Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλό ρελαντί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλό ρελαντί
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    1684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panosft last edited by

      Πριν 1100 περίπου χιλιόμετρα, έβαλα από έναν αυτόματο πωλητή βενζίνη. Ήμουν στη ρεζέρβα και έβαλα 50 ευρώ απλή αμόλυβδη. Μετά από 5 χιλιόμετρα στα φανάρια το ρελαντί από τις 800 στροφές έπεσε στις 500 στροφές και κατάλαβα πως μετά το αμάξι δεν άνοιγε όπως πριν βάλω βενζίνη. Δε μου κάνει ρετάρισμα, ανεβάζει στροφές κανονικά όταν ανεβάζω χιλιόμετρα αλλά καταλαβαίνω πως δεν τραβάει το αμάξι όπως πριν. Επίσης άρχισαν να βαράνε πυράκια.
      Γέμισα από τότε δύο φορές το τεπόζιτο και στο ένα γέμισμα έβαλα και καθαριστικό της wurth. Πήγα στο μάστορα και μου είπε πως είναι καθαρά θέμα βενζίνης, να το αφήσω θα στρώσει.** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**
      **Τώρα πλέον πότε το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει στις 500 και 600 **στροφές, πότε (σπάνια) μένει στις 800 στροφές και το αμάξι τραβάει όπως θα έπρεπε και πότε (συνήθως) μένει στις 500.
      Ρε παιδιά, πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για να φύγει η νοθευμένη βενζίνη; Μήπως έχει φύγει και έχω πρόβλημα με το αμάξι;
      Διάβασα για καθαρισμό μπεκ, για αισθητήρα λάμδα, για καθαρισμό της πεταλούδας. Να μπλέξω με τέτοιες ιστορίες ή να περιμένω και άλλο;

      Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panosft last edited by

        Πριν 1100 περίπου χιλιόμετρα, έβαλα από έναν αυτόματο πωλητή βενζίνη. Ήμουν στη ρεζέρβα και έβαλα 50 ευρώ απλή αμόλυβδη. Μετά από 5 χιλιόμετρα στα φανάρια το ρελαντί από τις 800 στροφές έπεσε στις 500 στροφές και κατάλαβα πως μετά το αμάξι δεν άνοιγε όπως πριν βάλω βενζίνη. Δε μου κάνει ρετάρισμα, ανεβάζει στροφές κανονικά όταν ανεβάζω χιλιόμετρα αλλά καταλαβαίνω πως δεν τραβάει το αμάξι όπως πριν. Επίσης άρχισαν να βαράνε πυράκια.
        Γέμισα από τότε δύο φορές το τεπόζιτο και στο ένα γέμισμα έβαλα και καθαριστικό της wurth. Πήγα στο μάστορα και μου είπε πως είναι καθαρά θέμα βενζίνης, να το αφήσω θα στρώσει.** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**
        **Τώρα πλέον πότε το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει στις 500 και 600 **στροφές, πότε (σπάνια) μένει στις 800 στροφές και το αμάξι τραβάει όπως θα έπρεπε και πότε (συνήθως) μένει στις 500.
        Ρε παιδιά, πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για να φύγει η νοθευμένη βενζίνη; Μήπως έχει φύγει και έχω πρόβλημα με το αμάξι;
        Διάβασα για καθαρισμό μπεκ, για αισθητήρα λάμδα, για καθαρισμό της πεταλούδας. Να μπλέξω με τέτοιες ιστορίες ή να περιμένω και άλλο;

        Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panosft last edited by

          Πριν 1100 περίπου χιλιόμετρα, έβαλα από έναν αυτόματο πωλητή βενζίνη. Ήμουν στη ρεζέρβα και έβαλα 50 ευρώ απλή αμόλυβδη. Μετά από 5 χιλιόμετρα στα φανάρια το ρελαντί από τις 800 στροφές έπεσε στις 500 στροφές και κατάλαβα πως μετά το αμάξι δεν άνοιγε όπως πριν βάλω βενζίνη. Δε μου κάνει ρετάρισμα, ανεβάζει στροφές κανονικά όταν ανεβάζω χιλιόμετρα αλλά καταλαβαίνω πως δεν τραβάει το αμάξι όπως πριν. Επίσης άρχισαν να βαράνε πυράκια.
          Γέμισα από τότε δύο φορές το τεπόζιτο και στο ένα γέμισμα έβαλα και καθαριστικό της wurth. Πήγα στο μάστορα και μου είπε πως είναι καθαρά θέμα βενζίνης, να το αφήσω θα στρώσει.** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**
          **Τώρα πλέον πότε το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει στις 500 και 600 **στροφές, πότε (σπάνια) μένει στις 800 στροφές και το αμάξι τραβάει όπως θα έπρεπε και πότε (συνήθως) μένει στις 500.
          Ρε παιδιά, πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω για να φύγει η νοθευμένη βενζίνη; Μήπως έχει φύγει και έχω πρόβλημα με το αμάξι;
          Διάβασα για καθαρισμό μπεκ, για αισθητήρα λάμδα, για καθαρισμό της πεταλούδας. Να μπλέξω με τέτοιες ιστορίες ή να περιμένω και άλλο;

          Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            To πιο πιθανό είναι να σήκωσες βρώμα από τον πάτο του ρεζερβουάρ σου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panosft last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              To πιο πιθανό είναι να σήκωσες βρώμα από τον πάτο του ρεζερβουάρ σου...

              Αυτό με τον καιρό διορθώνεται ή να μπω στο τρυπάκι να πάω σε συνεργείο και να αρχίσουν τα σκαλίσματα; Ή να το θέσω αλλιώς, αν είχα πρόβλημα με τα μπεκ, ή τον αισθητήρα λ, δε θα είχα διαφορετικά σημάδια; π.χ. να μην κρατούσε καθόλου ρελαντί το μοτέρ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                το ωραιο ειναι οτι την ειχες ξαναπατησει απο εκει και ξαναπηγες........τι να πω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Άλλαξε ένα φίλτρο βενζίνης. Την είχαμε πατήσει κάπως έτσι με τον πατέρα μου με το φιατάκι πριν από πολλά χρόνια. Είχε τέτοια μαυρίλα και λέρα η βενζίνη που το φίλτρο είχε γίνει κατάμαυρο μέσα σε λίγα χιλιόμετρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης panosft έγραψε:
                    ** Από το ίδιο βενζινάδικο όταν σε ώρα ρεζέρβας είχα βάλει βενζίνη είχα το ίδιο πρόβλημα όχι όμως για 1100χλμ!!**

                    Φαίνεται δέν πέτυχε καλά το μείγμα αυτή τη φορά και το παρανόθευσε

                    Να φανταστώ είναι φτηνό το βενζινάδικο, γι αυτό ξαναπήγες ενώ σου έκανε προβλήματα την πρώτη φορά?

                    Υ.Γ. Την ημέρα (νύχτα ήταν για την ακρίβεια) που πήγα να βάλω βενζίνη, ενώ το τεπόζιτο ήταν σχεδόν άδειο, όταν έβαλα τη μάνικα και πάτησα να ρίξει βενζίνη η μάνικα έκανε κλακ και δεν έβαζε βενζίνη λες και είχα γεμάτο τεπόζιτο. Αναγκάστηκα να πατάω απαλά τη λαβή της μάνικας, να τρέχει σιγά η βενζίνη. Όποτε πατούσα τη λαβή στο τέρμα της όπως είναι το κανονικό, η λαβή έκανε κλακ λες και είχα μέσα βενζίνη!!! Έκανα 20 λεπτά για να βάλω 50 ευρώ βενζίνης.

                    Αν το πιστόλι κάνει συνέχεια κλάκ και σταματάει τότε το τραβάς λίγο πιό έξω και το σηκώνεις λίγο έτσι ωστε το άκρο του πιστολιού να είναι παράλληλα σε σχέση με το στόμιο του ρεζερβουάρ σου.

                    Αν συνεχίζει να κάνει διακοπές τότε είτε το πιστόλι είναι υπερβολικά ευαίσθητο είτε κάποιο πρόβλημα έχει το σύστημα εξαέρωσης του ρεζερβουάρ σου (δέν εξαερώνει, δημιουργείται μεγάλη πίεση μέσα στο ρεζερβουάρ και το πιστόλι το εκλαμβάνει ώς κάυσιμο που επιστρέφει πίσω και κόβει την παροχή).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eltassos last edited by

                      Πανο μια χαρα εισαι, μη δινεις σημασια. Κανεις και οικονομια βενζινης στα φαναρια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        panosft last edited by

                        Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                        Άλλαξε ένα φίλτρο βενζίνης. Την είχαμε πατήσει κάπως έτσι με τον πατέρα μου με το φιατάκι πριν από πολλά χρόνια. Είχε τέτοια μαυρίλα και λέρα η βενζίνη που το φίλτρο είχε γίνει κατάμαυρο μέσα σε λίγα χιλιόμετρα.

                        Φίλε μου δεν έχει φίλτρο βενζίνης από τη μάνα του...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexeft last edited by

                          Είναι δυνατόν;

                          Τι αμάξι είναι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            panosft last edited by

                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                            :yikes: Είναι δυνατόν;

                            Τι αμάξι είναι;

                            Fiat Brava 99. Μία σίτα πρέπει να έχει στο τεπόζιτο. Φίλτρο βενζίνης όμως δεν έχει. Δύο μηχανικούς ρώτησα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              kotetsi last edited by

                              ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΕΙ φίλτρο βενζίνης (τουλάχιστον κατά το Eper).
                              Αν θέλεις δώσε αρ. πλαισίου να σου δώσω κωδικό ανταλλακτικού της Φίατ.

                              Edit: Χμμμ... δε θα χρειαστεί το πλαίσιο κατά πώς βλέπω... το φίλτρο είναι (κατά Fiatforum.com) μέσα στο ντεπόζιτο...
                              Ας δώσει τα φώτα του και κάποιος άλλος γιατί στα σχεδιαγράμματα του Eper φαίνεται να είναι εκτός ντεπόζιτου, στις σωληνώσεις γενικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                panosft last edited by

                                To πρόβλημα λύθηκε. Ρυθμίστηκε ο σταθεροποιητής του ρελαντί και όλα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costaslio last edited by

                                  Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                                  το ωραιο ειναι οτι την ειχες ξαναπατησει απο εκει και ξαναπηγες........τι να πω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    panosft last edited by

                                    Tελικά μετά απο αρκετές απορυθμίσεις του ρυθμιστή του ρελαντί, αγόρασα έναν καινούργιο 155 ευρώ από φίατ με δύο χρόνια εγγύηση και είμαι οκ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr