιακά νούμερα ...
Σκέψου ότι ούτε το 1,800cc με τα 140hp μπορεί να ακολουθήσει τα 1,400άρια turbo.
Παράδειγμα από το προηγούμενο μοντέλο :
http://www.zeperfs.com/en/match3744-3127-1453.htmΑν δεν σε ενδιαφέρει τίποτα από τα προηγούμενα ... τότε είναι πολύ καλό αυτοκίνητο . Ποιοτικό με χώρους και αξιόπιστο.
Αλήθεια πόσο βγαίνει το 1,8Υ.Γ.
Κάποια στιγμή στους επόμενους μήνες θα έρθει το 1,6Τ diesel και μέσα στο 2013 κάτι ακούγεται για βενζίνη. Ουσιαστικά αυτό θα απαξιώσει και θα αντικαταστήσει τους προαναφερθέντες κινητήρες . -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Σκέψου ότι ούτε το 1,800cc με τα 140hp μπορεί να ακολουθήσει τα 1,400άρια turbo.
Παράδειγμα από το προηγούμενο μοντέλο :
http://www.zeperfs.com/en/match3744-3127-1453.htmΕγώ πάντως πιο γρήγορο το βλέπω από στάση το Civic 1800. Και όσο για τις ρεπρίζ, 'μια κάτω' είναι όλα.
-
Με απόκλιση στο 1 δεύτερο στις μετρήσεις ίδιο θα έλεγα εγώ . Και στις ρεπριζ 20% περίπου πιο Αργό . Α
Αλλά αυτά αφορούν το 1,8 ... Για το 1,4 τι λες ? -
Δε νομίζω να υπάρχει θέμα για το 1400. Αλλά όταν ακούω για 80-120 με 5η απλά γελάω. Με ένα ατμοσφαιρικό στα 80 ξεκινάς προσπέραση με 2α ή 3η αναλόγως της κλιμάκωσης και του εύρους λειτουργίας του κινητήρα. Κλέβεις εκκλησία με τα τούρμπο όταν παίζεις μόνο στις μεσαίες.
-
Πάντως και με 4η δεν ακολουθεί ... σχεδόν 1,5'' είναι η διαφορά . Δεν φταίει ο ανταγωνισμός που η Honda έμεινε πίσω .
Η Honda έβγαζε ένα moter που ξύριζε στα 2,0 litra αλλά δυστυχώς έμεινε πίσω στα turbo.
Άντε με το καλό να έρθουν τα καινούργια moter να ανέβει η θερμοκρασία -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
με 4η δεν ακολουθεί ... σχεδόν 1,5'' είναι η διαφοράΦυσικά! 2α είπα, άντε 3η. Τα ατμο θέλουν άλλον τρόπο οδήγησης, μην εξηγούμε τα αυτονόητα τώρα ρε Σπύρο.
-
Ναι βρε δεν έχω ξεχάσει τα βασικά ... παρότι κλείνω 6ετία σε turbakia ...
Αλλά ο τρόπος μέτρησης πρέπει να είναι κοινός . Ας πούμε ότι θα μπορούσε να έχει και μέτρηση με 3η για γρήγορο ανέβασμα ή την 4η που έχει για προσομοίωση σε συνθήκες ταξιδιού . Έτσι συνηθίζεται και αυτός που έχει μειονέκτημα ... μένει πίσω.
To downsizing που έγινε με την χρήση του turbo έδωσε επιδόσεις και τράβηγμα σε κατηγορίες κυβικών που με την συνεχόμενη αύξηση των κιλών είχαν αρχίσει να γίνονται επικίνδυνα .
Επίσης έδωσε δυνατότητα για μειώσεις στην κατανάλωση και τους ρύπους .
Το Civic 1,4 αν δεν κάνω λάθος θέλει 13,5'' - 14'' για τα 0-100.
Προσωπικά θεωρώ λάθος τοποθέτηση του κινητήρα στο αμάξωμα. -
αναλυτικα κυβικα θα βρεις εδω στο pdf. Δες για το CIVIC 5DR ES 1.4 MT
ΛΙΝΚ : http://www.honda.com.cy/uploads/files/CivicSpecs1.4ENG.pdfΡωτησα για το Diesel και ο πωλητης μου ειπε βγαινει μεσα του 2013 αλλα Κυπρο το 2014 θα ερθει οποτα παει μακρια...
-
http://www.autocalendar.gr/day/2012/10/ ... 16_Diesel_
Αφού παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Παρισιού θα ξεκινήσει σύντομα η πώλησή του, my bad.
-
Ο χρήστης cyreptiles έγραψε:
αναλυτικα κυβικα θα βρεις εδω στο pdf. Δες για το CIVIC 5DR ES 1.4 MT
ΛΙΝΚ : http://www.honda.com.cy/uploads/files/CivicSpecs1.4ENG.pdfΡωτησα για το Diesel και ο πωλητης μου ειπε βγαινει μεσα του 2013 αλλα Κυπρο το 2014 θα ερθει οποτα παει μακρια...
για 20 PS περισσοτερα ?
Honda Civic 2012 αγορα?