-
Κατα τα πρότυπα του θέματος *** Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?* **ας γράφουμε εδω ποσο μας στοίχισε το σερβις της μοτοσυκλέτας μας και αν δεν θεωρείτε διαφήμιση και εχουμε το οκ απο τους mod ας προτείνουμε συνεργεία και καταστήματα για αγορά ανταλλακτικών και αναλώσιμων, καλο θα ειναι να γραφουμε και για βλαβες (φτου μακρυα απο εμας ) που τυχόν εχουν βγαλει οι μοτοσυκλετες μας , τι χρειαστηκε και ποσο κοστισε για να επισκευαστουν .
(αν νομιζετε οτι το παρών θεμα μπορει να συγχωνευτεί με καποιο αλλο ή να αλλαχτει ο τιτλος καντε το )Σημερα πηγα το GSR μου για αλλαγη στα τακακια γιατι τα μπροστινα ειχαν φαγωθει σχεδον ολοκληρωτικα.
Ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειχε δωσει ενα σετ για πισω της Ferodo και ετσι αγορασα αλλα 2 σετ της ιδιας εταιρείας για μπροστα ,
η διαφορα απο τα μαμα φρενα ειναι οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης μπροστα εχει βαλει 6πιστονες σιαγωνες απο Hayabusa οποτε πηρα και τα αντιστοιχα τακακια .Οποτε εχουμε και λεμε :
1 σετ πισω φρενα Ferodo FDB2213 Platinum τιμη : 0€
2 σετ μπροστινα φρενα Ferodo FDB873 Platinum τιμη: 42 € (21€ το σετ εκαστο)
Επιτοπου τοποθετηση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Suzuki 15€Συνολο 57€ .
Τα τακακια αγοραστηκαν απο καταστημα στην Καλλιροης στην Αθηνα και το σερβις εγινε στο Περιστερι
Το επομενο σερβις ειναι το μεγαλο θα γινει σε περιπου 3000 χιλιομετρα και θα γινει ενας ελεγχος στον ψεκασμο γιατι μου εχει σβησει 2 φορες οταν ηταν σχετικα κρυο και του εκανα ξερογκαζια
-
Κατα τα πρότυπα του θέματος *** Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?* **ας γράφουμε εδω ποσο μας στοίχισε το σερβις της μοτοσυκλέτας μας και αν δεν θεωρείτε διαφήμιση και εχουμε το οκ απο τους mod ας προτείνουμε συνεργεία και καταστήματα για αγορά ανταλλακτικών και αναλώσιμων, καλο θα ειναι να γραφουμε και για βλαβες (φτου μακρυα απο εμας ) που τυχόν εχουν βγαλει οι μοτοσυκλετες μας , τι χρειαστηκε και ποσο κοστισε για να επισκευαστουν .
(αν νομιζετε οτι το παρών θεμα μπορει να συγχωνευτεί με καποιο αλλο ή να αλλαχτει ο τιτλος καντε το )Σημερα πηγα το GSR μου για αλλαγη στα τακακια γιατι τα μπροστινα ειχαν φαγωθει σχεδον ολοκληρωτικα.
Ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειχε δωσει ενα σετ για πισω της Ferodo και ετσι αγορασα αλλα 2 σετ της ιδιας εταιρείας για μπροστα ,
η διαφορα απο τα μαμα φρενα ειναι οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης μπροστα εχει βαλει 6πιστονες σιαγωνες απο Hayabusa οποτε πηρα και τα αντιστοιχα τακακια .Οποτε εχουμε και λεμε :
1 σετ πισω φρενα Ferodo FDB2213 Platinum τιμη : 0€
2 σετ μπροστινα φρενα Ferodo FDB873 Platinum τιμη: 42 € (21€ το σετ εκαστο)
Επιτοπου τοποθετηση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Suzuki 15€Συνολο 57€ .
Τα τακακια αγοραστηκαν απο καταστημα στην Καλλιροης στην Αθηνα και το σερβις εγινε στο Περιστερι
Το επομενο σερβις ειναι το μεγαλο θα γινει σε περιπου 3000 χιλιομετρα και θα γινει ενας ελεγχος στον ψεκασμο γιατι μου εχει σβησει 2 φορες οταν ηταν σχετικα κρυο και του εκανα ξερογκαζια
-
Κατα τα πρότυπα του θέματος *** Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?* **ας γράφουμε εδω ποσο μας στοίχισε το σερβις της μοτοσυκλέτας μας και αν δεν θεωρείτε διαφήμιση και εχουμε το οκ απο τους mod ας προτείνουμε συνεργεία και καταστήματα για αγορά ανταλλακτικών και αναλώσιμων, καλο θα ειναι να γραφουμε και για βλαβες (φτου μακρυα απο εμας ) που τυχόν εχουν βγαλει οι μοτοσυκλετες μας , τι χρειαστηκε και ποσο κοστισε για να επισκευαστουν .
(αν νομιζετε οτι το παρών θεμα μπορει να συγχωνευτεί με καποιο αλλο ή να αλλαχτει ο τιτλος καντε το )Σημερα πηγα το GSR μου για αλλαγη στα τακακια γιατι τα μπροστινα ειχαν φαγωθει σχεδον ολοκληρωτικα.
Ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειχε δωσει ενα σετ για πισω της Ferodo και ετσι αγορασα αλλα 2 σετ της ιδιας εταιρείας για μπροστα ,
η διαφορα απο τα μαμα φρενα ειναι οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης μπροστα εχει βαλει 6πιστονες σιαγωνες απο Hayabusa οποτε πηρα και τα αντιστοιχα τακακια .Οποτε εχουμε και λεμε :
1 σετ πισω φρενα Ferodo FDB2213 Platinum τιμη : 0€
2 σετ μπροστινα φρενα Ferodo FDB873 Platinum τιμη: 42 € (21€ το σετ εκαστο)
Επιτοπου τοποθετηση σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο Suzuki 15€Συνολο 57€ .
Τα τακακια αγοραστηκαν απο καταστημα στην Καλλιροης στην Αθηνα και το σερβις εγινε στο Περιστερι
Το επομενο σερβις ειναι το μεγαλο θα γινει σε περιπου 3000 χιλιομετρα και θα γινει ενας ελεγχος στον ψεκασμο γιατι μου εχει σβησει 2 φορες οταν ηταν σχετικα κρυο και του εκανα ξερογκαζια
-
ειμαι κατοχος gsxr 600 k8 εδω και ενα μηνα. αλλαξα λαδι και φιλτρο λαδιου με κοστος 70 ευρω μαζι με εργατικα.
πολυ καλη μηχανη, αλλα απο οτι εχω καταλαβει τα σερβις κοστιζουν αρκετα. μεχρι 5.500 στροφες ειναι σα να οδηγας παπακι, μετα αγριευει λιγακι. αν τρεχεις καιει τη βενζινη χωρις να καταλαβεις. για μενα ειναι η καλιτερη μηχανη
επιλογη σε τετοιο στυλ και χρονολογια. -
Χθεσινό συμπέρασμα. Τελικά πρέπει να γίνεται έρευνα τιμών στα εξουσιοδοτημένα.
5000χλμ στο MP3 ... Λάδι, φίλτρο λαδιού, φουλ έλεγχος, λίπανση σημείων, έλεγχος στο δρόμο ... 24euro!...
Τα ίδια, σε δύο άλλα συνεργεία: 35euro και 45euro αντίστοιχα.
Βασικά το σέρβις δεν απαιτούσε φίλτρο λαδιού. Αν δεν το έβαζα θα πλήρωνα 14euro...
υ.γ. πολύ καλό συνεργείο και άμεση εξυπηρέτηση.
-
Αλλαγή λαδιού στο Hornet (Motul 15-50) 30€
Φίλτρο δεν αλλάχτηκε, στην επόμενη αλλαγή. Αλλαγές κάθε 5000χλμ ή κάθε αλλαγή εποχής (χειμώνα-καλοκαίρι)
-
Ο χρήστης dimik έγραψε:
Αλλαγή λαδιού στο Hornet (Motul 15-50) 30€Φίλτρο δεν αλλάχτηκε, στην επόμενη αλλαγή. Αλλαγές κάθε 5000χλμ ή κάθε αλλαγή εποχής (χειμώνα-καλοκαίρι)
- 15W-50 προτείνει η Honda; Ξέρω ότι κάνει ζέστη εκεί κάτω, αλλά μου φαίνεται υπερβολικά παχύ.
2)Είναι μεγάλη χαζομάρα και false economy να μην αλλάζεις φίλτρο σε κάθε αλλαγή λαδιών.
Στη θέση σου, θα άλλαζα οπωσδήποτε φίλτρο σε κάθε αλλαγή λαδιών, την οποία θα έκανα σε μεγαλύτερα διαστήματα (δεν θυμάμαι ποιάς χρονιάς ακριβώς είναι το δικό σου, αλλά εδώ λέει κάθε 12.000Km) βάζοντας ένα συνθετικό 10-40.
- 15W-50 προτείνει η Honda; Ξέρω ότι κάνει ζέστη εκεί κάτω, αλλά μου φαίνεται υπερβολικά παχύ.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Αλλαγή λαδιού στο Hornet (Motul 15-50) 30€
Φίλτρο δεν αλλάχτηκε, στην επόμενη αλλαγή. Αλλαγές κάθε 5000χλμ ή κάθε αλλαγή εποχής (χειμώνα-καλοκαίρι)
- 15W-50 προτείνει η Honda; Ξέρω ότι κάνει ζέστη εκεί κάτω, αλλά μου φαίνεται υπερβολικά παχύ.
2)Είναι μεγάλη χαζομάρα και false economy να μην αλλάζεις φίλτρο σε κάθε αλλαγή λαδιών.
Στη θέση σου, θα άλλαζα οπωσδήποτε φίλτρο σε κάθε αλλαγή λαδιών, την οποία θα έκανα σε μεγαλύτερα διαστήματα (δεν θυμάμαι ποιάς χρονιάς ακριβώς είναι το δικό σου, αλλά εδώ λέει κάθε 12.000Km) βάζοντας ένα συνθετικό 10-40.
-
10-40 προτείνει αλλά τα προηγούμενα 10-40 δεν μου άρεσαν όταν τα έβγαλα και είπα να δοκιμάσω 15-50, η ζέστη εδώ είναι ανυπόφορη και σε μηχανάκι που ανεβάζει 100άρες για πλάκα και κινείται μέσα στην κίνηση το καλοκαίρι τα προτιμώ. Ήδη αισθητά καλύτερη η κατάσταση τόσο σε θερμοκρασία τόσο και στις αλλαγές ταχυτήτων.
-
το γνωρίζω αλλά το φίλτρο είναι μόλις 1000ων χλμ, τα λάδια τα άλλαξα γιατί τελευταία φορά τα είχα αλλάξει πέρυσι τον Μάιο και δεν έκανα χλμ από τότε.
12000 προτείνει αλλά δεν το ρισκάρω για 30 και 40€, προτιμώ συχνότερα και/ή κάθε εξάμηνο, κυρίως γιατί δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά αλλά του δίνω και καταλαβαίνει τα ΣΚ, οπότε δεν κάνω πολλά χλμ μέσα σε έναν χρόνο.
- 15W-50 προτείνει η Honda; Ξέρω ότι κάνει ζέστη εκεί κάτω, αλλά μου φαίνεται υπερβολικά παχύ.
-
Αλλαγή λαδιών στο gsr , παίρνει 3.200ml μαζί με το φίλτρο οπότε αναγκαστικά ανοίγεις και 4ο μπουκάλι αν δεν έχεις απο πριν .
Οπότε:
- 4 λιτρα full συνθετικο Shell Advance Ultra 15W50 -- 42€
- 1 συμβατο φιλτρο λαδιου Mann-- 5€
- Αλλαγη απο εμενα
Σύνολο 47€
-
και εκει λοιπον που εχω βρει σχεδον αδειο δρομο και εχω ορεξη για καγκουριλικια
κανω μια γαμάτη εκκίνηση απο το φαναρι που ήμουν σταματημενος και αλλαζω 1η - 2αρα στον κοφτη και την ωρα που φορτώνει η 3η μου......κοβεται η ντιζα του γκαζιου και μενω με την...... νεκρη χειρολαβη στο χερι
κανω δεξια και σταματαω , η μηχανη λειτουργει κανονικα αλλα το γκαζι νεκρο ........ φτου ρε που@#$%# γκαντεμιαΕχω οδικη αλλα δεν την καλεσα , παλι καλα το επαθα λιγοτερο απο 1km απο το συνεργειο που παω για service οποτε κουμπωσα την 1η ταχυτητα και εφτασα σιγα σιγα με 10-13 km/h ισα ισα με την μεταδοση της κινησης , οπου και ο τεχνικος στο συνεργειο επιβεβαίωσε οτι κοπηκε το συρματοσχοινο .
Το κερασακι στην τουρτα ειναι οτι ντιζα για το συγκεκριμενο μοντελο δεν εχει ουτε στο συνεργειο , ουτε αλλοι 2 που συνεργάζεται , ουτε στην Suzuki Hellas και ετσι εγινε παραγγελία στην Suzuki Αγγλιας ,
εκει αν υπαρχει διαθεσιμο το ανταλλακτικο μιλαμε για 15ημερες μεχρι να ερθει , αλλιως αν δεν υπαρχει ουτε στην Αγγλια τοτε παμε σε αναμονη ανταλλακτικου απο Ιαπωνια (Ιαπωνια-Αγγλια-Ελλαδα) οποτε μιλαμε για 30+ ημερες*Για την ιστορια πρωτη βλαβη που μου εβγαλε η μηχανη (παλι καλα δεν ειναι τιποτα το σημαντικο ) και κοστος ανταλλακτικου 17€
** Περασα και απο αλλο συνεργειο μηπως εχει αυτος διαθεσιμη ΄η ταιριαζει απο καποιο αλλο μοντελο αλλα και αυτος μου ειπε τα ιδια . -
Εγω την επαθα με το συμπλεκτη... δεν ειχα οδικη, Σαββατιατικα 3 χλμ απο το σπιτι, μου εφυγε ο πατος !!
Καλη τιμουλα για τη ντιζα και το πιτσι-πιτσι που θελει η αλλαγη της!
Ειναι οντως ξενερωμα οταν στιβεις τη γκαζιερα, πανω που αρχιζει το πανηγυρι και βαζεις 3η να μενεις με το πουλι στο χερι -
ξενερα λεμε !
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
μου......κοβεται η ντιζα του γκαζιου και μενω με την...... νεκρη χειρολαβη στο χερι
κανω δεξια και σταματαω , η μηχανη λειτουργει κανονικα αλλα το γκαζι νεκρο ........ φτου ρε που@#$%# γκαντεμιαΕγω την επαθα με το συμπλεκτη... δεν ειχα οδικη, Σαββατιατικα 3 χλμ απο το σπιτι, μου εφυγε ο πατος !!
Αυτά παθαίνει όποιος δε λαδώνει τη ντίζα...
-
Sportcity Street 300
10160Km, ωρα για το σερβις των 10000km.
Αλλαχτηκαν λαδια μηχανης και μουαγιε, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα, μπουζι, γλυστρες, ρυθμιση βαλβιδων.
Απ αυτα που ελεγε το βιβλιαρακι, δεν αλλαχτηκαν τα ραουλα, γιατι βρεθηκαν σε αριστη κατασταση.Κοστος 109Ε. 48Ε ανταλλακτικα, τα υπολοιπα εργασια.
Σε εξουσιοδοτημενο
-
Στα 37000χλμ σερβις στο kawasaki z750. Θανοπουλος Πατρα. Επισημο σερβις kawasaki.
Βαλβιδες ρεγουλαρισμα ,αλλαγη λαδιων elf 4λιτ φιλτρο λαδιου,μπουζι,αλλαγη ολων των υγρων, τακακια μπρος πισω (τρια σετ),ρεγουλαρισμα συμπλεκτη,οτι οπτικο λειτουργικο ελενχο προβλεπεται +καθαρισμο στις πιπες των μπουζι με αντισκωριακο υγρο +καθαρισμο φιλτρων αερα ΚΝ + εργασια ειχαμε συνολο 329 ευρω.
Θεωρω οτι πολλα δεν ειναι. Ομως. Οταν εφτασα Αγρινιο σε κατεβασμα σε 5η και μετα τις 9 με 10000 στροφες πατιναρησε ο συμπλεκτης. 0 κενο . Ευτυχως τον ρυθμισα στον δρομο και γλυτωσα τους δισκους. Πολυ υποπτο αθτο γιατι ναι μεν μου ειπε οτι ερχονται οι δισκοι οπου να ναι για αλλαγη αλλα απο την αλλη ισως εγινε 'κακη ρυθμιση ' . Παρ οτι το εσκισα το μηχανακι (260 +) αν ειχα τοσο πολυ φθαρμενους δισκους και μετα τη διωρθωση θα πατιναριζε.
Και μιλαμε για 260 σε λιγοτερο απο χλμετρο. (μετα τη διωρθωση παντα).Δεν ξερω τι παιχτηκε. Γα τα 120 ευρα πηγαινε η ηταν συμπτωση. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Στα 37000χλμ σερβις στο kawasaki z750. Θανοπουλος Πατρα. Επισημο σερβις kawasaki.
Βαλβιδες ρεγουλαρισμα ,αλλαγη λαδιων elf 4λιτ φιλτρο λαδιου,μπουζι,αλλαγη ολων των υγρων, τακακια μπρος πισω (τρια σετ),ρεγουλαρισμα συμπλεκτη,οτι οπτικο λειτουργικο ελενχο προβλεπεται +καθαρισμο στις πιπες των μπουζι με αντισκωριακο υγρο +καθαρισμο φιλτρων αερα ΚΝ + εργασια ειχαμε συνολο 329 ευρω.
Θεωρω οτι πολλα δεν ειναι. Ομως. Οταν εφτασα Αγρινιο σε κατεβασμα σε 5η και μετα τις 9 με 10000 στροφες πατιναρησε ο συμπλεκτης. Δεν υπήρχε κενο στο πατα άσε. Ευτυχως τον ρυθμισα στον δρομο και γλυτωσα τους δισκους. Πολυ υποπτο αυτο γιατι ναι μεν μου ειπε οτι οι δισκοι οπου να ναι χρειάζονται αλλαγη αλλα απο την αλλη ισως εγινε 'κακη ρυθμιση ' . Παρ οτι το εσκισα το μηχανακι (260 +) αν ειχα τοσο πολυ φθαρμενους δισκους και μετα τη διoρθωση θα πατιναριζε.
Και μιλαμε για 260 στο χλμετρο. (μετα τη διoρθωση παντα).Δεν ξερω τι παιχτηκε. Γα τα 120 ευρα πηγαινε η ηταν συμπτωση.Συγνώμη για τα ορθογραφικά και όχι μόνο αλλά σχεδόν πάντα γράφω κινούμενος.
Πόσο κοστίζει το σέρβις της μοτοσυκλέτας σας?