-
Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω. -
Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω. -
Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω. -
Ο χρήστης orck έγραψε:
Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω.Εξαρταται αν ειναι υδραυλικος (δεν ρυθμιζεται) ή με ντιζα,αυτος μπορει να ρυθμιστει.
Η αρχικη νεκρη διαδρομη δεν ειναι πραγματικη παντως.Μπορει εσυ να μην καταλαβαινεις κατι αλλα εστω και λιγο πατιναρει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Η αρχικη νεκρη διαδρομη δεν ειναι πραγματικη παντως.Μπορει εσυ να μην καταλαβαινεις κατι αλλα εστω και λιγο πατιναρει.
Ακριβώς έτσι, να καταλάβεις ακόμη και όσοι έχουν την συνήθεια να ξεκουράζουν το πόδι πάνω στο πετάλι ακόμη και αν δεν τον πατάνε απλά το ακουμπάνε, ο δίσκος φθείρετε σιγά σιγά και χαιρετάει πολύ σύντομα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αυτό που αντιλαμβάνεσαι 'νεκρή διαδρομή' δεν είναι ακριβώς έτσι , απλά για να μπορέσεις να βάλεις ταχύτητα πρέπει να τον πατήσεις μέχρι τέρμα.
-
Οποτε καλυτερα να μην ασχοληθω καθολου ουτε να εμπιστευτω τον 'μαστρο-μητσο που ξερει απο αυτα'. Γιατι εαν τελικα ειναι μηχανικος και τον πειραξει καποιος μαστορας μπορει ο συμπλεκτης μετα να ειναι σαν να ακουμπαω το ποδι μου μονιμα επανω του με την ρυθμιση που θα γινει.
Σας ευχαριστω πολυ. -
Αυτό με τον υδραυλικο που 'δε ρυθμίζεται'....
Οταν εκανα αλλαγη συμπλέκτη, εβαλαν τον νεο στην αντιπροσωπεία και μου φαινοταν καπως το πενταλ, σαν να αποσυμπλεκε πολυ νωρις... πηγα την επόμενη ημέρα και παιξανε με μια βιδούλα στο πενταλ απο πισω, και αλλαξε λιγο η συμπεριφορά, εγω ήθελα να έχει λίγο τζόγο. -
Αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ και νομίζεις ότι αξίζει, έχει γραφτεί εδώ (νομίζω από τον antonis-team)ότι μπαίνει μια προέκταση στο πετάλι για να γίνει πιο ελαφρύ το πάτημα σε αυτοκίνητα που είναι κούτσουρο (βάζεις δηλαδή μεγαλύτερο μοχλό). Ίσως αυτή η πατέντα εξυπηρετήσει και αυτό που θέλεις.
-
Καμιά φορα παιζει να έχει αέρα το κυκλωμα υγρών στη τρόμπα ,λίγο ,τόσο ωστε σιγά σιγά με τον χρονο να μεγαλώνει και η διαδρομή εως την πραγματική συμπλεξη αποσύμπλεξη που λες.
Λογικά δεν εχεις τετοιο θέμα αλλά ..έτσι για την πληροφόρηση.
Ρυθμιση συμπλεκτη