Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα Renault Megane privilege
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα Renault Megane privilege
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    9
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      driverv3 last edited by

      Μοντελο: Renault Megane privilege 5door του 2001 στα 1.400cc με 98hp με 15' εργοστασιακες ζαντες και χειριστηρια τιμονιου!

      Θελω να μαθω τις εντυπωσεις σας απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε θεματα αξιοπιστιας,οδηγησης κλπ.Σκεφτομαι να το αποκτησω γιατι η τιμη του ειναι σχετικα χαμηλη και μπορω να πω οτι τα χαρακτηριστικα του με εχουν κεντρισει το ενδιαφερον.

      Θα με ενδιεφερε πολυ να μου πουν τις εντυπωσεις τους ατομα που το ειχαν στην ιδιοκτησια τους η ατομα που το εχουν οδηγησei.
      Βασικο κριτηριο για μενα αποτελει και η καυση της βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αμαξι μιας και ο κινητηρας του ειναι 16V.
      Aξιζει η αγορα του?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        driverv3 last edited by

        Μοντελο: Renault Megane privilege 5door του 2001 στα 1.400cc με 98hp με 15' εργοστασιακες ζαντες και χειριστηρια τιμονιου!

        Θελω να μαθω τις εντυπωσεις σας απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε θεματα αξιοπιστιας,οδηγησης κλπ.Σκεφτομαι να το αποκτησω γιατι η τιμη του ειναι σχετικα χαμηλη και μπορω να πω οτι τα χαρακτηριστικα του με εχουν κεντρισει το ενδιαφερον.

        Θα με ενδιεφερε πολυ να μου πουν τις εντυπωσεις τους ατομα που το ειχαν στην ιδιοκτησια τους η ατομα που το εχουν οδηγησei.
        Βασικο κριτηριο για μενα αποτελει και η καυση της βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αμαξι μιας και ο κινητηρας του ειναι 16V.
        Aξιζει η αγορα του?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driverv3 last edited by

          Μοντελο: Renault Megane privilege 5door του 2001 στα 1.400cc με 98hp με 15' εργοστασιακες ζαντες και χειριστηρια τιμονιου!

          Θελω να μαθω τις εντυπωσεις σας απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε θεματα αξιοπιστιας,οδηγησης κλπ.Σκεφτομαι να το αποκτησω γιατι η τιμη του ειναι σχετικα χαμηλη και μπορω να πω οτι τα χαρακτηριστικα του με εχουν κεντρισει το ενδιαφερον.

          Θα με ενδιεφερε πολυ να μου πουν τις εντυπωσεις τους ατομα που το ειχαν στην ιδιοκτησια τους η ατομα που το εχουν οδηγησei.
          Βασικο κριτηριο για μενα αποτελει και η καυση της βενζινης που εχει το συγκεκριμενο αμαξι μιας και ο κινητηρας του ειναι 16V.
          Aξιζει η αγορα του?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            samatistas last edited by

            Μιλάμε για Megane I 5d λοιπόν...
            Είχαμε ένα στην οικογένεια. Και συνεχίζει σε χέρια γνωστού με πλέον πάνω από 200.000 km.
            Πέρα από τη φυσιολογική του συντήρηση μόνο τα λαμπάκια από οθόνη ηχοσυστήματος/ώρας καιγόταν συχνά και μας είχε βγάλει ένα τσοκ πολύ μικρού κόστους επισκευή. Δεν γνωρίζω αν γενικότερα βγάζανε κάποια κλασσικά θέματα τα Megane i. Εμείς ήμασταν απολύτως ικανοποιημένοι.
            Αν δεν μαζέψεις απαντήσεις εδώ πέρνα μια βόλτα και από το greekrenaultclub

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • J
              jlian last edited by

              Το πρόβλημα για μένα που θα έχει κάποιος με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι η έλλειψη ροπής, γι αυτό καλό είναι να ψάξεις για το 1.6, αν θέλεις megane ντε και καλά. Ειδικά για κάποιον που θα μεταφέρει οικογένεια με μπαγκάζια και ανοικτό A/C, η κατάσταση μπορεί να γίνει εκνευριστική. Όλα τα άλλα προβλήματα, το πιθανόν είναι να τα έχει βγάλει, να τα έχουν διορθώσει οπότε είσαι ΟΚ. Πόσο στο αφήνουν αυτό;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sdoros last edited by

                Έχω στην κατοχή μου το megane privilege 1.4 16v από το 2001 και έχω κάνει 180000 χλμ.
                Η κατανάλωση είναι από 6 λιτ/100χλμ αν πας 80-90 ,μέχρι 7,5 λιτ/100χλμ αν πας με 140.
                Στην κίνηση καίει 9-10 λίτρα.
                Επισης δεν τρίζει καθόλου.

                Στάλθηκε από το MT15i μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • J
                  jlian last edited by

                  btw αν ξέρει κανείς. Αυτός ο κινητήρας μπορεί να καταταχθεί σύμφωνα με κάποιο European emission standard; Είναι euro3 για παράδειγμα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spyros-s last edited by

                    είχε η αδερφή μου το κλιοii f/l privilege που είχαν το ίδιο μοτερ...είναι euro 3! Στο κλιό μου άρεσε αυτό το μοτέρ αφού ήταν δυνατό συγκριτικά και οικονομικό! Πόσα χρήματα σου ζητούν για το μεγκάν;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      driverv3 last edited by

                      Η κανονικη του τιμη απο οτι ειδα στο νετ ειναι 3.000 ,3.500 αλλα με οχι πολλα χιλιομετρα και σε καλη κατασταση.Εγω βρηκα ενα στα 2.200 καλοσυντηρημενο και σε καλη κατασταση.Ενταξει ειναι και 11 χρονων αμαξι δεν ειναι και καινουργιο.
                      Οσον αφορα τη ροπη που ανεφερε ο φιλος πιο πανω πιστευω οτι τη δουλιτσα του θα την κανει γιατι ειναι 16βαλβιβο και οχι 8βαβλβιδο.Βεβαια το θεμα ειναι ποσο χαμηλα η ποσο ψηλα δινει τη ροπη του!
                      Α και κατι αλλο που ηθελα να ρωτησω το ιδιο μοντελο (privilege) βγαινει και με αεροτομη εργοστασιακη? γτ ειδα στο δρομο αλλα να εχουν αεροτομη και αλλα οχι (μιλαμε για τη συγκεκριμενη εκδοση).Επισης η εργοστασιακη ζαντα που εχει δεν μου φαινεται ιδια σε ολα τα privilege.Παρατητησα επισης οτι μερικα εχουν και τεμπελη και αλλα οχι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sdoros last edited by

                        Η αεροτομή είναι extra.Στο δικό μου αν θυμάμαι καλά μου είχε στοιχίσει 40 χιλ δρχ + βάψιμο.
                        Τεμπέλη είχαν τα privilege στον στάνταρ εξοπλισμό.
                        Έχω κάνει αρκετά ταξίδια με τριμελή οικογένεια και δεν είχα κάποιο πρόβλημα.Ακόμα και μια φορά με 4 ενήλικες ,1 παιδί
                        και φορτωμένο, μια χαρά τα πήγε το megane.
                        Ωπος κατάλαβες έχω ακριβώς το ίδιο αμάξι που θες να πάρεις.

                        Στάλθηκε από το MT15i μου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr