-
παιδες εχω μια απορια πανω στο ηλεκτρολογικο συστιμα του αυτοκινητου.δεν ξερω και παρα πολλα πανω στα αμαξια
εεε και ενω το βολαν η δυναμο δινει ρευμα στην συνεχεια μετατρεπετε σε DC με τον ανωρθωτη και σταθεροποιήτε στα 12βολτ παει στην ηλεκρονικια του αυτοκινητου η πλατινες.πηγαινε ομοσ ο 1 πολος απο τον δυναμο ετσι??ο αλλος γειωνεται???και κομπλε μεχρι εδω,μετα αφου παει στον πολλαπλασιαστή παει στο πρωτευον τυλιγμακαι το αλλο ακρο του πολλαπλασιαστηγειωνεται???και η μεγαλη μου απορια μετα στο δευτερευον τυλιγμα 25,000 βολτ περιπου για το διανομενα και για το μπουζι φευγουν 2 πολοι??????δηλαδι ο σπινθιρισμος στο μπουζι γηνετε με 2 πολους??ευχαριστω -
παιδες εχω μια απορια πανω στο ηλεκτρολογικο συστιμα του αυτοκινητου.δεν ξερω και παρα πολλα πανω στα αμαξια
εεε και ενω το βολαν η δυναμο δινει ρευμα στην συνεχεια μετατρεπετε σε DC με τον ανωρθωτη και σταθεροποιήτε στα 12βολτ παει στην ηλεκρονικια του αυτοκινητου η πλατινες.πηγαινε ομοσ ο 1 πολος απο τον δυναμο ετσι??ο αλλος γειωνεται???και κομπλε μεχρι εδω,μετα αφου παει στον πολλαπλασιαστή παει στο πρωτευον τυλιγμακαι το αλλο ακρο του πολλαπλασιαστηγειωνεται???και η μεγαλη μου απορια μετα στο δευτερευον τυλιγμα 25,000 βολτ περιπου για το διανομενα και για το μπουζι φευγουν 2 πολοι??????δηλαδι ο σπινθιρισμος στο μπουζι γηνετε με 2 πολους??ευχαριστω -
παιδες εχω μια απορια πανω στο ηλεκτρολογικο συστιμα του αυτοκινητου.δεν ξερω και παρα πολλα πανω στα αμαξια
εεε και ενω το βολαν η δυναμο δινει ρευμα στην συνεχεια μετατρεπετε σε DC με τον ανωρθωτη και σταθεροποιήτε στα 12βολτ παει στην ηλεκρονικια του αυτοκινητου η πλατινες.πηγαινε ομοσ ο 1 πολος απο τον δυναμο ετσι??ο αλλος γειωνεται???και κομπλε μεχρι εδω,μετα αφου παει στον πολλαπλασιαστή παει στο πρωτευον τυλιγμακαι το αλλο ακρο του πολλαπλασιαστηγειωνεται???και η μεγαλη μου απορια μετα στο δευτερευον τυλιγμα 25,000 βολτ περιπου για το διανομενα και για το μπουζι φευγουν 2 πολοι??????δηλαδι ο σπινθιρισμος στο μπουζι γηνετε με 2 πολους??ευχαριστω -
Διαβασε το http://iceal.wikidot.com/ignition & http://el.wikipedia.org/wiki/Η�% ... E%BE%CE%B7 & http://auto.howstuffworks.com/ignition-system.htm (αν ξερεις αγγλικα)
και οτι δεν καταλαβεις ξαναρωτα. -
Το ρεύμα (+) πηγαίνει στο μπουζί από το μπουζοκαλώδιο.
Το μπουζί είναι γειωμένο (βιδωμένο) πάνω στον κινητήρα.
Το ρεύμα (+) φτάνει μέχρι την μύτη (ακίδα) του μπουζί και πηδάει (σπινθήρας) στο γειωμένο έλασμα του μπουζί που βρίσκεται πάνω από την ακίδα.Αν βγάλεις τα καλώδια από τα μπουζί ή έχεις τα μπουζί πάνω στα καλώδια χωρίς να είναι γειωμένα (βιδωμένα) τότε δεν επιχειρείς να βάλεις μπρος (πχ για να ελέγξεις τον σπινθήρα) γιατί το ρεύμα του πολλαπλασιαστή δεν έχει που να πάει και είναι πολύ πιθανό να κάψεις την ηλεκτρονική ανάφλεξη.
Το μπουζί πρέπει πάντα να είναι καλά γειωμένο - είτε βιδωμένο στον κινητήρα ή όταν το έχεις βγάλει για να δεις τον σπινθήρα. -
ευχαριστω παιδια παρα πολυ να εισαι καλα δηλαδι φιλε μου στο μπουζι παει μονο ρευμα + και το σωμα - γινεται μεσω γειωσης του πανω στο σιδερο του κινητιρα ε?
απορια με ηλεκτρικα