-
Χαίρεται,
είμαι έτοιμος να προβώ στην αγορά ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης για (ήμι)επαγγελματική χρήση, που να κυκλοφορεί καθημερινά στον δακτήλιο (πράσινος δακτύλιος) και να έχει χαμηλή κατανάλωση. Επίσης να είναι σε θέση να κάνει κάποια μικρά ταξίδια με ασφάλεια! Τι έχετε να προτείνετε?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Χαίρεται,
είμαι έτοιμος να προβώ στην αγορά ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης για (ήμι)επαγγελματική χρήση, που να κυκλοφορεί καθημερινά στον δακτήλιο (πράσινος δακτύλιος) και να έχει χαμηλή κατανάλωση. Επίσης να είναι σε θέση να κάνει κάποια μικρά ταξίδια με ασφάλεια! Τι έχετε να προτείνετε?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Χαίρεται,
είμαι έτοιμος να προβώ στην αγορά ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης για (ήμι)επαγγελματική χρήση, που να κυκλοφορεί καθημερινά στον δακτήλιο (πράσινος δακτύλιος) και να έχει χαμηλή κατανάλωση. Επίσης να είναι σε θέση να κάνει κάποια μικρά ταξίδια με ασφάλεια! Τι έχετε να προτείνετε?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
-
Citigo Diesel
-
Εφόσον το χρειάζεσαι για επαγγελματική χρήση, λογικά θα κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κάθε μέρα, οπότε το diesel είναι μονόδρομος. Το πρόβλημα όμως είναι ότι στην μικρή κατηγορία (δηλαδή αυτή των μίνι), diesel βγαίνει μόνο το προηγούμενο Panda το οποίο ξεστοκάρει (Εξαιρώ το smart που αποτελεί ειδική περίπτωση). Citigo Diesel που αναφέρει ο prisma... δεν υπάρχει, αν και θα ήταν πολύ καλή ιδέα!! Οπότε πας καρφωτός για την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία στην οποία θα βρείς C3 1.4 Trend/Attraction και i20 1.1 τα οποία παίζουν γύρω από τα 12 χιλιάρικα. Με λίγα παραπάνω μπορείς να δεις και το Rio, ίδιο μοτέρ με του i20 και πολύ ανώτερο αυτοκίνητο, με 7 χρόνια/150.000km εγγύηση. Γενικά στη σελίδα που θα σου παραθέσω θα βρείς όλα τα diesel που παίζουν μέχρι 17.000 ευρώ, από 2011 και μετά. Έχει πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις... http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... euroclass=
Καλό ψάξιμο!! -
Αξίζει όμως η διαφορά τιμής? 8.800 θα πάει το citigo, ενω ότι άλλο σε καινούριο diesel κάνει 11500+
Η κατανάλωση θα έχει τόσο μεγάλη διαφορά? Άκουσα οτί με το citigo μπορείς να κινηθεις άνετα με 5.5-6 μέσα στην πολή. -
Σε μικρό που ανέφερες Twingo 1.5 DCi χωρίς τέλη κυκλοφορίας και καταναλώσεις στα 3-4-5 λίτρα. Περισσότερα ο red_monster από προσωπική του εμπειρία. Απλά το κόστος αγοράς ανεβαίνει στα 12.000. Και βγάζει και ταξίδι υπεράνετα. Και αφού το θες για ημιεπαγγελματική η ευελιξία διαμόρφωσης χώρου στα ατού του και τα 5 χρόνια εγγύηση.
Αλλιώς Panda diesel ή το παλιό για χαμηλό κόστος ή το νέο αλλά ανεβαίνει η τιμή. Με ατού το 5θυρο αμάξωμα.
-
ο χώρος που έχει το τουινγκο για τους πίσω είναι μακράν ο μεγαλύτερος στην κατηγορία... ενδεικτικά είναι μεγαλύτερος από τα 207 και μίτο που είναι μια κατηγορία πάνω...
η πραγματική κατανάλωση είναι στα 4λ/100 χωρίς διάθεση για οικονομία...
η 5τη του είναι πολύ μακρία κανοντας το ταξίδι άνετο και οικονομικό, δεν αρνείται να ταξιδέψει με ταχύτητες κοντά στην τελική του...
δεν γνωρίζει τι πάει να πει υπερστροφή ακόμα και αν αναλογικά το παρακάνεις...
σε σχεση με τα υπόλοιπα που αναφέρεις νομίζω οτι υπερέχει ξεκάθαρα (χωρίς να έχω οδηγήσει το σκόντα αλλά το αντίστοιχο φαουβε)
Skoda Citigo ή Citroen C1/Peugeot 107