-
ηρθε η ωρα λοιπον να ανοιξω κι εγω ενα θρεντ για επιλογη αυτοκινητου, για λογαριασμο φιλου.
ειναι αναμεσα στα:ford fiesta 1.250 2006 (το facelifted), χιλιομετρα μεταξυ 55000-70000, τιμη kapoy 3800-4100 ευρω και εξοπλισμο με ολα τα ηλεκτρικα-υδραυλικα, 4 αεροσακους, abs, μεχρι και το στερεοφωνικο με το bluetooth.
και
opel corsa 1.200 2007 (το πρωτο come on), χιλιομετρα καπου στα 55000, τιμη περι τα 4900, παλι ολα τα ηλεκτρικα-υδραυλικα καλουδια, 4-6 αεροσακους, abs, esp.
του ελεγα οτι παιρνοντας το fiesta (που εχει αποδειχθει αρκετα αξιοπιστη αυτη η γενια) και βαζοντας ενα υγραεριο (με τα εξτρα λεφτα απο την τιμη του corsa) θα ξεχασει τι θα πει καταναλωση. απο την αλλη, το corsa (πως παει απο αξιοπιστια αυτη η γενια; δεν εχω ιδεα) ειναι λεει euro5 (ισχυει αυτο; ) και αν οντως ειναι ετσι κι αφου εκπεμπει 124 CO2, θα μπορει να μπαινει καθημερινα στο δακτυλιο κι οχι με τα μονα-ζυγα πια. πολυ σημαντικο αυτο, αν και απο οτι ειδαμε στο ite της ford κι ο duratec 1.250 με τα 82 αλογα που φοραει το fiesta, ειναι euro5 και 124 CO2 κι αυτος!. με το υγραεριο παιζει τιποτα τετοιο; νομιζω οχι ε; το corsa ειναι λιγο πιο μεγαλο αλλα δεν νομιζω να ειναι τραγικα τα πραγματα, οποτε οκ ως προς αυτο. bytheway...το corsa δεν εχει οργανακι μετρησης θερμοκρασιας νερου, για μενα ειναι μειον αυτο!
γενικα θελει να παρει αυστηρα:
μικρο 5πορτο
κυβικα 1200-1250
τιμη στα ορια που ειπα 3800-4900
κυριως ειναι αναμεσα σε αυτα τα δυο εκτος αν προκυψει πολυ αξιομαχο αουτσαιντερ!οποτε, ποια η γνωμη σας γι αυτα τα δυο η και γενικα; το κοστος χρησης τους...service, καταναλωση; service στα ποσα χιλιομετρα εχουν σαν στανταρ αυτα τα δυο (για να τσεκαρει αν και ποτε επρεπε να κανει καποιο η αν ειναι κοντα στο να κανει) και τι ειδους (μεγαλο/μικρο);
σας ευχαριστω/ευχαριστει για τη βοηθεια!
-
ηρθε η ωρα λοιπον να ανοιξω κι εγω ενα θρεντ για επιλογη αυτοκινητου, για λογαριασμο φιλου.
ειναι αναμεσα στα:ford fiesta 1.250 2006 (το facelifted), χιλιομετρα μεταξυ 55000-70000, τιμη kapoy 3800-4100 ευρω και εξοπλισμο με ολα τα ηλεκτρικα-υδραυλικα, 4 αεροσακους, abs, μεχρι και το στερεοφωνικο με το bluetooth.
και
opel corsa 1.200 2007 (το πρωτο come on), χιλιομετρα καπου στα 55000, τιμη περι τα 4900, παλι ολα τα ηλεκτρικα-υδραυλικα καλουδια, 4-6 αεροσακους, abs, esp.
του ελεγα οτι παιρνοντας το fiesta (που εχει αποδειχθει αρκετα αξιοπιστη αυτη η γενια) και βαζοντας ενα υγραεριο (με τα εξτρα λεφτα απο την τιμη του corsa) θα ξεχασει τι θα πει καταναλωση. απο την αλλη, το corsa (πως παει απο αξιοπιστια αυτη η γενια; δεν εχω ιδεα) ειναι λεει euro5 (ισχυει αυτο; ) και αν οντως ειναι ετσι κι αφου εκπεμπει 124 CO2, θα μπορει να μπαινει καθημερινα στο δακτυλιο κι οχι με τα μονα-ζυγα πια. πολυ σημαντικο αυτο, αν και απο οτι ειδαμε στο ite της ford κι ο duratec 1.250 με τα 82 αλογα που φοραει το fiesta, ειναι euro5 και 124 CO2 κι αυτος!. με το υγραεριο παιζει τιποτα τετοιο; νομιζω οχι ε; το corsa ειναι λιγο πιο μεγαλο αλλα δεν νομιζω να ειναι τραγικα τα πραγματα, οποτε οκ ως προς αυτο. bytheway...το corsa δεν εχει οργανακι μετρησης θερμοκρασιας νερου, για μενα ειναι μειον αυτο!
γενικα θελει να παρει αυστηρα:
μικρο 5πορτο
κυβικα 1200-1250
τιμη στα ορια που ειπα 3800-4900
κυριως ειναι αναμεσα σε αυτα τα δυο εκτος αν προκυψει πολυ αξιομαχο αουτσαιντερ!οποτε, ποια η γνωμη σας γι αυτα τα δυο η και γενικα; το κοστος χρησης τους...service, καταναλωση; service στα ποσα χιλιομετρα εχουν σαν στανταρ αυτα τα δυο (για να τσεκαρει αν και ποτε επρεπε να κανει καποιο η αν ειναι κοντα στο να κανει) και τι ειδους (μεγαλο/μικρο);
σας ευχαριστω/ευχαριστει για τη βοηθεια!
-
ηρθε η ωρα λοιπον να ανοιξω κι εγω ενα θρεντ για επιλογη αυτοκινητου, για λογαριασμο φιλου.
ειναι αναμεσα στα:ford fiesta 1.250 2006 (το facelifted), χιλιομετρα μεταξυ 55000-70000, τιμη kapoy 3800-4100 ευρω και εξοπλισμο με ολα τα ηλεκτρικα-υδραυλικα, 4 αεροσακους, abs, μεχρι και το στερεοφωνικο με το bluetooth.
και
opel corsa 1.200 2007 (το πρωτο come on), χιλιομετρα καπου στα 55000, τιμη περι τα 4900, παλι ολα τα ηλεκτρικα-υδραυλικα καλουδια, 4-6 αεροσακους, abs, esp.
του ελεγα οτι παιρνοντας το fiesta (που εχει αποδειχθει αρκετα αξιοπιστη αυτη η γενια) και βαζοντας ενα υγραεριο (με τα εξτρα λεφτα απο την τιμη του corsa) θα ξεχασει τι θα πει καταναλωση. απο την αλλη, το corsa (πως παει απο αξιοπιστια αυτη η γενια; δεν εχω ιδεα) ειναι λεει euro5 (ισχυει αυτο; ) και αν οντως ειναι ετσι κι αφου εκπεμπει 124 CO2, θα μπορει να μπαινει καθημερινα στο δακτυλιο κι οχι με τα μονα-ζυγα πια. πολυ σημαντικο αυτο, αν και απο οτι ειδαμε στο ite της ford κι ο duratec 1.250 με τα 82 αλογα που φοραει το fiesta, ειναι euro5 και 124 CO2 κι αυτος!. με το υγραεριο παιζει τιποτα τετοιο; νομιζω οχι ε; το corsa ειναι λιγο πιο μεγαλο αλλα δεν νομιζω να ειναι τραγικα τα πραγματα, οποτε οκ ως προς αυτο. bytheway...το corsa δεν εχει οργανακι μετρησης θερμοκρασιας νερου, για μενα ειναι μειον αυτο!
γενικα θελει να παρει αυστηρα:
μικρο 5πορτο
κυβικα 1200-1250
τιμη στα ορια που ειπα 3800-4900
κυριως ειναι αναμεσα σε αυτα τα δυο εκτος αν προκυψει πολυ αξιομαχο αουτσαιντερ!οποτε, ποια η γνωμη σας γι αυτα τα δυο η και γενικα; το κοστος χρησης τους...service, καταναλωση; service στα ποσα χιλιομετρα εχουν σαν στανταρ αυτα τα δυο (για να τσεκαρει αν και ποτε επρεπε να κανει καποιο η αν ειναι κοντα στο να κανει) και τι ειδους (μεγαλο/μικρο);
σας ευχαριστω/ευχαριστει για τη βοηθεια!
-
http://www.inews.gr/113/sta-120-litro-t ... diesel.htm .Ελπίζω φίλε να ξες πως σύντομα το υγραέριο από τα 0.90 λεπτά που είναι τώρα το λίτρο,θα πάει στο 1.20-1.25 .Οποτε δεν ξέρω αν συμφέρει και τόσο πλέον.Επίσης με το υγραέριο η κατανάλωση του αυτοκινήτου ανεβαίνει 0,5 με 1 λίτρο στα 100 χλμ.Οσον αφορά τα euro 4,5 νομίζω πως το corsa έγινε euro 5 με το facelift(2009)και όχι τα πρώτα μοντέλα του 2007 που είναι euro4.Το fiesta f/l 2006-2008 είναι euro4.Αλλά νομίζω πως και τα 2 αυτοκίνητα σαν 1200άρια εκπέμπουν κάτω από 140 c02 και μπαίνουν ούτως ή άλλως στον πράσινο δακτύλιο εκτός αν κάνω λάθος να με διορθώσει κάποιος .Στο fiesta μέχρι αυτά τα λεφτά που λες βρίσκεις μέχρι και 2008 μοντέλο νομίζω.Εγώ φίλε έχω το 1.6 s,από το οποίο δεν είχα κάποιο ουσιώδες πρόβλημα αυτά τα 5,5 χρόνια έχει βγει πολύ καλό .Πέρσυ οδήγησα νοικιάρικο corsa 1.2 στη Ρόδο,τίμιο αυτοκινητάκι μπορώ να πω αλλά θα σου πω τι δεν μου άρεσε.Ο κινητήρας 1.2 είναι πολύ οριακός έως ανυπαρκές με a/c(άσε που είναι και 100 κιλά περίπου βαρύτερο από το fiesta),το τιμόνι δεν προσφέρει καθόλου αίσθηση-πληροφόρηση,οδηγάς στο περίπου(σε αντίθεση με το υπέροχο υδραυλικό και όχι ηλεκτρικό του fiesta),ενώ έχει και ηλίθιο διακόπτη φλας που δεν απενεργοποιείται με την επαναφορά του τιμονιού,αλλά πρέπει να το βγάλεις εσύ .Από την άλλη είχε ανάρτηση πολύ μαλακή,χάρη στα λάστιχα-μπαλόνια που είχε το essentia,και τεράστιους χώρους για μικρό αυτοκίνητο.Μια άλλη διαφορά υπέρ του fiesta είναι το μαλακό-αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό που έχει το facelift του 2006-2008 που σου δίνει μια καλύτερη αίσθηση ποιοτητας .Από την άλλη το προηγούμενο fiesta είχε 4 αστερια παθητική ασφάλεια με μόνο 2 αερόσακους στάνταρ,ενώ το corsa 5 αστέρια(με 6 αερόσακους σχεδόν σε όλες τις εκδόσεις εκτός της βασικής essentia που έχει 2).Οποιο και να πάρει ο φίλος σου να μην είναι νοικιάρικο ή εταιρικό γιατί κατα πάσα πιθανότητα θα είναι πιο ταλαιπωρημένο .Το καλύτερο είναι να αποφύγετε τις βασικές εκδόσεις.Καλή εναλλακτική και το renault clio 1.2(2006-2008).
Ford Fiesta 1.250 2006 ή Opel Corsa 1.200 2007;