-
Μοντελο: Renault Megane privilege 5door του 2001 στα 1.400cc με 98hp με 15' εργοστασιακες ζαντες και χειριστηρια τιμονιου!
Θελω να μαθω τις εντυπωσεις σας απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε θεματα αξιοπιστιας,οδηγησης κλπ.Σκεφτομαι να το αποκτησω γιατι η τιμη του ειναι σχετικα χαμηλη και μπορω να πω οτι τα χαρακτηριστικα του με εχουν κεντρισει το ενδιαφερον.
Θα με ενδιεφερε πολυ να μου πουν τις εντυπωσεις τους ατομα που το ειχαν στην ιδιοκτησια τους η ατομα που το εχουν οδηγησei.
Βασικο κριτηριο για μενα αποτελει και η καυση της βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αμαξι μιας και ο κινητηρας του ειναι 16V.
Aξιζει η αγορα του? -
Μοντελο: Renault Megane privilege 5door του 2001 στα 1.400cc με 98hp με 15' εργοστασιακες ζαντες και χειριστηρια τιμονιου!
Θελω να μαθω τις εντυπωσεις σας απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε θεματα αξιοπιστιας,οδηγησης κλπ.Σκεφτομαι να το αποκτησω γιατι η τιμη του ειναι σχετικα χαμηλη και μπορω να πω οτι τα χαρακτηριστικα του με εχουν κεντρισει το ενδιαφερον.
Θα με ενδιεφερε πολυ να μου πουν τις εντυπωσεις τους ατομα που το ειχαν στην ιδιοκτησια τους η ατομα που το εχουν οδηγησei.
Βασικο κριτηριο για μενα αποτελει και η καυση της βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αμαξι μιας και ο κινητηρας του ειναι 16V.
Aξιζει η αγορα του? -
Μοντελο: Renault Megane privilege 5door του 2001 στα 1.400cc με 98hp με 15' εργοστασιακες ζαντες και χειριστηρια τιμονιου!
Θελω να μαθω τις εντυπωσεις σας απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε θεματα αξιοπιστιας,οδηγησης κλπ.Σκεφτομαι να το αποκτησω γιατι η τιμη του ειναι σχετικα χαμηλη και μπορω να πω οτι τα χαρακτηριστικα του με εχουν κεντρισει το ενδιαφερον.
Θα με ενδιεφερε πολυ να μου πουν τις εντυπωσεις τους ατομα που το ειχαν στην ιδιοκτησια τους η ατομα που το εχουν οδηγησei.
Βασικο κριτηριο για μενα αποτελει και η καυση της βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αμαξι μιας και ο κινητηρας του ειναι 16V.
Aξιζει η αγορα του? -
Μιλάμε για Megane I 5d λοιπόν...
Είχαμε ένα στην οικογένεια. Και συνεχίζει σε χέρια γνωστού με πλέον πάνω από 200.000 km.
Πέρα από τη φυσιολογική του συντήρηση μόνο τα λαμπάκια από οθόνη ηχοσυστήματος/ώρας καιγόταν συχνά και μας είχε βγάλει ένα τσοκ πολύ μικρού κόστους επισκευή. Δεν γνωρίζω αν γενικότερα βγάζανε κάποια κλασσικά θέματα τα Megane i. Εμείς ήμασταν απολύτως ικανοποιημένοι.
Αν δεν μαζέψεις απαντήσεις εδώ πέρνα μια βόλτα και από το greekrenaultclub -
Το πρόβλημα για μένα που θα έχει κάποιος με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι η έλλειψη ροπής, γι αυτό καλό είναι να ψάξεις για το 1.6, αν θέλεις megane ντε και καλά. Ειδικά για κάποιον που θα μεταφέρει οικογένεια με μπαγκάζια και ανοικτό A/C, η κατάσταση μπορεί να γίνει εκνευριστική. Όλα τα άλλα προβλήματα, το πιθανόν είναι να τα έχει βγάλει, να τα έχουν διορθώσει οπότε είσαι ΟΚ. Πόσο στο αφήνουν αυτό;
-
Έχω στην κατοχή μου το megane privilege 1.4 16v από το 2001 και έχω κάνει 180000 χλμ.
Η κατανάλωση είναι από 6 λιτ/100χλμ αν πας 80-90 ,μέχρι 7,5 λιτ/100χλμ αν πας με 140.
Στην κίνηση καίει 9-10 λίτρα.
Επισης δεν τρίζει καθόλου.Στάλθηκε από το MT15i μου
-
btw αν ξέρει κανείς. Αυτός ο κινητήρας μπορεί να καταταχθεί σύμφωνα με κάποιο European emission standard; Είναι euro3 για παράδειγμα;
-
είχε η αδερφή μου το κλιοii f/l privilege που είχαν το ίδιο μοτερ...είναι euro 3! Στο κλιό μου άρεσε αυτό το μοτέρ αφού ήταν δυνατό συγκριτικά και οικονομικό! Πόσα χρήματα σου ζητούν για το μεγκάν;
-
Η κανονικη του τιμη απο οτι ειδα στο νετ ειναι 3.000 ,3.500 αλλα με οχι πολλα χιλιομετρα και σε καλη κατασταση.Εγω βρηκα ενα στα 2.200 καλοσυντηρημενο και σε καλη κατασταση.Ενταξει ειναι και 11 χρονων αμαξι δεν ειναι και καινουργιο.
Οσον αφορα τη ροπη που ανεφερε ο φιλος πιο πανω πιστευω οτι τη δουλιτσα του θα την κανει γιατι ειναι 16βαλβιβο και οχι 8βαβλβιδο.Βεβαια το θεμα ειναι ποσο χαμηλα η ποσο ψηλα δινει τη ροπη του!
Α και κατι αλλο που ηθελα να ρωτησω το ιδιο μοντελο (privilege) βγαινει και με αεροτομη εργοστασιακη? γτ ειδα στο δρομο αλλα να εχουν αεροτομη και αλλα οχι (μιλαμε για τη συγκεκριμενη εκδοση).Επισης η εργοστασιακη ζαντα που εχει δεν μου φαινεται ιδια σε ολα τα privilege.Παρατητησα επισης οτι μερικα εχουν και τεμπελη και αλλα οχι. -
Η αεροτομή είναι extra.Στο δικό μου αν θυμάμαι καλά μου είχε στοιχίσει 40 χιλ δρχ + βάψιμο.
Τεμπέλη είχαν τα privilege στον στάνταρ εξοπλισμό.
Έχω κάνει αρκετά ταξίδια με τριμελή οικογένεια και δεν είχα κάποιο πρόβλημα.Ακόμα και μια φορά με 4 ενήλικες ,1 παιδί
και φορτωμένο, μια χαρά τα πήγε το megane.
Ωπος κατάλαβες έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι που θες να πάρεις.Στάλθηκε από το MT15i μου
Αγορα Renault Megane privilege