-
Πριν 1100 περίπου χιλιόμετρα, έβαλα από έναν αυτόματο πωλητή βενζίνη. Ήμουν στη ρεζέρβα και έβαλα 50 ευρώ απλή αμόλυβδη. Μετά από 5 χιλιόμετρα στα φανάρια το ρελαντί από τις 800 στροφές έπεσε στις 500 στροφές και κατάλαβα πως μετά το αμάξι δεν άνοιγε όπως πριν βάλω βενζίνη. Δε μου κάνει ρετάρισμα, ανεβάζει στροφές κανονικά όταν ανεβάζω χιλιόμετρα αλλά καταλαβαίνω πως δεν τραβάει το αμάξι όπως πριν. Επίσης άρχισαν να βαράνε πυράκια.
Γέμισα από τότε δύο φορές το τεπόζιτο και στο ένα γέμισμα έβαλα και καθαριστικό της wurth. Πήγα στο μάστορα και μου είπε πως είναι καθαρά θέμα βενζίνης, να το αφήσω θα στρώσει.** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**
**Τώρα πλέον πότε το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει στις 500 και 600 **στροφές, πότε (σπάνια) μένει στις 800 στροφές και το αμάξι τραβάει όπως θα έπρεπε και πότε (συνήθως) μένει στις 500.
Ρε παιδιά, πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για να φύγει η νοθευμένη βενζίνη; Μήπως έχει φύγει και έχω πρόβλημα με το αμάξι;
Διάβασα για καθαρισμό μπεκ, για αισθητήρα λάμδα, για καθαρισμό της πεταλούδας. Να μπλέξω με τέτοιες ιστορίες ή να περιμένω και άλλο;Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.
-
Πριν 1100 περίπου χιλιόμετρα, έβαλα από έναν αυτόματο πωλητή βενζίνη. Ήμουν στη ρεζέρβα και έβαλα 50 ευρώ απλή αμόλυβδη. Μετά από 5 χιλιόμετρα στα φανάρια το ρελαντί από τις 800 στροφές έπεσε στις 500 στροφές και κατάλαβα πως μετά το αμάξι δεν άνοιγε όπως πριν βάλω βενζίνη. Δε μου κάνει ρετάρισμα, ανεβάζει στροφές κανονικά όταν ανεβάζω χιλιόμετρα αλλά καταλαβαίνω πως δεν τραβάει το αμάξι όπως πριν. Επίσης άρχισαν να βαράνε πυράκια.
Γέμισα από τότε δύο φορές το τεπόζιτο και στο ένα γέμισμα έβαλα και καθαριστικό της wurth. Πήγα στο μάστορα και μου είπε πως είναι καθαρά θέμα βενζίνης, να το αφήσω θα στρώσει.** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**
**Τώρα πλέον πότε το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει στις 500 και 600 **στροφές, πότε (σπάνια) μένει στις 800 στροφές και το αμάξι τραβάει όπως θα έπρεπε και πότε (συνήθως) μένει στις 500.
Ρε παιδιά, πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για να φύγει η νοθευμένη βενζίνη; Μήπως έχει φύγει και έχω πρόβλημα με το αμάξι;
Διάβασα για καθαρισμό μπεκ, για αισθητήρα λάμδα, για καθαρισμό της πεταλούδας. Να μπλέξω με τέτοιες ιστορίες ή να περιμένω και άλλο;Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.
-
Πριν 1100 περίπου χιλιόμετρα, έβαλα από έναν αυτόματο πωλητή βενζίνη. Ήμουν στη ρεζέρβα και έβαλα 50 ευρώ απλή αμόλυβδη. Μετά από 5 χιλιόμετρα στα φανάρια το ρελαντί από τις 800 στροφές έπεσε στις 500 στροφές και κατάλαβα πως μετά το αμάξι δεν άνοιγε όπως πριν βάλω βενζίνη. Δε μου κάνει ρετάρισμα, ανεβάζει στροφές κανονικά όταν ανεβάζω χιλιόμετρα αλλά καταλαβαίνω πως δεν τραβάει το αμάξι όπως πριν. Επίσης άρχισαν να βαράνε πυράκια.
Γέμισα από τότε δύο φορές το τεπόζιτο και στο ένα γέμισμα έβαλα και καθαριστικό της wurth. Πήγα στο μάστορα και μου είπε πως είναι καθαρά θέμα βενζίνης, να το αφήσω θα στρώσει.** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**
**Τώρα πλέον πότε το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει στις 500 και 600 **στροφές, πότε (σπάνια) μένει στις 800 στροφές και το αμάξι τραβάει όπως θα έπρεπε και πότε (συνήθως) μένει στις 500.
Ρε παιδιά, πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για να φύγει η νοθευμένη βενζίνη; Μήπως έχει φύγει και έχω πρόβλημα με το αμάξι;
Διάβασα για καθαρισμό μπεκ, για αισθητήρα λάμδα, για καθαρισμό της πεταλούδας. Να μπλέξω με τέτοιες ιστορίες ή να περιμένω και άλλο;Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.
-
To πιο πιθανό είναι να σήκωσες βρώμα από τον πάτο του ρεζερβουάρ σου...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To πιο πιθανό είναι να σήκωσες βρώμα από τον πάτο του ρεζερβουάρ σου...Αυτό με τον καιρό διορθώνεται ή να μπω στο τρυπάκι να πάω σε συνεργείο και να αρχίσουν τα σκαλίσματα; Ή να το θέσω αλλιώς, αν είχα πρόβλημα με τα μπεκ, ή τον αισθητήρα λ, δε θα είχα διαφορετικά σημάδια; π.χ. να μην κρατούσε καθόλου ρελαντί το μοτέρ.
-
το ωραιο ειναι οτι την ειχες ξαναπατησει απο εκει και ξαναπηγες........τι να πω
-
Άλλαξε ένα φίλτρο βενζίνης. Την είχαμε πατήσει κάπως έτσι με τον πατέρα μου με το φιατάκι πριν από πολλά χρόνια. Είχε τέτοια μαυρίλα και λέρα η βενζίνη που το φίλτρο είχε γίνει κατάμαυρο μέσα σε λίγα χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**Φαίνεται δέν πέτυχε καλά το μείγμα αυτή τη φορά και το παρανόθευσε
Να φανταστώ είναι φτηνό το βενζινάδικο, γι αυτό ξαναπήγες ενώ σου έκανε προβλήματα την πρώτη φορά?
Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.
Αν το πιστόλι κάνει συνέχεια κλάκ και σταματάει τότε το τραβάς λίγο πιό έξω και το σηκώνεις λίγο έτσι ωστε το άκρο του πιστολιού να είναι παράλληλα σε σχέση με το στόμιο του ρεζερβουάρ σου.
Αν συνεχίζει να κάνει διακοπές τότε είτε το πιστόλι είναι υπερβολικά ευαίσθητο είτε κάποιο πρόβλημα έχει το σύστημα εξαέρωσης του ρεζερβουάρ σου (δέν εξαερώνει, δημιουργείται μεγάλη πίεση μέσα στο ρεζερβουάρ και το πιστόλι το εκλαμβάνει ώς κάυσιμο που επιστρέφει πίσω και κόβει την παροχή).
-
Πανο μια χαρα εισαι, μη δινεις σημασια. Κανεις και οικονομια βενζινης στα φαναρια
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Άλλαξε ένα φίλτρο βενζίνης. Την είχαμε πατήσει κάπως έτσι με τον πατέρα μου με το φιατάκι πριν από πολλά χρόνια. Είχε τέτοια μαυρίλα και λέρα η βενζίνη που το φίλτρο είχε γίνει κατάμαυρο μέσα σε λίγα χιλιόμετρα.Φίλε μου δεν έχει φίλτρο βενζίνης από τη μάνα του...
-
Είναι δυνατόν;
Τι αμάξι είναι;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
:yikes: Είναι δυνατόν;Τι αμάξι είναι;
Fiat Brava 99. Μία σίτα πρέπει να έχει στο τεπόζιτο. Φίλτρο βενζίνης όμως δεν έχει. Δύο μηχανικούς ρώτησα...
-
ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ φίλτρο βενζίνης (τουλάχιστον κατά το Eper).
Αν θέλεις δώσε αρ. πλαισίου να σου δώσω κωδικό ανταλλακτικού της Φίατ.Edit: Χμμμ... δε θα χρειαστεί το πλαίσιο κατά πώς βλέπω... το φίλτρο είναι (κατά Fiatforum.com) μέσα στο ντεπόζιτο...
Ας δώσει τα φώτα του και κάποιος άλλος γιατί στα σχεδιαγράμματα του Eper φαίνεται να είναι εκτός ντεπόζιτου, στις σωληνώσεις γενικά. -
To πρόβλημα λύθηκε. Ρυθμίστηκε ο σταθεροποιητής του ρελαντί και όλα
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
το ωραιο ειναι οτι την ειχες ξαναπατησει απο εκει και ξαναπηγες........τι να πω -
Tελικά μετά απο αρκετές απορυθμίσεις του ρυθμιστή του ρελαντί, αγόρασα έναν καινούργιο 155 ευρώ από φίατ με δύο χρόνια εγγύηση και είμαι οκ.
Χαμηλό ρελαντί