Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρυθμιση συμπλεκτη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ρυθμιση συμπλεκτη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    2952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orck last edited by

      Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
      Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
      Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
      Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orck last edited by

        Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
        Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
        Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
        Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          orck last edited by

          Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
          Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
          Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
          Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης orck έγραψε:
            Εχω μια απορια σχετικα με τον συμπλεκτη.
            Υπαρχει δυνατοτητα να ρυθμιστει το σημειο που κανει την πραγματικη συμπλεξη-αποσυμπλεξη;
            Σε οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει σχεδον παντα κανει δουλεια λιγα εκατοστα πριν τερματισει στο πατωμα, εχοντας αρκετη αποσταση νεκρη διαδρομη που δεν κανει τιποτα. Αποτελεσμα αυτου ειναι να φερνω το καθισμα πιο κοντα στο τιμονι απο οσο θα ηθελα. Θα ηθελα να κανει την δουλεια του πιο μπροστα για να μην χρειαζεται να τον φτανω στο πατωμα καθε φορα που αλλαζω ταχυτητα. Ολο αυτο για να παω λιγο πιο πισω το καθισμα κυριως για λογους ασφαλειας.
            Γελαστε, χλευαστε, κραξτε ελευθερα, απλα δωστε μου και εστω μια σοβαρη απαντηση. Ευχαριστω.

            Εξαρταται αν ειναι υδραυλικος (δεν ρυθμιζεται) ή με ντιζα,αυτος μπορει να ρυθμιστει.
            Η αρχικη νεκρη διαδρομη δεν ειναι πραγματικη παντως.Μπορει εσυ να μην καταλαβαινεις κατι αλλα εστω και λιγο πατιναρει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gakost last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Η αρχικη νεκρη διαδρομη δεν ειναι πραγματικη παντως.Μπορει εσυ να μην καταλαβαινεις κατι αλλα εστω και λιγο πατιναρει.

              Ακριβώς έτσι, να καταλάβεις ακόμη και όσοι έχουν την συνήθεια να ξεκουράζουν το πόδι πάνω στο πετάλι ακόμη και αν δεν τον πατάνε απλά το ακουμπάνε, ο δίσκος φθείρετε σιγά σιγά και χαιρετάει πολύ σύντομα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αυτό που αντιλαμβάνεσαι 'νεκρή διαδρομή' δεν είναι ακριβώς έτσι , απλά για να μπορέσεις να βάλεις ταχύτητα πρέπει να τον πατήσεις μέχρι τέρμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                orck last edited by

                Οποτε καλυτερα να μην ασχοληθω καθολου ουτε να εμπιστευτω τον 'μαστρο-μητσο που ξερει απο αυτα'. Γιατι εαν τελικα ειναι μηχανικος και τον πειραξει καποιος μαστορας μπορει ο συμπλεκτης μετα να ειναι σαν να ακουμπαω το ποδι μου μονιμα επανω του με την ρυθμιση που θα γινει.
                Σας ευχαριστω πολυ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Αυτό με τον υδραυλικο που 'δε ρυθμίζεται'....
                  Οταν εκανα αλλαγη συμπλέκτη, εβαλαν τον νεο στην αντιπροσωπεία και μου φαινοταν καπως το πενταλ, σαν να αποσυμπλεκε πολυ νωρις... πηγα την επόμενη ημέρα και παιξανε με μια βιδούλα στο πενταλ απο πισω, και αλλαξε λιγο η συμπεριφορά, εγω ήθελα να έχει λίγο τζόγο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gakost last edited by

                    Αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ και νομίζεις ότι αξίζει, έχει γραφτεί εδώ (νομίζω από τον antonis-team)ότι μπαίνει μια προέκταση στο πετάλι για να γίνει πιο ελαφρύ το πάτημα σε αυτοκίνητα που είναι κούτσουρο (βάζεις δηλαδή μεγαλύτερο μοχλό). Ίσως αυτή η πατέντα εξυπηρετήσει και αυτό που θέλεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coupeas last edited by

                      Καμιά φορα παιζει να έχει αέρα το κυκλωμα υγρών στη τρόμπα ,λίγο ,τόσο ωστε σιγά σιγά με τον χρονο να μεγαλώνει και η διαδρομή εως την πραγματική συμπλεξη αποσύμπλεξη που λες.
                      Λογικά δεν εχεις τετοιο θέμα αλλά ..έτσι για την πληροφόρηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr